Modelism - RHC Forum: Despre acumulatori - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Despre acumulatori Incarcare, descarcare, egalizare si pastrare

#121 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 19 August 2012 - 06:12 PM

@H'airman, am fost plecat din oras.
Eu as face exact cum ti-am zis, adica as incarca cu 0,5 spre 0,8A si deltaV default. Va dura in jur de 10 ore plus sau minus, deci peste noapte.
Nu te stresa ca nu va decupla pt ca in meniu la charger ai doua ,,sigurante'', adica poti seta maximul de mA introdusi in acumulator si poti seta si timpul maxim de incarcare......, asa ca poti seta 5000mA maxim la curent si 10-12 ore maxim ca timp.
Aceste setari le gasesti la pagina 12 din manualul chargerulul.
Descarcarea sa o faci cu 1A pana la 6,3v sau cat permite acumulatorul sau chiar ai l-ai putea consuma cu barca.(apropo, nu dai niste info despre ea?).
Din xperienta, iti garantez ca vei putea incarca mai mult acumulatorii cu setarile astea.


PS in orice caz, dupa ce vei vedea ca in acumulatori intra curent la o valoare apropiata de 4600mA, adica dupa cateva cicluri, vei putea incerca sa cresti curentul de incarcare
ca sa reduci durata si eventual vei creste si deltaV ul, ca sa maresti capacitatea incarcarii finale.
Spor!
0

#122 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 27 August 2012 - 10:37 AM

Vezi postareaSerjuRO, la 19 August 2012 - 06:12 PM, a spus:

@H'airman, am fost plecat din oras.
Eu as face exact cum ti-am zis, adica as incarca cu 0,5 spre 0,8A si deltaV default. Va dura in jur de 10 ore plus sau minus, deci peste noapte.
Nu te stresa ca nu va decupla pt ca in meniu la charger ai doua ,,sigurante'', adica poti seta maximul de mA introdusi in acumulator si poti seta si timpul maxim de incarcare......, asa ca poti seta 5000mA maxim la curent si 10-12 ore maxim ca timp.
Aceste setari le gasesti la pagina 12 din manualul chargerulul.
Descarcarea sa o faci cu 1A pana la 6,3v sau cat permite acumulatorul sau chiar ai l-ai putea consuma cu barca.(apropo, nu dai niste info despre ea?).
Din xperienta, iti garantez ca vei putea incarca mai mult acumulatorii cu setarile astea.


PS in orice caz, dupa ce vei vedea ca in acumulatori intra curent la o valoare apropiata de 4600mA, adica dupa cateva cicluri, vei putea incerca sa cresti curentul de incarcare
ca sa reduci durata si eventual vei creste si deltaV ul, ca sa maresti capacitatea incarcarii finale.
Spor!


Scuze pentru intarziere... Am fost plecat tot plecat in ultima vreme...
Multumesc pentru sfaturi. Le voi urma intocmai zilele astea. Trebuie sa-mi fac timp sa-i descarc mai intai... pe lac. :rolleyes:
Sper sa am pe cineva cu mine la urmatoarea iesire sa filmeze barcuta, sa o vedeti si voi.

Toate cele bune!
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#123 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 31 August 2012 - 08:23 AM

Vezi postareaSerjuRO, la 19 August 2012 - 06:12 PM, a spus:


(apropo, nu dai niste info despre ea?).


Barca mea se numeste Pacific Queen, e de la Robbe. Are motor BL 540 series racit cu apa (aici m-am pacalit, pt ca ulterior am aflat ca s-au configurat si 700 series), coca deep V din plastic ABS, 850mm/245mm, 2.4 GHz doua canale, controler Rookie 35 cu radiator din aluminiu lamelar si care se incinge rau de tot, astfel incat ultima data am pus barca pe apa fara capac la coca, elice cu doua pale si carma din plastic...
http://youtu.be/0EpqSAmTjsg

Aceasta postare a fost editata de h'air man: 31 August 2012 - 08:25 AM

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#124 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 03 September 2012 - 11:02 AM

Vezi postareaSerjuRO, la 19 August 2012 - 06:12 PM, a spus:

@H'airman, am fost plecat din oras.
Eu as face exact cum ti-am zis, adica as incarca cu 0,5 spre 0,8A si deltaV default. Va dura in jur de 10 ore plus sau minus, deci peste noapte.
Nu te stresa ca nu va decupla pt ca in meniu la charger ai doua ,,sigurante'', adica poti seta maximul de mA introdusi in acumulator si poti seta si timpul maxim de incarcare......, asa ca poti seta 5000mA maxim la curent si 10-12 ore maxim ca timp.
Aceste setari le gasesti la pagina 12 din manualul chargerulul.
Descarcarea sa o faci cu 1A pana la 6,3v sau cat permite acumulatorul sau chiar ai l-ai putea consuma cu barca.(apropo, nu dai niste info despre ea?).
Din xperienta, iti garantez ca vei putea incarca mai mult acumulatorii cu setarile astea.


PS in orice caz, dupa ce vei vedea ca in acumulatori intra curent la o valoare apropiata de 4600mA, adica dupa cateva cicluri, vei putea incerca sa cresti curentul de incarcare
ca sa reduci durata si eventual vei creste si deltaV ul, ca sa maresti capacitatea incarcarii finale.
Spor!

Domnu' Serju, mare meserias, am aplicat in acest weekend sfaturile primite. Super rezultat! Mii de multumiri! Acumulatorii mei au acum in ei, conform datelor de pe incarcator, cate 4700mAh fiecare. Cu cate doua cicluri descarcare/incarcare la parametrii recomandati de tine. Acum urmeaza sa-i descarc pe lac, sper cat de curand, si apoi sa cresc curentul si deltaV-ul, sa vedem ce se intampla... Multumesc inca o data!
Toate cele bune!
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#125 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 03 September 2012 - 11:17 AM

Ma bucur ca ti-am fost de folos..............baga mare...
0

#126 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 04 September 2012 - 09:39 AM

Vezi postareaSerjuRO, la 03 September 2012 - 11:17 AM, a spus:

Ma bucur ca ti-am fost de folos..............baga mare...

Bag mare... da.
Mai spune-mi ceva, te rog! Eu acum am limitat incarcarea la 4700mAh. Acumulatorul are 4600. Se incarca cu 4700. Daca urc limita la 5000, se va incarca cu 5000? Pot fi probleme? Merci!

Aceasta postare a fost editata de h'air man: 04 September 2012 - 09:43 AM

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#127 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 04 September 2012 - 10:00 AM

Salut, trebuie sa stii ca orice proces in natura se face un randament subunitar, deci tu bagi 4700ma dar nu vei scoate niciodata cat ai bagat...
Totodata, nu ai spus daca decuplarea incarcarii s-a facut datorita limitarii introduse in formula sau datorita faptului ca incarcatorul a simtit deltaV ul...( din cifre banuiesc ca a decuplat datorita limitarii impuse).
La incarcarea cu curent mic va apare intotdeauna falsa impresie ca poti baga mai mult decat scrie pe acumulator pt ca chargerul continua sa numere chiar peste capacitatea nominala...
Va trebui sa jonglezi cu valoare curentului de incarcare ( trebuie crescut acum) si cu valoarea DeltaV pana ajungi la un compromis la care sa se faca decuplarea automata cu detectia Delta V, nu pe baza de timp sau valoare limitade miliamperi...
Deci creste curentul de incarcare in jur de 1A sau 1,2A si lasa DeltaV pe default si vezi cat incarca...Daca decupleaza inainte de 4700ma bagati, curentul trebuie redus un pic, daca decupleaza peste 4800-4900ma, trebuie crescut curentul.
Vezi sa mergi in pasii cei mai marunti posibili, adica 0,1A...

PS - bonusul la aceasta metoda empirica este determinarea curentului C de incarcare REAL, nu cel dat de LRP.............
- ca sa poti pune baza pe aceasta metoda trebuie neaparat descarcate celulele pana la 0,9 sau 1V per bucata, atfel chargerul va introduce in acumulator mai putin de cei 4700ma nominali...
- dupa ce vei determina curentul REAL de incarcare corecta,vei putea face si descarcari -incarcari partiale ( ca in viata de zi cu zi pe apa) si atunci nu te vei mai speria ca nu intra in pack 4700ma.......ci mai putin, cum e si normal dar macar vei fi aflat deja curentul optim de incarcare al acestui acumulator..

SPOR !
0

#128 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 September 2012 - 10:39 AM

In toata logica de mai sus dai prea mult credit valorii delta peak default, pe care eu nu as pune baza. Nu numai ca nu stii exact cat este, dar difera si de la charger la charger, ba 5, ba 7mV... Idea e buna cu jonglarea curentului, dar nu cu delta peak default.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#129 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 04 September 2012 - 01:24 PM

Am incarcat cu 1A si deltaV default. A durat 299 min. A bagat 4700. S-a oprit la 4700. Deci e oprirea data de limitarea din setari. Incarcarea ambilor acumulatori s-a oprit fix la 4700. Deci?
PS: Descarcarea s-a facut cu barca pe lac... pana s-a oprit motorul. Deci nu o descarcare completa, cred.
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#130 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 04 September 2012 - 02:04 PM

Conform logicii prezentate de mine poti creste din 0,1 sau 0,2 in 0,2 curentul de incarcare pana se opreste singur din DeltaV, nu din capacity cut-off, pe la 4600-4700. Nu uita sa verifici din cand in cand sa nu se supraincalzeasca acumulatorii.
E normal sa fie calzi (30-40 grade) dar nu asa incat sa nu poti tine mana pe ei....Incearca acum cu 1,3A sa zicem si vezi. Urmatoare tura urca la 1,5A si tot asa.
Daca decupleaza cu Delta V inainte sa bage ~4600ma, stii care e curentul potrivit, adica cel anterior...

PS - lasa active capacity cutoff si time switch...
- cel mai sigur acumulatorii ,,isi dau drumul", adica incep sa accepte din ce in ce mai mare curent de incarcare.

Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 04 September 2012 - 02:05 PM

0

#131 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2012 - 06:15 PM

Cand ai sa treci la LiPo ai sa-ti dai seama cat de frumoasa poate sa-ti fie viata si ai sa te intrebi de ce ai pierdut atata timp....
Multa, multa bafta.
0

#132 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 04 September 2012 - 06:32 PM

Hell yes. Ma dau in parcare in paralel cu un prieten, eu lipo 5000 brushless 9t, el nimh 5000 brushed 19t, ambii acumulatori noi, ghici cine ramine in pana si cine se joaca mai departe fara greturi.
USER BANNED BY ADMIN
0

#133 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 05 September 2012 - 08:30 AM

Deocamdata acesti doi mari acumulatori, sunt noi nouti. Cum am mai spus mai sus, asa am primit-o din Belgia, cu acesti acumulatori. Si cat de cat, le-am dat de cap, multumita sfaturilor primite. Nu mai bag, momentan, bani in altii. Pentru celelalte "jucarele" folosesc LiPo. Mai mult ca sigur ca voi lua LiPo si in locul acestor NiMH, cand va fi cazul.
Apropos de ramas in pana... pe mine ma tine un accu din asta pe barcuta cu motorul, in marea majoritate a timpului petrecut pe apa, la maxim, cam 20 min (aproximativ). O fi bine? Eu, din pacate, nu am cu cine sa ma compar, deoarece nu am reusit sa ma gasesc cu nimeni pe lac. Pe la noi pe la Ploiesti ies mai greu barcutele pe afara...
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#134 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 07 September 2012 - 10:03 AM

Ca tot vorbeam de LiPo... Am niste acumulatori LiPo 1S 3,7V 500mAh, 4 la numar, care au stat cateva luni nefolositi. Nu stiu in ce stare erau cand au fost pusi deoparte (incarcati sau descarcati). Acum constat ca nu prea se incarca, adica pe aparat imi indica un 230mAh la incarcare, la unul din ei, caruia i-am facut si o descarcare inainte. Acum l-am pus pe al doilea la descarcat... care tocmai a terminat. Indica 364 la descarcare. Il pun la incarcat...
Ce ma sfatuiti? Cum sa fac sa-i "revigorez"?
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#135 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 10 September 2012 - 10:24 AM

Din totalul celor 4 acumulatori, se pare ca unul e bun. Ceilalti 3 se incarca mai mult sau mai putin, maximul fiind de 460 mAh. Problema e ca pusi pe elicopter, functioneaza timp de 10, maxim 20 secunde si gata. Dupa "gata", tensiunea e de 4,2V, ca dupa incarcare. Ce ma sfatuiti? Sa-i arunc? Au cam un an si jumatate vechime, cel mult...
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#136 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 20 September 2012 - 05:11 PM

Salut! Am un acumulator Pb-Acid 6V, 7,2A pe care l-am descarcat din greseala pana la 2V, tensiune in gol. A fost si prima descarcare.
As vrea sa stiu daca se mai poate face ceva cu acest acumulator...
0

#137 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 September 2012 - 06:45 PM

Din pacate, in mod normal, a fost prima si ultima descarcare. Un acumulator cu plumb, descarcat atat de mult, se sulfateaza. Acum, ce sa zic, depinde si cat l-ai tinut asa. Incarca-l usurel, cu un curent mai mic de 1/10 din capacitate si vezi daca mai este bun de ceva.
Multa, multa bafta.
0

#138 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 28 October 2012 - 07:13 PM

Servus ! Am doi acumulatori GENS de 2500 care au următoarea problemă: îi încarc cu încărcător Robbe și după maxim 10 minute de zbor beep-ul intră în alertă - una dintre celule scade sub valoarea prestabilită.
Îl dau jos, îl măsor și toate celulele sunt în regulă.

Am o filmare care arată cum se manifestă:


Sunt buni de aruncat ?

Mulțumesc anticipat !
0

#139 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 October 2012 - 07:19 PM

Incearca sa-i masori in sarcina, la sol. Daca ai o tensiune semnificativ mai mica pe o celula, e vinovata.
Daca pentru o celula arunci packul, e alegerea ta. Cu putina indeminare si multa atentie, poti indeparta acea celula si ramii cu cele bune.
Altfel, poate deveni pack de probe la "stand".
Oricum, masoara tensiunea pe fiecare celula, in sarcina ! fara elice! sau intr-un montaj mecanic zdravan.

Succes
0

#140 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 October 2012 - 07:35 PM

Cum arata incarcatorul tau?
USER BANNED BY ADMIN
0

#141 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 October 2012 - 07:41 PM

Vezi postareabizu, la 28 October 2012 - 07:19 PM, a spus:

Incearca sa-i masori in sarcina, la sol. Daca ai o tensiune semnificativ mai mica pe o celula, e vinovata.
Daca pentru o celula arunci packul, e alegerea ta. Cu putina indeminare si multa atentie, poti indeparta acea celula si ramii cu cele bune.
Altfel, poate deveni pack de probe la "stand".
Oricum, masoara tensiunea pe fiecare celula, in sarcina ! fara elice! sau intr-un montaj mecanic zdravan.

Succes


Pai exact asta arata acel display, ca o celula se descarca mult mai rapid ca celelalte, si e cat se poate de "in sarcina"...
Poate numai sa fie display-ul defect, asa am avut o bazaitoare la quad si semnala fals.... :pardon:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#142 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 28 October 2012 - 08:00 PM

Vezi postarearenatoa, la 28 October 2012 - 07:41 PM, a spus:

Pai exact asta arata acel display, ca o celula se descarca mult mai rapid ca celelalte, si e cat se poate de "in sarcina"...
Poate numai sa fie display-ul defect, asa am avut o bazaitoare la quad si semnala fals.... :pardon:


Am schimbat două bâzâitori ...
0

#143 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 28 October 2012 - 08:01 PM

Vezi postareaDanB, la 28 October 2012 - 07:35 PM, a spus:

Cum arata incarcatorul tau?


Așa...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Clipboard01.jpg

0

#144 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 October 2012 - 08:24 PM

Ar mai fi de adaugat micul detaliu pe care mi l-ai zis in privat, ca au deja 50 cicluri...
Combinat cu o exploatare necorespunzatoare, ar fi suficient pentru un verdict: "pai ce mai vrei nene de la ei"...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#145 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 October 2012 - 08:31 PM

Vezi postarearenatoa, la 28 October 2012 - 07:41 PM, a spus:

Pai exact asta arata acel display, ca o celula se descarca mult mai rapid ca celelalte, si e cat se poate de "in sarcina"...
Poate numai sa fie display-ul defect, asa am avut o bazaitoare la quad si semnala fals.... :pardon:



Masoara = multimetru... chiar si din piata, de 10 lei
O astfel de masuratoare indica clar fie celula defecta, fie monitorul defect sau defectuos.
Chiar si egalizorul poate fi verificat daca exista o suspiciune.
0

#146 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 28 October 2012 - 08:31 PM

Vezi postarearenatoa, la 28 October 2012 - 08:24 PM, a spus:

Ar mai fi de adaugat micul detaliu pe care mi l-ai zis in privat, ca au deja 50 cicluri...
Combinat cu o exploatare necorespunzatoare, ar fi suficient pentru un verdict: "pai ce mai vrei nene de la ei"...


Nu am văzut pe nicăieri numărul de cicluri recomandat de producător ...
0

#147 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 28 October 2012 - 08:35 PM

Vezi postareabizu, la 28 October 2012 - 08:31 PM, a spus:

Masoara = multimetru... chiar si din piata, de 10 lei
O astfel de masuratoare indica clar fie celula defecta, fie monitorul defect sau defectuos.
Chiar si egalizorul poate fi verificat daca exista o suspiciune.


Am identificat celula defectă cu check-ul ăsta. În sarcină, voltajul celulei cu probleme scade vertiginos.

Mulțumesc pentru informații !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 9769.jpg

0

#148 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 October 2012 - 09:12 PM

Vezi postareaMihai Oprescu, la 28 October 2012 - 08:31 PM, a spus:

Nu am văzut pe nicăieri numărul de cicluri recomandat de producător ...


50 zic unii... textul de mai jos este o compilatie din diverse surse, iar partea cu 50 cicluri este luata mot-a-mot de pe hartiutza care insoteste orice accu Graupner.

http://www.sws-store...ls/LiPo-Warning
... cu picioarele pe pamant ...
0

#149 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2012 - 10:37 PM

Nici nu o sa prea vezi.

Renato are dreptate cu cele 50 cicluri. Pe vremuri cand Poliquest producea pakuri pentru RC punea fise tehnice detaliate (nu abureli).

In principiu ei ziceau ca pakul tine 50 cicluri (la curentul nominal de descarcare, de ex. 20C) cu o pierdere de capacitate de 20%.

Fisier atasat  PolyQuest_20C_data.pdf (745.55K)
Number of downloads: 129

Acum nimeni nu mai risca sa dea astfel de fise. Doar abureli.


Vezi postareaMihai Oprescu, la 28 October 2012 - 08:31 PM, a spus:

Nu am văzut pe nicăieri numărul de cicluri recomandat de producător ...

0

#150 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 06 December 2012 - 10:52 AM

Apropos de cicluri:

"MaxAmps.com brings you the exclusive "Green Series" LiFePO4(LFP) battery packs... . These new Green Series packs will not catch fire or explode from over-charging. In addition to being safer than lipos, they are more robust.They provide 1000+ usable cycles(4 times longer than lipos) under the same discharge conditions which makes these new packs the ultimate in performance and value. The new 1050mah 6.6V pack can be safely charged extremely fast using our Hyperion line of balance chargers."


Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro