SUGESTII PENTRU UN INCEPATOR LOC UNDE SA FORMATI UN AEROMODELIST, DACA NU E PREA MULT SPUS
#32
Postat 30 May 2011 - 09:56 AM
#33
Postat 30 May 2011 - 10:15 AM
Cu greutatea e ok.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#34
Postat 30 May 2011 - 10:30 AM
florin_group, la 30 May 2011 - 09:56 AM, a spus:
Vopseaua tocmai de aia este lavabila, se poate spala deci nu se ia la ploaie :drinks: . Daca este negru depronul, trebuie sa dai vreo 2 maini de vopsea, in functie de diluare, ca sa il scoti la culoare. O sa il ingreunezi inutil. Mai bine inveleste-l in niste scoci colorat.
Decat sa il impopotonezi mai bine verifica inca o data daca totul este bine fixat pe el. Tine bine avionul in mana si da-i turatie la maxim sa vezi daca nu ii sare ceva de pe el (elice, motor, batiu)
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 30 May 2011 - 10:32 AM
#36
Postat 03 June 2011 - 11:40 AM
multumesc pentru invitatie dar inca nu e gata, asta pt ca nu am toti banii si imi mai lipsesc esc si baterie. asa ca mai stau pe bara pana cumpar astea.
am o nelamurire in ce priveste elicea. am luat motor, elice si prop saver. am reusit sa rup cauciucul acela de la prop saver. pot sa il inlocuiesc cu un elastic de bani pe care il dau de mai multe ori de o parte si de alta sau trebuie ceva mai rigid? e normal ca jetul de aer sa fie indreptat spre in fata daca motorul se misca in sensul acelor de ceasornic?ma gandesc ca ar trebui ca jetul de aer sa fie indreptat spre in spate, caz in care motorul se mai misca in sens invers al acelor de ceasornic. poate am pus elicea invers.
#37
Postat 03 June 2011 - 02:11 PM
O mica sugestie pentru aeromodel: incearca sa-i rotunjesti bordul de atac al aripii, nu-l lasa asa ascutit pentru ca asta poate sa duca la angajari la viteze mai mari decat cele caracteristice aeromodelului tau.
Stima, Alex
#38
Postat 03 June 2011 - 03:09 PM
multumesc!
#40
Postat 04 June 2011 - 03:28 AM
Solutia corecta este un ax minim si o elice prinsa cu penseta, adaptor, daca va place mai mult. Nici acel prop saver nu face nimic bun. Elicea tot se rupe iar in functionare se aseaza rau si vibreaza. Despre conul din plastic moale, nici nu merita sa vorbim. Pune si el umarul pentru ca dezastrul sa fie total.
Multa, multa bafta.
PS. Discutie similara:
http://www.rhcforum....post__p__489142
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 June 2011 - 03:30 AM
#41
Postat 11 June 2011 - 12:21 PM
avionul este aproape finalizat.imi mai trebuie bateria si de aceea apelez la dvs sa ma ajutati sa aleg una si tot ce presupune o baterie. stiu doar ca imi trebuie o baterie 3s lipo 1300-1500 mAh. avionul cantareste fara baterie 400 g. l-am echipat cu motor, elice, esc, 2 servo, receptor, deci trebuie sa ajunga undeva la 500-550 gr cu bateria.
ce mai este necesar sa mai achizitionez pe langa baterie?
multumesc!
#42
Postat 11 June 2011 - 12:48 PM
Apoi cauti o baterie cat mai aproape de greutatea aceea, la camp faci tuning din pozitia bateriei.
Altfel, daca alegi o baterie la modul acesta aproximativ, ai sanse mari sa fi nevoit sa compensezi cu plumb ori in bot, ori coada, si cred ca e preferabil ca avionul sa care "combustibil" in loc de balast.
#43
Postat 11 June 2011 - 03:42 PM
#44
Postat 11 June 2011 - 03:49 PM
Daca nu ai, atunci se poate incepe experimental cu 1/3 din latimea aripii, masurati de la bordul de atac, dar in cazul acesta trebuie sa ti-l zboare musai cineva care a mai zburat !
Incarcarea se poate face cu un incarcator :) De la 50 lei pana la ... mult
Cele mai populare sunt asa numitele B6, am vazut la vanzare la 100-120 lei pe aici.
Sursa poate fi bateria masinii, la camp, sau sursa PC-ului de pe care scrii, acasa. Scoti afara firele negru si galben, care au 12V. Nu rosu ! acela are 5V. Atentie la scurtcircuite ;)
#45
Postat 11 June 2011 - 08:22 PM
Multa, multa bafta.
#46
Postat 17 June 2011 - 09:29 AM
In sfarsit am terminat de facut achizitiile. Vreau sa stiu ce parere aveti despre un charger pe care mi l-a daruit userul RAnet. Sunt putin confuz pentru ca chargerul face incarcarea prin mufa mica a acumulatorului, cea cu 4 fire destinata egalizarii. E ok asa? si daca puteti sa-mi dati cateva sfaturi despre depozitare lipo, incarcare, ce trebuie sa fac pentru a exploata accumulatorul in conditii de siguranta.
maine iese cineva la camp? poate mi-l zboara cineva sa ma conving ca nu am muncit degeaba.
#48
Postat 20 June 2011 - 10:16 AM
In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!
#49
Postat 20 June 2011 - 06:48 PM
florin_group, la 20 June 2011 - 10:16 AM, a spus:
In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!
Salut, eu am avut o problema asemanatoare si am gasit unul din cele 3 fire ale motorului, facea contact cu o bobina alaturata. Motorul mergea cu intreruperi si la o anumita turatie aproape ca se oprea.
L-am desfacut am izolat firul problema si acum merge ca nou.
Asta ar putea fi o cauza....la al meu asta a fost. :drinks: :drinks:
Bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#50
Postat 20 June 2011 - 07:09 PM
florin_group, la 20 June 2011 - 10:16 AM, a spus:
In sfarsit, cu mult ajutor din partea baietilor care au venit sambata trecuta la cet vest, Izicraftul meu a zburat. Am avut o problema cu contactele dintre esc si motor, dupa ce baietii mi-au refacut lipiturile a zburat. Problema in momentul asta este ca motorul nu porneste cu elicea pe rotor decat asistat. Daca rotesc cu mana elicea apoi misc joystickul porneste, apoi marind turatia treptat ajung la un punct unde se opreste brusc. Motorul testat fara elice pe el porneste si simptomele dispar. Nu stiu care este cauza. Daca ma poate ajuta cineva care a mai intampinat probleme de genul asta.
Multumesc!
..Eu zic sa nu te mai complici...motor nou
#51
Postat 20 June 2011 - 07:25 PM
P.S.: Nu mai ineca mufele cu sacaz, pune doar in zona in care lipesti.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 20 June 2011 - 07:29 PM
#52
Postat 21 June 2011 - 02:16 PM
s-a rezolvat pentru moment.
va multumesc!
#53
Postat 21 June 2011 - 02:20 PM
florin_group, la 21 June 2011 - 02:16 PM, a spus:
s-a rezolvat pentru moment.
va multumesc!
nu sunt de acord cu tine
am patru astfel de motoare de doi ani si nu am avut nici o problema cu ele
unul zboara cu rulmentii buliti de un an si e ok
fa lipituri bune si foloseste tub termocontractil
bafta
Aceasta postare a fost editata de dululutu: 21 June 2011 - 02:21 PM
#54
Postat 22 June 2011 - 02:35 PM
asa am facut. am luat tub termocontractil de 4mm, am desfacut complet mufele banana, am curatat manuchiul de fire, le-am lipit intre ele, am lipit ferm mufele tip banana izolate cu tub termocntractil. am conectat motorul, totul ok. l-am turat cu elicea pe el, mai tare, mai incet si tot asa. mergea ca uns insa dupa mai multe incercari problema a reaparut. eu m-am gandit ca poate undeva motorul are unele infasurari in scurt. merge pana acel scurt determina sarmele lipite in mufa banana sa se intrerupa, sa se topeasca. eu asa cred. o sa-l desfac diseara sa vad daca are acelasi defect, daca are acelasi defect va rog sa-mi recomandati un motor mai zdravan care sa merga pe un lipo de 2200 mah, 3s cu un consum sub 30a si care sa ridice un model de 600-700 gr.
multumesc!
#57
Postat 22 June 2011 - 03:42 PM
#58
Postat 22 June 2011 - 08:47 PM
#60
Postat 09 July 2011 - 05:05 PM
am avut o saptamana de concediu si am fost la tara. am iesit la camp cu avionul si l-am zburat de unul singur. totul a fost ok in primele 5 min, timp in care l-am invartit in jurul meu, pana cand s-a departat si de emotii am pierdut controlul asupra lui. s-a busit destul de rau, de fapt intreg botul trebuie refacut. ma gandesc la o solutie care sa ofere mai multa flexibilitate botului, niste polistiren, 3 placi de 1 cm lipite una de alta. cand va fi gata voi iesi cu el la cet vest. saptamana asta o sa lucrez la el. ideea e ca trebuie sa fiu singurul care piloteaza pentru ca momentan nu il pot controla si nu mi-as dori coliziuni din vina mea.