Navomodelism Virtual - Sf. Ioan Botezatorul (3D) Se realizeaza modelul digital al galionului din colectia Mari Corabii
#31
Postat 04 June 2011 - 06:11 PM
#32
Postat 05 June 2011 - 02:50 PM
Din cate stiu poligoanele trebuie sa aibe 4 laturi si sa fie cat mai patrate sau dreptunghiulare, insa la mine au patru laturi dar unele au forma de triunghi sau sunt deformate rau de tot.
Se vede in imagine cum a iesit Coasta 5, prima versiune conteaza, cealalta e pentru importul intr-un game engine (asa se cer modelele sa aibe triunghiuri).
Deci ce sa fac, sa umblu iar la poligoane si sa le fac cum am spus mai sus (o sa cresca si numarul lor, nu doar o sa arate mai bine) sau le pot lasa si asa?
#33
Postat 05 June 2011 - 04:53 PM
Aceasta postare a fost editata de Lucianus: 05 June 2011 - 04:56 PM
#35
Postat 06 June 2011 - 10:01 AM
Lucianus, la 05 June 2011 - 09:54 PM, a spus:
Wow, ce inainte esti, yo am ramas in urma din cauza la n-gon-ul ala si la alte problema aparute pe parcurs legate tot de poligoane.
O sa pun motor pe corabie ca sa te ajung :D si pe urma il dau la reciclat :good: si trec pe vant (asta doar dupa ce te-am intrecut).
Azi bag grupa mare la modelare...
#36
Postat 06 June 2011 - 10:03 AM
#37
Postat 06 June 2011 - 10:07 PM
Zilele astea sa ma gandesc cum randez galionul si apoi ma apuc de texturi pentru ca nu prea mai am ce sa fac :wacko:
Aceasta postare a fost editata de johnny_crow2003: 06 June 2011 - 10:08 PM
#41
Postat 08 June 2011 - 09:39 AM
Lucianus, la 07 June 2011 - 06:08 PM, a spus:
Da, iese, dar daca tu nu postai imagini cu galionul yo nu ajungeam aici, deci cum numerele colectiei continua sa fie publicate si noi trebuie sa facem la fel, adica sa continuam sa modelam corabia si sa-i aducem imbunatatiri pentru o randare mai buna (eventual pe parcurs sa-i cream si un mediu digital: apa, pietre, tarm, copaci, etc)
Prin urmare, multumesc 'Lucianus' pentru motivatie si raspunsul prompt la neclaritati :yahoo:
PS: Ar fi bine totusi sa ni se mai alature si altii care sa participe la procesul acesta de realizare a galionului digital...
#42
Postat 08 June 2011 - 09:56 AM
ionut76, la 07 June 2011 - 09:31 PM, a spus:
Daca este timp si vointa totul este posibil pentru ca in mediul digital singura limitare este imaginatia (nu ai nevoie de adeziv, bait, lac, scule, etc) :)
Cand o sa-i aplic si textura, galionul o sa arate si mai bine :yahoo:
#43
Postat 09 June 2011 - 11:59 AM
johnny_crow2003, la 08 June 2011 - 09:56 AM, a spus:
Cand o sa-i aplic si textura, galionul o sa arate si mai bine ;)
pai si daca nu este nevoie de adeziv,bait,lac,scule,etc atunci unde mai este modelismul?in aria virtuala.mai bine jucam need for speed decat sa ne dam cu masinutele pe pista.sau jucam un simulator de navo decat sa iesim cu vitezistele sau cu velierele pe balta.daca tot ati incepu acest proiect ducati-l pana la capat dar fara sa comentati fata de cei care in loc sa apese un enter ,tin in mana un traforaj. :good:
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
#44
Postat 09 June 2011 - 03:44 PM
stamate, la 09 June 2011 - 11:59 AM, a spus:
Acest topic se descrie pe el insusi 'Navomodelism Virtual'...
Nu am comentat "fata de cei care in loc sa apese un enter ,tin in mana un traforaj", ci pur si simplu in acest topic se posteaza doar ce este creeat in mediul digital. Ce se face in mod traditional se arata in alt topic.
Yo modelez galionul intr-un program de grafica 3D, dar in acelasi timp lucrez si la galionul real, deci pana la urma tot folosesc bait, adeziv, traforaj, etc, insa nu am nevoie de ele pentru a modela ceva digital...
Ceea ce am scris s-a interpretat gresit, imi cer scuze, data viitoare o sa fiu mai atent ;)
#45
Postat 09 June 2011 - 04:59 PM
Dar vorba alora: "Noi muncim, noi nu gandim, tovarasi!"
#46
Postat 09 June 2011 - 09:19 PM
navigator, la 09 June 2011 - 04:59 PM, a spus:
Asa este, pentru mine cel putin este foarte interesant si ma bucur ca pot face galionul atat in realitate, cat si in spatiul virtual.
Deci mergem mai departe in realizarea galionului digital cu vantul din pupa...si la final bem o bere :clapping: direct din butoiul de lemn!
#47
Postat 15 June 2011 - 03:01 PM
http://hotfile.com/d..._16-20.rar.html
#49
Postat 17 June 2011 - 07:30 PM
#50
Postat 20 June 2011 - 10:30 AM
Lucianus, la 17 June 2011 - 07:30 PM, a spus:
Sanatate :drinks: si sa zicem ca butoaiele au atat bere blonda, cat si bere neagra/bruna si alte combinatii ca sa fie multumita toata lumea ;)
#51
Postat 07 November 2011 - 12:33 PM
johnny_crow2003, la 18 May 2011 - 08:11 PM, a spus:
Cine doreste si cunoaste unul dintre urmatoarele programe 3ds Max, Maya, Softimage, LightWave, Blender (sau orice alt program de grafica 3D)poate sa inceapa sa modeleze galionul si sa posteze pe parcursul colectiei ceea ce a facut...Cei care nu stiu sa lucreze in nici un astfel de program au sansa de a o face acum cautand tutoriale pe net si intreband pe forum cum sa treaca de anumite obstacole. Singura piedica ar fi nehotararea in alegerea programului "potrivit", iar dupa aceea totul va veni de la sine (cu siguranta o sa ne motivam reciproc).
Se pot atasa poze, scanari cu modelul real si blueprinturi pentru a veni in ajutorul celor incepatori, apoi urmeaza etapa cu imagini randate ale componentelor corabiei (cu materiale sau texturi incluse daca se doreste) si ar fi bine sa se arate si imagini cu modelul in wire.De preferat ar fi ca modelul sa fie low poly insa este in regula sa fie si high poly, personal o sa le fac pe ambele. Modelului low poly as dori la sfarsit sa-i fac un test intr-un game engine (UDK) sa vad cum se comporta.
Parerea mea este ca nu trebuie sa ne grabim sau sa trisam luand imagini de pe website-ul de la rusi ca sa terminam de modelat corabia mai repede, ci ar fi bine sa mergem in acelasi ritm cu colectia publicata in Romania, iar blueprinturile sa le folosim mai mult pentru a descoperi ceva nou.
Prin urmare atasez primul scanarile pe care le am pana la ora actuala cu faimosul galion Sfantul Ioan Botezatorul. Imagini cu modelul digital al corabiei o sa public ceva mai tarziu, acest pas depinzand si de reactia pe care o s-o aveti la aceasta idee. Yo pentru grafica 3D folosesc Autodesk 3ds Max, iar pentru grafica 2D folosesc Adobe Photoshop CS5 si daca este cazul voi apela si la ZBrush.Astept parerile voastre (consider ca vor fi pozitive), iar daca mai trebuie adaugat ceva la ce am spus sau daca ceva este in neregula va rog sa
comentati/criticati in acest topic...
Pana in 2013 cand o sa finalizam modelul real dar si cel virtual mai este destul, iar "castigatorul" va primi marele premiu ce consta in "Respectul Tuturor" de pe acest forum si nu numai!
PS: Trebuie sa recunosc ca in mare ideea acestui topic ii apartine lui Teddy (Bucuresti)...
Buna,
Pot sa va ajut daca este nevoie cu realizarea machetelor construite in 3ds Max, Maya, Softimage, LightWave, Blender (sau orice alt program de grafica 3D) folosind tehnologia de printare 3D.Pentru detalii va stau la dispozitie.