Modelism - RHC Forum: Despre acumulatori - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6

Despre acumulatori Incarcare, descarcare, egalizare si pastrare

#151 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 06 December 2012 - 10:56 AM

Iar la un LiPo, MaxAmps zice cam asa:

"
  • 3-year 300-cycle guarantee
  • True 100C rating
  • 5C fast charge capable
  • 100% waterproof
  • Built today with factory fresh cells"

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#152 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 December 2012 - 11:21 AM

Nu te-ai lamurit de maxamps nici acum ?
Daca nu, vezi in forumul de multicoptere... celebrele 11Ah de doar 825 grame, date ca 45C, care de fapt sunt 45A, adica 4C :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#153 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2012 - 11:44 AM

Este bullshit 100%C

Nu au pus nici o diagrama de descarcare/incarcare (eventual 300 cicluri). Astia mint fara sa clipeasca. Asa de tare mint toti ca nu se mai streseaza nimeni si cand apare cate un comerciant cinstit care pune C pe bune precum Multiplex:

http://www.multiplex...a2e4c7415ad8b8a

arata ca ultimul prost.

Sunt singurii (din ce stiu eu) care vand pakuri 12C. Cu toate astea pakurile lor 12C sunt cinstite si bat la fund multe pakuri cu zeci de C.

Din ce am vazut eu pakurile normale se simt bine la 5C, la 10C deja se incing, la 20C se umfla si 30C-40C nu dau decat cel mult o data, prima si ultima.
0

#154 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 07 December 2012 - 03:59 PM

Pack-urile multiplex sunt bune. Am un pack de 3s 2500 mAh de 4 ani, merge foarte bine (nu pot sa spun ca nou, ca nu e asa; dar fata de alte marci, chiar s-a comportat bine).
Dar fata de altele, par scumpe si slabe (din cauza specificatiilor corecte).
0

#155 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2013 - 12:43 AM

Stiu ca repet intrebarea, dar poate aici e mai circulat pe forum..este oarecum legat de acumulatori, mai exact de acumulatorii de capacitate mai mare de la HK, care vin cu conectori diferiti de clasicul XT-60.
HK ofera posibilitatea cumpararii conectorilor, ii si arata care sunt la cumpararea bateriei, insa din punct de vedere al cablurilor, ce varianta este buna? E vorba de un 3S 3300 mAh.
Au mai multe grosimi, de la 10AWG la 24AWG..ma gandesc ca face si cablul o diferenta.
Mersi
0

#156 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 01:10 AM

Nu este indicata lungirea cablurilor intre baterie si ESC, este postata toata teoria si aici si in alte locuri de pe net, se lasa cu arderea ESC-ului in timp, nu dintr-o data. Iar la multicoptere cu influente intre motoare, care le face sa para instabile, desi nu e controlerul de vina.
Concluzia este ca trebuie sa amplasezi ESC-ul(urile) in asa fel incat sa foloseasca numai firele cu care vin din fabrica, si bateria la fel, iar orice prelungire se face intre ESC si motoare.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#157 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2013 - 01:17 AM

Am inteles, nu ma gandeam sa lungesc firele bateriei, imi trebuie cativa cm de cablu sa pot lega conectorul de placa de distributie, ca sa pot conecta mai apoi bateria. O sa incerc sa fac cablul cat mai scurt.
Cel mai recomandat observ ca este 12 AWG..
0

#158 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 10 June 2013 - 07:54 AM

Sal all! Scuzati Eventuala ignoranta,dar vin si eu cu o intrebare ,nedumirire: Intre alte acumulatoare pe care le posed am si 2 acumulatoare Traxxas de 3000mah/buc. NiMh ,pe care le-am incarcat de noi cu un asa zis incarcator "Destept" (V6AC) la o valoare de 1,5A de noi apoi pe parcurs am scazut valoarea de incarcare la 1,2A respectiv 1A. Prima data ,a 2 oara ,cand i-am incarcat cu 1,5A ,incarcatorul a aratat corect ,timpul ,amperii si voltajul acumulat k sa zic asa!Dupa un ciclu mai lung de folosinta pe parcurs , incarcandu-i cu aceelasi amperaj (spre ex. 1,2A) am observat ca timpul de incarcare crestea, dar si valoarea pe care acestia o acumulau (adica daca prima oara inacrcarea se termina la 3100mah, dupa ceva cicluri aceasta se termina la 3450mah sau mai mult!)timpul de incarcare ramanand cam acelasi,AS putea cumva sa "revitalizez" acesti acumulatori ?!? Ms!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro