Raduga 7 Putin ajutor pentru un incepator...
#31
Postat 02 June 2011 - 04:05 PM
#32
Postat 02 June 2011 - 05:14 PM
#33
Postat 02 June 2011 - 06:11 PM
1. Cat de pur este alcoolul?
2. Care este procentul de ulei pe care l-ai folosit?
3. Bujia se alimenteaza la 1,5V. A ta mai este, inca, buna dupa ce ai alimentat-o la 9V?
#34
Postat 02 June 2011 - 06:19 PM
#35
Postat 02 June 2011 - 06:27 PM
Motorul nu se demonteaza pentru nimic. De ce vrei sa-l demontezi? Il speli cu gaz. Demontezi toba si bujia si il speli pe acolo.
Pentru bujie este o chie speciala.
#36
Postat 02 June 2011 - 06:30 PM
#37
Postat 02 June 2011 - 06:43 PM
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
Este similar cu ceea ce ai tu.
Iti explica cum se face rodajul, cum pornesti, cum opresti si cum il intretii.
Ai nevoie de combustibil adevarat si de bujie buna. Intrebarea este, daca bujiile normale, care au filet imperial, se potrivesc la motorul tau cu bujie in sistem metric. A incercat cineva?
#38
Postat 02 June 2011 - 06:54 PM
#39
Postat 02 June 2011 - 07:00 PM
#40
Postat 29 June 2011 - 11:46 PM
#41
Postat 30 June 2011 - 11:21 AM
nush, la 29 June 2011 - 11:46 PM, a spus:
Scuze ca ma bag in aero dar am folosit Raduga 7 asa chior fata carburator la auto. Merge cam ca tractorul dar are rezistenta unuia. A tocat cred ca 6 litri de metanol si porneste si azi fara probleme din 5 bucati cite am avut unul singur a avut joc cam mare intre camasa si bloc. Eu am folosit unul si copilu' a distrus doua. Invata mai greu e tinar. :rolleyes:
Aveti poza atasata.
Fisiere atasate
-
Raduga 7.JPG (260.29K)
Number of downloads: 119
#42
Postat 30 June 2011 - 06:15 PM
Referitor la rezistenta lui.... 0.3...0.5 aia se duc dracu repede ca e echilibrat ca un calorifer; incepe sa latre cam dupa o ora, daca nu mai repede. Ce sa o lungim, e cea mai petarda morisca existenta in zilele noastre.
PS. Pune un film cu auto ala cu raduga fara carburator de care spui, ca sunt o fire nostalgica....
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 30 June 2011 - 06:18 PM
#43
Postat 30 June 2011 - 06:31 PM
Multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 June 2011 - 06:33 PM
#44
Postat 30 June 2011 - 06:46 PM
AG-74-HESS, la 30 June 2011 - 06:15 PM, a spus:
Referitor la rezistenta lui.... 0.3...0.5 aia se duc dracu repede ca e echilibrat ca un calorifer; incepe sa latre cam dupa o ora, daca nu mai repede. Ce sa o lungim, e cea mai petarda morisca existenta in zilele noastre.
PS. Pune un film cu auto ala cu raduga fara carburator de care spui, ca sunt o fire nostalgica....
Ai zis bine generatia cu cheia de git dar stiam sa facem treaba si cu lucruri ieftine fara performantele de acum. Filme cu ele mergind pot sa iti ofer doar daca le mai pornesc, ca atunci cind le foloseam un a cumpara video era era cum ai cumpara acum un Porsche. Am fost norocos eu le-am cumparat cu 600 lei (patru poze cu Balcescu) ;)
#45
Postat 30 June 2011 - 10:50 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#46
Postat 02 July 2011 - 07:51 PM
#47
Postat 22 September 2013 - 06:05 PM
Mischu LTB, la 30 June 2011 - 11:21 AM, a spus:
Aveti poza atasata.
Buna seara.
Am gasit si eu in boxa de la subsol un astfel de motor.L-am cumparat in 1991 pe 600 de lei, l-am pornit o data tot in acea perioada, acum l-am desfacut, l-am uns cu ulei de ricin, pistonul nu este blocat.Am o problema mare...nu am gasit elicea si conul, de aceea va rog sa-mi dati informatia de unde sa achizitionez o astfel de elice si conul aferente, o bujie de schimb, capacitatea rezervorului cam ce marime trebuie sa aiba (pentru rodaj)
Am intentia sa construiesc un trainer pentru copii. Rodajul il fac cu 3 rezervoare la ralanti si 2 la full? Am inteles ca trebuie sa folosesc un singur combustibil, daca il schimb trebuie facut din nou rodajul...si sa mai bag putin ulei...Tornado 10% nitrometan e bun?
Cam atat deocamdata.
Cu respect,
Olimpiu
#48
Postat 23 September 2013 - 06:52 AM
Bujiile rusesti aveau filament gros cred ca le alimentam la 3 V dar nu mai stiu sigur.
Metanolul trebuie sa fie minim 96-97 % ca sa functioneze motorul .
Nu conteaza daca are carburator RC sau nu trebuie sa functioneze si cu celalalt carburator la care gazul nu e reglabil in zbor.
Ciao Sorin
#49
Postat 23 September 2013 - 09:06 AM
olimpiu, la 22 September 2013 - 06:05 PM, a spus:
Am gasit si eu in boxa de la subsol un astfel de motor.L-am cumparat in 1991 pe 600 de lei, l-am pornit o data tot in acea perioada, acum l-am desfacut, l-am uns cu ulei de ricin, pistonul nu este blocat.Am o problema mare...nu am gasit elicea si conul, de aceea va rog sa-mi dati informatia de unde sa achizitionez o astfel de elice si conul aferente, o bujie de schimb, capacitatea rezervorului cam ce marime trebuie sa aiba (pentru rodaj)
Am intentia sa construiesc un trainer pentru copii. Rodajul il fac cu 3 rezervoare la ralanti si 2 la full? Am inteles ca trebuie sa folosesc un singur combustibil, daca il schimb trebuie facut din nou rodajul...si sa mai bag putin ulei...Tornado 10% nitrometan e bun?
Cam atat deocamdata.
Cu respect,
Olimpiu
Sa ai in vedere ca acest motor nu are resurse prea mari, in prospect scrie doar "nu mai putin de 4 ore", deci nu-l roda prea mult. Nu are nici segmenti nici rulmenti. In plus vibreaza cam tare, deci sa izolezi ceva mai bine receptorul in bureti.