Cessna EP 400 Ceva bun pentru inceput.
#31
Postat 31 May 2011 - 12:59 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#32
Postat 12 June 2011 - 03:35 PM
Cauza???
Rc e cel original, in FM 35MHz, 4ch.
Un posibil raspuns ar putea fi o motocicleta ce a trecut la cateva zeci de metri de mine in acele clipe, iar cand s-a indepartat totul a revenit la normal. Cel putin eu asa cred.
Pana la urma totul s-a sfarsit cu bine, doar vantul s-a intetit, dar noi suntem in casa asa ca....
Bafta si aterizari frumoase.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#33
Postat 11 September 2011 - 09:16 PM
La cessna am de corectat unghiul eleroanelor care pe neutru sunt putin in sus gen spoiler si sper sa-si mai modifice putin tinuta de zbor.
Comparativ cu celalalt, este mult mai ager in manevre si trebuie sa fii destul de bun in reflexe sa-l tii sub control. Azi l-am vazut zborand si echilibrat si neechilibrat si am inteles mai bine ce inseamna setarile facute cum trebuie inainte de zbor si centrul de greutate respectat.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#34
Postat 14 September 2011 - 09:13 PM
alex g, la 22 May 2011 - 02:11 PM, a spus:
Multumesc.
Salve, am reusit pana la urma, in seara asta, sa ajustez pozitia eleroanelor, si acum sunt aproape, aproape de pozitia normala. Sunt cu cateva grade in pozitie de flaps, o pozitie abia vizibila in jos fata de pozitia ideala. Urmeaza ca prin teste sa gasesc pozitia care e potrivita in evolutia modelului. In curand ceva foto cu modificarile facute.
Bafta si numai bine.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#35
Postat 15 September 2011 - 08:01 PM
Oricum am reusit cea mai frumoasa aterizare de cand am inceput acest hobby: AM PRINS CESSNA IN MANA!! :clapping: :yahoo: :yahoo:
Bafta tuturor si aterizari line!
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#36
Postat 15 September 2011 - 09:56 PM
alex g, la 15 September 2011 - 08:01 PM, a spus:
Oricum am reusit cea mai frumoasa aterizare de cand am inceput acest hobby: AM PRINS CESSNA IN MANA!! :D :yahoo: :yahoo:
Bafta tuturor si aterizari line!
Ai grija totusi cu prinsul in mana...chiar si o elice mica poate produce pagube serioase. Nu stii, cum iti scapa degetul pe throtle cand incerci sa-l prinzi si...
Ajunge sa-l aduci "la picior" pentru a-ti demonstra maiestria.
In rest bafta si aterizari line!:)
#37
Postat 16 September 2011 - 09:36 AM
Ice9, la 15 September 2011 - 09:56 PM, a spus:
Ajunge sa-l aduci "la picior" pentru a-ti demonstra maiestria.
In rest bafta si aterizari line!:)
Multumesc pentru avertizare, a fost o chestie intamplatoare, incercam sa-l aduc cat mai aproape, in general de la 10-15m inaltime il las fara motor. Elicea se opreste si modelul planeaza frumos pana la pamant. Inaltimea potrivita si traiectorie lui m-au determinat sa intind mana si l-am prins. La capitolul maiestrie mai am mult de lucru, acum cam 50% di aterizari sunt la 1-3m de mine. Nici modelul nu e tocmai stabil, chiar si pe adieri usoare, joaca ca o frunza. E cam usor, dar in rest e super.
Numai bine.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#38
Postat 07 November 2011 - 04:11 PM
alex g, la 14 September 2011 - 09:13 PM, a spus:
Bafta si numai bine.
Initial nu era nici o posibilitate de a regla pozitia eleroanelor, dar pana la urma: IMG_381801.jpg (251.39K)
Number of downloads: 38
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#39
Postat 10 November 2011 - 12:01 AM
Asa apare un model cu CG prea in spate, a fost cam dificil sa-l aduc inapoi la sol intreg. Am pus bateria mai in fata ca 2 cm si am trimat profundorul mai in jos si surprizele au fost mari. Parca era alt model.
Cum as putea sa filmez de la sol si sa pilotez in acelasi timp?
Stima.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#40
Postat 10 November 2011 - 08:17 AM
alex g, la 10 November 2011 - 12:01 AM, a spus:
Asa apare un model cu CG prea in spate, a fost cam dificil sa-l aduc inapoi la sol intreg. Am pus bateria mai in fata ca 2 cm si am trimat profundorul mai in jos si surprizele au fost mari. Parca era alt model.
Cum as putea sa filmez de la sol si sa pilotez in acelasi timp?
Stima.
Am incercat eu..cu camera lipita cu scoci de cap...chestia e sa nu-ti cada :D,sau sa uiti sa ii dai drumul...
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#41
Postat 10 November 2011 - 02:05 PM
Cand va fi gata dau poze.Stima.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#42
Postat 15 November 2011 - 11:41 PM
Cu motorul la 0, planeaza frumos si se duce mult peste zona de aterizare, dar cu elicea invartindu-se la minim, franarea este mai mult decat evidenta, distanta pana la locul de aterizare scade vertiginos. Nu am avut pana acum nici un model cu flapsuri pentru a vedea diferentele intre aterizarile cu flapsuri si cele fara.
Comparativ cu Pico Cub, Cessna are viteza minima ce putin dubla.
Legat de filmarea evolutiei modelului, m-am gandit sa fac un suport pe o casca de protectie, pe care sa montez camera. Cand va fi gata voi pune si foto.
Aterizari line tuturor.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#43
Postat 20 November 2011 - 07:11 PM
Bafta si aterizari line tuturor.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#44
Postat 27 November 2011 - 10:53 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#45
Postat 22 December 2011 - 12:24 AM
Cred ca acest model a oferit destule raspunsuri la problemele mele ca incepator si cum nu mai are secrete pentru mine acest topic se termina aici si vom vedea ce modele mai apar in viitor.
Cessna va ramane modelul meu de suflet, acesta (ep400) va ramane in flota de agrement asteptant si sperand ca juniorul meu IMG_4002.JPG (149.44K)
Number of downloads: 10
sa-mi urmeze peste cativa ani hobby-ul.
SARBATORI FERICITE TUTUROR MODELISTILOR SI CELOR DRAGI LOR!!!
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#46
Postat 22 April 2012 - 03:12 PM
Number of downloads: 35
Problema asta s-a remediat prin inlocuirea clemei cu alta la fel.
In aceiasi aterizare s-a rupt si "balamaua" de pe extrema dreapta a profundorului.(profundorul si deriva sunt dintr-un fel de depron de 2-3mm cu o folie ciudata peste). Aceste balamale sunt de fapt o strangulare a profundorului pe linia de indoire.
Am separat partea mobila de cea fixa, am eliminat surplusul de material ramas in urma taieturii si am montat 4 balamale. In acest fel partea mobila se misca mult mai usor decat inainte.
O alta problema am intampinat-o cand am vrut sa fixez aripa de fuselaj dupa montarea bateriei. In mod normal aripa se fixeaza cu clema de plastic in partea anterioara, iar in partea posterioara de prindea cu un surub M3, intr-o piulita lipita pe o intarirura diin plastic in interiorul fuselajului. IMG_3421.JPG (108.32K)
Number of downloads: 35
Cu timpul adezivul folosit s-a desprins si nu am mai reusit sa prind surubul in piulita. Pe camp am rezolvat problema cu scotch in 2 straturi si la zbor linistit a tinut.
Acasa am montat o piulita captiva M4intr-o bucata de placaj pe care am lipit-o in interiorul fuselajului in dreptul orificiului pentru surub. Am largit gaura din aripa si cea din fuselaj, apoi am prins aripa de fuselaj cu surub pana s-a intarit adezivul.
Ieri am fost la zbor mai pe seara cu noi reglaje si sper sa nu fie adevarat, dar am un sentiment ciudat legat de regulator.....parca motorul nu mai trage ca inainte si modelul oboseste cam repede desi a supt doar 500mAh din 1250 cat are bateria :wacko::wacko:
Vom vedea......oricum este in asteptare un BL 3015/21 cu ESC de 30A si LI-PO de 1800mAh, daca astea originale se duc.....<_<
Tot la zborul de ieri am constatat ca ESC are si programare pentrua fi utilizat cu frana sau fara. Am nimerit din greseala, incercand sa calibrez stick-ul pentru motor, setarea ESC-ului in care elicea continua sa se invarta liber dupa ce opresti motorul din statie. In acest mod elicea se oprea la aterizare doar in iarba dupa ce modelul ateriza. La inceput nu mi-am dat seama despre ce e vorba, am incercat sa remediez problema din trim dar numic. Mi-am amintit apoi, ca sunt ESC cu acesta functie si cand am refacut operatiunea de calibrare, totul a revenit la normal, adica motorul se opreste cu stick-ul la 0 si modelul planeaza liber pana la sol.
Cam astea sunt ultimele modificari facute la acest model.
Cu stima,
Alex g.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#47
Postat 11 October 2012 - 01:13 AM
A fost inlocuit de alt model dintr-o grupa mai mare...:good:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R