Am zburat numai electrice pana acuma (hm, ar fi albinuta de 1cc nitro dar e alta poveste) si de foarte mult timp am vrut sa pun mana pe un avionas ceva mai mare cu motor termic. Scopul e sa acopar o gama cat mai larga din acest hobby. Totusi de la un DLG (ultima achizitie) la un benzinar e un pas destul de lung. A fost suficient sa aud o data un motoras pe benzina in 4 timpi sa stiu ca pe asa ceva vreau sa ma orientez.
Urmeaza si un topic separat cu avionul si constructia, aici ma gandeam sa discutam despre motoras, setari, tips and tricks, etc. Ne vom misca ceva mai repede ca nu o iau chiar de la zero. Am ales un ARF (stiu, sacrilegiu!) de data aceasta.
Saito FG-14C. E o bijuterie, nu stiu cum sa-l descriu mai bine.
Cateva specificatii, poze si urmeaza detalii pe parcurs:
Displacement 13.8cc (.82 cu in)
RPM range: 1700- 9,500 rpm
Carb Type: Saito pump-type 2-needle
Crankshaft Threads: M7 x 1mm
Cylinder Type: AAC (nu stiu ce inseamna)
Muffler Type: Cast
Plug Type: 1/4-32 spark plug
Prop Range: 13x8 – 14x8
Stroke: 0.80 in (20.4mm)
Fuel Efficiency 8cc/minute
Weight (Engine only) 18.6 oz (528 g)
Weight (Muffler only) 2.1 oz (58 g)
Weight (Ignition only) 3.7 oz (105 g)
Total Weight 24.4 oz (691 g)
.
Fisiere atasate
-
IMG_6223.JPG (52.08K)
Number of downloads: 18 -
IMG_6224.JPG (68.42K)
Number of downloads: 18 -
IMG_6225.JPG (98.73K)
Number of downloads: 24 -
IMG_6226.JPG (96.72K)
Number of downloads: 28 -
IMG_6227.JPG (73.27K)
Number of downloads: 21 -
IMG_6228.JPG (101.63K)
Number of downloads: 25 -
IMG_6229.JPG (95.53K)
Number of downloads: 26 -
IMG_6230.JPG (77.91K)
Number of downloads: 24 -
IMG_6231.JPG (82.28K)
Number of downloads: 27 -
IMG_6232.JPG (75.22K)
Number of downloads: 27 -
IMG_6233.JPG (82.82K)
Number of downloads: 25 -
IMG_6234.JPG (85.62K)
Number of downloads: 21