Modelism - RHC Forum: SUGESTII PENTRU UN INCEPATOR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

SUGESTII PENTRU UN INCEPATOR LOC UNDE SA FORMATI UN AEROMODELIST, DACA NU E PREA MULT SPUS

#31 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 26 May 2011 - 03:26 PM

Am folosit bete din bambus, din alea pt frigarui. ma gandeam ca trebuie ceva rezistenta pt ca vor suporta o presiune mare asupra lor. ma bucur ca nu va fi nici un fel de problema in legatura cu planul.
0

#32 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 30 May 2011 - 09:56 AM

CU CE POT SA VOPSESC DEPRONUL? NU AS VREA CA TOT AVIONUL SA FIE NEGRU. AM CITIT CA SE POATE UTILIZA VOPSEA LAVABILA, DAR DACA TE PRINDE PLOAIA O DATA, NU SE CURATA? INCA CEVA, CE GREUTATE AR TREBUI SA AIBA AVIONUL FARA ELECTRONICA, ASTA DACA STIE CINEVA. EU L-AM CANTARIT SI ARE 190 gr.
0

#33 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 30 May 2011 - 10:15 AM

Oricum la primul zbor se va face probabil zob,asa ca nu are rost sa il vopsesti.Si nu trebuie SA SCRII CU CAPS(ADICA ASA),scrie cu litere mici :drinks:

Cu greutatea e ok.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#34 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 May 2011 - 10:30 AM

Vezi postareaflorin_group, la 30 May 2011 - 09:56 AM, a spus:

AM CITIT CA SE POATE UTILIZA VOPSEA LAVABILA, DAR DACA TE PRINDE PLOAIA O DATA, NU SE CURATA?


Vopseaua tocmai de aia este lavabila, se poate spala deci nu se ia la ploaie :drinks: . Daca este negru depronul, trebuie sa dai vreo 2 maini de vopsea, in functie de diluare, ca sa il scoti la culoare. O sa il ingreunezi inutil. Mai bine inveleste-l in niste scoci colorat.
Decat sa il impopotonezi mai bine verifica inca o data daca totul este bine fixat pe el. Tine bine avionul in mana si da-i turatie la maxim sa vezi daca nu ii sare ceva de pe el (elice, motor, batiu)

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 30 May 2011 - 10:32 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#35 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1247
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 30 May 2011 - 07:41 PM

Pilo,nu dezarma omul,daca il va ajuta cineva cu experienta ,va reusi.Asa ca Florin nu-l zbura singur pt. inceput,daca vrei sa-l dezamagesti pe Pilo si sa ai modelul intreg. Vino sambata la CET-Sud si vei reusi.Numai bine.
0

#36 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 June 2011 - 11:40 AM

salutare,

multumesc pentru invitatie dar inca nu e gata, asta pt ca nu am toti banii si imi mai lipsesc esc si baterie. asa ca mai stau pe bara pana cumpar astea.
am o nelamurire in ce priveste elicea. am luat motor, elice si prop saver. am reusit sa rup cauciucul acela de la prop saver. pot sa il inlocuiesc cu un elastic de bani pe care il dau de mai multe ori de o parte si de alta sau trebuie ceva mai rigid? e normal ca jetul de aer sa fie indreptat spre in fata daca motorul se misca in sensul acelor de ceasornic?ma gandesc ca ar trebui ca jetul de aer sa fie indreptat spre in spate, caz in care motorul se mai misca in sens invers al acelor de ceasornic. poate am pus elicea invers.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 03062011019.jpg
  • Imagine atasata: 03062011021.jpg
  • Imagine atasata: 03062011022.jpg
  • Imagine atasata: 03062011028.jpg
  • Imagine atasata: 03062011030.jpg

0

#37 Useril este offline   alexu` 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 87
  • Inregistrat: 22-July 05
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 03 June 2011 - 02:11 PM

Ideea e ca sensul de rotatie al elicei sa fie corect, astfel incat sa se invarta cu bordul de atac inaite si extradosul spre fata avionului(extradosul e de obicei pe partea palei pe care sunt scrise dimensiunile elicei - pasul si diametrul).
O mica sugestie pentru aeromodel: incearca sa-i rotunjesti bordul de atac al aripii, nu-l lasa asa ascutit pentru ca asta poate sa duca la angajari la viteze mai mari decat cele caracteristice aeromodelului tau.

Imagine atasata: Untitled.png

Stima, Alex
Nu lasa MiG-ul 29 din mana pe F-ul 16 de pe gard!...
0

#38 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 June 2011 - 03:09 PM

multumesc pentru raspuns. m-am uitat pe youtube si am vazut ca motorul se misca in sens invers al acelor de ceasornic. m-am linistit. in cazul asta jetul de aer e indreptat inspre in spate. ce sa folosesc in locul cauciucului rupt care prindea elicea de prop saver?
multumesc!
0

#39 Useril este offline   Cipric 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 12-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi, Bacau

Postat 03 June 2011 - 04:01 PM

Incearca sa cauti pe la magazinele de sanitare garnituri de cauciuc potrivite ca dimensiune, sigur au la practiker.
0

#40 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 June 2011 - 03:28 AM

Dragii mei, va rog din suflet, taiati tepusa aia. Este groaznica, atehnica, periculoasa, genereaza vibratii si eforturi nejustificate in lagare, etc, etc. GWS, altminteri o firma excelenta, a facut oroarea acum optesprezece ani si se pastreaza "standardul".
Solutia corecta este un ax minim si o elice prinsa cu penseta, adaptor, daca va place mai mult. Nici acel prop saver nu face nimic bun. Elicea tot se rupe iar in functionare se aseaza rau si vibreaza. Despre conul din plastic moale, nici nu merita sa vorbim. Pune si el umarul pentru ca dezastrul sa fie total.
Multa, multa bafta.

PS. Discutie similara:
http://www.rhcforum....post__p__489142

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 June 2011 - 03:30 AM

0

#41 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 June 2011 - 12:21 PM

salut tuturor,
avionul este aproape finalizat.imi mai trebuie bateria si de aceea apelez la dvs sa ma ajutati sa aleg una si tot ce presupune o baterie. stiu doar ca imi trebuie o baterie 3s lipo 1300-1500 mAh. avionul cantareste fara baterie 400 g. l-am echipat cu motor, elice, esc, 2 servo, receptor, deci trebuie sa ajunga undeva la 500-550 gr cu bateria.
ce mai este necesar sa mai achizitionez pe langa baterie?
multumesc!
0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 June 2011 - 12:48 PM

As zice sa procedezi in felul urmator: pui in locasul bateriei greutati de orice natura pana cand aduci CG in pozitia recomandata.
Apoi cauti o baterie cat mai aproape de greutatea aceea, la camp faci tuning din pozitia bateriei.
Altfel, daca alegi o baterie la modul acesta aproximativ, ai sanse mari sa fi nevoit sa compensezi cu plumb ori in bot, ori coada, si cred ca e preferabil ca avionul sa care "combustibil" in loc de balast.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#43 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 June 2011 - 03:42 PM

multumesc pentru raspuns. daca ai putea sa ma instruiesti cum sa stabilesc cg ar fi minunat. din pct asta de vedere ai absoluta dreptate, ar trebui ca avionul sa care cat mai mult "combustibil" decat basalt. ai punctat bine aceasta idee. eu nu luasem in calcul chestiunea asta. bateria implica un incarcator si o sursa de curent? ce trebuie sa mai cumpar pentru incarcarea bateriei? ma intereseaza si lucrul asta pt ca se apropie momentul cand voi face achizitiile. multumesc!
0

#44 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 June 2011 - 03:49 PM

Pai avionul din dotare, fie cumparat fie facut dupa niste planuri, trebuie sa aiba instructiune de stabilire CG, este cel mai esential aspect inainte de primul zbor !
Daca nu ai, atunci se poate incepe experimental cu 1/3 din latimea aripii, masurati de la bordul de atac, dar in cazul acesta trebuie sa ti-l zboare musai cineva care a mai zburat !
Incarcarea se poate face cu un incarcator :) De la 50 lei pana la ... mult
Cele mai populare sunt asa numitele B6, am vazut la vanzare la 100-120 lei pe aici.
Sursa poate fi bateria masinii, la camp, sau sursa PC-ului de pe care scrii, acasa. Scoti afara firele negru si galben, care au 12V. Nu rosu ! acela are 5V. Atentie la scurtcircuite ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 June 2011 - 08:22 PM

Renatoa a spus bine, decat plumb, mai bine baterie. Dar, as vrea sa accentuez, ceea ce el a spus delicat. Adica, dupa ce ai eliminat orice este omeneste posibil pentru a centra modelul cu bateria usoara. Ideea este ca un model, cu rare exceptii, va zbura, cu atat mai bine, cu cat, este mai usor. Deci, prima data, incerci sa muti electronica, sa muti bateria, eu, in paranoia mea, mut si servo-urile si motorul, abia pe urma, cand nu ai incotro, mai adaugi lest.
Multa, multa bafta.
0

#46 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 June 2011 - 09:29 AM

salut,

In sfarsit am terminat de facut achizitiile. Vreau sa stiu ce parere aveti despre un charger pe care mi l-a daruit userul RAnet. Sunt putin confuz pentru ca chargerul face incarcarea prin mufa mica a acumulatorului, cea cu 4 fire destinata egalizarii. E ok asa? si daca puteti sa-mi dati cateva sfaturi despre depozitare lipo, incarcare, ce trebuie sa fac pentru a exploata accumulatorul in conditii de siguranta.
maine iese cineva la camp? poate mi-l zboara cineva sa ma conving ca nu am muncit degeaba.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1020176.JPG
  • Imagine atasata: 6306.jpg

0

#47 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 June 2011 - 09:31 AM

Am uitat sa nmentionez zona in care o sa vin, CET VEST
0

#48 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 June 2011 - 10:16 AM

Salutare,

In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!
0

#49 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 June 2011 - 06:48 PM

Vezi postareaflorin_group, la 20 June 2011 - 10:16 AM, a spus:

Salutare,

In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!

Salut, eu am avut o problema asemanatoare si am gasit unul din cele 3 fire ale motorului, facea contact cu o bobina alaturata. Motorul mergea cu intreruperi si la o anumita turatie aproape ca se oprea.
L-am desfacut am izolat firul problema si acum merge ca nou.
Asta ar putea fi o cauza....la al meu asta a fost. :drinks: :drinks:
Bafta.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#50 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 20 June 2011 - 07:09 PM

Vezi postareaflorin_group, la 20 June 2011 - 10:16 AM, a spus:

Salutare,

In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!

..Eu zic sa nu te mai complici...motor nou
0

#51 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 20 June 2011 - 07:25 PM

Este aceeasi problema ca la camp: una dintre mufe (lipitura) nu face contact ferm. Cand ajungi la o turatie mai mare amperajul marit nu mai este suportat de contactul imperfect. In plus, motorul tau este construit cam defectuos d.p.d.v. al conexiunilor catre mufe (am si eu unul si stiu http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif ). Din motor iese direct manunchiul de cupru emailat (si nu un cablu litat serios, cum ar trebui), acolo sunt mai multe capete de infasurari care trebuie sa faca TOATE contact. Trebuie sa desfaci totul acasa, la lumina buna, iei fiecare fir de cupru, cu niste aspirina (sau mecanic) desizolezi cu atentie, apoi lipite zdravan de mufele CT. Nu mai folosi carcasele din plastic ptr mufe, cumpara tub termocontractil de 4mm.

P.S.: Nu mai ineca mufele cu sacaz, pune doar in zona in care lipesti.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 20 June 2011 - 07:29 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#52 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 21 June 2011 - 02:16 PM

multumesc pentru raspunsuri tututor. problema a fost ca nu erau lipite intre ele firele acelea emailate. e un motor naspa, nu recomand nimanui. are putere dar din acest punct de vedere este deficient. in plus se pot rupe dupa un timp acele fire daca motorul este mutat. acum simt pt prima data ca lucrurile ieftine, desi par ok la prima vedere pot ridica probleme ulterior.
s-a rezolvat pentru moment.
va multumesc!
0

#53 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 21 June 2011 - 02:20 PM

Vezi postareaflorin_group, la 21 June 2011 - 02:16 PM, a spus:

multumesc pentru raspunsuri tututor. problema a fost ca nu erau lipite intre ele firele acelea emailate. e un motor naspa, nu recomand nimanui. are putere dar din acest punct de vedere este deficient. in plus se pot rupe dupa un timp acele fire daca motorul este mutat. acum simt pt prima data ca lucrurile ieftine, desi par ok la prima vedere pot ridica probleme ulterior.
s-a rezolvat pentru moment.
va multumesc!

nu sunt de acord cu tine
am patru astfel de motoare de doi ani si nu am avut nici o problema cu ele
unul zboara cu rulmentii buliti de un an si e ok
fa lipituri bune si foloseste tub termocontractil

bafta

Aceasta postare a fost editata de dululutu: 21 June 2011 - 02:21 PM

0

#54 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 22 June 2011 - 02:35 PM

salut,

asa am facut. am luat tub termocontractil de 4mm, am desfacut complet mufele banana, am curatat manuchiul de fire, le-am lipit intre ele, am lipit ferm mufele tip banana izolate cu tub termocntractil. am conectat motorul, totul ok. l-am turat cu elicea pe el, mai tare, mai incet si tot asa. mergea ca uns insa dupa mai multe incercari problema a reaparut. eu m-am gandit ca poate undeva motorul are unele infasurari in scurt. merge pana acel scurt determina sarmele lipite in mufa banana sa se intrerupa, sa se topeasca. eu asa cred. o sa-l desfac diseara sa vad daca are acelasi defect, daca are acelasi defect va rog sa-mi recomandati un motor mai zdravan care sa merga pe un lipo de 2200 mah, 3s cu un consum sub 30a si care sa ridice un model de 600-700 gr.
multumesc!
0

#55 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 22 June 2011 - 02:59 PM

emax 28-22
e ok
da tu ce elice folosesti?....tipul si marimea
ca asa a patit marius voicu. am pus o elice mai mica si a mers brici
0

#56 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 22 June 2011 - 03:17 PM

pai exact asta il am emax 28-22. folosesc un SF 9x6.
0

#57 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 22 June 2011 - 03:42 PM

Vezi postareaflorin_group, la 22 June 2011 - 03:17 PM, a spus:

pai exact asta il am emax 28-22. folosesc un SF 9x6.

stiu. glumeam
elica e ok
inseamna ca e de la regulator

iti dau io un motor ca il tin pe bara de 100 ani
0724070118 daniel

Aceasta postare a fost editata de dululutu: 22 June 2011 - 03:45 PM

0

#58 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 22 June 2011 - 08:47 PM

multumesc dl Daniel (Dululutu) pentru pomana pe care si-a facut-o cu mine, cu un motor robust gandit, robust construit. un motor clar pentru incepatori, al carui ax nu voi reusi sa-l indoi vreodata.:) asta pentru ca este un surub m4. maine o sa il probez si sincer imi pare rau ca nu voi fi alaturi de voi in acest weekend. multumesc inca o data tuturor pentru suportul acordat. oricum nu veti fi lasati in pace pana nu o sa ajung macar pe jumatate din ce e fiecare dintre dvs.
0

#59 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 08 July 2011 - 12:43 PM

mai traiesti?
cand vii cu ceva noutati?
0

#60 Useril este offline   florin_group 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 17-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 09 July 2011 - 05:05 PM

salutare,

am avut o saptamana de concediu si am fost la tara. am iesit la camp cu avionul si l-am zburat de unul singur. totul a fost ok in primele 5 min, timp in care l-am invartit in jurul meu, pana cand s-a departat si de emotii am pierdut controlul asupra lui. s-a busit destul de rau, de fapt intreg botul trebuie refacut. ma gandesc la o solutie care sa ofere mai multa flexibilitate botului, niste polistiren, 3 placi de 1 cm lipite una de alta. cand va fi gata voi iesi cu el la cet vest. saptamana asta o sa lucrez la el. ideea e ca trebuie sa fiu singurul care piloteaza pentru ca momentan nu il pot controla si nu mi-as dori coliziuni din vina mea.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro