incepator putin ajutor
#1
Postat 17 February 2012 - 04:29 PM
#5
Postat 02 March 2012 - 07:30 PM
valy87, la 02 March 2012 - 06:56 PM, a spus:
nu superi...am trecut toti prin asa ceva si sincer chiar mi-as dori sa mai am rabdare si ceva "front de lucru",cit despre amortizoare iti recomand sa le demontezi si vei vedea ca au 1 sau 2 inele de cauciuc siliconat care ermetizeaza pe linga tija-telescop...ele tb. schimbate si se gasesc in comertul socialist,tu tb. doar sa cunosti dimensiunile...,cit despre ulei nu iti recomand sa bagi alt ulei,il gasesti si pe el tot acolo de unde vei cumpara garniturile cu precizarea ca aceste uleiuri se gasesc in diferite viscozitati.
Aceasta postare a fost editata de crisss: 02 March 2012 - 07:34 PM
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#6
Postat 02 March 2012 - 07:44 PM
valy87, la 17 February 2012 - 10:05 PM, a spus:
din cite am vazut automodelul tau ar fi fabricat de cei de la REELY,deci gugaleste si verifica daca gasesti piese la ei...bafta.
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#8
Postat 02 March 2012 - 09:18 PM
valy87, la 02 March 2012 - 08:54 PM, a spus:
gvmodells e marca de automodele care te-ar putea ajuta,iar caroserie ar fi cea de 1/10 on-road,destul de des intilnita inclusiv pe acest forum...
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#10
Postat 05 March 2012 - 08:26 PM
valy87, la 03 March 2012 - 09:55 PM, a spus:
la masinutele low-cost ca cele cu care eu ma mindresc aceste sint din metal si sincer nu am vazut vreo alta varianta(nu stiu din ce material sint cele ale masinilor de performanta),iat discul poate fi din plastic,rasina,fibra de sticla sau chiar dural dar acesta din urma nu ti-l recomand...varianta de cauciuc a placutelor nu este nimerita.
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#12
Postat 17 March 2012 - 02:32 PM
valy87, la 17 March 2012 - 09:31 AM, a spus:
Conversia la electric se face usor folosind un kit de conversie de fabrica sau manufacturat, in poza e un truggy KYOSHO termic convertit la electric cu suport motor manufacturat. Motorul in functie de buget :) gasesti o multitudine de oferte. Preferabil brushless.
Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 17 March 2012 - 02:34 PM
#14
Postat 17 March 2012 - 10:41 PM
#15
Postat 17 March 2012 - 10:44 PM
valy87, la 17 March 2012 - 10:41 PM, a spus:
Daca tot ai procedat asa, unde ai invatat asta?
Daca esti incepator, si nu ai mai desfacut un motor termic pana acum, cum ai invatat sa "cureti" un motor?
#16
Postat 17 March 2012 - 11:35 PM
valy87, la 17 March 2012 - 10:41 PM, a spus:
NU este o idee deloc buna sa speli motorul cu apa, cat despre spirt, nu comentez :mellow:
Mai bine iei o pensula si un WD40 si ai rezolvat treaba.
Bafta...
#17
Postat 01 April 2012 - 03:49 PM
In primul rand nu am inteles ce inseamna ca ai spalat motorul. Sper, spre binele lui si al buzunarului tau ca apa calda si spirtul a ramas doar la exterior, desi nici acolo nu ajuta la nimic. La interior, sunt de parere ca nu trebuie sa intervii daca nu ai ceva experienta in ceea ce priveste functionarea unui motor termic. Daca totusi consideri ca acel motor trebuie curatat la interior recomand urmatoarea varianta : curata cu o pensula sau periuta de dinti motorul la exterior pentru a inlatura orice gunoi care ar putea intra in interiorul motorului. ( pentru ca operatiunea sa fie mai usoara, te poti ajuta la exterior de putin combustibil sau spray pt frane - se gaseste la magazinele pt piese auto 1/1 ). Dupa ce ai terminat de curatat exteriorul, eu as recomanda inlaturarea filtrului de aer, demontarea carburatorului si curatarea lui piesa cu piesa, aici te poti folosi de wd 40, pt ca o-ringurilor nu prea le place sprayul de frane. Poti continua prin inlaturarea bujiei si ulterior a chiuloasei pentru a ajunge in inima motorului. De aici eu iti recomand sa nu avansezi decat in prezenta unei persoane care a mai executat aceasta operatiune deoarece demontarea pistonului, bielei si rulmentilor de pe axul motorlui cer putin mai multa experienta.
P.S. : dupa curatarea motorului este foarte indicata o baie cu combustibil din abundenta dupa care obligatoriu after run oil.
Sper ca sfaturile mele sa-ti fie de folos, sunt sigur ca vor mai veni si altele
#18
Postat 04 April 2012 - 08:52 PM