Modelism - RHC Forum: Nu pot sal fac sa zboare: Sky Easy Glider (hobbyking) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Nu pot sal fac sa zboare: Sky Easy Glider (hobbyking)

#1 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 14 May 2013 - 01:53 PM



Aici e un filmulet in care incerc sal fac sa zboare, dar nu reusesc. Nu stiu acum care e cauza, fie faptul ca sunt la inceput si am omis ceva sau e de la avion. Are tendinta de a cadea mereu in bot, indiferent din ce unghi il arunc si nivelul de acceleratie sau elevator. Am pus centrul de greutate cat mai spate dar rezultatul este acelasi.

Gresesc eu undeva sau are el o problema (ma gandesc unghi gresit la motor)

Apreciez orice feedback,

Multumesc
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 May 2013 - 01:58 PM

Eu vad clar elevatorul in jos.
Colturile partii mobile trebuie sa fie aliniate cu muchia partii fixe.

Pe de alta parte aripa la 1050 este cam mica pentru acest model, unul similar de 1400mm are fuselaj doar un pic mai lung.
Dupa nume chiar ca ar iesi ceva fain de FPV cu aripi de EG adevarat...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 14 May 2013 - 02:02 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 14 May 2013 - 02:16 PM

Vezi postarearenatoa, la 14 May 2013 - 01:58 PM, a spus:

Eu vad clar elevatorul in jos.
Colturile partii mobile trebuie sa fie aliniate cu muchia partii fixe.

Pe de alta parte aripa la 1050 este cam mica pentru acest model, unul similar de 1400mm are fuselaj doar un pic mai lung.
Dupa nume chiar ca ar iesi ceva fain de FPV cu aripi de EG adevarat...



Uau, nu-mi vine sa cred ca am inteles pe dos la elevator, si doar am zburat destul pe simulator si m-am tot uitat la zeci de filmulete cu diferite avioane ... acum e la lipit botul si cand e gata o sa ies cu el cu elevator in sus ... sper sa fie problema de la mine

Multumesc de raspuns
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 May 2013 - 02:21 PM

Nici in sus permanent nu e bine, poate sa tragi dumneata putin de mansa la plecare, dar cand nu ai mainile pe stick-uri elevatorul trebuie sa fie la nivel drept, nici sus nici jos cand e in repaus.
De abia ulterior in zbor se ajusteaza (trimeaza) ca sa zboare bine.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 14 May 2013 - 02:24 PM

Avand in vedere cat de drastic a luat-o in jos la ultima tentativa verifica nu cumva sa ai comanda inversa.Cand tragi de mansa trebuie ca elevatorul sa urce nu sa coboare.Cand elevatorul urca, fileurile de aer vor apasa pe el in jos ceea ce va face botul sa urce si in consecinta avionul sa urce.Cand pornesti, porneste cu elevatorul aliniat cu stabilizatorul orizontal, nici mai sus nici mai jos.Iar centrul de greutate nu trebuie mult in spate, mai bine mai greu de bot decat de coada, dar si mai bine asa cum scrie in manual.
0

#6 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 14 May 2013 - 02:26 PM

Multumesc de raspunsuri
0

#7 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 14 May 2013 - 02:27 PM

Salut,


vezi cu centru de greutate cum il reglezi, cel mai bine ar fi sa fie un pic mai greu de bot decat invers. Cand il arunci , trebuie sa il arunci in vant , sa fie la putere maxima si verifica elicea sa nu fie montata invers ? Produce curenti de aer "trage in fata" ? si bineinteles ce a spus si renatoa mai jos.
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#8 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 14 May 2013 - 02:33 PM

Vezi postareaSere4uall, la 14 May 2013 - 02:27 PM, a spus:

sa fie la putere maxima


Banuiesc ca te-ai referit la motor.Eu chestia asta nu o mai fac, adica sa turez motorul la maxim cand lansez avionul mai ales cand il lansez eu pentru ca din cine stie ce motive (patite de vreo 2 ori) daca este trimat unpic inspre in jos si motorul este la turatia maxima pana apuc sa aduc mana pe mansa avionul poate ajunge in bot mult mai repede.Acum nu stiu "cum scrie la carte" dar am observat ca mi-e mai bine sa il turez undeva la jumatate.

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 14 May 2013 - 02:35 PM

0

#9 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 14 May 2013 - 02:47 PM

Vezi postareaktalyn15bn, la 14 May 2013 - 02:33 PM, a spus:

Banuiesc ca te-ai referit la motor.Eu chestia asta nu o mai fac, adica sa turez motorul la maxim cand lansez avionul mai ales cand il lansez eu pentru ca din cine stie ce motive (patite de vreo 2 ori) daca este trimat unpic inspre in jos si motorul este la turatia maxima pana apuc sa aduc mana pe mansa avionul poate ajunge in bot mult mai repede.Acum nu stiu "cum scrie la carte" dar am observat ca mi-e mai bine sa il turez undeva la jumatate.



Da ma refer si la motor dar ma refer si sa il arunce sanatos
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#10 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 14 May 2013 - 06:15 PM

elevatorul pus invers era problema !! ai doamne, ce inseamna sa fi foarte entuziasmat si sa nu citesc FOARTE bine manualul ala ...
0

#11 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 14 May 2013 - 07:36 PM

vai ce bine l-am zburat ! am avut orgasm :))

inainte sa il lansez imi tremurau picioarele, my first time =)))
0

#12 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 14 May 2013 - 07:50 PM

Vezi postareaCristian Luca1, la 14 May 2013 - 07:36 PM, a spus:

vai ce bine l-am zburat ! am avut orgasm :))

inainte sa il lansez imi tremurau picioarele, my first time =)))

..crezi .ca noi n-am trecut prin tremuratu" LABUTELOR?...baga mare amice..
0

#13 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 May 2013 - 08:11 PM

Vezi postareaCristian Luca1, la 14 May 2013 - 07:36 PM, a spus:

vai ce bine l-am zburat ! am avut orgasm :))

inainte sa il lansez imi tremurau picioarele, my first time =)))


:))))
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#14 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 14 May 2013 - 09:54 PM

Vezi postareaCristian Luca1, la 14 May 2013 - 07:36 PM, a spus:

vai ce bine l-am zburat ! am avut orgasm :))

inainte sa il lansez imi tremurau picioarele, my first time =)))


Cea mai tare experienta, mi-ar placea sa o mai traiesc in timp ce zbor o spuma mica, acuma singura sansa sa mai simt asa ceva ar fi o comanda dubla cu Wilga benzinara de 2m a lui nenea Flypol. Bun venit in club, baga filme cu el in zbor sa vedem si noi ce si cum. :good: :drinks:
0

#15 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 15 May 2013 - 07:47 PM

Vezi postareapinti2d, la 14 May 2013 - 09:54 PM, a spus:

Cea mai tare experienta, mi-ar placea sa o mai traiesc in timp ce zbor o spuma mica, acuma singura sansa sa mai simt asa ceva ar fi o comanda dubla cu Wilga benzinara de 2m a lui nenea Flypol. Bun venit in club, baga filme cu el in zbor sa vedem si noi ce si cum. :good: :drinks:





A doua oara cand zbor aici. Filmarea e proasta in schimb, dar asta e tot ce am :(

In timpul zilei nu poti vedea nimic pe LCD, oricum nu era camera mea si nu stiam sa o setez

Prima oara cand il lansezi e aceeasi senzatie pe care o ai atunci cand vrei sa te bagi in seama cu o fata pe care o placi :))

Aceasta postare a fost editata de Cristian Luca1: 15 May 2013 - 07:47 PM

0

#16 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 15 May 2013 - 09:16 PM

Vezi postareaCristian Luca1, la 15 May 2013 - 07:47 PM, a spus:

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

A doua oara cand zbor aici. Filmarea e proasta in schimb, dar asta e tot ce am :(

In timpul zilei nu poti vedea nimic pe LCD, oricum nu era camera mea si nu stiam sa o setez

Prima oara cand il lansezi e aceeasi senzatie pe care o ai atunci cand vrei sa te bagi in seama cu o fata pe care o placi :))


Nu e problema cu filmul, se vede decent cat sa ne facem o idee. Si da inca o data subliniez ca e fffffffff tare senzatia respectiva. Spune-ne cum e cun tendintele? Decoleaza-l, urca-l sus taie gazul de tot si vezi cum planeaza, daca face salturi e greu de coada daca vine tare in jos e greu de bot, atentie si la punctul de centru al profundorului. Cand ii dai gaz maxim sta la nivel sau urca/coboara de nas? Asteptam vesti, stima.
0

#17 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 16 May 2013 - 12:53 PM

Vezi postareapinti2d, la 15 May 2013 - 09:16 PM, a spus:

Nu e problema cu filmul, se vede decent cat sa ne facem o idee. Si da inca o data subliniez ca e fffffffff tare senzatia respectiva. Spune-ne cum e cun tendintele? Decoleaza-l, urca-l sus taie gazul de tot si vezi cum planeaza, daca face salturi e greu de coada daca vine tare in jos e greu de bot, atentie si la punctul de centru al profundorului. Cand ii dai gaz maxim sta la nivel sau urca/coboara de nas? Asteptam vesti, stima.


Vad ca esti din Iasi, pe la Aeroclub ai fost? Noi ne intalnim la zbor duminica, dupa 10.

http://www.rhcforum....romul-din-iasi/
Eventual ne putem auzi la un telefon, PM daca te tenteaza.
0

#18 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 16 May 2013 - 04:43 PM

Vezi postareapinti2d, la 15 May 2013 - 09:16 PM, a spus:

Nu e problema cu filmul, se vede decent cat sa ne facem o idee. Si da inca o data subliniez ca e fffffffff tare senzatia respectiva. Spune-ne cum e cun tendintele? Decoleaza-l, urca-l sus taie gazul de tot si vezi cum planeaza, daca face salturi e greu de coada daca vine tare in jos e greu de bot, atentie si la punctul de centru al profundorului. Cand ii dai gaz maxim sta la nivel sau urca/coboara de nas? Asteptam vesti, stima.


Salutare,

Merg de 2 ori pe zi ca am camp in spatele blocului, si golesc aproape 2 baterii. Incerc sa-i inteleg tendintele si sa-i dau trimming potrivit. In general cand nu se comporta corespunzator imi cam dau seama de unde e problema si fie umblu la servo acasa sau ii dau trimming din zbor desi e cam riscant, la experienta mea trebuie sa stau mult cu ochii pe el. Zilele astea in Iasi a fost ceva vant dar m-am descurcat. Probabil m-as fi asteptat sa zboare mai bine la viteza mica dar are nevoie de ceva viteza sa raspunda rapid la comenzi.

Acum mi-am comandat si un AT-6 ca secundar. Am tot citit si lumea il recomanda ca urmatorul pas dupa glider. Imi place forma warbirdurilor desi in general nu sunt recomandate pentru incepatori, dar asta din tot ce am citit pare cel mai beginner-friendly. Nu am vrut unul cu roti pentru ca nu am unde sa-l aterizez.

Am deja baterii pentru el de la Easy Sky Glider ceea ce e perfect. Am cumparat elici suplimentare si un receptor minima ieftin pentru el si abia astept sa-mi vina. Intre timp invat pe glider mai bine.
0

#19 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2013 - 05:20 PM

AT-6 ala e cam altceva decat Easy Glider-ul. Mult mai fâşneţ, mai rapid. Până ajunge AT-ul, mult, mult antrenament, altfel... păcat de jucărie.
Stima ÅŸi prietenia!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#20 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 16 May 2013 - 05:22 PM

Vezi postareaRower, la 16 May 2013 - 05:20 PM, a spus:

AT-6 ala e cam altceva decat Easy Glider-ul. Mult mai fâşneţ, mai rapid. Până ajunge AT-ul, mult, mult antrenament, altfel... păcat de jucărie.
Stima ÅŸi prietenia!



Ai dreptate, l-am vazut in clip. Dar vroiam un warbird si asta e si EPO
0

#21 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 16 May 2013 - 05:31 PM

Lasa-l pe ala pentru mai incolo,ca-i pacat sa il rupi la primul zbor.Modelele macheta(care doar arata ca alea mari,nu neaparat ca zboara formidabil) cer multa,multa experienta de zbor pe care inca nu o ai.O sa iti para rau de bani daca il rupi la primul zbor.Dupa ce esti 110% sigur ca nu mai ai ce invata pe asta care il ai deja,poti trece la cel AT6.Oricum pasul este mare si chiar si asa,ala nu poate fi al doilea model cu succes,poate al 3-4lea,al 2lea ar fi un trainer cu aripa jos(gen sonic/echivalent)dupa ce te inveti si cu ala iti iei un acrobat serios si dupa ce il gati si pe asta,poti alege orice model doresti,pilotajul lui nu ar trebui sa fie o problema.

Modelele sunt relative,unii invata mai repede si dupa o spuma pusher pot zbura acrobate iar unii au nevoie de etape premergatoare.Cu rabdare economisesti bani(care s-ar duce in modele cu mult peste capacitatea ta de zbor).

Multa bafta!

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 16 May 2013 - 05:33 PM

0

#22 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 16 May 2013 - 05:33 PM

Salut.
Eu iti recomand cu mare incredere sa iei legatura cu baietii din Iasi de la aeroclub.
Dupa cum ii cunosc eu cu siguranta te vor ajuta si se vor bucura sa mai aiba langa ei un nou pasionat de modelism.
Vei avea multe de castigat.
0

#23 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 16 May 2013 - 05:48 PM

Vezi postareaCiprian97, la 16 May 2013 - 05:31 PM, a spus:

Lasa-l pe ala pentru mai incolo,ca-i pacat sa il rupi la primul zbor.Modelele macheta(care doar arata ca alea mari,nu neaparat ca zboara formidabil) cer multa,multa experienta de zbor pe care inca nu o ai.O sa iti para rau de bani daca il rupi la primul zbor.Dupa ce esti 110% sigur ca nu mai ai ce invata pe asta care il ai deja,poti trece la cel AT6.Oricum pasul este mare si chiar si asa,ala nu poate fi al doilea model cu succes,poate al 3-4lea,al 2lea ar fi un trainer cu aripa jos(gen sonic/echivalent)dupa ce te inveti si cu ala iti iei un acrobat serios si dupa ce il gati si pe asta,poti alege orice model doresti,pilotajul lui nu ar trebui sa fie o problema.

Modelele sunt relative,unii invata mai repede si dupa o spuma pusher pot zbura acrobate iar unii au nevoie de etape premergatoare.Cu rabdare economisesti bani(care s-ar duce in modele cu mult peste capacitatea ta de zbor).

Multa bafta!



M-ai speriat oleaca :) Dar e un sfat bun, multumesc. Stiu ca nu e simplu de zburat tipul asta de avion, dar sper sa imi fac temele pana sa ma apuc de el. Acum nu vreau sa mai dau bani pe nimic. Zbor gliderul destul si cand ma voi simti pregatit am pe ce sa fac tranzitia. E destul de rezistent oricum, nu ai cum sa-l strici asa de tare de la primul zbor, in orice caz, nu inta-atat incat $5-10 sa nu repare. Dar ramane de vazut. E prematur sa ma dau cu parerea mai mult, mai am mult de zburat


Vezi postareadan 73, la 16 May 2013 - 05:33 PM, a spus:

Salut.
Eu iti recomand cu mare incredere sa iei legatura cu baietii din Iasi de la aeroclub.
Dupa cum ii cunosc eu cu siguranta te vor ajuta si se vor bucura sa mai aiba langa ei un nou pasionat de modelism.
Vei avea multe de castigat.


Da, o voi face, dar mai intai sa imi fac lectiile de inceput.

Aceasta postare a fost editata de Cristian Luca1: 16 May 2013 - 05:49 PM

0

#24 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 16 May 2013 - 11:15 PM

Tocmai
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....
Pana la urma lectii inseamna ca ai nevoie de un profesor ... nu?
Curaj aceepta ca, desi proverbu ziceca noi astia carpato-balcanici ne-am nascut poeti, am putea sa avem luciditatea de a accepta ca altii sa ne arate cum rimeaza.
In mod normal aeromodelismul sau pilotarea avioanelor trebuie facuta dupa un program asemanator celui de carnet de conducere sau de brevet de pilot.
Scoala cu teorie multa practica si apoi un examen de atestat.
De ce ar trebui sa descoperim fiecare pe cont propriu apa calda?
Deoarece la un moment dat obiectul zburator este si poate deveni un proiectil.
Numai bine
0

#25 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 16 May 2013 - 11:22 PM

Cu editatu.....


Ar trebuie sa fii mandru, sa te bucuri de noroc si sa profiti ca la tine in oras inca este un club care isi merita numele.
Daca e afiliat la FRDM nu stiu dar chiar, din pacate, nu conteaza. Omul sfinteste locul ....
Numai bine
PS in loc de urzica (deh chestii antice) a se citi Catavencu...poftim

Aceasta postare a fost editata de Horja: 16 May 2013 - 11:23 PM

0

#26 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 17 May 2013 - 07:30 AM

Vezi postareaHorja, la 16 May 2013 - 11:15 PM, a spus:

Tocmai
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....



pentru ca pana nu de dam de N ori cu capul de tocul usii nu ne invatam minte. pe principiul: ce mai, ala poate si eu nu????



revenind, man, cautai pe baietii de la club de la tine, sun oameni minunati de la care ai ce invata. roaga pe careva sa-ti faca zborul de trimaj, si apoi ai sa vezi ca vei zbura TU de placere, in loc sa corectezi non-stop miscarile haotice ale modelului.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#27 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 May 2013 - 09:00 AM

Vezi postareaCristian Luca1, la 16 May 2013 - 05:48 PM, a spus:

Da, o voi face, dar mai intai sa imi fac lectiile de inceput.


Poti sa vii si fara lectii facute. :) Ti-am dat PM
0

#28 Useril este offline   Cristian Luca1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 260
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 4

Postat 20 May 2013 - 07:41 AM

Vezi postareaHorja, la 16 May 2013 - 11:15 PM, a spus:

Tocmai
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....
Pana la urma lectii inseamna ca ai nevoie de un profesor ... nu?
Curaj aceepta ca, desi proverbu ziceca noi astia carpato-balcanici ne-am nascut poeti, am putea sa avem luciditatea de a accepta ca altii sa ne arate cum rimeaza.
In mod normal aeromodelismul sau pilotarea avioanelor trebuie facuta dupa un program asemanator celui de carnet de conducere sau de brevet de pilot.
Scoala cu teorie multa practica si apoi un examen de atestat.
De ce ar trebui sa descoperim fiecare pe cont propriu apa calda?
Deoarece la un moment dat obiectul zburator este si poate deveni un proiectil.
Numai bine



Salutare!

Ai avut perfecta dreptate. Dar sa stii ca nu din ingamfare multi nu apeleaza la cluburi, ci pur si simplu ca in viata lor nu prea au primit ajutor, la noi in tara lumea e foarte individualista si egoista, si cam incerci sa tragi singur cum poti, indiferent in ce domeniu te straduiesti sa activezi.

Am fost la club ieri si mi-a prins foarte bine. Radu mi-a trimat spuma bine, m-a invatat ce sunt alea expo si acum zboara mult mai bine. Baietii sunt super de treaba si gata sa te ajute. Desi majoritatea timpului voi zbura pe camp in spatele blocului, cu siguranta voi mai trece pe la club, in special cand imi voi lua un avion mai serios.
0

#29 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 May 2013 - 08:48 AM

Vezi postareaCristian Luca1, la 20 May 2013 - 07:41 AM, a spus:

Salutare!

Ai avut perfecta dreptate. Dar sa stii ca nu din ingamfare multi nu apeleaza la cluburi, ci pur si simplu ca in viata lor nu prea au primit ajutor, la noi in tara lumea e foarte individualista si egoista, si cam incerci sa tragi singur cum poti, indiferent in ce domeniu te straduiesti sa activezi.

Am fost la club ieri si mi-a prins foarte bine. Radu mi-a trimat spuma bine, m-a invatat ce sunt alea expo si acum zboara mult mai bine. Baietii sunt super de treaba si gata sa te ajute. Desi majoritatea timpului voi zbura pe camp in spatele blocului, cu siguranta voi mai trece pe la club, in special cand imi voi lua un avion mai serios.


Ma bucurc ca ti-a placut.

Totusi, daca o spuma usoara merge zburata si in spatele blocului.. un avion mai serios (sau mai mare/greu) cum zici tu, nu recomand a se zbura decat intr-un mediu controlat sau izolat, departe de spectatori. Exista riscul de accindente si trebuie ne luam toate masurile de sigurnata.

PS: Cristian zboara foarte bine, eu am ramas impresionat. :)

Aceasta postare a fost editata de icsss: 20 May 2013 - 08:49 AM

0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 May 2013 - 08:51 AM

Adica sa nu il mai vada vecina de la 7 ?! :o
No way !
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro