Modelism - RHC Forum: motorizare Cuirasatul Bismark - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 29 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

motorizare Cuirasatul Bismark recomandari motorizari

#91 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 28 June 2011 - 10:46 AM

Modificarea am facuto,de acea ma agit pentru ax.
0

#92 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 28 June 2011 - 02:40 PM

O spita de bicicleta are 2mm.Oare s-ar putea modifica un ax(tub)de 180mm?
0

#93 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 03:28 PM

Vezi postareaspike 2, la 28 June 2011 - 02:40 PM, a spus:

O spita de bicicleta are 2mm.Oare s-ar putea modifica un ax(tub)de 180mm?


Din ce am vazut eu se poate, se poate chiar sa construiesti tu unul, dar varianta asta este prea complicata pt mine cu atat mai mult cu cat trebuie facut si filet la ax. Oricum rulmenti gasesti dar si aici nu stiu cum se face etansarea ca sa nu intre apa.

Sigur se poate dar nu am idee cum.
0

#94 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 05:18 PM

Etansarea unu arbore de elicie se face (repet pentru cine vrea sa auda) prin amplasarea unui lagar cu frictiune la capatul dinspre elicie , eventual a unei presetupe cu oring de cauciuc. In cazul folosiri unui lagar cu rulment presetupa devine obligatorie deoarece nu cred ca exista rulmenti cu etansare asa mici.


Axul si lagarul de frictiune formeaza un ajustaj, toleranta acestuia fiind suficienta sa impiedice intrarea apei la presiuni mici. Axele de navo sunt din otel si sunt finisate foarte bine. Spitele de bicicleta se folosesc doar la rotile de bicicleta. Sa nu incepem sa aberam cu astfel de solutii inovatoare.

Daca nu stiti cu arata din punct de vedere constructiv un arbore de navomodel, mergeti si cumparati unul si apoi vedeti daca se poate inlocui cu spite de bicicleta, andrelele bunicii sau cu vreo sarma gasita pe la gunoi.

Think real!

Emil

Aceasta postare a fost editata de FullMetalJacket: 28 June 2011 - 05:19 PM

0

#95 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 05:34 PM

Vezi postareaFullMetalJacket, la 28 June 2011 - 05:18 PM, a spus:

Etansarea unu arbore de elicie se face (repet pentru cine vrea sa auda) prin amplasarea unui lagar cu frictiune la capatul dinspre elicie , eventual a unei presetupe cu oring de cauciuc. In cazul folosiri unui lagar cu rulment presetupa devine obligatorie deoarece nu cred ca exista rulmenti cu etansare asa mici.


Axul si lagarul de frictiune formeaza un ajustaj, toleranta acestuia fiind suficienta sa impiedice intrarea apei la presiuni mici. Axele de navo sunt din otel si sunt finisate foarte bine. Spitele de bicicleta se folosesc doar la rotile de bicicleta. Sa nu incepem sa aberam cu astfel de solutii inovatoare.

Daca nu stiti cu arata din punct de vedere constructiv un arbore de navomodel, mergeti si cumparati unul si apoi vedeti daca se poate inlocui cu spite de bicicleta, andrelele bunicii sau cu vreo sarma gasita pe la gunoi.

Think real!

Emil


Uite vezi de ce este mai bine sa intrebi, eu unul as fi spus ca se poate, asa cum am si spus.

Si Emil stiu ca mi-ai mai explicat chiar mie cum sta cu arborele si cu etansarea dar am crezut ca operatiunea de care zici tu acolo, pentru ca sincer nu am inteles prea multe, se poate face de oricine.

Multan ca ne-ai bagat mintile in cap ca sincer imi trecuse si mie prin cap ideea asta, mai ales dupa ce am vazut pe undeva niste chestii care am presupus eu ca sunt lagare, ca un tub si un "fier subtire" gaseam eu pe undeva <_<

Imi dai un sfat te rog cu arborele ala si elicele?

Si apropo, ca nu te-am intrebat, tu il motorizezi?

Multumesc
0

#96 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 08:15 PM

Vezi postareaija61, la 28 June 2011 - 05:34 PM, a spus:

Uite vezi de ce este mai bine sa intrebi, eu unul as fi spus ca se poate, asa cum am si spus.

Si Emil stiu ca mi-ai mai explicat chiar mie cum sta cu arborele si cu etansarea dar am crezut ca operatiunea de care zici tu acolo, pentru ca sincer nu am inteles prea multe, se poate face de oricine.

Multan ca ne-ai bagat mintile in cap ca sincer imi trecuse si mie prin cap ideea asta, mai ales dupa ce am vazut pe undeva niste chestii care am presupus eu ca sunt lagare, ca un tub si un "fier subtire" gaseam eu pe undeva ;)

Imi dai un sfat te rog cu arborele ala si elicele?

Si apropo, ca nu te-am intrebat, tu il motorizezi?

Multumesc

Presetupa este o etansare cu o garnitura de cauciuc (o-ring sau simering) stransa intre doua piese filetate astfel incat ea sa preseze pe axul pe care vrea sa il etanseze. Se face diferentierea intre presetupa mecanica si cea electrica care are rolul de a etansa un cablu electric care intra intr-o cutie (metalica) (search google!)


Initial eu nu intentionam sa motorizez nava dar acum, sincer ma cam bate gandul. Nu prea stiu ce o sa aleg asa ca o sa fac o vizita la magazinul autorc.ro sa vad cu ochi mei cam ce s-ar potrivi in materie de arbori. Ca elicii mi se par potrivite Raboesh seria 162 de 25mm diametru. Mi se par cele mai asemanatoare ca forma cu cele reale (mai ales conul ascutit dar si forma palelor). http://www.raboesch...._2-2010_WEB.pdf

Cand o sa am concret ceva o sa postez poze pe forum ca sa vada toata lumea. Poate si niste arbori demontati ca sa se lamureasca toti cum se face etansarea.

Hai sa avem spor!

Emil

Aceasta postare a fost editata de FullMetalJacket: 28 June 2011 - 08:16 PM

0

#97 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 28 June 2011 - 08:56 PM

Vezi postareaFullMetalJacket, la 28 June 2011 - 05:18 PM, a spus:

Etansarea unu arbore de elicie se face (repet pentru cine vrea sa auda) prin amplasarea unui lagar cu frictiune la capatul dinspre elicie , eventual a unei presetupe cu oring de cauciuc. In cazul folosiri unui lagar cu rulment presetupa devine obligatorie deoarece nu cred ca exista rulmenti cu etansare asa mici.


Axul si lagarul de frictiune formeaza un ajustaj, toleranta acestuia fiind suficienta sa impiedice intrarea apei la presiuni mici. Axele de navo sunt din otel si sunt finisate foarte bine. Spitele de bicicleta se folosesc doar la rotile de bicicleta. Sa nu incepem sa aberam cu astfel de solutii inovatoare.

Daca nu stiti cu arata din punct de vedere constructiv un arbore de navomodel, mergeti si cumparati unul si apoi vedeti daca se poate inlocui cu spite de bicicleta, andrelele bunicii sau cu vreo sarma gasita pe la gunoi.

Think real!

Emil

Nu pot sa te contrazic deoarece nu am avut niciodata in mina un astfel de ax .
Spita de care spun este din inox.Se poate scoate axul din tub si apoi monta la loc??
0

#98 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2011 - 09:34 PM

Vezi postareaspike 2, la 28 June 2011 - 08:56 PM, a spus:

Nu pot sa te contrazic deoarece nu am avut niciodata in mina un astfel de ax .
Spita de care spun este din inox.Se poate scoate axul din tub si apoi monta la loc??

Este vorba de precizia la care a fost prelucrata spita precum si de rugozitatea suprafetei prelucrate. Faptul ca e din inox inseamna doar ca rezista mult timp la coroziune.


De la ce e spita aia?

Cu stima!

Emil
0

#99 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 29 June 2011 - 06:31 AM

Salutare la toata lumea ,nu este nici o abertie folosirea spitei de bicicleta la ca ax portelica pe vremea cind activam la casa pionierilor astfel de materiale modelistice find din import si cum stiti pe timpul acela importurile ierau cotrolate strict cele citeva piese pe care le primeam erau folosite la modele dedicate pentru concursuri iar noi ceilalti foloseam la modele proprii ca ax spita de bicicleta si ca tub etambou minele metalice de pix.In cazul de fata cind materiale si acesoriile nu mai costituie o problema ramine la latitudinea fiecaruia sa foloseasca ce vrea in fuctie de buget si pretentii. Mult spor in continuare :)
0

#100 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 29 June 2011 - 09:20 AM

Spita este de Campaniolo si are cc.240mm.ideea era daca se poate demonta axul de pe tub si remonta.
0

#101 Useril este offline   adi_smd 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 14-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 29 June 2011 - 10:35 AM

Vezi postareaija61, la 27 June 2011 - 06:50 PM, a spus:

Am inteles. Am o singura sugestie, mentionez ca si eu sunt la primul model, am fost astazi intr-un magazin de modelism sa vad cum arata elicea si arborele pentru ca si eu inclinam la o elice de 25mm cu ax de 4mm si la un arbore cu ax de 4mm, dar astazi dupa ce am vazut cum arata o sa caut o elice de 25mm cu ax de 2mm si arbore tot de 2mm, sau poate ax si elice de 3mm, nu de alta dar cel de 4 mm are tubul de 6.5 si este foarte mare, atat in comparatie cu nava cat si cu elicea.

Asta conteaza asa ca sa pastrezi proportiile ca in rest nu cred ca este o problema, oricum eu o sa caut unele mai mici ca sunt foarte mari dupa parerea mea.

spor la treaba

Salut cu respect . Consider ca alegerea ta ( ax de 2 sau maxim de 3) este ok atat estetic cat si din punct de vedere functional .Axul de 2 din cate am vazut necesita un tub de 4 mm in diametru iar cel de 3mm un tub de 6 mm in diametru ( nu am vazut pana acum ax de 3mm cu tub de 5mm sa ramana spatiu si pentru lagare cu simeringuri cu tot ) si cred ca axul de 2 mm ar fi arhisuficient mai ales pentru al 3-lea motor central care necesita acea modificare atat prin pisele de lemn cat si prin piesa D rasina unde ai perfecta dreptate maxim 5mm diametru suporta la capat . Problema care se pune si marea mea dilema este urmatoare : unde putem gasi tuburi cu axe cu tot care sa fie in lungime de minim 290 sau 300 mm ( cam atat ar trebui sa aibe tubul de centru de la mototr pana la elice unde iese din piesa de rasina) avand in vedere ca si celelalte 2 tuburi laterale trebuie sa fie si ele destul de lungi avand in vedere ca trebuie sa treaca prin degajeurile a 3 coaste ( o lungime totala de aprox 14 cm ) + lungimea tubului pana la elice ( de aproximativ inca 13-14 cm )? Cred ca o sa raman fara par in cap tot cautand acele axe de 2 mm cu tubul de 4mm si lungimea de aproximativ 290mm la tub si 310 sau 330 mm la ax . Multumesc pentru rabdarea de a citi cele ce am scris mai sus . Spor la munca si mult calm ca e nevoie ! Stima
0

#102 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 11:53 AM

Salutare!

Am fost astazi la magazinul autorc sa vad ce gasesc in materie de arbori. Pe stoc erau doar arbori M4 cu diametrul exterior de 5-6 mm, cam mare pentru cuirasat. La arbori mici cu ax de diametru 3-4mm etansarea este facuta direct de care lagarul de bronz. Unele axe cu diametrul mai mare (>5mm) aveau semering ptr etansare. Din pacate nu am gasit nimic potrivit pentru Bismark.

Acum ma gandesc sa cumpar axul de 3mm si sa folosesc un tub de alama de 4mm (interior de 3mm) de la Bricostore pe post de tub exterior, iar la unul dintre capete sa pun un lagar de bronz cu diametrul interior de 3 mm penrtu etansare.

Vezi postareadj.bobo, la 29 June 2011 - 06:31 AM, a spus:

...nu este nici o abertie folosirea spitei de bicicleta la ca ax portelica pe vremea cind activam la casa pionierilor astfel de materiale modelistice find din import si cum stiti pe timpul acela importurile ierau cotrolate strict cele citeva piese pe care le primeam erau folosite la modele dedicate pentru concursuri iar noi ceilalti foloseam la modele proprii ca ax spita de bicicleta si ca tub etambou minele metalice de pix.In cazul de fata cind materiale si acesoriile nu mai costituie o problema ramine la latitudinea fiecaruia sa foloseasca ce vrea in fuctie de buget si pretentii. Mult spor in continuare :rolleyes:


Adevar graiesti ! Totusi sa ramanem cu picioarele pe pamant. Orice materiale poti procura sunt binevenite. Nu conteaza pentru ce au fost create ci doar ce poti face tu cu ele...DAR!!!... Nu pot fi de acord cu celebra spita de bicicleta. Am folosit si eu bucati de spita la comenzile de la captive si stiu ca nu respecta deloc abaterile de la cilidricitate si nici o rugozitate buna nu prea au. Adica aspectele esentiale pentru obtinerea unei etansari bune pe ax. Exista variante mai bune pentru construirea unui arbore navo "home made". Trebuiesc doar cautate, tinand in minte niste conditii esentiale care trebuiesc satisfacute. In rest iti dau dreptate: depinde de buget si pretentii.

Cu stima!

Emil

Aceasta postare a fost editata de FullMetalJacket: 29 June 2011 - 11:53 AM

0

#103 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 02:38 PM

Vezi postareaFullMetalJacket, la 29 June 2011 - 11:53 AM, a spus:

Salutare!

Am fost astazi la magazinul autorc sa vad ce gasesc in materie de arbori. Pe stoc erau doar arbori M4 cu diametrul exterior de 5-6 mm, cam mare pentru cuirasat. La arbori mici cu ax de diametru 3-4mm etansarea este facuta direct de care lagarul de bronz. Unele axe cu diametrul mai mare (>5mm) aveau semering ptr etansare. Din pacate nu am gasit nimic potrivit pentru Bismark.

Acum ma gandesc sa cumpar axul de 3mm si sa folosesc un tub de alama de 4mm (interior de 3mm) de la Bricostore pe post de tub exterior, iar la unul dintre capete sa pun un lagar de bronz cu diametrul interior de 3 mm penrtu etansare.



Am si eu o intrebare, ai zis ca lagarul din broz o sa aiba diametrul interior de 3mm, si cel exterior presupun ca este de 4mm avand in vedere ca vrei sa folosesti un tub de 4mm, nu?

Unde au gasit un lagar de genul asta, pt ca la AutoRc am gasit doar de 3mm interior si cu 5mm exterior.

Multumesc
0

#104 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 02:50 PM

Vezi postareaija61, la 29 June 2011 - 02:38 PM, a spus:

Am si eu o intrebare, ai zis ca lagarul din broz o sa aiba diametrul interior de 3mm, si cel exterior presupun ca este de 4mm avand in vedere ca vrei sa folosesti un tub de 4mm, nu?

Unde au gasit un lagar de genul asta, pt ca la AutoRc am gasit doar de 3mm interior si cu 5mm exterior.

Multumesc


6mm exterior nu 4.
O sa ma gandesc cum il prind.
Cu stima!

Emil

Aceasta postare a fost editata de FullMetalJacket: 29 June 2011 - 02:51 PM

0

#105 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 03:17 PM

Vezi postareaFullMetalJacket, la 29 June 2011 - 02:50 PM, a spus:

6mm exterior nu 4.
O sa ma gandesc cum il prind.
Cu stima!

Emil


Ca sa inteleg.

O sa folosesti asa:

ax 3mm
tub 4mm
lagar de 3mm interior si 6mm exterior


sau


ax 3mm
tub 6mm
lagar de 3mm interior si ??mm exterior
0

#106 Useril este offline   mysku82 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Bismark , PC , Network , Elecronica , and other

Postat 29 June 2011 - 10:37 PM

Salut
In legatura cu tubul , ce ziceti de acesta ? Vad ca in descriere zice ca are bucsa de bronz

Aceasta postare a fost editata de mysku82: 29 June 2011 - 10:39 PM

0

#107 Useril este offline   MR-JW 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 530
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2011 - 11:53 PM

301-11 Propeller Shaft M2 lg 230mm
[2000]£25.34 http://www.deansmarine.co.uk/shop/product_info.php/cPath/35_46/products_id/images/pixel_trans.gifhttp://www.deansmarine.co.uk/shop/product_info.php/cPath/35_46/products_id/images/RABshaftsNI011.JPG
http://www.deansmarine.co.uk/shop/product_info.php/cPath/35_46/products_id/includes/languages/english/images/buttons/image_enlarge.gif


Totally maintenance-free propeller shafts developed for finer-scale models. The bearing housings on the motor side have self-lubricating bronze bearings and O-ring for water tightness. The Shafts can also be shortened.
Sleeves: Brass. Shafts: Stainless Steel (SS 304). Rear bearing: Delrin. Maximum RPM (revolutions/min.): 10,000.
The A frame bracket is in mouded high strenth nylon with brass bearings the 2 legs of the A frame are the commom 60% angle and the 3rd leg can be removed to make an A frame, or the 2 legs can be removed to make a P bracket, a universal mounting for all exposed shafts.

A = Tube Length, B= O.A. Length, C= Diameter, D= Cupling End, E= Prop end
0

#108 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 09:27 AM

Ce parere aveti de configuratia asta?

350-60 Spare Shaft 3x270mm +M3x11

358-01 Bronze bearings (2x) 3x6x6

BT6M - Brass Tube 6 x 0.45 mm 305 mm long Pcs per sleeve 3
0

#109 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 09:29 AM

Vezi postareaija61, la 29 June 2011 - 03:17 PM, a spus:

Ca sa inteleg.

O sa folosesti asa:

ax 3mm
tub 4mm
lagar de 3mm interior si 6mm exterior


sau


ax 3mm
tub 6mm
lagar de 3mm interior si ??mm exterior


Ax - 3mm (diametru exterior)


Tub - 4mm exterior, 3mm interior (are joc destul de mare cu axul si nu etanseaza de aceea pun bucsa de bronz la unul din capete)

Bucsa bronz - 6mm exterior, 3mm interior (diametrul interior face ajustaj intermediar cu axul) (ajustajul cu joc permite rotirea axului dar are toleranta mai mare, ajustajul intermediar permite rotirea axului si are o toleranta mai mica ceea ce permite etansarea, ajustajul cu strangere, dupa cum ii spune si numele nu permite rotirea axului - Masini si Organe de Masini - manual de clasa XI).

Trebuie sa rezolv doar problema prinderii bucsei de tubul exterior la capatul dinspre elicie.

Vezi postareamysku82, la 29 June 2011 - 10:37 PM, a spus:



Salut
In legatura cu tubul , ce ziceti de acesta ? Vad ca in descriere zice ca are bucsa de bronz


Diametrul tubului exterior este prea mare - 6mm, asta inseamna ca tubul trebuie sa ramana in interiorul coci si numai axul trebuie sa iasa afara.

Cu stima!

Emil

Aceasta postare a fost editata de FullMetalJacket: 30 June 2011 - 09:33 AM

0

#110 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 09:41 AM

Vezi postareaija61, la 30 June 2011 - 09:27 AM, a spus:

Ce parere aveti de configuratia asta?

350-60 Spare Shaft 3x270mm +M3x11

358-01 Bronze bearings (2x) 3x6x6

BT6M - Brass Tube 6 x 0.45 mm 305 mm long Pcs per sleeve 3


Combinatia merge dar vezi si tu ca la autorc axul este stoc 0.


La lungimea asta a tubului va trebui sa iesi cu tubul afara din coca pana la elicie (ma refer la arbori laterali) Diametrul exterior al tubului de 6mm este cam mare si va fi inestetic in comparatie cu axul original.

Cu stima!

Emil
0

#111 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 09:53 AM

Vezi postareaFullMetalJacket, la 30 June 2011 - 09:41 AM, a spus:

Combinatia merge dar vezi si tu ca la autorc axul este stoc 0.


La lungimea asta a tubului va trebui sa iesi cu tubul afara din coca pana la elicie (ma refer la arbori laterali) Diametrul exterior al tubului de 6mm este cam mare si va fi inestetic in comparatie cu axul original.

Cu stima!

Emil


Salut.

Nu sunt de la AutoRC sunt de aici: http://www.deansmari.../shop/index.php

Mai am o varianta cu tub de 5 si ax de 2 dar inca nu am facut masuratorile sa vad daca imi ajunge axul, ca asta are doar 230mm parca.

Iar la cele laterale, avand in vedere ca o sa fac eu arborele ma gandeam sa aduc tubul doar pana la marginea bordajului si sa il expun foarte putin si sa lungesc capatul axului dinspre elice, in asa fel in cat sa se vada extrem de putin din tub si axul sa iasa afara.
0

#112 Useril este offline   nicutzzu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 29-June 11
  • Gender:Male
  • Location:rm sarat

Postat 30 June 2011 - 03:26 PM

mysku am si eu o intrebare. Daca folosesc acel tub de la motor la elice ni intra apa prin el. Nu prea ma pricep si de aceea te intreb. Stima
0

#113 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 June 2011 - 06:26 PM

Vezi postareaija61, la 30 June 2011 - 09:53 AM, a spus:

....ma gandeam sa aduc tubul doar pana la marginea bordajului si sa il expun foarte putin si sa lungesc capatul axului dinspre elice, in asa fel in cat sa se vada extrem de putin din tub si axul sa iasa afara.

Tehnic, axul trebuie sa fie cat mai putin in consola, deci, interesul tau este sa aduci tubul, de fapt lagarul, cat mai aproape de elice.
Multa bafta.
0

#114 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 June 2011 - 08:46 PM

Vezi postareadan_mitea, la 30 June 2011 - 06:26 PM, a spus:

Tehnic, axul trebuie sa fie cat mai putin in consola, deci, interesul tau este sa aduci tubul, de fapt lagarul, cat mai aproape de elice.
Multa bafta.


Hmmm de fiecare data cand cred ca am gasit solutia apare o problema..... incep sa cred ca nu mai este un hobby :ph34r::). Glumesc... Multumesc pentru sfat, o sa masor iar si sa vad cum fac sa folosesc un ax si un tub mai mic.

Multumesc si spor.
0

#115 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 July 2011 - 06:25 AM

Poate nu am fost clar, scuze. Tubul trebuie sa fie mai lung, astfel incat, lagarul sa fie cat mai aproape de elice.
Multa, multa bafta.
0

#116 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2011 - 08:24 AM

Vezi postareadan_mitea, la 01 July 2011 - 06:25 AM, a spus:

Poate nu am fost clar, scuze. Tubul trebuie sa fie mai lung, astfel incat, lagarul sa fie cat mai aproape de elice.
Multa, multa bafta.


Ai fost foarte clar, ideea era ca vroiam sa pun elicea cat mai departe de lagar ca sa pot as scot tubul cat mai putin din bordaj ca esta prea mare si ar arata urat. Acum o sa caut unul mai subtire ca sa pot sa-l scot mai mult din bordaj si o sa pot sa pun elicea mai aproape de lagar.

Multumesc
0

#117 Useril este offline   ija61 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 23-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2011 - 07:25 PM

Salut dragi tovarasi si prieteni.

Am o MARE problema.

Eu am luat decizia de a face modelul cu motorizarea cu 3 elici dupa ce am lipit chila. Acum m-am apucat sa dau gauri cu un burghiu si o bordmasina dar m-am oprit ca nu o sa am sorti de izbanda.

A mai facut cineva greseala mea si a reusit sa o scoata la capat?

Intrebarea este cum dau o gaura de 10mm prin piesa centrala de la pupa?
Sau exista vreo metoda prin care pot sa dezlipesc piesa si sa o pot pune la loc dupa aceea?

Chiar am nevoie de ajutor la asta.

Va multumesc anticipat
0

#118 Useril este offline   FullMetalJacket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 02-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2011 - 09:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la 01 July 2011 - 06:25 AM, a spus:

Poate nu am fost clar, scuze. Tubul trebuie sa fie mai lung, astfel incat, lagarul sa fie cat mai aproape de elice.
Multa, multa bafta.


Si daca pui tubul pana la iesirea din coca iar la capatul dinspre elicie, in suport, mai pui un lagar?!?! Asa poti sa folosesti un ax de 4mm.


Ce zici?

Cu stima!

Emil
0

#119 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 July 2011 - 10:39 PM

Asa da. Este o solutie eleganta si des intalnita la navele 1:1.
Multa, multa bafta.
0

#120 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 06 July 2011 - 07:52 PM

A gasit cineva "solutia" pentru cele 3 motoare?
Va rog spuneti si celor care nu se prea pricep.Multumesc.
0

Arata acest topic


  • 29 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

375 useri citesc topicul
0 membri, 375 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro