Ma tenteaza un planor gen hotliner doresc sfaturi
#31
Postat 28 March 2011 - 04:02 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#32
Postat 28 March 2011 - 04:11 PM
Ce zici de asta de la hype. Este complet fara receptor si accu la 126Eur.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#33
Postat 28 March 2011 - 04:23 PM
Daca e sa o dau pe ieftinaciuni pot cumpara un GL Speedy de la HK care e exact ca Filip 400. Eu zic ca am destule din astea, vreau mai mult.
comnean, la 28 March 2011 - 04:11 PM, a spus:
Ce zici de asta de la hype. Este complet fara receptor si accu la 126Eur.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#34
Postat 29 March 2011 - 09:39 PM
Doresc o opinie pentru GEM:
http://www.topmodel....il.php?id=13419
este cam cum vreau eu si ca pret si ca dotare si ca finisare. Mai mult, l-am gasit in germania la:
http://www.modellhob...1&t=3&c=31&p=31, lumea zice ca e GEM care de fapt e PAPRIKA si e facut pe undeva prin asia. La nemti (http://www.modellhob...2&t=3&c=31&p=31) e si mai ieftin fie 130 chel fie 170 EUR cu motor con si pale. Se vinde si in USA pe post de planor multifunctional:
http://www.nesail.co...?productID=5428
pun si o poza. Inca odata doresc o opinie despre acest GEM, asa, ce se poate ghicii din poze si caracteristici.
Fisiere atasate
-
gem_big2.jpg (142.16K)
Number of downloads: 50
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#35
Postat 06 April 2011 - 01:02 PM
In final, dupa ce pe lista am avut de la planoare de 150 USD pana la cele de 500 USD compozit, pentru planorul lui Dragut, Sights-EP de la Peak-Hobby la un pret ce nu putea fi refuzat, el il tinea in cutie de prea mult timp si era pacat.
Acu trebuie sa vina, sa il mangai si eu si sa imi fac curaj sa il montez. Cel mai tare ma sperie programarea statiei pentru un planor full-house, trebuie sa vad daca il programez ca planor sau ca avion pe JR9303.
E nevoie si de un receptor cu 7 canale, din fericire am unul cu 9, al statiei, cam mare cei drept. Altfel o sa folosesc componente ieftine, am un servo mai rasarit de 12g, MG, digital, pe ala il tin pentru profundor, pentru restul servo de 3 USD. Daca il fac si merge bine o sa transform Blizzard Multiplex intr-un hotliner adevarat cu baterie 6s si putere totala de peste 1000W. Am vazut ca intra in fuselaj la fix bateriile nanotech de 2200mah, 6s din care am destule. Atunci sa vezi distractie.
O sa pun poze din belsug.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#36
Postat 10 April 2011 - 09:03 PM
stiganas, la 06 April 2011 - 01:02 PM, a spus:
Da jos excelentul tutorial al lui Sherman Knight si o sa-ti treaca spaima!
#37
Postat 10 April 2011 - 09:28 PM
Sunt tentat sa pun flapsurile impreuna (cu un inversor de sens) pe acelasi canal astfel incat sa pot folosi un receptor chior cu 6 canale. Cel cu 9 canale pe care il am e cam mare pentru E-Sights.
Valteras, la 10 April 2011 - 09:03 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#38
Postat 11 April 2011 - 10:31 PM
nu va grabiti, trebuie privit pana la capat
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 11 April 2011 - 10:33 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#39
Postat 12 April 2011 - 05:38 AM
stiganas, la 11 April 2011 - 10:31 PM, a spus:
nu va grabiti,
Locul de zbor e execrabil; faptul ca la sfarsit aripile capata un diedru pronuntat, spune mult despre calitate... :blush:. O sa il umpli de rasina si tot pocnitoare e. De ce nu ti-l iei tu pe ala full composite de la Bv.?! :good:
In paranteza fiind spus, un hotliner care nu are directie iti limiteaza gama de evolutii, fiind nevoit sa iei virajele cu inclinare mare cam ca la pilon racing, asa ca termica... :pardon:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#40
Postat 12 April 2011 - 05:53 AM
Foarte probabil o sa mai cumpar unul daca primul imi place. La Rapa Rosie vin multi planoristi cu experienta, o sa ii sacai cat de mult se poate.
BogdanStancu, la 12 April 2011 - 05:38 AM, a spus:
In paranteza fiind spus, un hotliner care nu are directie iti limiteaza gama de evolutii, fiind nevoit sa iei virajele cu inclinare mare cam ca la pilon racing, asa ca termica... :pardon:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
Postat 12 April 2011 - 12:26 PM
O sa scriu si in celalt topic. Asta arata atat de bine ca nu imi vine sa il fac singur, cine poate sa ma ajute, cine stie pe cineva care poate sa ma ajute, cine a mai facut asta e rugat sa imi scrie un PM.
Merita spus ca toti cei care au scris aici au venit cu sfaturi si sugestii misto, nimeni nu a aberat, e bun forumul.
Multumesc, Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#42
Postat 16 April 2011 - 05:43 PM
stiganas, la 10 April 2011 - 09:28 PM, a spus:
Mai vezi si un update pe tema JR 9303/9503:
http://www.seattlear...&catid=35:howto
Io inca nu l-am citit, dar ma pregatesc s-o fac.
Sporuri la construit, trimat si zburat!