Wing Tiger Cine mai are acest model?
#1
Postat 03 June 2011 - 11:01 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#2
Postat 04 June 2011 - 07:39 AM
Iata cateva filmulete cu modelul in cauza:
http://www.youtube.c...u/7/H25akWDN_jc
http://www.youtube.c...u/6/MCkG2MNoreg
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 04 June 2011 - 07:40 AM
#3
Postat 04 June 2011 - 12:34 PM
adioperator, la 04 June 2011 - 07:39 AM, a spus:
Iata cateva filmulete cu modelul in cauza:
http://www.youtube.c...u/7/H25akWDN_jc
http://www.youtube.c...u/6/MCkG2MNoreg
Salve, ceva experienta am, nu multa, dar cat de cat. Mai am cessna ep 400, care are si ea axul motorului destul de lung si nu mai e chiar centrat dupa ceva aterizari mai dure, dar inca zboara. M-am gandit la wing tiger pentru ca se incadreaza in buget si a sosit si turnigy 9x. Sper sa nu mai am aceleasi probleme pe care le-am avut cu e-fly 6CIID.
MUltumesc si numai bine.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#4
Postat 09 September 2011 - 10:51 AM
Zborul este mult mai lin si mai previzibil decat al celuilalt model(cessna ep 400). Am cateva secvente video pe care urmeava sa le bag pe undeva sa poata fi accesata.
Bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#5
Postat 09 September 2011 - 03:18 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#6
Postat 09 September 2011 - 03:44 PM
Din zborurile astea mie imi pare un pic greu de coada, dar poate ma insel :unsure:
#7
Postat 09 September 2011 - 05:49 PM
adioperator, la 09 September 2011 - 03:44 PM, a spus:
Din zborurile astea mie imi pare un pic greu de coada, dar poate ma insel :pardon:
I-am dat Cg dupa instrunctiunile din manual. In zbor nu mi s-a parut sa fie ceva nereguli, doar ca la viteza mai mica il tin putin din profundor, iar la viteza mai mare zboara sageata.
Stima.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#8
Postat 11 September 2011 - 09:54 PM
Wing Tiger, m-a surprins de la primul zbor cu tinuta stabila, previzibila si e mult mai usor de controlat la viteze mai mici. L-am echipat cu Turnigy 9X si dupa toate reglajele am facut primul zbor, cu decolare de la sol si am fost placut surprins de evolutia lui comparativ cu ultimul zbor avut cu cessna. Pana acum, are doar o elice rupta( din vina mea, la setat rx-tx in casa). Regulatorul desi nu are nimic specificat pe el,(pe site e de 20A) vad ca nu da semne de oboseala desi a fost supus si la situatii de stres cand din limita de viteza l-am inaltat la turatie maxima.
Din partile negative ar fi servoul derivorului caruia ii cam sare ceva la aterizari mai putin line si directia ramane intr-o parte, se remediaza prin repozitionarea echiei, si elasticele aripilor care se rup si in zbor si te cam apuca transpiratiile.
O alta buba ar fi la compartimentul bateriei. La o lansare din mana, s-a despris si atarna cu tot cu baterie si tren sub fuselaj. La asta am gasit si partea pozitiva: in loc de adeziv, folosesc banda de hartie adeziva si in caz de aterizare mai tare se rupe hartia si nu fuselajul :drinks:
In rest foarte multumit de model pana acum, am facut si loop si zbor inversat si surub si s-a comportat excelent. :drinks: :drinks:
Am facut si o aterizare in limita de viteza si daca nu ar fi avut motorul in bot il puteam prinde in mana, combinand turatia motorului cu profundorul.
In concluzie, pentru inceputuri cred ca este mult mai bun decat cessna.
Bafta si aterizari line.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#9
Postat 14 September 2011 - 09:27 PM
Multumesc.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#10
Postat 15 September 2011 - 03:45 PM
Totusi ai grija cu regulatorul original, la WT-ul unui prieten a cedat la primul zbor. Pe viitor daca intentionezi sa achizitionezi un regulator, alege unul de 30A.
Aterizari line!
#11
Postat 15 September 2011 - 05:34 PM
adioperator, la 15 September 2011 - 03:45 PM, a spus:
Totusi ai grija cu regulatorul original, la WT-ul unui prieten a cedat la primul zbor. Pe viitor daca intentionezi sa achizitionezi un regulator, alege unul de 30A.
Aterizari line!
MUltumesc pentru raspuns, atunci nu am sa-i pun nici eu intrerupator, iar regulatorul de 30A este deja prezent in trusa cu rezerve pe langa elicii si alte maruntisuri
Alta dilema am: cu ce s-ar putea inlocui gumele ce tin aripa pe fuselaj, ca am patit de 2 ori sa se rupa in zbor si fara manevre mai stranse
Eu m-am gandit la elastic normal ce are si tesatura si nu se poate rupe. Eventual dak se intinde in timp se schimba, dar nu risti sa sara aripa in zbor.
Ar fi buna ideea?
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#12
Postat 15 September 2011 - 06:37 PM
Multa, multa bafta.
#13
Postat 15 September 2011 - 07:58 PM
Am reusit sa editez putin sedinta de zbor de la Campulung din concediu:
Sper sa fi iesit bine... :clapping:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#14
Postat 06 November 2011 - 12:31 AM
PS: am uitat sa mentionez ca si eu am avut probleme cu ESC-ul dar doar dupa 20 de zboruri s-a ars... bine ca nu s-a ars in aer :yahoo: .
Stima :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de ionut EZ: 06 November 2011 - 12:32 AM
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
#15
Postat 06 November 2011 - 11:17 AM
ionut EZ, la 06 November 2011 - 12:31 AM, a spus:
PS: am uitat sa mentionez ca si eu am avut probleme cu ESC-ul dar doar dupa 20 de zboruri s-a ars... bine ca nu s-a ars in aer :yahoo: .
Stima :pardon:
Al meu are deja in rezerva un esc de 30 pe care il voi schimba cand revin in tara, desi al lui pana acum e ok.
In rest chiar e un model ce zboara excelent.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#16
Postat 11 November 2011 - 02:52 PM
Multumesc anticipat.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#17
Postat 11 November 2011 - 04:21 PM
alex g, la 11 November 2011 - 02:52 PM, a spus:
Multumesc anticipat.
Cred ca aproape nesemnificativa.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#18
Postat 18 November 2011 - 11:41 PM
alex g, la 11 November 2011 - 02:52 PM, a spus:
Multumesc anticipat.
Sautare, revin la aceasta intrebare deoarece nu am gasi elice 10x5 asa cum am avut impresia. In loc de 10x4,7 ce ar fi mai indicat;9x5 sau 10x6?
Multumesc mult.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#19
Postat 19 November 2011 - 12:04 AM
alex g, la 18 November 2011 - 11:41 PM, a spus:
Multumesc mult.
Eu as pune 10x6.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#20
Postat 11 October 2012 - 01:26 AM
Printr-o "minune":good:,esc-ul original a crapat la testele cu tgy 9x, la sol. Am pus altul de 30A, si elice de 9X5 si LI-PO 1,8Ah 25C, m-am delectat cam 20 minute la fiecare incarcare, fara sa " rup" bateria
In privinta gumelor ce tin aripa pe fuselaj, am folosit elastic cu panza, in 2 treceri, avand astfel siguranta ca nu sare aripa in zbor, indiferent de manevrele incercate.
Cu toate ca aripa are unghi diedru, eleroanele isi fac treaba destul de bine, favorizand manevre acrobatice de baza.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R