renatoa, la 15 November 2013 - 10:14 AM, a spus:
De data asta insa religia a aparut pe forumuri, nu printr-un marketing.
Absolut de acord !
Pana la urma ce diferentiaza GOPro de restul competitorilor ??? Le arata oamenilor "aventura" pe care o pot avea filmand in acelasi timp, si, apoi (evident - latura umana isi spune cuvantul) impartasirea experientei cu cei cunoscuti sau nu, pe canalele de socializare online (youtube / facebook / etc.)
Aceeasi poveste de succes se regaseste in produsele Apple - raportul performanta / pret este nejustificat - in schimb intrarea in lumea marului muscat iti aduce ("snobistic" vorbind) urcarea pe o noua treapta a statutului social - snobi sunt cei care isi cumpara un telefon de 4000 lei si au salar minimul pe economie, nu aceia care si-l pot permite cu cash.
Strategia de marketing a GoPro este castigatoare detasat. Ramane ca target de atins pentru ceilalti producatori - dar care, fara investitii in cercetare tehnologica / marketing masive nu vor putea ajunge prea curand la nivelul impus de GoPro.
Povestile de succes americane sunt si ele "șeruite" public... ceva de genul " uite frate, a inceput intr-un garaj si acum e miliardar in US$..." - fapt ce conduce la admiratie si in final la dorinta de a cumpara " o scula ".
La noi exista vorba aceea " cati bani dai atata face " - lucru adevarat, dar mai exista si exceptii - cred ca exceptiile pot fi folosite spre avantajul tuturor.