motorizare Cuirasatul Bismark recomandari motorizari
#301
Postat 19 September 2011 - 09:39 AM
#302
Postat 19 September 2011 - 01:19 PM
luna trecut am scris si la modelism.ro - mi-au spus ca vor avea spre sfarsitul lunii ceva oferte de kituri complete; le-am scris iar dar nu au mai raspuns.
Aceasta postare a fost editata de mS8h4AP: 19 September 2011 - 01:20 PM
#303
Postat 19 September 2011 - 02:31 PM
fanero, la 18 September 2011 - 10:36 PM, a spus:
http://www.sierra.ro...hed-p4894p.html
http://www.sierra.ro...ess-p4893p.html
Sunt mari turatiile la motoare, dar se foloseste doar un accu de 6v/12A asta inseamna ca scade turatia motoarelor oferite, in rest seamana foarte bine cu ceea ce am ales eu ( exceptie fac motoarele mele care au turatie mai redusa, regulatorul care la mine este asta http://sierra.ro/Reg...0-A-p4550p.html si accu care la mine au 1400 g impreuna pentru ca am 2 de 6v/4,5 A ) :)
Numai bine !
Catalin
#304
Postat 19 September 2011 - 02:35 PM
stylus93, la 19 September 2011 - 09:39 AM, a spus:
Au incropit doua kituri pe elici de 35, neavand altceva la vanzare sa fie perechi L - R si pe motoarele pe care le au. Macar au tinut cont sa puna motoarele la limita de jos a tensiunilor de alimentare admise. Regulatoarele alea sunt mai scumpe deoarece:
-cel pentru brushed este mai mare, tine 25 amperi maxim 10 secunde in loc de 18A (nu stiu cate secunde) si are mufe tamiya si conectori bullet gata montate pentru acumulatori cu mufa Tamiya si motoare cu conectori bullet. Daca nu aveti asa ceva (in chitul ala nu o sa gasiti) n-aveti decat sa le taiati si le aruncati sau le pastrati (mufa, conectorii), ca doar le-ati platit. A, mai are si un frumos radiator si cei trei condensatori de deparazitare. Iar acest regulator este o antichitate aparuta acum cel putin 6 ani, care n-a tinut pasul cu moda (ieftinire).
-cel brushless este mai scump ptr ca e...brushless. E si mai puternic, duce sustinut un curent de 35 A ca sa faca fata la motorul ala brushless mai energofag. Are si asta un sistem de racire dar mai eficient, cu apa.
mS8h4AP asta e o veste buna. D-nul Craciunoiu nu se arunca la preturi mari. Sa vedem.
#305
Postat 19 September 2011 - 05:17 PM
navigator, la 19 September 2011 - 02:35 PM, a spus:
-cel pentru brushed este mai mare, tine 25 amperi maxim 10 secunde in loc de 18A (nu stiu cate secunde) si are mufe tamiya si conectori bullet gata montate pentru acumulatori cu mufa Tamiya si motoare cu conectori bullet. Daca nu aveti asa ceva (in chitul ala nu o sa gasiti) n-aveti decat sa le taiati si le aruncati sau le pastrati (mufa, conectorii), ca doar le-ati platit. A, mai are si un frumos radiator si cei trei condensatori de deparazitare. Iar acest regulator este o antichitate aparuta acum cel putin 6 ani, care n-a tinut pasul cu moda (ieftinire).
-cel brushless este mai scump ptr ca e...brushless. E si mai puternic, duce sustinut un curent de 35 A ca sa faca fata la motorul ala brushless mai energofag. Are si asta un sistem de racire dar mai eficient, cu apa.
mS8h4AP asta e o veste buna. D-nul Craciunoiu nu se arunca la preturi mari. Sa vedem.
Salutare !
La ce te refereai cand ai spus ca sunt aiurea cele doua motorizari?
Cat despre acel cod, ce inseamna?
Sa inteleg............cu privire la motorizarea lor.................sa mai asteptam?.......poate apare ceva mai bun?
Nu ii inteleg pe cei de la autorc, de ce nu fac ei o configuratiie faina?
Cat despre Sistem radio 2.4GHz cu receptor 6ch de la ei ce parere ai?.......este ok ptr navo? sau este mai mult ptr aero?
Multumesc frumos.
#306
Postat 19 September 2011 - 08:13 PM
Mishulica, la 19 September 2011 - 05:17 PM, a spus:
La ce te refereai cand ai spus ca sunt aiurea cele doua motorizari?
Cat despre acel cod, ce inseamna?
Sa inteleg............cu privire la motorizarea lor.................sa mai asteptam?.......poate apare ceva mai bun?
Nu ii inteleg pe cei de la autorc, de ce nu fac ei o configuratiie faina?
Cat despre Sistem radio 2.4GHz cu receptor 6ch de la ei ce parere ai?.......este ok ptr navo? sau este mai mult ptr aero?
Multumesc frumos.
Nu gasesc unde am spus ca sunt aiurea cele doua motorizari. I-am explicat lui stylus93 de ce sunt mai scumpe cele doua regulatoare de la Sierra fata de cele doua de la AutoRC.
Habar n-am ce-o mai apare. Eu am zis ce as pune.
AutoRC are deocamdata motoare auto; si alea pentru onroad unde trebuiesc motoare foarte rapide. Doar la crawlere se pun motoare de turatie medie si cuplu mare ca sa se catere pe bolovani, dar n-am vazut astfel de motoare, cel putin acum o luna cand am cautat.
Nu stiu sa-ti zic altceva de statia aia decat ce scrie pe site. Oricum, eu as fi subiectiv si din cauza ca sunt adeptul lucrurilor bune, de marca cunoscuta si care de obicei nu costa atat de putin. Le iau ca sa-mi ofere satisfactie din prima si pe mult timp, nu mai sunt in faza in care irosesc bani pe lucruri ieftine si proaste. Un lucru iti spun, statiilor ieftine nu le rezista mult timp potentiometrii de pe stickuri, e drept ca la navomodele sunt cel mai putin solicitate. Multe sfarsesc sa fie vandute sh. in avantajul vanzatorului ce-si recupereaza din bani si in dezavantajul cumparatorului ce a crezut ca face o afacere. Eu m-am pacalit cu una pe stickuri dar folosita la automodele. Deci macar nu le luati sh. ca nu stiti in ce stare sunt, mai ales de la un aeromodelist.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 19 September 2011 - 08:15 PM
#307
Postat 19 September 2011 - 09:06 PM
#308
Postat 19 September 2011 - 10:58 PM
Bismarck C., la 19 September 2011 - 09:06 PM, a spus:
Cum adica: de ce sa faci turatia variabila pe motoare? Sau te referi la sistemul cu V-tail mixer, adica turatie variabila la carmire?
Emil
#309
Postat 20 September 2011 - 09:38 AM
FullMetalJacket, la 19 September 2011 - 10:58 PM, a spus:
Emil
Ma refer la V-tail mixer, de ce sa faci asa ceva cand oricum ti se pun la dispozitie carme mai mari si de ce sa iei doua regulatoare cand poti lua numai unul :yahoo:
Numai bine !
Catalin
#310
Postat 20 September 2011 - 09:42 AM
Aceasta postare a fost editata de Bismarck C.: 20 September 2011 - 09:43 AM
#311
Postat 20 September 2011 - 02:18 PM
Azi avand ceva mai mult timp liber am zis sa fac o proba cu arborii si elicele montate la locul lor.
Iata ce a iesit....
Gauri.JPG (72.53K)
Number of downloads: 340 Arbori.JPG (120.62K)
Number of downloads: 329 Elice1.JPG (110.13K)
Number of downloads: 352 Elice2.JPG (109.78K)
Number of downloads: 372
Imi poate recomanda cineva un magazin unde pot gasi file de pin de 6 sau chiar 7 mm latime si 1.5 grosime la cel putin 1 m lungime?
Multumesc anticipat!
Toate bune!
Leo
#312
Postat 20 September 2011 - 02:55 PM
Intre timp, am pus un exemplu de cutie pentru transportul vaporului la malul apei, pe topicul principal cu constructia Bismarckului. Assta pentru ca venise vorba despre cutiile de expunere si ferire de praf http://www.rhcforum....post__p__513181 .
Apropo de motoare si elici: vedeta aia are fix 1m lungime, 15 cm latime si aproape 5kg greutate. Cu 3 motoare speed 400 dar cu niste elici nu tocmai potrivite prinde viteza mare. Sunt elici tip 156 de 30mm (pe vremea cand Alex a facut vedeta inca nu se gaseau cele tip 162 nici la producator) pe care producatorul le prezinta a fi pentru veliere motorizate, vase cu aburi si barci clasice de pescuit si neadecvate turatiilor mari cand isi pierd din eficienta. Probabil ca folosind elici tip 162 (pentru nave de razboi rapide) pe care Raboesch le recomanda ptr turatii de pana in 10 000 rpm ar merge si mai repede. De ce va zic asta? Pentru ca sa va imaginati cum ar merge Bismarckul cu motoare rapide si elici de peste 25 mm diametru. Chiar si numai doua motoare.
Acele motoare erau sa topeasca corpul navei care e din plastic si au necesitat izolarea cu azbest (se vede si intr-o poza) deci iar aviz amatorilor de motoare SPEED care se incing foarte tare datorita puterii lor electrice mai mari.
#313
Postat 20 September 2011 - 02:57 PM
leonard71, la 20 September 2011 - 02:18 PM, a spus:
Azi avand ceva mai mult timp liber am zis sa fac o proba cu arborii si elicele montate la locul lor.
Iata ce a iesit....
Gauri.JPG Arbori.JPG Elice1.JPG Elice2.JPG
Imi poate recomanda cineva un magazin unde pot gasi file de pin de 6 sau chiar 7 mm latime si 1.5 grosime la cel putin 1 m lungime?
Multumesc anticipat!
Toate bune!
Leo
Salut ,imi poti spune de unde ai luat arborii si elicele ? si cat au costat? multumesc.
#314
Postat 20 September 2011 - 03:17 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 20 September 2011 - 03:20 PM
#315
Postat 20 September 2011 - 03:59 PM
cornell26, la 20 September 2011 - 02:57 PM, a spus:
Salut!
De la cornwallmodelboats am luat arborii ~ 52 lire sterline - Raboesch Waterproof Propshaft236mm M4 cod Rab301-04 3 buc.
De la model-dockyard am luat elicele ~ 48 lire sterline - 25mmdia 4mm threaded 3 blade L/H D type Propeller cod R162/11 1 buc.
- 25mmdia 4mm threaded 3 blade L/H D type Propeller cod R162/12 2 buc.
Toate bune!
Leo
#316
Postat 20 September 2011 - 04:10 PM
leonard71, la 20 September 2011 - 02:18 PM, a spus:
Imi poate recomanda cineva un magazin unde pot gasi file de pin de 6 sau chiar 7 mm latime si 1.5 grosime la cel putin 1 m lungime?
Multumesc anticipat!
Toate bune!
Leo
Cauta aici http://phoenixmodels...rt-c-79_81.html
sunt cu 0,5 mm mai groase, inseamna putin efort suplimentar.
Numai bine !
Catalin
Aceasta postare a fost editata de Bismarck C.: 20 September 2011 - 04:11 PM
#317
Postat 20 September 2011 - 06:10 PM
leonard71, la 20 September 2011 - 03:59 PM, a spus:
De la cornwallmodelboats am luat arborii ~ 52 lire sterline - Raboesch Waterproof Propshaft236mm M4 cod Rab301-04 3 buc.
De la model-dockyard am luat elicele ~ 48 lire sterline - 25mmdia 4mm threaded 3 blade L/H D type Propeller cod R162/11 1 buc.
- 25mmdia 4mm threaded 3 blade L/H D type Propeller cod R162/12 2 buc.
Toate bune!
Leo
Salutare tuturor!
Credeti ca aceste motoare vor ajuta intr-un fel sau altul sa il faca pe "Domnul Bismarck" sa fie deplasabil? (doua din ele sunt scoase dintr-un elicopter iar celelalte cred ca sunt scoase dintr-o imprimanta)
Sa inteleg ca cele 2 motoare de la Conrad sunt ok ptr "pretentiile" barcii?
Daca da, hai sa ne unim mai multi si sa comandam..............asta asa ca sa scapam de taxele postale.....
Cat despre axe cu tuburi cu tot de unde sa le luam?......am citit foarte multe pareri......poate ne ajuta moderatorul sau Emil sa deslusim acest mister.....(Emil tu ti-ai luat ceva pana acum?.......daca nu, poate ne cuplam mai multi la o comanda..........ca tot urmeaza sa montam axele cu tuburi......in faza doi de bordaj abia se "imbraca" mai bine acele doua tuburi.
Cat despre acele console ale tuburilor vad ca nimeni nu spune ceva.......cei de la Sierra ne pot da o mana de ajutor in privinta asta, cele doua variante de motorizari postate de cei de la Sierra fiind "stresul" convorbirilor mele cu reprezentantul lor..........dar, stand mai mult pe acest forum, (aici le pot multumi atat moderatorului cat si lui Emil)am constatat ca ma grabeam in privinta achizitionarii lor, mai ales ca imi oferise si o varianta cu elici de 50.
Cat despre "asteptarea" celor de la modelism sa vedem ce o sa ne poata oferi la sfarsitul lunii.
Eu personal am un prieten in Anglia si sa vedem daca acel kit oferit de ei mai este inca valabil si totodata procedura de achizitie ......... sper ca, daca ne unim mai multi, se poate aduce la un cost mai convenabil.............asa ca.........cum spune si povata........sa nu ne grabim........mai ales ca pana la numarul cu stratul doi de bordaj mai este mult.
Cu stima,
Mircea
http://www.graupner....89/product.aspx
#318
Postat 20 September 2011 - 06:20 PM
leonard71, la 20 September 2011 - 02:18 PM, a spus:
Azi avand ceva mai mult timp liber am zis sa fac o proba cu arborii si elicele montate la locul lor.
Iata ce a iesit....
Gauri.JPG Arbori.JPG Elice1.JPG Elice2.JPG
Imi poate recomanda cineva un magazin unde pot gasi file de pin de 6 sau chiar 7 mm latime si 1.5 grosime la cel putin 1 m lungime?
Multumesc anticipat!
Toate bune!
Leo
Salutare Leo!
Daca ne poti ajuta si pe noi cu metoda achizitiei tale, spune-ne te rog care este procedura?
Sincer sa fiu atat eliciile cat si tuburile se cam potrivesc fain......banuiesc ca sunt metalice.....
Mai postez cateva poze cu motorase care cred eu ca pot ajuta la "diferite rotiri" ale unor componente de pe structura navei.
Cat despre statie, ii rugasem pe cei doi colegi sa ne explice cateceva despre un model anume si m-am cam lamurit in privinta lor si totodata ii rog sa ne indrume catre un model "ok" in privinta noastra......... la acel model de la autorc ma bucura faptul ca avea 4 canale si puteam la cele 2 canale ramase rezerva sa "adaptam" altceva............
Cu stima,
Mircea
#319
Postat 20 September 2011 - 06:38 PM
Mishulica, la 20 September 2011 - 06:10 PM, a spus:
Credeti ca aceste motoare vor ajuta intr-un fel sau altul sa il faca pe "Domnul Bismarck" sa fie deplasabil? (doua din ele sunt scoase dintr-un elicopter iar celelalte cred ca sunt scoase dintr-o imprimanta)
Sa inteleg ca cele 2 motoare de la Conrad sunt ok ptr "pretentiile" barcii?
Daca da, hai sa ne unim mai multi si sa comandam..............asta asa ca sa scapam de taxele postale.....
Cat despre axe cu tuburi cu tot de unde sa le luam?......am citit foarte multe pareri......poate ne ajuta moderatorul sau Emil sa deslusim acest mister.....(Emil tu ti-ai luat ceva pana acum?.......daca nu, poate ne cuplam mai multi la o comanda..........ca tot urmeaza sa montam axele cu tuburi......in faza doi de bordaj abia se "imbraca" mai bine acele doua tuburi.
Cat despre acele console ale tuburilor vad ca nimeni nu spune ceva.......cei de la Sierra ne pot da o mana de ajutor in privinta asta, cele doua variante de motorizari postate de cei de la Sierra fiind "stresul" convorbirilor mele cu reprezentantul lor..........dar, stand mai mult pe acest forum, (aici le pot multumi atat moderatorului cat si lui Emil)am constatat ca ma grabeam in privinta achizitionarii lor, mai ales ca imi oferise si o varianta cu elici de 50.
Cat despre "asteptarea" celor de la modelism sa vedem ce o sa ne poata oferi la sfarsitul lunii.
Eu personal am un prieten in Anglia si sa vedem daca acel kit oferit de ei mai este inca valabil si totodata procedura de achizitie ......... sper ca, daca ne unim mai multi, se poate aduce la un cost mai convenabil.............asa ca.........cum spune si povata........sa nu ne grabim........mai ales ca pana la numarul cu stratul doi de bordaj mai este mult.
Cu stima,
Mircea
http://www.graupner....89/product.aspx
1.JPG
2.JPG
Salut!
Vezi ca motoarele din prima poza sunt motoare pas-cu-pas foarte bune pentru aplicatii care cer pozitionari precise... dar total inutile propulsiei Bismark-ului. Cele doua motoare mai mari din poza a doua par interesante. Acel "sterntube brace" sau prindere pentru tubul axului pupa, va fi oferit in revista pe la numarul 113, daca nu ma insel.
Cu stima!
Emil
#320
Postat 20 September 2011 - 07:35 PM
FullMetalJacket, la 20 September 2011 - 06:38 PM, a spus:
Vezi ca motoarele din prima poza sunt motoare pas-cu-pas foarte bune pentru aplicatii care cer pozitionari precise... dar total inutile propulsiei Bismark-ului. Cele doua motoare mai mari din poza a doua par interesante. Acel "sterntube brace" sau prindere pentru tubul axului pupa, va fi oferit in revista pe la numarul 113, daca nu ma insel.
Cu stima!
Emil
Salut Emil!
Crezi ca acel "sterntube brace" este bun ptr vibratiile produse de tub? Ceea ce am postat eu este facut din plastic moale si cred ca ajuta mult la sustinerea sau cel putin designul tubului.
Cat despre motorasele din a doua poza, cele din stanga cred ca sunt de turatie mica dar au forta destul de ok fiindca trebuiau sa invarta un mecanism destul de puternic (ele fiind scoase dintr-o imprimanta din aceea mai mare alimentata la 12V)iar cele din stanga sunt scoase dintr-un elicopter care, saracul de el, unii "binevoitori" i-a imprumutat radiocomanda de tot si a trebuit sa sfraseasca ca o macheta statica in care s-au adaptat mai multe "prostioare".
Problema este sa ne achizitionam acele tuburi si elici de 25 pe care, eu unul, le consider ok............Bismarck-ul asta m-a facut sa imi aduc aminte de anii copilariei in care, parca tu spuneai mai la inceputuri, ca se fabricau tuburile din mina metalica de pix iar ca ax se foloseau acele spite de bicicleta prinse de axul motorasului ba cu arc de pix cositorit ba cu acel tub de cauciuc folosit la ventilele de la rotile bicicletelor.
Asa ca.........hai sa ne unim fortele si sa ne luam ceva ok..........am inteles de la Moderator ce acele motorase Igarashi sunt bune........ce vroiam sa te intreb.......motorasele au ventilator in partea din spate?
Cat despre celelate motorase ma gandeam sa fie folosite la diferite "rotiri", mai ales ca intentionez sa achizitionez o statie cu mai mult de 2 canale
Cu stima,
Mircea
Aceasta postare a fost editata de Mishulica: 20 September 2011 - 07:36 PM
#321
Postat 20 September 2011 - 09:32 PM
Mishulica, la 20 September 2011 - 07:35 PM, a spus:
Crezi ca acel "sterntube brace" este bun ptr vibratiile produse de tub? Ceea ce am postat eu este facut din plastic moale si cred ca ajuta mult la sustinerea sau cel putin designul tubului.
Cat despre motorasele din a doua poza, cele din stanga cred ca sunt de turatie mica dar au forta destul de ok fiindca trebuiau sa invarta un mecanism destul de puternic (ele fiind scoase dintr-o imprimanta din aceea mai mare alimentata la 12V)iar cele din stanga sunt scoase dintr-un elicopter care, saracul de el, unii "binevoitori" i-a imprumutat radiocomanda de tot si a trebuit sa sfraseasca ca o macheta statica in care s-au adaptat mai multe "prostioare".
Problema este sa ne achizitionam acele tuburi si elici de 25 pe care, eu unul, le consider ok............Bismarck-ul asta m-a facut sa imi aduc aminte de anii copilariei in care, parca tu spuneai mai la inceputuri, ca se fabricau tuburile din mina metalica de pix iar ca ax se foloseau acele spite de bicicleta prinse de axul motorasului ba cu arc de pix cositorit ba cu acel tub de cauciuc folosit la ventilele de la rotile bicicletelor.
Asa ca.........hai sa ne unim fortele si sa ne luam ceva ok..........am inteles de la Moderator ce acele motorase Igarashi sunt bune........ce vroiam sa te intreb.......motorasele au ventilator in partea din spate?
Cat despre celelate motorase ma gandeam sa fie folosite la diferite "rotiri", mai ales ca intentionez sa achizitionez o statie cu mai mult de 2 canale
Cu stima,
Mircea
Nu cred ca afirmatia cu tuburile din mina de pix imi apartine dar asa este, pe vremuri ne foloseam de - te miri ce ! - materiale casa facem aeromodele sau navomodele. In privinta suportilor axului (sterntube brace) eu zic sa nu te agiti si sa dai banii pe asa ceva atata timp cat macheta este prevazuta cu ei. Daca folosesti tubul port ax cu presetupa plasata la iesirea din coca in mod sigur va trebui sa inglobezi in suportii aceia un lagar de bronz pentru a prevenii vibratiile, dar daca vei folosi un tub lung, atunci presetupa cu lagarul aferent vor fi plasate chiar in acest suport. Maine daca am timp am sa fac niste schite.
Nu te complica cu motoarele pas-cu-pas deoarece nu o sa ai cum sa le controlezi din radiocomanda. Un servo ieftin (30-40 Ron) te scuteste de multe complicatii si batai de cap.
Si eu o sa folosesc 2 motoare de imprimanta la care nu cred ca voi avea nevoie de racire, asa ca nu vad de ce ar fi nevoie de ventilatoare si coolere suplimentare. Asa cum s-a mai afirmat pe forum, mai dificil va fi de scos caldura din interiorul cocii (in caz ca se va degaja asa multa) si de aceea idea unui coleg de pe forum de a instala un ventilator de cooler in cosul de fum mi se pare geniala.
Cu stima!
Emil
#322
Postat 20 September 2011 - 10:13 PM
Mishulica, la 20 September 2011 - 06:20 PM, a spus:
Daca ne poti ajuta si pe noi cu metoda achizitiei tale, spune-ne te rog care este procedura?
Sincer sa fiu atat eliciile cat si tuburile se cam potrivesc fain......banuiesc ca sunt metalice.....
Mai postez cateva poze cu motorase care cred eu ca pot ajuta la "diferite rotiri" ale unor componente de pe structura navei.
Cat despre statie, ii rugasem pe cei doi colegi sa ne explice cateceva despre un model anume si m-am cam lamurit in privinta lor si totodata ii rog sa ne indrume catre un model "ok" in privinta noastra......... la acel model de la autorc ma bucura faptul ca avea 4 canale si puteam la cele 2 canale ramase rezerva sa "adaptam" altceva............
Cu stima,
Mircea
3.JPG
4.JPG
Salut Mircea!
Metoda de achizitie e simpla! Plata cu cardul! Intri pe site, alegi ce vrei si platesti electronic! Trimiterea in tara nu e asa mult: la cornwallmodelboats ~ 3 lire sterline, iar la model-dockyard ~ 6 lire sterline.
Din pacate primii de unde am luat arborii nu aveau pe stoc si elicele asa ca am comandat de la cealalta firma. Arborii sunt metalici de 6 mm diametru, cu ax de 4 mm filetat la ambele capete. Lungimea este de 236 mm. Elicele la fel metalice de 25 mm. 2 bucati Left si 1 bucata Right.
In aproximativ 1 saptamana de la comanda primesti coletul.
Toate bune!
Leo
Aceasta postare a fost editata de leonard71: 20 September 2011 - 10:16 PM
#323
Postat 22 September 2011 - 05:49 PM
leonard71, la 20 September 2011 - 10:13 PM, a spus:
Metoda de achizitie e simpla! Plata cu cardul! Intri pe site, alegi ce vrei si platesti electronic! Trimiterea in tara nu e asa mult: la cornwallmodelboats ~ 3 lire sterline, iar la model-dockyard ~ 6 lire sterline.
Din pacate primii de unde am luat arborii nu aveau pe stoc si elicele asa ca am comandat de la cealalta firma. Arborii sunt metalici de 6 mm diametru, cu ax de 4 mm filetat la ambele capete. Lungimea este de 236 mm. Elicele la fel metalice de 25 mm. 2 bucati Left si 1 bucata Right.
In aproximativ 1 saptamana de la comanda primesti coletul.
Toate bune!
Leo
Salut Leo!
Ti-am trimis un PM.....te rog citeste-l
Toate bune !
Mircea
Aceasta postare a fost editata de Mishulica: 22 September 2011 - 05:50 PM
#324
Postat 24 September 2011 - 07:44 AM
#325
Postat 24 September 2011 - 08:50 AM
#326
Postat 24 September 2011 - 07:05 PM
spike 2, la 24 September 2011 - 08:50 AM, a spus:
Eu le-am "arestat" pe cele de la capul de cartuse. Sunt motoare cu perii de curent continuu. Cele de la mecanismul care trage hartia erau motoare pas-cu -pas (inutile la Bismark).
Bafta!
Emil
#327
Postat 03 October 2011 - 01:19 PM
Pana la urma motoarele astea sunt brushed sau brushless? Transmisia este directa sau imi trebuie o cutie de viteze si daca da atunci cu ce raport? Cate esc imi trebuie daca vreau si v-tail.O sa fac varianta cu 3 motoare. Multumesc.
http://www.germanele...ucts&pid=244475
Aceasta postare a fost editata de andoman: 03 October 2011 - 01:22 PM
#328
Postat 03 October 2011 - 01:56 PM
De fapt am mai scris aici http://www.rhcforum....post__p__512840 .
#329
Postat 03 October 2011 - 01:57 PM
andoman, la 03 October 2011 - 01:19 PM, a spus:
Pana la urma motoarele astea sunt brushed sau brushless? Transmisia este directa sau imi trebuie o cutie de viteze si daca da atunci cu ce raport? Cate esc imi trebuie daca vreau si v-tail.O sa fac varianta cu 3 motoare. Multumesc.
http://www.germanele...ucts&pid=244475
Salut!
Pai ... ca sa concluzionam: motoarele brushed sunt mai ieftine si mai usor de controlat la turatii mici. Brushless-urile, desi sunt o solutie moderna si atractiva au unele dezavantaje la motorizarea Bismark-ului. Controlul mai prost la turatii mici este de remarcat la acestea (adica atunci cand impingi maneta de throttle spre maxim, motorul brushless porneste dintr-o data la o turatie maricica). Motoarele brushless sunt bune la aeromodele si navomodele de viteza.
Daca motoarele tale sunt de turatie redusa (pana in 5000rpm) le poti cupla direct pe ax, altfel iti trebuie reductor (cutie de viteze este impropiu spus). Raportul de transmisie al reductoarelor simple de pe piata este in general de 3:1. Reductorul ideal pentru motorul tau trebuie sa iti reduca viteza maxima sub 5000rpm.
La varianta cu v-tail iti trebuiesc neaparat 3 ESC-uri. Pe undeva prin acest topic au fost puse si niste scheme de connectare pentru varianta cu v-tail. http://www.rhcforum....post__p__495191
Cu stima!
Emil
#330
Postat 03 October 2011 - 02:13 PM
Motorul asta are 5800 rot/gol si 4750 rot/sarcina. Cam ce reductor trebuie folosit? Presupun ca imi trebuie un reductor pentru fiecare motor.
Numai bine.