Postat 30 April 2011 - 10:16 PM
tiii...ce s-a-ncins atmosfera p-acilea...!
vis-a-vis de banii investiti intr-un model, ia sa ne gindim un pic, la cluj a cistigat un model care fata de configuratia initiala nu avea schimbate decit rotile, din cite ne amintim...
inainte de start sau in timpul competitiei, nu cred in dreptul absolut la locul 1, cred doar in sansa la locul 1...
consider ca este prea devreme, la crawler in romania, pentru diferentieri de ordin tehnic, la diferentiale neblocate avem un handicap din punct de vedere tehnic, nu un avantaj, logica nu ar aduce eliminarea cu necesitate a vehiculului in cauza, iar in ceea ce priveste dimensiunea/scara modelului, un model excesiv de "urias" ar avea in mod clar un dezavantaj in portiunile unde sint necesare viraje strinse sau intilnim porti inguste, latimea adoptata pentru acestea va fi cea standard de la crawler 1/10 2.2(clasa cea mai..."comuna"...), adica vreo 40 cm...(!!!).
in plus, ca si argument momentan impotriva diferentierii de ordin tehnic la clase de concurs, consider ca logistica implicata in arbitrajul si verificarile de ordin tehnic in situatia necesitatii diferentierilor pe clase tehnice comporta cheltuieli si eforturi care nu cred ca se pot justifica si regasi in bugetul unei astfel de competitii, p-acilea, pentru momentul de fata...
evident, asta o hotarasc organizatorii, insa nu cred ca sint prea departe de punctul dumnealor de vedere...
referitor la participarea unui pilot cu mai multe modele sau a mai multor piloti cu acelasi model dar cu caroserii diferite, ar trebui poate sa precizeze organizatorii, desi ar fi evident si logic de dedus/inteles de la sine, fara alte precizari, ca taxa de concurs se achita pentru fiecare entitate care intra in concurs, adica tandemul pilot-masina, astfel ca un pilot cu trei modele achita trei taxe, iar un model cu trei piloti tot atitea...
as putea sa mai scriu multe, da' mi-i somn, acuma...
...aaaa...!...daca se doresc mai multe clase de concurs, sa ne gindim ca ar costa mult mai mult arbitrajul si logistica, iar in ceea ce priveste clasele de concurs care vor fi diferentiate in mod sigur mai tarziu, cititi va rog care sint acestea, conform regulilor internationale, si o sa vedeti ca "este loc" pentru toata lumea...
...sint 3-4 clase mari si late la sport, si uneori se organizeaza, dar pe trasee mult simplificate fata de clasele sport, competiii "scale", dar acolo e complicat rau, daca e sa ne gindim ca arbitrajul se imparte in doua, proba de stand(cam ce face Bujor la aero, la machete rc) si proba de traseu...
nu cred ca va arde sa intocmiti documentatii tehnice anexate pentru TOATE detaliile tehnice scale pe care le inglobati in modele, la fel cum fac cei de la machete...
bafta si minuni
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.