Modelism - RHC Forum: Iaht de lux - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Iaht de lux

#121 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 25 July 2011 - 09:31 PM

Vezi postareadj.bobo, la 25 July 2011 - 09:17 PM, a spus:

Buna seara la toata lumea,in privinta pak-ului prezentat mai sus concluzii: de doi bani cumperi de doi bani primesti,la fiecare ciclu de incarcare-descarcare pak-ul primeste tot mai putin curent asa ca renunt la varianta eftina si am sa ma orientez pe ceva de calitate.Zilele acestea am batut netul si forumul in lung si in lat,poate nu am cautat deajuns i-mi trebuiesc niste tije de comanda la sevouri cam asa,va multumesc anticipat de ajutor toate cele bune :rolleyes:Atasament tije.jpg


Uita-te si aici:

http://www.sierra.ro...hp?id=71&page=2

http://phoenixmodels...-25_50_133.html

Eu ma ocup in principal cu aero dar mai dau o tura si pe la navo ori auto ca nu se stie ce se potriveste...

Spor si bafta
0

#122 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 03 August 2011 - 08:42 PM

Buna seara la toata lumea,prea multe nu am mai facut pina acum doar citeva maruntisuri.Multumesc @Bizu pentru sugestii,am confectionat tija de legatura dintre echea cirmei si servoul de la guvernare si am montat un inel de ferita pe cablul servoului de la guvernare pe care l-am comandat din greseala mai mic si dupa cu vedeti din imagini am recurs la un nou mod de infasurare,se vede clar lipsa experientei RC.Voi continua cu vopsirea intregului compartiment masini electrice cu vopsea culoarea alba ,culoarea standard pentru aceste compartimente :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05521.JPG
  • Imagine atasata: DSC05520.JPG
  • Imagine atasata: DSC05519.JPG

0

#123 Useril este offline   Dan Stroie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male

Postat 04 August 2011 - 07:48 PM

Daca nu ma inseala memoria, pentru ca socul acela sa aiba vreun efect, este necesar ca spirele sa fie intr-un singur sens. Asa cum este realizata bobina, inductanta echivalenta este doar cea data de asimetria infasurarilor in cele doua sensuri care are ca echivalent, cel mai probabil, o fractiune de spira.
Cred ca socul de radiofrecventa ar trebui realizat pe firele care leaga regulatorul si bateria in primul rand si apoi pe firele care leaga motorul de regulator. Perturbatiile produse de regulator si motor cred ca afecteaza de fapt receptorul, care trimite impulsuri cu durata incorecta si la intervale neregulate catre servomecanism si de aici impresia ca este perturbat servomecanismul. As face un test: as elimina socul de pe firul de legatura al servomecanismului carmei si as verifica daca este perturbat de functionarea motorului. Daca da, as introduce socul de radiofrecventa si as verifica daca asa se rezolva problema. Daca problema nu se rezolva prin realizarea socului pe firul servomecanismului, as instala socul pe firele dintre regulator si baterie in primul rand si apoi pe cele dintre regulator si motor (in mod normal perturbatiile de radiofrecventa produse de periile motorului sunt suntate de condensatorii montati pe bornele motorului).
Sunt curios care va fi rezultatul. Daca cineva a facut deja aceste verificari, poate ne impartaseste din experienta sa.
0

#124 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 06 August 2011 - 06:59 PM

Vezi postareaDan Stroie, la 04 August 2011 - 07:48 PM, a spus:

Daca nu ma inseala memoria, pentru ca socul acela sa aiba vreun efect, este necesar ca spirele sa fie intr-un singur sens. Asa cum este realizata bobina, inductanta echivalenta este doar cea data de asimetria infasurarilor in cele doua sensuri care are ca echivalent, cel mai probabil, o fractiune de spira.
Cred ca socul de radiofrecventa ar trebui realizat pe firele care leaga regulatorul si bateria in primul rand si apoi pe firele care leaga motorul de regulator. Perturbatiile produse de regulator si motor cred ca afecteaza de fapt receptorul, care trimite impulsuri cu durata incorecta si la intervale neregulate catre servomecanism si de aici impresia ca este perturbat servomecanismul. As face un test: as elimina socul de pe firul de legatura al servomecanismului carmei si as verifica daca este perturbat de functionarea motorului. Daca da, as introduce socul de radiofrecventa si as verifica daca asa se rezolva problema. Daca problema nu se rezolva prin realizarea socului pe firul servomecanismului, as instala socul pe firele dintre regulator si baterie in primul rand si apoi pe cele dintre regulator si motor (in mod normal perturbatiile de radiofrecventa produse de periile motorului sunt suntate de condensatorii montati pe bornele motorului).
Sunt curios care va fi rezultatul. Daca cineva a facut deja aceste verificari, poate ne impartaseste din experienta sa.

Salutare si multa stima,dupa cum am spus mai sus experienta mea in RC este minima si toate informatiile despre modelele rodio comandate le-am aflat de pe acest forum ,poate gresesc sau am inteles gresit ca folosirea acestor inele de ferita se pun pe cablurile servoului si pe cablul de comanda al regulatorului de turatie pentru a anihila efectul de antena indus de scinteiele produse de periilor motorului de propulsie ,de asezarea acestor inele pe alimenterea regulatorului sau pe alimentarea motorului nu am auzit nimic pina acum,dar poate gresesc sau nu sunt informat suficient,toate cele bune si multa sanatate :angry2:
0

#125 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 06 August 2011 - 08:04 PM

Ferita aia e un fel de filtru de deparazitare dar eu personal nu am asa incredere in ele. Un soi de ecranare poti obtine prin torsadarea cablurilor de la servouri si regulator; practic, tot ce intra in receptor. In torsadare as avea mai mare incredere dar daca folosesti ferita, cel mai bun loc al fi pe cablul dintre regulator si receptor. Mai e de tinut cont ca receptorul sa fie cit mai departe de regulator si mai ales, de motor. Evident, atit cit permite constructia ta. Apoi, probe. Vezi ce iese. La ale mele n-am folosit niciodata ferita, unde a venit gata montata (de la chinezi) am dat-o jos (e drept ca-mi lipseau aia 4 cm de cablu...).
Nu am avut vreo problema de parazitare a receptiei. In toate cazurile insa, receptorul este la distanta maxima de generatoarele de "zgomot". Probabil ca asta-i solutia.

Spor
0

#126 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 06 August 2011 - 08:35 PM

Vezi postareabizu, la 06 August 2011 - 08:04 PM, a spus:

Ferita aia e un fel de filtru de deparazitare dar eu personal nu am asa incredere in ele. Un soi de ecranare poti obtine prin torsadarea cablurilor de la servouri si regulator; practic, tot ce intra in receptor. In torsadare as avea mai mare incredere dar daca folosesti ferita, cel mai bun loc al fi pe cablul dintre regulator si receptor. Mai e de tinut cont ca receptorul sa fie cit mai departe de regulator si mai ales, de motor. Evident, atit cit permite constructia ta. Apoi, probe. Vezi ce iese. La ale mele n-am folosit niciodata ferita, unde a venit gata montata (de la chinezi) am dat-o jos (e drept ca-mi lipseau aia 4 cm de cablu...).
Nu am avut vreo problema de parazitare a receptiei. In toate cazurile insa, receptorul este la distanta maxima de generatoarele de "zgomot". Probabil ca asta-i solutia.

Spor

Salutare ,si sunt de acord cu tine inelele am sa le pun numai pe cablurile care vin din receptor,dar sa torsadez cablurile originale nu-mi permite lungimea lor.Voi vedea efectul inelelor la probe ,si atunci voi decide daca am sa inlocuiesc cablurile .Iata mai jos o imagine cu dispunerea electronicei in model.Toate cele bune :angry2:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05287.JPG

0

#127 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 01 September 2011 - 07:09 PM

Buna seara la toata lumea ,dupa o lunga pauza (concediu plimbari cu familia mare, munte)am scos iahtul ,am asezat sculele ,facut la repezeala un plan de bataie si am inceput treaba cu ceva usurel pentru inceput,dupa cum spuneam cu citeva posturi mai sus am inceput vopsitoria compartimentelor de sub puntea principala si vopsitul parapetului pe interior.Vopseaua folosita este Emaur alb 10(parca asa se numea) veche de vreo 6-7 ani dar pastrata intr-o cutie de nes etansa s-a mentinut foarte bine.Vopsind spatiul din interior si find multe repere de mascat am folosit doua pensule,si iata ce-a iesit,mai urmeaza maine statul 2.Toate cele bune :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05815.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 01 September 2011 - 07:10 PM

0

#128 Useril este offline   tom cat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 828
  • Inregistrat: 01-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelismul

Postat 01 September 2011 - 07:44 PM

Excelent :D :D :clapping: . Atat de alb este incat i-ti ia ochii , vorba aia...... la soare te poti uita dar la interiorul gata vopsit.... Ba !!!
Frumos, si sunt nerabdator sa ne spui si cand v-a face cunostinta cu apa....... deja e Septembrie :pardon: :pardon:
Imagine postata
......si poate totusi
0

#129 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 01 September 2011 - 07:59 PM

Vezi postareatom cat, la 01 September 2011 - 07:44 PM, a spus:

Excelent :D :D :clapping: . Atat de alb este incat i-ti ia ochii , vorba aia...... la soare te poti uita dar la interiorul gata vopsit.... Ba !!!
Frumos, si sunt nerabdator sa ne spui si cand v-a face cunostinta cu apa....... deja e Septembrie :pardon: :pardon:

Multumesc de aprecieri mai am citeva marutisuri de facut ,care inghit mult timp apoi vopsitoria ...multe retusuri , nu mai fac nici o socoteala cu termenul limita fiind un proiect personal,Septembrie in nici un caz poate dupa jumatate lui Octombrie.Toate cele bune :good:
0

#130 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 05 September 2011 - 06:12 PM

Salutare la toata lumea,asa cum va spuneam cu un post mai sus lucrez la partea cu maruntisuri,azi am terminat confectionarea geamurilor la hublourile de bordaj.Am rasucit problema fixarii geamurilor in ramele hublourilor in fel si chip si am ajuns la urmatorul rezultat.
A trebuit sa confectionez o rama pe interior si aici am intilnit marea problema ,prima varianta a fost tabla de alama cositorita pe interior dar a urmat tragedia dupa ce apucam sa punctez si urma lipitura finala mi se desfacea toata rama din cauza cositorului care se topea pe toata lungimea,asa ca am renuntat la aceasta metoda si am incercat cu fisii de comadur late de 2mm dar la indoirea lui in spatiul mic al ramei capata o forma buretoasa si nu a dat rezultate.Si metoda cistigatoare a fost cu folosirea cartonului de la o cutie de cereale a fiului meu (a nu se considera reclama) un carton de calitate mai buna taite fisii de 2mm si lipite cu cianocrilat ,si dupa uscare finisate cu o pila fina.
A urmat cofectionarea unui sablon petru cele 10 geamuri.Dupa confectionarea fiecarui geam in parte le-am notat pe fiecare in parte specic pozitiei, si a urmat lipirea fiecarui hublou in lacasul lui cu un adeziv tip aracet,materialul folosit la geamuri ABS fumuriu de la Botosani, urmeaza si pozele ceva mai jos.Toate cele bune :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05838.JPG
  • Imagine atasata: DSC05836.JPG
  • Imagine atasata: DSC05841.JPG
  • Imagine atasata: DSC05842.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 05 September 2011 - 06:16 PM

0

#131 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 06 September 2011 - 10:06 PM

Buna seara la toata lumea,si sa va spun ce am mai lucrat astazi,dupa cum bine stiti navele pentru a se cunoaste deplasamentul si socoti cantitatea de marfuri imbarcata la bord sunt prevazute cu scari de pescaj si sunt cite trei pe fiecare bord respectiv prova,centru si pupa de pe care se calculeaza draftul .De obicei scarile de pescaj sunt confectionate din platbade de metal si sudate apoi vopsite pentru a prenitimpina stergere lor de la influienta valurilor,in marea majoritate sunt gradate in picioare dar si in metri.In cazul meu am procedat mai intai la trasare locului unde vor fi amplasate dupa care din sirma de 0,2 taiate si lipite cu cianocrilat pe locurile respective,dupa vopsirea modelului aceste scari vor fi vopsite in intregime la culoarea operei vii si mai sus de linia de plutire care la mine va fi rosie,si gradatile scarii se va vopsi cu culoarea alba.Lucrind la scara 1:50 distanta dintre gradatiile scarii este de 2mmm reprezentind 10 cm reali.
Odata cu realizarea scarilor am confectionat si semnele de incarcare maxima si semnul de bowtruster , atasez poze mai jos.
Toate cele bune :blink:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05843.JPG
  • Imagine atasata: DSC05844.JPG
  • Imagine atasata: DSC05846.JPG
  • Imagine atasata: DSC05847.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 06 September 2011 - 10:07 PM

0

#132 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 08 September 2011 - 08:52 PM

Buna seara la toata lumea,si iata ce am mai lucrat,am continuat cu confectionarea unor rame pe care se vor aseza ferestrele de ABSramele cu o latime de 4mm le-am confectionat din acelasi material cu al suprastructurii si le-am lipit pe interiorul ferstrelor decupate incit sa ramina descoperite cam 1 mm pe care se va aseza geamurile asa incit geamul va fi fata la fata cu peretele suprastructurii.
Este prima data cind folosesc aceasta metoda pina acum lipeam plasticul transparent pe partea interioara a cabinei deci geamurile astfel confectionate vor trebui sa intre perfect in locasul lor altfel se va vedea orice imperfectiune.Partea mai dificila va fi la confectionarea geamurilor curbe dar va trbui sa rezolv si aceasta problema.Iata si poze,toate cele bune :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05856.JPG
  • Imagine atasata: DSC05857.JPG
  • Imagine atasata: DSC05858.JPG

0

#133 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 10 September 2011 - 08:40 PM

Buna seara la toata lumea,iata ce am mai lucrat intai am am inceput sa fac corectii la rama geamului curb de pe puntea de navigatie inchisa a trebuit sa pun un adaos pentru a putea lipi pe interior rama de sustinere a geamului,dupa aceasta am corectat si fereastra prova de pe puntea principala cu acelasi dispozitiv de trasat linia de plutire , am trasat linia luind reper ferestrele de pe borduri,dupa care a urmat lipirea ramelor pe interior si finisarea lor.Cum va spuneam intrun post pe la mislocul topicului intreaga suprastructura s-a tras formind o sageata de cam 1,5mm probabil din cauza suprafetei vitrate foarte mari,cu aceasta ocazie am incercat remedirea situatiei prin rectificare pe un platou cu smirghel pina la aducerea planeitati in limite rezonabile,iata si poze.Toate cele bune <_<PS.Dupa toata aceste operatiuni va urma o chituire finala si pregatirea pentru vopsitorie.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05859.JPG
  • Imagine atasata: DSC05860.JPG
  • Imagine atasata: DSC05861.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 10 September 2011 - 08:44 PM

0

#134 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 October 2011 - 08:15 PM

Buna seara la toata lumea ,dupa o pauza de mai bine de o luna am inceput treaba si sunt hotarit sa termin acest proiect cit mai curind.Iata ce am mai facut ,am pregatit modelul pentru vopsitorie si am iceput mascarea lui pentru vopsit opera vie,pentru mascare am folosit banda de mascare care fiind veche sau de proasta calitate se rupea pe alocuri la derulare am mai folosit o banda de mascare cu adaos de celofan cumparata de la supermaket la un pret avantajaos care s-a dovedit mult mai buna.Dupa terminarea mascarii am trecut la pregatirea vopselii ,am folosit un Emaur rosu 28 vechi de vreo sase ani care pastrat intr-un borcan etans s-a pastrat foarte bine.La operatia de vopsire am folosit noul aerograf care spre deosebire de vechiul suflai actionat de plaminii posesorului este mult mai bun si isi merita toti banii.Probleme la vopsire:din cauza ca nu am degresat bine suprafata de fopsire in doua locuri fopseaua nu a prins si anecesitat stergerea ei si aplicarea din mou,uscarea vopselei la acesta ora cind va scriu mi se pare incompleta am vopsit la ora 13 .Sa fie de vina diluantul sau vachimea vopselei nustiu,si acum poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05949.JPG
  • Imagine atasata: DSC05947.JPG
  • Imagine atasata: DSC05945.JPG
  • Imagine atasata: DSC05948.JPG

0

#135 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 October 2011 - 08:25 PM

In continuare am continuat confectionare ultimilor piese pentru model si anume:catargul cu suportul pentru luminile de navigatie,rdarul ,antenele receptie TV satelit si internet,antena TV unidirectionala lampile de navigatie si catargul prova,mai am de facut suportul luminilor de pozitie si ceva instrumente de navigatie de pe puntea de comanda,si poze :wacko:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05953.JPG
  • Imagine atasata: DSC05955.JPG
  • Imagine atasata: DSC05952.JPG
  • Imagine atasata: DSC05950.JPG
  • Imagine atasata: DSC05951.JPG

0

#136 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 22 October 2011 - 08:41 PM

Revin cu o noua imagine dupa inlaturarea benzii de mascare unde se vede ca vopseua s-a infiltrat pe sub ea si asa a iesit,voseaua la aceasta ora inca este cruda si cred ca am sa folosesc un foen de al sotiei pentru o uscare mai buna ,parca pe la vopsitoriile auto au niste cabine cu aer cad pentru uscarea vopselei.Va voi tine la curent cu situatia ei,toate cele bune :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05956.JPG

0

#137 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 22 October 2011 - 09:10 PM

Vezi postareadj.bobo, la 22 October 2011 - 08:41 PM, a spus:

Revin cu o noua imagine dupa inlaturarea benzii de mascare unde se vede ca vopseua s-a infiltrat pe sub ea si asa a iesit,voseaua la aceasta ora inca este cruda si cred ca am sa folosesc un foen de al sotiei pentru o uscare mai buna ,parca pe la vopsitoriile auto au niste cabine cu aer cad pentru uscarea vopselei.Va voi tine la curent cu situatia ei,toate cele bune :rolleyes:

Imi pare rau pentru patanie, mai ales ca in rest, lucrarea arata foarte bine. Sint convins ca se va rezolva.
Mult spor

PS. banda de mascare dubluadeziva am gasit pe la centrele de copiere care vind si papetarie.
0

#138 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 23 October 2011 - 06:54 PM

Buna seara la toata lumea,dupa cum bine stiti dupa vopsirea operei vii de ieri seara fiind vopseaua se prezenta inca cruda ,am inceput o uscare fortata cu batrinul foen al sotiiei dupa jumatate de ora de uscare intensiva parca a inceput sa devina mai rigida.Astazi de dimineata am inceput mascarea operei vii si pregatirea de vopsire a operei moarte a suprastructurii ,vinciului de ancora si a bastonului prova.Vopseaua folosita este Emaur alb 10 veche de 5-6 ani dar care s-a pastrat foarte bine intr-o cutie de nes etansa.Am aplicat vopseaua cu areograful folosind capul cu duza medium in trei straturi pentru o buna acoperire,au fost ceva probleme minore din cauza dilutiei insuficiente si a inpuritatilor din vopsea(am strecurat vopseaua printrun ciorap de dama dar se pare ca tot au mai scapat inpuritati se recomanda ciorapul sa fie pus in doua) in rest lucrul a mers bine,mai am de invatat in tehnica vopsitoriei si gata cu vorbaria poze.Toate cele bune si multa sanatate :blush:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05957.JPG
  • Imagine atasata: DSC05959.JPG
  • Imagine atasata: DSC05960.JPG
  • Imagine atasata: DSC05961.JPG
  • Imagine atasata: DSC05962.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 23 October 2011 - 06:57 PM

0

#139 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 24 October 2011 - 10:50 AM

Salutare, am inceput saptamina cu un chef de munca de speriat si care s-a redus treptat datorita unei probleme serioase .Prima operatiune a fost indepartarea benzii de mascare de pe puntea de comanda si puntea esplanada operatiune dificila desprinzinduse greu si lasind o parte din lipici pe punte.Dupa desprinderea benzii de pe punte am curatat lipiciul ramas cu diluant D 500 de la firma XXXX .Asta a fost partea frumoasa a lucrului,partea urita abia acum am descoperito odata cu inlaturarea benzii de mascare de pe opera vie,am cunstatat dupa indepartarea foliei acolo unde folia a fost in contact cu corpul s-a matuit.Nu stiu cauza ,poate fi vopseaua care nu mi-a placut cum s-a coportat dela iceput,poate vaporii de diluant,ramine un mister pentru mine.Deci va trebui sa aplic un nou strat de vopsea si acum stau in cumpana da voi aplica aceiasi vosea sau o voi schiba.Toate cele bune si multa sanatate va doresc :pardon:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05968.JPG
  • Imagine atasata: DSC05967.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 24 October 2011 - 10:51 AM

0

#140 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2011 - 11:51 AM

S-a matuit pt. ca vopseaua nu era uscata in profunzime. Data viitoare nu mai folosii vopsele vechi, mai bine cumpara vopsele de la magazinele de modelism, sunt mult mai bine decit cele auto 1/1(chiar daca costa mai mult dar nu ai neplaceri). Vopseau se poate corecta astfel: asteapta sa se usuce complet vopseaua (nu cu feon-ul sau pe calorifer, vei risca sa apara bule, las-o in casa timp de 1 saptamina, apoi matuiesti usor cu hartie abraziva de 1000 sub apa, aplici un strat subtire de lac(ai grija sa fie compatibil cu vopseaua, inaite de vopsirea cu aerograful fa un test pe o suprafata mica, eventual undeva unde nu se vede sau intr-un colt)
tel.0745026562
0

#141 Useril este offline   doctoru-marean 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 60
  • Inregistrat: 15-January 11
  • Gender:Male
  • Location:craiova
  • Interests:Navomodelism Nave de razboi cu vele, motociclism, tir, pescuit, etc

Postat 24 October 2011 - 04:03 PM

Salutare tuturor! Acum vad prima data aceasta lucrare si nu pot sa ma abtin sa nu spun ca e MINUNATA. Felicitari dj bobo pt ce ai facut pana acum si spor in continuare. Nu ma pricep la vopsit dar cred ca si un polish i-ar da stralucire din nou vopselei (asta daca permite).
Inca o data spor!
0

#142 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 24 October 2011 - 09:13 PM

mutumesc Zue acum imi aduc aminte de aceasta metoda ,am vazuto la TV la o emisiune de reconditionat auto vechi ,am sa vad cum o sa procedez am doua variante: 1- metoda lui Zue, 2-sau curatarea si revosirea .Pina se mai usuca vopseaua problema am continuat cu vopsirea ramelor geamurilor cu negru ,vopsirea se face unde se vor fixa geamurile deci canturile, in pozele prezentate se vad cu defecte dar va asigur ca dupa aplicarea geamurilor efectul va disparea.Gemurile se vor lipi doar cel de pe puntea de comanda va avea un mod de fixare mai deosebit.Toate cele bune si multe bucurii :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05969.JPG
  • Imagine atasata: DSC05970.JPG
  • Imagine atasata: DSC05971.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 24 October 2011 - 09:14 PM

0

#143 Useril este offline   SRV78 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 12-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Navomodelism
    Tehnica
    Armurier

Postat 27 October 2011 - 07:10 PM

Arată foarte bine partea superioară, sper sa treci cu bine de problema cu vopseaua acea cu mulţi ani la activ.
Ca o părere personală '' curăţă vopseaua şi încearcă o piturare cu o vopsea în termen ''
satisfacţie garantată. Mult noroc şi spor..... :clapping:
0

#144 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 27 October 2011 - 09:59 PM

Salutare,dupa cum am spus mai sus pentru a rezolva problema vopselei la opera vie am doua variante,si pentru aceasta am facut o vizita la un reprezentant local al Policolor fabricantul vopselei mele:constatari,Policolorul nu mai fabrica vopsele la cutie cum eram obisnuiti pina acum ci au masini de dozat culorile dupa coduri,nu au vopsele la butelii spray si lacuri separate deci varianta lui zue cade , mai ramine varianta mea (revopsirea cu aceiasi vosea ) sau varianta lui SRV 78,multumesc de ideie curatarea vechii vopsele si aplicarea uneia noi.toate cele bune va doresc tuturor si o seara placuta :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 27 October 2011 - 10:00 PM

0

#145 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 28 October 2011 - 05:28 PM

Salutare la toata lumea ,in timp ce vopseaua lucreaza in legea ei,eu am iceput montajul geamurilor din ABS fumuriu care au fost taiate acum citeva luni.La geamurile laterale fiind aproape drepte dupa o finisare minima le-am fixat in lacasul lor cu aracet bazinduma ca la uscare acesta va deveni transparent ceia ce nu s-a intimplat la uscare adevenit usor opac.Acum stind si judecind drept ar fi mers colorat cu negru,bun.. a urmat montajul gemurilor curbe care s-a dovedit o mare necunoscuta pentru mine ,pe folia de protectie a ABS-ului era scris in olandeza si ceva finlandeza banuiesc ,probabil ca au si engleza dar nu am nimerit eu partea aceia cu ceva despre modelarea acestui material de la 65 la 120 se termoformeaza ,am icercat in pagina lor la www.bayersheeteurope.com dar nu am gasit nimic.Si deci am inceput sa indoi materialul intr-un ibric de apa ferbinte,dupa citeva incercari nereusite (am stricat vreo doua geamuri) am reusit cele doua geamuri din prova puntea principala si puntea de navigatie acoperita cel deal treile de pe puntea de comanda a fost cel mai usor de lucrat.Concluzii despre acest material: mare grija la taiat se zgirie foarte usor ,a nu se taia niciodata fara folii de protectii .-se va confectiona inainte sabloane cit mai exacte cu tot cu curbura geamului.-daca este incalzit prea tare incepe si se opacizeaza un pic (dupa citeva incercari cu apa mai ferbinte am constatat ca temperatura optima ar fi pe la 80 grC) Si acum poze :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05972.JPG
  • Imagine atasata: DSC05973.JPG
  • Imagine atasata: DSC05974.JPG
  • Imagine atasata: DSC05975.JPG
  • Imagine atasata: DSC05976.JPG

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 28 October 2011 - 05:30 PM

0

#146 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 28 October 2011 - 05:45 PM

Am uitat sa va spun modul de fixare al geamurilor curbe ,dupa cum vedeti am folossit pentru prinderea lor de niste mici clemefacute din sirma de 0,4 mm si pentru a le prinde am folosit o superscula cu spiral de 0,6.In concluzie nu sunt multumit de modul de prindere a lor dar acum nu vad alta solutie acum.Astept critici si alte idei ,nu este nici o suparare. Toate cele bune si sa fiti iubiti :rolleyes:
0

#147 Useril este offline   Dan Stroie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male

Postat 28 October 2011 - 08:24 PM

As fi incercat sa lipesc cu cianacrilat.
0

#148 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 October 2011 - 09:12 PM

Vezi postareaDan Stroie, la 28 October 2011 - 08:24 PM, a spus:

As fi incercat sa lipesc cu cianacrilat.


Da, dar cu mare grija pentru ca si CA sau mai bine zis, vaporii de CA produc efect de matuire.
Intr-o situatie similara, am imitat un fel de cheder prin aplicarea unei fisii foarte ingusta de oratrim. Nu-mi dau seama ce l-ar putea inlocui.
Mai e de vazut la Phoenix, mai nou introdus in nomenclator, un cheder din cauciuc foarte mititel, vindut la metru. Nu mai stiu pretul dar e de studiat.
L-am luat la o comanda anterioara, fara sa am neaprat nevoie, doar ca sa vad cum este. Deh, gradinita... :good:

Spor
0

#149 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 28 October 2011 - 11:18 PM

Da ,Bizu cunosc efectul cianocrilatui l-am cunoscut la lipirea unor geamuri la la un model are obiceiul de a adera la amprente lasate pe folie de plastic si a le matui de aceia l-am eliminat din start si nu are suficienta priza pe materialele lucioase.
In cazul meu as avea nevoie de un adeziv elastic cu timp de uscare rapida si de culoare neagra poate ceva ca adezivul de lipit parbrizele auto.In privinta geamurilor curbe si tehnologiei de fabricare a lor pentru modele navo si aero ar trebui deschis un topic separat .
Toate cele bune :good:

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 28 October 2011 - 11:22 PM

0

#150 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2011 - 09:17 AM

Undeva la aero. a fost un asemenea subiect, despre confectionarea canopiilor de aeromodel. Se faceau din sticle PET stranse la cald pe mulaj din ipsos. Bineinteles ca se alegea marimea sticlei in concordanta cu ce trebuia sa iasa, PETul nestrangandu-se oricat. Se decupa apoi si se pastra partea utila. Rezultatul era reusit.



Adeziv elastic si foarte transparent este si UHU power. Poate chiar prea elastic asa ca ai putea folosi si UHU hartkunststoff (plastic dur), tot perfect transparent, care este si asta intr-o oarecare masura elastic, chiar si dupa mult timp de la uscare. Ambele se gasesc oricand in Cora la raionul de adezivi.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 29 October 2011 - 09:28 AM



0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro