Messerschmitt Me-109 .25 by MODELTECH
#31
Postat 24 March 2011 - 12:30 PM
#32
Postat 25 March 2011 - 01:25 PM
oachidori, la 24 March 2011 - 12:13 PM, a spus:
In paranoia mea il fac cat mai mic, in jur de 1mm, dar cineva spunea ca, un pic mai mare ajuta la racirea motorului. Sincer nu-mi dau seama de fenomen. Poate lamureste cineva problema.
Pace tuturor.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 March 2011 - 01:26 PM
#33
Postat 25 March 2011 - 02:00 PM
dan_mitea, la 25 March 2011 - 01:25 PM, a spus:
Pace tuturor.
Ati vazut in pozele de mai sus ! asa cum spune-ti si dumneavoastra .. cat mai mic ! Se prefera 2-3-4 mm caci este mai usor de obtinut - daca te duci catre 1 mm risti sa frece - poti rezolva cu niste cale puse sub flansa conului - eu am niste discuri de otel cu gaura in centru precum lamelele de la o Lera ( 0,1 0,2 , 0,3 ... )
Modelele din pozele de mai sus au si zona capotei turnata pentru unghiul motor corect pe zona de asezare a flansei conului.
In rest modelele entry level au acea zona dreapta si se obtine un luft diferit de jur imprejur - sau te chinuie mai mult pana o asezi sa arate bine ( obtii luftul dar nu mai esti pe centrul gaurii si invers - cu putin noroc insa si mai putina
pretentie din partea constructorului iese O.K. ) .
Important este sa zboare bine , caci acolo sus chiar nu mai conteaza daca ai 2 sau 3 mm luft.
P.S.
Racirea se asigura prin fantele special concepute si mai greu prin acel luft .
#34
Postat 28 March 2011 - 07:51 PM
Am lipit si stabilizatoarele din coada,nu am lipit inca directia si elevatorul.Mai trebuie sa fixez bechia si sa dau gaura pentru tija in directie.
O poza si cu batiul fixat si rezervorul captusit de bureti. :)
Pana la urma am pus 2 servo MG cu 2.5 cuplu.Sper sa tina. :unsure:
oachidori, la 28 March 2011 - 07:50 PM, a spus:
Am lipit si stabilizatoarele din coada,nu am lipit inca directia si elevatorul.Mai trebuie sa fixez bechia si sa dau gaura pentru tija in directie.
O poza si cu batiul fixat si rezervorul captusit de bureti. :pardon:
Pana la urma am pus 2 servo MG cu 2.5 cuplu.Sper sa tina. :unsure:
alte poze..
Fisiere atasate
-
DSC01912.JPG (131.37K)
Number of downloads: 86 -
DSC01913.JPG (144.23K)
Number of downloads: 79 -
DSC01914.JPG (129.17K)
Number of downloads: 73 -
DSC01916.JPG (120.13K)
Number of downloads: 77 -
DSC01917.JPG (116.6K)
Number of downloads: 91
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 28 March 2011 - 07:50 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#35
Postat 04 April 2011 - 08:20 PM
Si pozele..
Fisiere atasate
-
P1090931.JPG (314.08K)
Number of downloads: 87 -
P1090934.JPG (157.25K)
Number of downloads: 84
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#36
Postat 04 April 2011 - 08:22 PM
Fisiere atasate
-
P1090932.JPG (294.6K)
Number of downloads: 77 -
P1090933.JPG (190.08K)
Number of downloads: 78
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#37
Postat 04 April 2011 - 08:24 PM
Fisiere atasate
-
P1090935.JPG (178.34K)
Number of downloads: 63
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#38
Postat 04 April 2011 - 09:14 PM
PS. fa ceva cu trenul de aterizarea ca arata de toata flota
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#39
Postat 04 April 2011 - 09:36 PM
casper20, la 04 April 2011 - 09:14 PM, a spus:
PS. fa ceva cu trenul de aterizarea ca arata de toata flota
Asa e !are cateva imperfectiuni.Ar trebui sa iau o kestia cu ace si apoi sa incerc sa il dau cu fierul de calcat,ca nu e lipit bine dar cum nu ma pricep o sa il mai las asa pana capat ceva experienta.
Trenul e pus exact asa cum e produs.Chiar si la cel real rotile stau asa strambe.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#40
Postat 05 April 2011 - 12:51 AM
#41
Postat 05 April 2011 - 09:40 AM
oachidori, la 04 April 2011 - 09:36 PM, a spus:
Sa inteleg ca vrei sa aiba aceleasi probleme ca avionul real?:rolleyes:
Este cunoscut faptul ca trenul de aterizare a fost boala lor, si a "doborat" mai multe decat avioanele aliate.
De dragul avionului, l-as prelungi ceva mai mult inspre aripi (practic trebuie schimbata sarma) si as pune rotile drepte pe sol.
Vesnica problema...scale vs. eficacitate.;)
#42
Postat 08 April 2011 - 10:38 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#43
Postat 08 April 2011 - 01:12 PM
Multa, multa bafta.
#44
Postat 08 April 2011 - 05:36 PM
dan_mitea, la 08 April 2011 - 01:12 PM, a spus:
Multa, multa bafta.
Sa aplic solutia lui @Florin100% cu tija de carbon pe deasupra?
Tu ce sistem ai folosi daca ai fi in cazul meu?
Ai cam multe obsesii!! :yahoo:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#45
Postat 08 April 2011 - 06:33 PM
http://www3.towerhob...p?&I=LXK058&P=0
sau:
http://www3.towerhob...p?&I=LXK059&P=0
Depinde de cat de drept este traseul.
Este, doar, varful aisbergului. Nici eu nu am reusit sa contabilizez toate obsesiile....
Multa, multa bafta.
#46
Postat 08 April 2011 - 06:48 PM
Am avut modele la care profundorul era din doua piese independente - adica tija de lemn avea la un capat sarmele in forma de " furculita " si a mers brici - mana nu prea mergea.
La unele din ele ( Katana 50 de la CmPro in loc de tija de lemn avea o teava din carbon cam de 8- 10 mm diametru cu niste piese din plastic in care intrau sarmele si se mufau impreuna pe teava de carbon )
P.S.
Modelul nu este mare, nu este greu, nu are vibratii extraordinare deci .... cat mai repede montat iar atentia trebuie canalizata in alte directii ( C.G. , tren aterizare, etc )
#47
Postat 10 April 2011 - 12:12 PM
REAL DESIGN, la 05 April 2011 - 12:51 AM, a spus:
Asa este. Am zburat si eu avionul asta si din cauza trenului e mare belea la aterizare si decolare. Daca nu pleci cu profundor, baga elicea in pamant dupa un metru.La fel si la aterizare; cat de perfect il`` lipesti`` se opreste repede in bot. Incearca sa tragi trenul cat mai in fata. Tii cu un patent de la baza si il deformezi spre inainte. Daca nu-ti mai ramane garda suficienta, fa alt tren de aceeasi forma si prindere, dar mai lung, ca dupa ce il dai mai spre in fata sa mai ai si ceva garda la elice.
Modelul e vitezoman, aterizarea cu strans din buci... :)
La magnumul ala sa lasi ralanty-ul putin mai mare, ca daca il lasi normal balbaie la repriza.Mergi cu zeama 10%.
Bafta.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 10 April 2011 - 12:13 PM
#48
Postat 10 April 2011 - 12:59 PM
AG-74-HESS, la 10 April 2011 - 12:12 PM, a spus:
Modelul e vitezoman, aterizarea cu strans din buci... :D
La magnumul ala sa lasi ralanty-ul putin mai mare, ca daca il lasi normal balbaie la repriza.Mergi cu zeama 10%.
Bafta.
Asa ma gandeam si eu sa las ralanti-ul mai mare.Am vazut in Aerofly ca asta e tendinta.Ridica repede coada.Chiar si asa e destul de mare distanta intre elice si pamant.Vom vedea, :)
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#49
Postat 18 April 2011 - 07:41 PM
Am montat servo-urile,cu cel pt motor e rezolvat,e reglat.Cu cele de la profundor si directie e destul de ciudata treaba.Aveti poze de spatiul pe care il am la dispozitie ca sa montez tijele.Ele sunt compuse din 3 bucati fiecare.2 capete din tija de 2mm si o bagheta de lemn.Cum ar trebui sa fac aceste tije ca ele sa nu fie tensionate?Ar trebui sa fie strambe?Aveti ceva sugestii?
...
...
Fisiere atasate
-
P1090936.JPG (177.39K)
Number of downloads: 44 -
P1090937.JPG (207.8K)
Number of downloads: 46 -
P1090938.JPG (176.15K)
Number of downloads: 55 -
P1090939.JPG (208.86K)
Number of downloads: 60 -
P1090940.JPG (204.24K)
Number of downloads: 56 -
P1090941.JPG (164.13K)
Number of downloads: 56
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#50
Postat 18 April 2011 - 07:58 PM
Fisiere atasate
-
tije.JPG (70.04K)
Number of downloads: 27
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#51
Postat 19 April 2011 - 09:41 AM
oachidori, la 18 April 2011 - 07:58 PM, a spus:
Nu-mi dau seama din poza dar nu indoi atat de tare tija. In nici un caz la 90 de grade. Cred ca merge sa indoi doar la capatul dinspre directie cu unghiuri foarte mari, altfel risti sa nu mai lucreze sau sa se indoie la cea mai mica lovitura sau in aer.
Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 19 April 2011 - 09:46 AM
#52
Postat 19 April 2011 - 09:47 AM
Fisiere atasate
-
untitled.jpg (71.42K)
Number of downloads: 18
#53
Postat 19 April 2011 - 10:02 AM
SARME - furculita pentru cele doua semiprofundoare)
Ce as face au :
1 - as inlocui sistemul- directie - profundor.
2 - as pune cate o sarma lunga la fiecare iar la un capat as lipi, cositorii etc piesa pentru fixat pe echia de la suprafata de comanda.
3 - as monta cate un tub plastic care sa iasa 2 mm prin fanta din fuselaj si l-as lipi pe acea portiune cu putin Epoxy 5 min
4 - as pune o taversa de balsa in fuselaj cat mai inspre coada ( cam pe unde incepe acum tija de lemn )sau pana unde pot ajunge si as lipi-o pe pozitie iar de ea ar urma sa lipesc dupa pozitionare finala cele doua tuburi de plastic.
Asta va asigura sa nu se curbeze sarma prin tub.
5 - as trece sarmele prin aceste tuburi ( sarmele mi se par cam groase dar merg si astea ) si le as fixa de echiile de la servo.
6 - as repozitiona servourile sau echiile de la ele asa incat sarmele sa lucreze in " diagonala " sau oricum numa sa nu fie tensionate la " viraje " acolo unde ies dn fuselaj sau unde se ataseaza de echiile de pe suprafete si le as corecta cu usoare curbari.
Cam atat.
P.S.
Daca este prea complicat as merge pe varianta lui Matei_Silviu DAR as incerca sa vad si ce se intampla daca intorc echia de pe servo catre centrul fuselajului.
Eventual se poate ridica unul servo mai sus ( pe niste distantiere de placaj )ca sa nu frece tijele una de alta daca se suprapun.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 19 April 2011 - 10:05 AM
#55
Postat 19 April 2011 - 01:20 PM
Multa bafta.
#56
Postat 19 April 2011 - 07:30 PM
Si am mai patit ceva ,in timpul testelor s-a rupt cuiul de la furculita ce intra in echie drept pt care am pus una metalica ca tot aveam,si asa voi fi mai sigur ca nu se mai rupe. :drinks:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#57
Postat 19 April 2011 - 07:37 PM
dan_mitea, la 19 April 2011 - 01:20 PM, a spus:
Multa bafta.
Sau sa folosesc cablu Bowden? :rolleyes:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#58
Postat 20 April 2011 - 12:29 AM
Multa, multa bafta.
PS. Cablu Bowden este, la rigoare, utilizabil pentru actionarea gazului. Dar l-as evita si acolo.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 April 2011 - 12:32 AM
#59
Postat 20 April 2011 - 08:04 AM
La unul poti sa pui tija sub servo arm, din foto pare ca este loc si nu se freaca de carcasa servo. Asa, ar trece si tija peste tija , ar fi si unghiul de iesire al tijei din fuselaj bun, dar doar la o proba se poate vedea daca ar merge. Daca nu e fixat inca totul acolo, merita macar probat.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 20 April 2011 - 08:09 AM
#60
Postat 20 April 2011 - 08:14 AM
ceva de genul.JPG (6.24K)
Number of downloads: 26
(scuze, nu am mana buna la desenat :drinks: )