am devenit putin nemultumit de motorul meu de pe funjet, asa ca in trusa mea de scule se afla un scorpion http://www.scorpions...k30/HK30-1400KV adica acesta.
E facut pentru 6s , am modificat deja interiorul batranului fun jet ca sa intre in el 6s de 2200 (e packul cu care face treaba destul de buna pe trex 500).
Acum problema ce elice sa aleg atat dimenisuni cat si producator?
motor dezvolta 1,7kw si la blana ar trebui sa am putin peste 32.000 rpm.
pe un forum am gasit acest motor cu aplicatii pe un avion asemanator funjet-ului insa pe 4s si 5s cu aceasi elice 8x8 insa nu e precizat de cine e facuta
ceva idee cu ce sa incerc
Pagina 1 din 1
Remototorizare funjet. Scorpion 3026 1400kw
#2
Postat 11 April 2011 - 08:57 AM
8*8 nu merge pe 6s, chiar la 4s e prea mult.
Daca ne dai mai multe detalii ce anume vrei sa maximizezi, se poate calcula mai precis, nu exista un singur optim.
Sa zicem ca unul din ele ar fi:
APC 7x4
RPM 29138
Thrust 2865gr
Vpitch 178km/h
Thr.eff 3g/W - nu e departe de maximul absolut de 3.1gr/W, care e insa la o putere mult mai mica
Curent 42.6A
Power in/Out 946/796
Randament motor 84.2%
Sincer, nu vad necesitatea 6s, doar daca nu vrei sa folosesti in comun acumulatoare deja existente.
Daca ne dai mai multe detalii ce anume vrei sa maximizezi, se poate calcula mai precis, nu exista un singur optim.
Sa zicem ca unul din ele ar fi:
APC 7x4
RPM 29138
Thrust 2865gr
Vpitch 178km/h
Thr.eff 3g/W - nu e departe de maximul absolut de 3.1gr/W, care e insa la o putere mult mai mica
Curent 42.6A
Power in/Out 946/796
Randament motor 84.2%
Sincer, nu vad necesitatea 6s, doar daca nu vrei sa folosesti in comun acumulatoare deja existente.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 11 April 2011 - 03:46 PM
... cu picioarele pe pamant ...
#3
Postat 11 April 2011 - 11:43 AM
da asa e, din motivul bateriilor si al randamentului.
Motorului cunsuma mai putin pe 6s.
Motorului cunsuma mai putin pe 6s.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 11 April 2011 - 07:48 PM
Nu stiu ce elice de 7 sau 8 poate rezista la turatia aia. Mie mi-a explodat Cam-Prop 4,7X4,7 la un rpm de cca 30K.
Vezi ca face urat cand explodeaza!!!
Vezi ca face urat cand explodeaza!!!
#7
Postat 11 April 2011 - 08:39 PM
Am deschis link-ul cu motorul pentru ca aveam o banuiala: fiind motor predestinat heli nu este facut sa reziste la presiuni longitudinale in ax, aceeasi hiba o am si eu la un typhoon 500 cumparat tot pentru 6s are o siguranta firava si cred ca nu rezista pusher la asemena puteri.
Daca este posibil intoarce axul si prinde motorul pe spate daca nu dubleaza siguranta cu o bucsa cu imbus .
Succes!
Daca este posibil intoarce axul si prinde motorul pe spate daca nu dubleaza siguranta cu o bucsa cu imbus .
Succes!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1