Modelism - RHC Forum: RC Drift & Crawling Cup - Etapa 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

RC Drift & Crawling Cup - Etapa 2 13-15 Mai Romexpo Bucuresti

#31 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 27 April 2011 - 08:52 PM

Vezi postareaMIEZ, la 27 April 2011 - 07:47 PM, a spus:

Pot concura cu traxxas Summit la crawling?


daca crezi ca poti ..de ce nu :) oricum Summitul este o "corcitura" care nu cred ca se face de ras la crawl
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#32 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 27 April 2011 - 09:01 PM

Vezi postareafasconal, la 27 April 2011 - 07:28 PM, a spus:

Astea-s regulile...ne supunem.
Acum facand un mixaj din cele doua observatii, rezulta ca, poate participa si acelasi pilot cu aceeasi masina dar cu alte caroserii, nu-i asa?
Cat ziceati ca tine concursul...?



cum spuneai este un .."mixaj"
concursul tine 3 zile...suficient pentru toti concurentii.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#33 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 27 April 2011 - 09:27 PM

mixaj intre 1/10 si 1/8 ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#34 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 April 2011 - 09:56 PM

Daca tot e Open eu zic ca ar merge si 1/5.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#35 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 27 April 2011 - 11:34 PM

Vezi postareafasconal, la 27 April 2011 - 09:56 PM, a spus:

Daca tot e Open eu zic ca ar merge si 1/5.

Word !
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#36 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 28 April 2011 - 08:18 AM

In primul rand doresc sa felicit organizatorii, in special pe Andrei si Nelutzu (si pe toti cei implicati intr-un fel sau altul) pentru ca fac posibile aceste competitii, singurele de pana acum din Romania unde "practicantii" de drift si crawling, gasesc un cadru organizat unde se pot desfasura.
Nu trebuie insa (zic eu) ca atunci cand cineva supune atentiei unele aspecte privind aceste competitii sa fie imediat etichetat drept carcotas atunci cand parerile/ideile lui vin in contradictie cu ale organizatorilor.
Cred ca se doreste (cel putin la nivel declarativ) promovarea acestor discipline. Din cauza lipsei altor competitii similare si aparent a unui numar nu tocmai mare de participanti regulile de participare sunt mai permisive, in special la crawling unde se organizeaza o competitie de tip Open.
Open sau nu, orice competitie trebuie sa aibe cateva reguli clare, pe care o sa le numesc conditii minime de participare.
O astfel de conditie (este strict parerea mea) trebuie sa fie scara automodelului si pentru ca tot se discuta deja, n-ar fi rau sa stim ce clase sunt permise: 1/5, 1/8, 1/10, 1/16/ 1/28.
De altfel as propune un mini chestionar la care daca raspund participantii, organizatorii si-ar putea face o idee clara despre ce anume se doreste (asta daca partcipantii pot sa-si exprime parerile).
Eu unul as propune sa se dezbata urmatoarele aspecte:
1. Scara/scari permise
2. Limitari (daca exista) pentru:
- marime anvelope
- axe motoare (cu motoare independente sau nu)
- axe viratoare
- greutate minima
3. Conditii de participare pilot/automodel (bineinteles cu taxele aferente pentru participare):
- un pilot cu mai mult de un automodel
- un automodel cu mai multi piloti
- un pilot cu un automodel cu mai multe caroserii
4. Folosirea unor dispozitive ajutatoare:
- winch
- ancore
- padele
cu o conditie si anume ca ele sa fie in permanenta atasate automodelului.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#37 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 28 April 2011 - 08:43 AM

Subscriu la ceea ce a scris Lucian.
Chiar daca este o competitie OPEN si aceasta disciplina a automodelismului este in faza de pilot in Romania, totusi sunt cateva lucruri care ar trebui reglementate. Oricat de OPEN ar putea fi o competitie, "mixul de gabarit" deja aduce a "joaca in parc", si cred ca [] competitia se doreste a fi altceva.

In alta ordine de idei, un minim de conditii tehnice de participare ar trebui impus, printre care amintesc despre existenta diferentialelor blocate - poate va mai amintiti ce s-a intamplat la Cluj cu W.K.

Si nu vad de ce am fi considerati carcotasi, crawlingul este o disciplina unde:
1) spiritul de orientare
2) prepararea modelului
3) priceperea conducatorului

sunt la mare pret. Nu il consider cu nimic mai prejos decat driftul sau alte discipline.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#38 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 28 April 2011 - 12:19 PM

Suntem deschisi la orice modificare care este considerata de bun augur in regulament . Regulamentul este cel oficial din SUA doar ca am simplificat totul, momentan nu exista mii de pasionati de crawling in Romania incat sa complicam clasele si regulile de concurs, daca se vrea sa fie complicate si 2-3 participanti, atunci le putem complica. Punctul meu de vedere, pe care il si sustin de altfel este ca inca 1 an trebuie sa fie OPEN la acest tip de competitii pentur a atrage concurenti si sa putem sa aplicam niste reguli mai complexe pe viitor si nu acum. Ideea este ca momentan concurentii trebuie sa se obisnuiasca cu acest gen de concurs si cu acest gen de regulament, mai dificil. Clase de concurs asa rigide nu se pot aplica atata vreme cat la un concurs de crawling se prezinta max 20 de echipaje, si daca s-ar aplica regulile propuse de unii, s-ar califica pentru participare 4-5 masini. Eu zic sa fim realisti :))

LE: Insist sa propuneti modificarile cu textul de rigoare, sa le studiem impreuna si poate sa le aplicam la actualul regulament! fiindca e benefic pt toti! dar aplicate la nivelul la care se afla crawlingul in RO

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 April 2011 - 12:23 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#39 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 28 April 2011 - 12:28 PM

Andrei cele postate de mine vin tocmai din realism.
Vreau doar sa stiu (desi cred ca vrem mai multi sa stim) din capul locului care sunt conditiile.
Sa inteleg ca Open inseamna :
DA pentru orice scara (1/5, 1/8, 1/10, scale, etc)
DA pentru orice marime de anvelope
DA pentru orice...
si pot continua.
Nu zic ca e rau sau bine, ideea e sa stim aceste aspecte.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#40 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 28 April 2011 - 11:43 PM

Exista o vorba din batrani...nu inveti un caine batran smecherii noi. Dupa ce faci 4-5 etape de crawling la modul open (unde au voie cu de toate si de orice dimensiune) si dupa aia tai funia si spui ca de fapt regulile sunt altfel....o sa fie surprize.
Stiu cam fiecare model ce poate si ce nu - nu exista notiunea de teama in ceea ce priveste Summitul, din simplul motiv ca este o alta categorie. Insa un teren pe care un crawler normal 1/10 o strabate cu oarecere dificultate, pentru Summit este floare la ureche din cauza dimensiunilor. Este una sa dai intr-o groapa cand mergi cu o masina obisnuita, si alta este sa treci cu basculanta peste...
Si in alta ordine de idei, daca Lucian a ales ca varianta de concurs ceva cat mai scale si eu am ales ceva orientat strict catre crawling, acestea sunt alegerile noastre si zic eu ca ar merita respectate. Personal am cautat diverse solutii sa mentin CG cat mai jos sa pot aborda pante cu obsctacole cat mai dificile cu putinta. As aminti aici panta de la Cluj unde:
a) Lucian a trecut cu troliul
:yahoo: eu fara
Si daca tot ne referim la aceesi panta, Summitul ar urca-o nu ca ar fi vreun bun crawler (e un hibrid totusi), ci datorita dimensiunilor. Si uite asa, stradania lui Lucian si a mea palesc in fata...dimensiunilor. Fiecare intelege ce doreste de aici.

Personal, intentionez sa ma prezint cu 3 modele si sa fim 3 concurenti (3 modele distincte, 3 concepte diferite, 3 configuratii diferite). 2 din aceste modele au fost preparate special pentru acest eveniment, au fost investiti multi bani, inca se fac teste si reglaje, inca se fac comenzi pentru diverse piese si accesorii (chiar la magazinele RC din Romania, asta sa facem o paralela cu un alt thread). Nu as putea pretui sprijinul familiei, la fel cum nu as putea sa pretuiesc nici timpul investit in lucrul la aceste modele. Dreptul la locul 1 nu mi-l poate lua nimeni, insa sansa da. De aceea cu riscul de a fi injurat de multi (asta este !), nu sunt de acord cu participarea Summitului in aceeasi clasa de concurs.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#41 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 April 2011 - 11:54 PM

Si daca vine cu rockcrawler de 1/8 este acelasi lucru... asa ca se poate permite. Intradevar trebuie specificat un regulament mai strict. Si eu am un scale, si tocmai de dragul aspectului si a reflectarii realitatii in cataratoarele astea nu mi-am luat un crawler profi.
0

#42 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 April 2011 - 12:15 AM

Vezi postareaDiesel, la 28 April 2011 - 11:54 PM, a spus:

Si daca vine cu rockcrawler de 1/8 este acelasi lucru... asa ca se poate permite.

Nu inteleg exprimarea.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#43 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 29 April 2011 - 07:42 AM

Adica ceva de genu http://www.redrc.net...tition-crawler/ care se urca la propriu pe un 1/10...
0

#44 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 29 April 2011 - 07:57 AM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 29 April 2011 - 12:15 AM, a spus:

Nu inteleg exprimarea.



E in consesns cu tine. Ora tarzie, probabil, a facut ca exprimarea lui sa nu fie inteleasa asa cum trebuie.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#45 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:București, Romania

Postat 29 April 2011 - 08:59 PM

Fratilor, am pus o intrebare nu am dat cu paru'. Am de ales intre 2 modele: Summit-ul si un Hillux scale high lift care nu cred ca face fata unui 1/10 competition crawler. Pe de alta parte Summitul nu e competition deci teoretic e mai slab decat un competition 1/10. Oricum la cum vad ca merg lucrurile pe aici nu vreau sa va stric concursul si o sa ma duc la rally.

Toate Bune!
0

#46 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 April 2011 - 09:23 PM

Vezi postareaMIEZ, la 29 April 2011 - 08:59 PM, a spus:

Fratilor, am pus o intrebare nu am dat cu paru'. Am de ales intre 2 modele: Summit-ul si un Hillux scale high lift care nu cred ca face fata unui 1/10 competition crawler. Pe de alta parte Summitul nu e competition deci teoretic e mai slab decat un competition 1/10. Oricum la cum vad ca merg lucrurile pe aici nu vreau sa va stric concursul si o sa ma duc la rally.
Toate Bune!


Salut !
Nu ai dat cu parul, insa cele 2 modele sunt total diferite. Summitul nu o fi el competition insa dimensiunile il poarta mult mai usor catre un punct decat o face un crawler 1/10 indiferent de cat de competitiv este (si soferul si modelul). Asta era toata ideea, nu are nimeni ceva personal cu tine. Mi-ar place in schimb sa vad si eu Hilux de la Tamyia, imi este un model foarte drag.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#47 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:București, Romania

Postat 29 April 2011 - 10:24 PM

Dar la faptul ca dimensiunea il poate dezavantaja in portiunile inguste ale traseului te-ai gandit?
0

#48 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 April 2011 - 10:41 PM

Vezi postareaMIEZ, la 29 April 2011 - 10:24 PM, a spus:

Dar la faptul ca dimensiunea il poate dezavantaja in portiunile inguste ale traseului te-ai gandit?

Nu si sincer nu vad de ce as face asta. In spiritul celor discutate mai sus vorbesc.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#49 Useril este offline   MIEZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 13-April 05
  • Gender:Male
  • Location:București, Romania

Postat 29 April 2011 - 10:54 PM

Doar asa ca sa iei in calcul avantaje si dezavantaje. In orice caz vad ca esti foarte hotarat sa castigi...
0

#50 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 April 2011 - 10:58 PM

Vezi postareaMIEZ, la 29 April 2011 - 10:54 PM, a spus:

Doar asa ca sa iei in calcul avantaje si dezavantaje. In orice caz vad ca esti foarte hotarat sa castigi...

Poate da poate nu. Si iti repet si promit sa inchei discutia pe tema asta....sunt clase diferite. Pana ajungi la o portiune ingusta treci 100 de bolovani, bolovanasi....unde poate am de suferit...ca sunt mai mic.
Referitor la castig...sa speram ca cel mai bun va castiga...in fond...pentru asta sunt competitiile nu ? Si nu in ultimul rand, sunt impatimit al crawlingului...la modul cat se poate de extrem....
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#51 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 29 April 2011 - 11:42 PM

ca sa fiu si eu putin carcotas(sper sa nu se supere nimeni)eu pot veni cu un Duster 4WD al unui prieten? :drinks:

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#52 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 30 April 2011 - 05:50 AM

Daca ti-l imprumuta, cu siguranta poti veni cu el...de la Cluj la Bucuresti...
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#53 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2011 - 10:16 PM

tiii...ce s-a-ncins atmosfera p-acilea...!
vis-a-vis de banii investiti intr-un model, ia sa ne gindim un pic, la cluj a cistigat un model care fata de configuratia initiala nu avea schimbate decit rotile, din cite ne amintim...
inainte de start sau in timpul competitiei, nu cred in dreptul absolut la locul 1, cred doar in sansa la locul 1...
consider ca este prea devreme, la crawler in romania, pentru diferentieri de ordin tehnic, la diferentiale neblocate avem un handicap din punct de vedere tehnic, nu un avantaj, logica nu ar aduce eliminarea cu necesitate a vehiculului in cauza, iar in ceea ce priveste dimensiunea/scara modelului, un model excesiv de "urias" ar avea in mod clar un dezavantaj in portiunile unde sint necesare viraje strinse sau intilnim porti inguste, latimea adoptata pentru acestea va fi cea standard de la crawler 1/10 2.2(clasa cea mai..."comuna"...), adica vreo 40 cm...(!!!).
in plus, ca si argument momentan impotriva diferentierii de ordin tehnic la clase de concurs, consider ca logistica implicata in arbitrajul si verificarile de ordin tehnic in situatia necesitatii diferentierilor pe clase tehnice comporta cheltuieli si eforturi care nu cred ca se pot justifica si regasi in bugetul unei astfel de competitii, p-acilea, pentru momentul de fata...
evident, asta o hotarasc organizatorii, insa nu cred ca sint prea departe de punctul dumnealor de vedere...
referitor la participarea unui pilot cu mai multe modele sau a mai multor piloti cu acelasi model dar cu caroserii diferite, ar trebui poate sa precizeze organizatorii, desi ar fi evident si logic de dedus/inteles de la sine, fara alte precizari, ca taxa de concurs se achita pentru fiecare entitate care intra in concurs, adica tandemul pilot-masina, astfel ca un pilot cu trei modele achita trei taxe, iar un model cu trei piloti tot atitea...
as putea sa mai scriu multe, da' mi-i somn, acuma...
...aaaa...!...daca se doresc mai multe clase de concurs, sa ne gindim ca ar costa mult mai mult arbitrajul si logistica, iar in ceea ce priveste clasele de concurs care vor fi diferentiate in mod sigur mai tarziu, cititi va rog care sint acestea, conform regulilor internationale, si o sa vedeti ca "este loc" pentru toata lumea...
...sint 3-4 clase mari si late la sport, si uneori se organizeaza, dar pe trasee mult simplificate fata de clasele sport, competiii "scale", dar acolo e complicat rau, daca e sa ne gindim ca arbitrajul se imparte in doua, proba de stand(cam ce face Bujor la aero, la machete rc) si proba de traseu...
nu cred ca va arde sa intocmiti documentatii tehnice anexate pentru TOATE detaliile tehnice scale pe care le inglobati in modele, la fel cum fac cei de la machete...
bafta si minuni

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#54 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2011 - 06:40 PM

citind acest topic...eu sper sa ma simt la fel de bine cum m-am simtit alaturi de baietii la AutoRC off-road cup.Atmosfera chiar a fost f misto. Toti se ajutau intre ei in ideea sa participe toata lumea si cu siguranta voi reveni la etapele respective ptr. ca baietii au fost super ok(si Miez printre ei).Mizzone a zis bine " inainte de start sau in timpul competitiei, nu cred in dreptul absolut la locul 1, cred doar in sansa la locul 1..." iar eu zic ca ce s-a intamplat la cluj a fost cel mai bun exemplu.Eu personal imi doresc sa participe cat mai multa lume toti au o sansa....pana la urma eu chiar cred in faptul ca participarea e importanta ptr ca inveti multe.Eu am simtit asta tot timpul, imbunatatindu-mi masina de fiecare data.Acum ptr mine ambele discipline sunt noi...dar e bine ca am avut timp sa ma pregatesc la ambele.

Cu aceasta ocazie urez bafta tuturor!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#55 Useril este offline   GotharNorbi 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 18-August 10
  • Gender:Male
  • Location:M-Ciuc
  • Interests:RC masini

Postat 01 May 2011 - 07:27 PM

are poze despre pista?
0

#56 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 May 2011 - 08:23 AM

Vezi postareaGotharNorbi, la 01 May 2011 - 07:27 PM, a spus:

are poze despre pista?


Pista va fi ca si in cazul concursului de la Cluj, prezentata in ultima saptamana fiindca se va construi de la 0 o pista complet noua!

Legat de clasele de concurs : Sunt permise Rock Crawlere sau Trail-uri cu dimensiuna 1/10,1/12,1/16,1/18,1/24 sau automodele custom cu latimea pana in 40cm destinate crawlingului. Rotile folosite la acest concurs trebuie sa fie de maxim 2.2inch diametru (ROTILE CLASICE PENTRU CRAWLERE 1/10)

Mentiune: Modelul Hpi Crawler King este un model 1/10 cu caroserie 1/8, deci participarea este permisa!

Miez: Cu Summitul nu este permisa participarea dar poti linistit sa te inscri cu HILUX-ul :good:
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#57 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 May 2011 - 08:08 AM

Pentru cei care sunt din afara Bucurestiului si doresc cazare la un pret decent sa acceseze www.romaniantuningshow.ro la sectiunea oferte de cazare.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#58 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2011 - 09:14 AM

Am si eu o intrebare...pentru cei care concuram intrarea e gratuita...o platim o data sau o platim in fiecare zi?Si daca da ...cat este?
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#59 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 May 2011 - 10:10 AM

Participantii la concursul de RC CRAWLING , RC DRIFT si 1/28 NU platesc intrarea! Veti primi din partea noastra o legitimatie de participant!

AH...sa nu uitam : Ne-am extins cu concursurile si vom avea si un circuit de 1/28 !!!! Cred ca ne spune un coleg de pe forum mai multe despre concursul de 1/28 care va avea loc in cadrul Romanian RC Competition. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 04 May 2011 - 10:13 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#60 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2011 - 10:14 AM

Multumesc de raspuns.... deci vine si Florin...:rolleyes:!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 04 May 2011 - 10:15 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro