Modelism - RHC Forum: Constructie Blue baby - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Constructie Blue baby

#1 Useril este offline   SID 

• Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1451
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Interests:discussion

Postat 17 April 2011 - 11:32 AM

Salut
vreau sa fac un blue baby din coroplast
ce motor sa pun pe el , telecomanda , etc?
sunt incepator in aeromodelism

Astept sugestii de la voi
Multumesc
0

#2 Useril este offline   pccdtk 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 17 April 2011 - 05:53 PM

Acum ceva timp am construit Blu Baby si din coroplast . Asa incat (daca esti incepator) ...:

1.Coroplastul este sesibil mai greu asa incat nu as face BB-ul cu anvergura mai mica de 110 cm ( altfel la suprafata portanta ce rezulta va avea o incarcare alara mult prea mare ) . Asat inseamna greutate a modelului spre 800- 900 de grame . Deci motor spre 200W si Lipo minim de ~ 1500MAh. La dimensiunile si greutatea modelului rezultat eu as construi aripa cu diedru mai redus ( 2 grade ) si eleroane diferentiale. In concluzie "constructie problematica " pentru un incepator.
2.Incearca (macar pentru primul model) sa-l faci din depron. Greutate si dimensiuni mult mai reduse ( la ~ 80 cm anvergura te vei incadra in 400-450 gr. maxim ) .....in plus mai usor de construit si deci mai ieftin .

In alta ordine de idei , daca te decizi sa incepi totusi cu BB te pot ajuta ( dona ) cu o aripa din depron si un fuselaj din coroplast potrivite pentru modelul de 33' ( nu de alta dar stau in pod de ani de zile si aduna praf ) ...

Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 17 April 2011 - 05:56 PM

0

#3 Useril este offline   SID 

• PipPipPipPipPipPipPip

Postat 20 April 2011 - 08:37 AM

Tot incerc sa inteleg ce-i cu depronul asta de nu-l gasesc