elice
#1
Postat 30 April 2011 - 06:45 PM
#2
Postat 30 April 2011 - 07:15 PM
tel. 0723693168
tel. 0766646477
id. mess. yulyyan
#3
Postat 13 May 2011 - 01:55 PM
navo-aero, la 30 April 2011 - 06:45 PM, a spus:
Eu le recomand ca fiind foarte bune... cu un pas generos. Am folosit 60 in 4 pale, si 45 in 4 pale si sunt multumit de ele: bine echilibrate.
Trebuie doar sa gasesti un raport bun: turatie motor/greutate model/viteza optima.
Daca poti da cat mai multe detalii la ce vrei sa-l folosesti... poti primi si recomandari.
spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#4
Postat 15 May 2011 - 09:46 PM
#5
Postat 27 June 2011 - 07:29 AM
#6
Postat 27 June 2011 - 10:49 AM
Practic diferenta intre ele este doar orientarea palelor... ambele au filet normal.
Poza:
Elice st+dr Raboesch.jpg (225.33K)
Number of downloads: 97
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 27 June 2011 - 10:52 AM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#8
Postat 28 June 2011 - 08:14 PM
#9
Postat 28 June 2011 - 08:19 PM
mig3002, la 28 June 2011 - 08:14 PM, a spus:
PS.eu consider ca 5 pale e mult si se folosesc la submarine : sfatul meu 3 sau 4 pale suficient.diametrul in functie de motor se alege.
#10
Postat 02 July 2011 - 07:32 PM
Adistul, la 27 June 2011 - 10:49 AM, a spus:
Practic diferenta intre ele este doar orientarea palelor... ambele au filet normal.
Poza:
Elice st+dr Raboesch.jpg
si mai trebuie mentionat ca trebuie scimbat sensul motorasului ca altfel inainte merge inapoi si invers.si din cate am m-ai citit pe aici s-ar putea sa fortezi si regulatorul.
#13
Postat 03 July 2011 - 03:36 PM
rostea, la 03 July 2011 - 06:53 AM, a spus:
Salut.
Nu trebuie sa te superi ca faci greseli gramaticale... poti recunoaste asta si chiar poti lua o carte de gramatica.
Cu totii gresim... dar trebuie sa avem taria de caracter sa recunoastem atunci cand o facem.
Eu personal as vrea sa detaliezi cum naiba o elice pe dreapta fata de una pe stanga poate forta regulatorul???
Cam asta se intelege din ce ai scris tu.
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 03 July 2011 - 03:38 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#14
Postat 03 July 2011 - 04:57 PM
#15
Postat 03 July 2011 - 05:08 PM
#16
Postat 03 July 2011 - 10:25 PM
Din punct de vedere al montarii regulatorului... trebuie verificat canalul aferent acestuia in receptor sa fie setat pe normal. Altfel regulatorul va merge cu spatele inainte... si daca FET-urile sunt diferite ( mai slabe la mersul cu spatele ) atunci e clar ca se poate "busi"... dar asta nu are legatura cu eliciile.
Spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#17
Postat 04 July 2011 - 05:44 AM
#18
Postat 04 July 2011 - 06:12 AM
http://www.electrifl...s/speed600.html
Pe aceste motoare este marcat clar sensul pentru care au randamentul maxim. Evident ca daca se foloseste un reductor sensul se va schimba.
Multa, multa bafta.