Nu pot sal fac sa zboare: Sky Easy Glider (hobbyking)
#1
Postat 14 May 2013 - 01:53 PM
Aici e un filmulet in care incerc sal fac sa zboare, dar nu reusesc. Nu stiu acum care e cauza, fie faptul ca sunt la inceput si am omis ceva sau e de la avion. Are tendinta de a cadea mereu in bot, indiferent din ce unghi il arunc si nivelul de acceleratie sau elevator. Am pus centrul de greutate cat mai spate dar rezultatul este acelasi.
Gresesc eu undeva sau are el o problema (ma gandesc unghi gresit la motor)
Apreciez orice feedback,
Multumesc
#2
Postat 14 May 2013 - 01:58 PM
Colturile partii mobile trebuie sa fie aliniate cu muchia partii fixe.
Pe de alta parte aripa la 1050 este cam mica pentru acest model, unul similar de 1400mm are fuselaj doar un pic mai lung.
Dupa nume chiar ca ar iesi ceva fain de FPV cu aripi de EG adevarat...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 14 May 2013 - 02:02 PM
#3
Postat 14 May 2013 - 02:16 PM
renatoa, la 14 May 2013 - 01:58 PM, a spus:
Colturile partii mobile trebuie sa fie aliniate cu muchia partii fixe.
Pe de alta parte aripa la 1050 este cam mica pentru acest model, unul similar de 1400mm are fuselaj doar un pic mai lung.
Dupa nume chiar ca ar iesi ceva fain de FPV cu aripi de EG adevarat...
Uau, nu-mi vine sa cred ca am inteles pe dos la elevator, si doar am zburat destul pe simulator si m-am tot uitat la zeci de filmulete cu diferite avioane ... acum e la lipit botul si cand e gata o sa ies cu el cu elevator in sus ... sper sa fie problema de la mine
Multumesc de raspuns
#4
Postat 14 May 2013 - 02:21 PM
De abia ulterior in zbor se ajusteaza (trimeaza) ca sa zboare bine.
#5 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 14 May 2013 - 02:24 PM
#7
Postat 14 May 2013 - 02:27 PM
vezi cu centru de greutate cum il reglezi, cel mai bine ar fi sa fie un pic mai greu de bot decat invers. Cand il arunci , trebuie sa il arunci in vant , sa fie la putere maxima si verifica elicea sa nu fie montata invers ? Produce curenti de aer "trage in fata" ? si bineinteles ce a spus si renatoa mai jos.
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#8 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 14 May 2013 - 02:33 PM
Sere4uall, la 14 May 2013 - 02:27 PM, a spus:
Banuiesc ca te-ai referit la motor.Eu chestia asta nu o mai fac, adica sa turez motorul la maxim cand lansez avionul mai ales cand il lansez eu pentru ca din cine stie ce motive (patite de vreo 2 ori) daca este trimat unpic inspre in jos si motorul este la turatia maxima pana apuc sa aduc mana pe mansa avionul poate ajunge in bot mult mai repede.Acum nu stiu "cum scrie la carte" dar am observat ca mi-e mai bine sa il turez undeva la jumatate.
Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 14 May 2013 - 02:35 PM
#9
Postat 14 May 2013 - 02:47 PM
ktalyn15bn, la 14 May 2013 - 02:33 PM, a spus:
Da ma refer si la motor dar ma refer si sa il arunce sanatos
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#14
Postat 14 May 2013 - 09:54 PM
Cristian Luca1, la 14 May 2013 - 07:36 PM, a spus:
inainte sa il lansez imi tremurau picioarele, my first time =)))
Cea mai tare experienta, mi-ar placea sa o mai traiesc in timp ce zbor o spuma mica, acuma singura sansa sa mai simt asa ceva ar fi o comanda dubla cu Wilga benzinara de 2m a lui nenea Flypol. Bun venit in club, baga filme cu el in zbor sa vedem si noi ce si cum. :good: :drinks:
#15
Postat 15 May 2013 - 07:47 PM
pinti2d, la 14 May 2013 - 09:54 PM, a spus:
A doua oara cand zbor aici. Filmarea e proasta in schimb, dar asta e tot ce am :(
In timpul zilei nu poti vedea nimic pe LCD, oricum nu era camera mea si nu stiam sa o setez
Prima oara cand il lansezi e aceeasi senzatie pe care o ai atunci cand vrei sa te bagi in seama cu o fata pe care o placi :))
Aceasta postare a fost editata de Cristian Luca1: 15 May 2013 - 07:47 PM
#16
Postat 15 May 2013 - 09:16 PM
Cristian Luca1, la 15 May 2013 - 07:47 PM, a spus:
A doua oara cand zbor aici. Filmarea e proasta in schimb, dar asta e tot ce am :(
In timpul zilei nu poti vedea nimic pe LCD, oricum nu era camera mea si nu stiam sa o setez
Prima oara cand il lansezi e aceeasi senzatie pe care o ai atunci cand vrei sa te bagi in seama cu o fata pe care o placi :))
Nu e problema cu filmul, se vede decent cat sa ne facem o idee. Si da inca o data subliniez ca e fffffffff tare senzatia respectiva. Spune-ne cum e cun tendintele? Decoleaza-l, urca-l sus taie gazul de tot si vezi cum planeaza, daca face salturi e greu de coada daca vine tare in jos e greu de bot, atentie si la punctul de centru al profundorului. Cand ii dai gaz maxim sta la nivel sau urca/coboara de nas? Asteptam vesti, stima.
#17
Postat 16 May 2013 - 12:53 PM
pinti2d, la 15 May 2013 - 09:16 PM, a spus:
Vad ca esti din Iasi, pe la Aeroclub ai fost? Noi ne intalnim la zbor duminica, dupa 10.
http://www.rhcforum....romul-din-iasi/
Eventual ne putem auzi la un telefon, PM daca te tenteaza.
#18
Postat 16 May 2013 - 04:43 PM
pinti2d, la 15 May 2013 - 09:16 PM, a spus:
Salutare,
Merg de 2 ori pe zi ca am camp in spatele blocului, si golesc aproape 2 baterii. Incerc sa-i inteleg tendintele si sa-i dau trimming potrivit. In general cand nu se comporta corespunzator imi cam dau seama de unde e problema si fie umblu la servo acasa sau ii dau trimming din zbor desi e cam riscant, la experienta mea trebuie sa stau mult cu ochii pe el. Zilele astea in Iasi a fost ceva vant dar m-am descurcat. Probabil m-as fi asteptat sa zboare mai bine la viteza mica dar are nevoie de ceva viteza sa raspunda rapid la comenzi.
Acum mi-am comandat si un AT-6 ca secundar. Am tot citit si lumea il recomanda ca urmatorul pas dupa glider. Imi place forma warbirdurilor desi in general nu sunt recomandate pentru incepatori, dar asta din tot ce am citit pare cel mai beginner-friendly. Nu am vrut unul cu roti pentru ca nu am unde sa-l aterizez.
Am deja baterii pentru el de la Easy Sky Glider ceea ce e perfect. Am cumparat elici suplimentare si un receptor minima ieftin pentru el si abia astept sa-mi vina. Intre timp invat pe glider mai bine.
#19
Postat 16 May 2013 - 05:20 PM
Stima ÅŸi prietenia!
#20
Postat 16 May 2013 - 05:22 PM
#21
Postat 16 May 2013 - 05:31 PM
Modelele sunt relative,unii invata mai repede si dupa o spuma pusher pot zbura acrobate iar unii au nevoie de etape premergatoare.Cu rabdare economisesti bani(care s-ar duce in modele cu mult peste capacitatea ta de zbor).
Multa bafta!
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 16 May 2013 - 05:33 PM
#23
Postat 16 May 2013 - 05:48 PM
Ciprian97, la 16 May 2013 - 05:31 PM, a spus:
Modelele sunt relative,unii invata mai repede si dupa o spuma pusher pot zbura acrobate iar unii au nevoie de etape premergatoare.Cu rabdare economisesti bani(care s-ar duce in modele cu mult peste capacitatea ta de zbor).
Multa bafta!
M-ai speriat oleaca :) Dar e un sfat bun, multumesc. Stiu ca nu e simplu de zburat tipul asta de avion, dar sper sa imi fac temele pana sa ma apuc de el. Acum nu vreau sa mai dau bani pe nimic. Zbor gliderul destul si cand ma voi simti pregatit am pe ce sa fac tranzitia. E destul de rezistent oricum, nu ai cum sa-l strici asa de tare de la primul zbor, in orice caz, nu inta-atat incat $5-10 sa nu repare. Dar ramane de vazut. E prematur sa ma dau cu parerea mai mult, mai am mult de zburat
dan 73, la 16 May 2013 - 05:33 PM, a spus:
Eu iti recomand cu mare incredere sa iei legatura cu baietii din Iasi de la aeroclub.
Dupa cum ii cunosc eu cu siguranta te vor ajuta si se vor bucura sa mai aiba langa ei un nou pasionat de modelism.
Vei avea multe de castigat.
Da, o voi face, dar mai intai sa imi fac lectiile de inceput.
Aceasta postare a fost editata de Cristian Luca1: 16 May 2013 - 05:49 PM
#24
Postat 16 May 2013 - 11:15 PM
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....
Pana la urma lectii inseamna ca ai nevoie de un profesor ... nu?
Curaj aceepta ca, desi proverbu ziceca noi astia carpato-balcanici ne-am nascut poeti, am putea sa avem luciditatea de a accepta ca altii sa ne arate cum rimeaza.
In mod normal aeromodelismul sau pilotarea avioanelor trebuie facuta dupa un program asemanator celui de carnet de conducere sau de brevet de pilot.
Scoala cu teorie multa practica si apoi un examen de atestat.
De ce ar trebui sa descoperim fiecare pe cont propriu apa calda?
Deoarece la un moment dat obiectul zburator este si poate deveni un proiectil.
Numai bine
#25
Postat 16 May 2013 - 11:22 PM
Ar trebuie sa fii mandru, sa te bucuri de noroc si sa profiti ca la tine in oras inca este un club care isi merita numele.
Daca e afiliat la FRDM nu stiu dar chiar, din pacate, nu conteaza. Omul sfinteste locul ....
Numai bine
PS in loc de urzica (deh chestii antice) a se citi Catavencu...poftim
Aceasta postare a fost editata de Horja: 16 May 2013 - 11:23 PM
#26
Postat 17 May 2013 - 07:30 AM
Horja, la 16 May 2013 - 11:15 PM, a spus:
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....
pentru ca pana nu de dam de N ori cu capul de tocul usii nu ne invatam minte. pe principiul: ce mai, ala poate si eu nu????
revenind, man, cautai pe baietii de la club de la tine, sun oameni minunati de la care ai ce invata. roaga pe careva sa-ti faca zborul de trimaj, si apoi ai sa vezi ca vei zbura TU de placere, in loc sa corectezi non-stop miscarile haotice ale modelului.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#28
Postat 20 May 2013 - 07:41 AM
Horja, la 16 May 2013 - 11:15 PM, a spus:
De ce toti incepatorii nu vor sa asculte??????
Lectiile de inceput trebuie sa le iei la club si nu dupa ureche, dupa urzica sau dupa etc....
Pana la urma lectii inseamna ca ai nevoie de un profesor ... nu?
Curaj aceepta ca, desi proverbu ziceca noi astia carpato-balcanici ne-am nascut poeti, am putea sa avem luciditatea de a accepta ca altii sa ne arate cum rimeaza.
In mod normal aeromodelismul sau pilotarea avioanelor trebuie facuta dupa un program asemanator celui de carnet de conducere sau de brevet de pilot.
Scoala cu teorie multa practica si apoi un examen de atestat.
De ce ar trebui sa descoperim fiecare pe cont propriu apa calda?
Deoarece la un moment dat obiectul zburator este si poate deveni un proiectil.
Numai bine
Salutare!
Ai avut perfecta dreptate. Dar sa stii ca nu din ingamfare multi nu apeleaza la cluburi, ci pur si simplu ca in viata lor nu prea au primit ajutor, la noi in tara lumea e foarte individualista si egoista, si cam incerci sa tragi singur cum poti, indiferent in ce domeniu te straduiesti sa activezi.
Am fost la club ieri si mi-a prins foarte bine. Radu mi-a trimat spuma bine, m-a invatat ce sunt alea expo si acum zboara mult mai bine. Baietii sunt super de treaba si gata sa te ajute. Desi majoritatea timpului voi zbura pe camp in spatele blocului, cu siguranta voi mai trece pe la club, in special cand imi voi lua un avion mai serios.
#29
Postat 20 May 2013 - 08:48 AM
Cristian Luca1, la 20 May 2013 - 07:41 AM, a spus:
Ai avut perfecta dreptate. Dar sa stii ca nu din ingamfare multi nu apeleaza la cluburi, ci pur si simplu ca in viata lor nu prea au primit ajutor, la noi in tara lumea e foarte individualista si egoista, si cam incerci sa tragi singur cum poti, indiferent in ce domeniu te straduiesti sa activezi.
Am fost la club ieri si mi-a prins foarte bine. Radu mi-a trimat spuma bine, m-a invatat ce sunt alea expo si acum zboara mult mai bine. Baietii sunt super de treaba si gata sa te ajute. Desi majoritatea timpului voi zbura pe camp in spatele blocului, cu siguranta voi mai trece pe la club, in special cand imi voi lua un avion mai serios.
Ma bucurc ca ti-a placut.
Totusi, daca o spuma usoara merge zburata si in spatele blocului.. un avion mai serios (sau mai mare/greu) cum zici tu, nu recomand a se zbura decat intr-un mediu controlat sau izolat, departe de spectatori. Exista riscul de accindente si trebuie ne luam toate masurile de sigurnata.
PS: Cristian zboara foarte bine, eu am ramas impresionat. :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 20 May 2013 - 08:49 AM