Modelism - RHC Forum: Messerschmitt Me-109 .25 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Messerschmitt Me-109 .25 by MODELTECH

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 March 2011 - 06:15 PM

Incep acest topic,acesta fiind si primul meu ARF termic.Avionul este acesta :Me 109
iar motorul este asta: Magnum
Am desfacut deja cutia si am ramas placut surprins ca litul contine absolut totul.Toate surubelele,roti,elemente de comanda,rezervor,..Calitatea este ok.Arata bine.Singurul lucru care sigur ma va deranja este culoarea aripii identica pe ambele fete ceea ce in zbor pe mine ma deranjeaza.Dar vom vedea cand o sa ajungem acolo.Poze o sa fac mai incolo cu ce e in cutie si cum arata,ca momentan l-am luat pe ascuns si nu stie nevasta de el. :good:
Am inceput ca rezervorul deoarece din cauza rezervorului am dat de pamant cu Sonic-ul.Am observat ca are 3 gauri.La Sonic eu utilizam furtunul de la motor si pentru umplere.E necesar sa il folosesc pe al treilea,adica sa dau si a treia gaura si sa pun un furtun cu dop sau nu fac decat sa ma complic. Manualul e destul de ok chiar daca pozele sunt cam neclare dar ne vom descurca.
Avionul l-am luat asa cum am explicat in alt topic deoarece motorul de pe Sonic,adica cel de mai sus era atat dupa spusele unora cat si dupa cele cateva zboruri cu avionul putin cam mic pentru greutatea Sonicului.Asa ca am decis sa il schimb.Pozitia rezervorului am descoperit-o la motor review intr-unul din topice.Banuiesc ca si aici va trebui sa invelesc rezervorul in burete,ca alta varianta oricum nu am iar spatiul este destul de mic si nici nu am de ce sa il fixez.
Batiul este de forma asta : batiu.Banuiesc ca gaurile le voi da astfel incat capota sa intre exact langa elice,adica pozitionarea motorului. =@ :good: Ca si servo pt eleroane m-am gandit sa pun 2 chiar daca aripa va veni lipita iar ei monteaza doar un servo,ca dealtfel cum am la Sonic.Prefer sa pun 2 servo ca sa ma pot folosi si de functia flaperon,ca am inteles ca avionul e cam vitezist cu toate ca pe youtube nu mi s-a parut.Dar..
Va tin la curent cu evolutia si vai pune pe cat posibil si poze. :lol: :yahoo:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#2 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 20 March 2011 - 12:46 PM

:blush: Sa il stapanesti sanatos si sa incerci sa il faci cat mai usor posibil. 1500g nu e foarte departe de 1700 cat avea Sonicul.
Un 15% nitro sigur va ajuta substantial
Bafta
0

#3 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 20 March 2011 - 04:00 PM

Vezi postareaHorja, la 20 March 2011 - 12:46 PM, a spus:

:good: Sa il stapanesti sanatos si sa incerci sa il faci cat mai usor posibil. 1500g nu e foarte departe de 1700 cat avea Sonicul.
Un 15% nitro sigur va ajuta substantial
Bafta

Horia nu stiu cum avea Sonic-ul 1700 g ca mi se parea mult mai greu.Chiar o sa il cantaresc.Acum ca tot ai mai multa experienta decat mine,am inceput sa fac aripa si ma gandeam sa pun 2 servo pt eleroane.Problema e ca acolo am un spatiu de maxim 30 mm deci ar incape probabil servo-uri micro,cele standard avand 20 mm latime.Pot pune servo-uri micro aici?Trebuie sa fie cu angrenaj metalic?Cel de pe Sonic parca e un 3003 dar aici doar daca ma hotarasac sa pun unul singur incape standard.
Parerea ta care e?
Aripa fara servo are 300 g iar fuselajul 280.Motorul parca vreo 300.5 servo vreo 200-220 g.Mai vin rotile,echia, stabilizatoarele si cred ca alea sunt cele 1400 g.
Deci pt eleroane ar merge sa pun 2 HS 82 MG?Sau alta varianta ? 5.2>3.2 adica 1 servo pt fiecare eleron e mai bine decat unul pt 2 eleroane.Zic si eu!! :) :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 March 2011 - 04:07 PM

Exista servouri speciale pentru eleroane si flaps - Slim Profile - dar probabil conteaza si pretul.
sau :

Servo Hitec HS-5245MG Digital mini

P.S.
Sa il zburati cu placere dar astea militare se zboara mai greu .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 March 2011 - 04:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 20 March 2011 - 05:05 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 20 March 2011 - 04:07 PM, a spus:

Exista servouri speciale pentru eleroane si flaps - Slim Profile - dar probabil conteaza si pretul.
sau :

Servo Hitec HS-5245MG Digital mini

P.S.
Sa il zburati cu placere dar astea militare se zboara mai greu .

Gigi astea sunt pentru a fi puse pe aripa pe cand mie imi trebuie a fi puse la incastrarea celor 2 semiaripi care vin lipite.Intrebarea era daca pot pune 2 servo MG micro in loc de unul standard?
PS am vazut ca se zboara mai greu,cel putin pe Aerofly m-am chinuit putin pana l-am pus corect jos.e drept ca si simulatorul meu nu are aceeasi precizie ca si statia cu care zbor ,dar acolo intervin altele.Vom vedea.
Pentru rezervor tinand cond ca e diferit de cel de la Sonic de fapt ma refer la pozitia motorului care va fi inversat aici,si in plus va avea si capota va fi o problema umplerea rezervorului.Ei dau in kitul rezervorului 3 tevi pentru a fi montate in dopul de cauciuc,dar in manual spun sa nu se foloseasca toate cele 3 ci ca se foloseste un T la furtunul ce vine la motor.Daca e sa aplic ceea ce scrie in poza atasata s-ar folosi si cea de-a treia gaura si respectiv teava la care probabil va veni pus un furtun cu dop.Voi cum ati folosit la alte avioane unde nu aveti spatiu disponibil?

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 March 2011 - 07:13 PM

Trei furtunase :

1 unul duce de la sorb la carburator
2 altul duce de la teava de suprapresiune ( ce indoita in sus ) la toba
3 ultimul se scoate prin fuselaj si se asigura cu un surub - scoti surubul si umpli pana iese pe toba dupa care pui surubul la loc. Asta este varianta rapida - altfel exista valve de alimentare sau mai sunt niste sa le spunem treceri - ca un distantier cu guler care se lipeste pe fuselaj
bagat din afara catre inauntrul fuselajului si prin care trece furtunl lasat mai lung putin. Furtunul are la capat un dop mic de plastic iar pe dop este un " oring " care odata impins la loc prin gaura piesei de pe fuselaj asigura ca furtunasul sa stea fara sa mai iasa in afara . Cand vrem sa reumplem sau chiar sa golim tragem de acest mic dop si furtunul va iesi in afara ca furtunul de la statia PECO cand avem masina mai departe.

P.S. la ultimul furtun, teava se va indoi catre in josul rezervorului aproape la 90 grade si se va prelungi cu o bucatica de furtun pana va atinge parte de jos a rezervorului dar cat mai inspre dop ( sa nu se duca catre pendul ca il incurca ) pentru a putea scoate pe aici si ultima picatura de metanol din rezervor.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 20 March 2011 - 11:54 PM

salut,
Am avut ceva asemanator dar anvergura era un pic mai mica. Incearca sa-l faci cat mai usor cu putinta. Ingrijit cred ca poti sa-l scoti la 1300g-1200g. La aripa pe care o are ai nevoie de incarcare cat mai mica. Motorul este la limita. Ca servo iti recomand unul central, standard pentru aripa cu tije pentru fiecare eleron. Pentru a evita echilibrarea cu plumb as incerca intai un mock-up cu masele distribuite si as decide unde pun servo-urile de profundor si deriva. Suportul se poate usura si el la limita bunului simt.
Chiar sunt interesat de model, este foarte frumos, sa-l zbori cu placere dar atentie ca astea "militare se zboara mai greu". Pur si simplu pentru ca sunt ... militare cum ar zice RD!
Daca era civil era OK se zbura mai usor!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 March 2011 - 09:22 AM

Vezi postareacomnean, la 20 March 2011 - 11:54 PM, a spus:

salut,
Am avut ceva asemanator dar anvergura era un pic mai mica. Incearca sa-l faci cat mai usor cu putinta. Ingrijit cred ca poti sa-l scoti la 1300g-1200g. La aripa pe care o are ai nevoie de incarcare cat mai mica. Motorul este la limita. Ca servo iti recomand unul central, standard pentru aripa cu tije pentru fiecare eleron. Pentru a evita echilibrarea cu plumb as incerca intai un mock-up cu masele distribuite si as decide unde pun servo-urile de profundor si deriva. Suportul se poate usura si el la limita bunului simt.
Chiar sunt interesat de model, este foarte frumos, sa-l zbori cu placere dar atentie ca astea "militare se zboara mai greu". Pur si simplu pentru ca sunt ... militare cum ar zice RD!
Daca era civil era OK se zbura mai usor!


Aveti perfecta dreptate ! Propunem schimbarea inmatricularii si eventual sa apartina de crucea rosie si se rezolva problema de la sine cu incarcarea alara si dificultatea de zbor - sau inlocuim exprimarea de avioane militare cu cea de Warbird ca de ... asa sunt unii dintre noi .. mai emancipati :
( furculition ).

In rest doar sfaturi foarte generale , daca erau mai concrete sigur ajutau mai mult ... nu de alta dar cred ca toti colegii stiu ca nu trebuie sa faci modelul cat mai greu ci dimpoatriva, ca nu trebuie sa lucrezi "murdar" ci cat mai curat si ingrijit si ca este de preferat pozitionarea componentelor si simularea verificarii C.G. -ului inainte de fixarea finala .....dar ma rog ( da mama cu biciu'n mine sa fiu si'o destept ca tine) Din pacate nu intotdeauna poti schimba pozitionarea electronicii ( a servourilor ) fara a aduce modificari majore in structura panourilor din model.
Este de preferat servo separat pe fiecare eleron pentru finetea trim-ului dar cel mai important ( anticipand sitemul de parghii ) este modul de conectare a tijelor de comanda la echii - atat cele de la servo cat si cele care duc la eleroane - si aici as recomanda articulatii sferice ca sa se elimine toate jocurile . Nu as merge pe " butoiasele " cu stift filetat - chestie de gust.


Ma asteptam sa propune-ti montarea unui capisonel pe evacuarea de la toba ( ca sa asigure presiune in tank) si mult degresant in carburant ( eventual spray pentru geam ) ca al naibii uleiul asta nu face decat rau inclusiv in kerosenul de la turbine.

P.S.

Am amintit de caracteristicile sa spunem dificile de zbor , deoarece nu am vazut prea multi colegi care sa se bucure de acest gen de modele (warbird} prea mult timp - si eu am dar asta in conditiile in care am inca alte minim 10 modele din clasa " zbor ca un fulg si pot sa fac orice manevra 3D ".

P.S.

Daca se opteaza pentru schimbarea inmatricularii colegul nostru recomanda infasurarea cu banda scotch ( gen mumie egipteana) dupa care slefuire si revopsire - metoda de succes .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 March 2011 - 09:23 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 March 2011 - 09:44 AM

RD Rudotelul nu-si mai face efectul sau nu-l mai primesti pe reteta?
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#10 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 March 2011 - 09:52 AM

Domnilor,ati putea sa ramaneti la subiect si sa veniti cu solutii pertinente provenite din experienta voastra.Totusi se vrea a fi un review nu un topic in care dam cu bata in balta ca sa ne aflam in treaba.Am pus cateva intrebari si doream exclusiv niste raspunsuri care sa ma ajute in luarea unor decizii.
Cat despre zbor,asta banuiesc ca nu va fi o problema,stati voi linistiti.Chiar daca este warbird. :)
Sa aveti o zi buna.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#11 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 21 March 2011 - 11:12 AM

Servus Oki :)
Ma onoreaza apreciera ta.
Pentru 2 servo solutia ideala este direct pe aripa langa eleron iar micro 9-12g sunt cred ok. RD are dreptate legat de precizie si usurinta reglaj.
Pentru amplasare in zona centrala eu as alege doar un servo si as inclina de exemplu spre un mini gen HS 225MG.Evident 3003 este si el bun, rapid si mai ales ieftin.
Necunoscand avionul, tipul de balamale, frecari tije etc nu pot sa-ti dau un sfat mai pertinent.

Referitor la Sonic era dat de P~ix la 1790g echipat si imi aduc aminte sigur ca l-am scos sub . Eu chiar sunt un pic (?) plecat in legatura cu greutatea .

Legat de aceasta , sfatul cu machetarea (mockup-ul) il sustin si il practic de fiecare data in vederea eliminarii surprizelor de final gen plumbi nenumarati. Nici un avion de pana acum nu l-am echilibrat cu mai mult de 15g la 2 - 3 Kg.
Pentru exemplificare sa te uiti la termice-Mentor, pe alt forum.
Numai bine si spor
0

#12 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 March 2011 - 11:45 AM

Vis a vis de servo micro in cazukl tau m-as opri la doua HS 82 daca chiar vrei sa pui doua. La o incarcare alara similara cu a modelului tau si cam la acelasi profil de aripa servo-uri cu angrenaj de plastic au tinut 2 zboruri (HS 81). Nu stiu unde sunt locasurile pentru servo profundor si deriva la modelul tau dar chiar daca este sa ajungi la "alterarea" aspectului, pentrua a evita adugarea de Pb, poate ca ar trebui sa te gandesti sa le pui spre coada. Asta numai dupa ce faci un machetaj cu totul pus pe avion chiar daca anumite componente la infasori in scotch ca stea unde ar trebui sa fie.
repet pe aripa as merge pe un servo standard. Are parghiile de comanda in centru spre spatele aripii sau are echii separate pe fiecare eleron?
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#13 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 March 2011 - 11:45 AM

Vezi postareaHorja, la 21 March 2011 - 11:12 AM, a spus:

Servus Oki :)
Ma onoreaza apreciera ta.
Pentru 2 servo solutia ideala este direct pe aripa langa eleron iar micro 9-12g sunt cred ok. RD are dreptate legat de precizie si usurinta reglaj.
Pentru amplasare in zona centrala eu as alege doar un servo si as inclina de exemplu spre un mini gen HS 225MG.Evident 3003 este si el bun, rapid si mai ales ieftin.
Necunoscand avionul, tipul de balamale, frecari tije etc nu pot sa-ti dau un sfat mai pertinent.

Referitor la Sonic era dat de P~ix la 1790g echipat si imi aduc aminte sigur ca l-am scos sub . Eu chiar sunt un pic (?) plecat in legatura cu greutatea .

Legat de aceasta , sfatul cu machetarea (mockup-ul) il sustin si il practic de fiecare data in vederea eliminarii surprizelor de final gen plumbi nenumarati. Nici un avion de pana acum nu l-am echilibrat cu mai mult de 15g la 2 - 3 Kg.
Pentru exemplificare sa te uiti la termice-Mentor, pe alt forum.
Numai bine si spor

Horia,
aripa de la acest avion este identica cu cea de la Sonic.Adica va fi tot dintr-o bucata,adica prin lipirea celor 2.Eleroanele deja sunt instalate iar comanda lor se face prin acelasi sistem de parghii ca la Sonic.Nu sunt prea fun al acestui sistem dar asta e.Modificarea lui e mai complexa.Ca sa pot pune servo pe aripa trebuie in primul rand ea sa fie conceputa pentru asa ceva,adica sa ai un suport pentru servo.Dar cum nu am nici nu as vrea sa ma complic cu bricolatul.Am gasit niste servo MG de 12 mm latime care au cuplu de 2.5,ceea ce zic eu ca e suficient.O sa le cumpar azi si o sa ma apuc de aripa.
PS O sa ma uit.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 March 2011 - 06:47 PM

M-am apucat sa instalez batiul pentru motor,si surpriza :nu se potrivesc gaurile.Trebuie cumva largite unele dintre ele?Batiul e de forma prezentata mai sus.Oricum nu vad alta posibilitate,deoarece la piulitele din spatele panoului de foc nu ajung nici sa ma tai.
Deci ?Cum fac?Ca sa nu stric batiul. :) :) :good:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 March 2011 - 10:24 PM

Incercati in mai multe feluri si ar trebui sa ma opresc aici ... de rudotelul ... dar totusi :
Variante
1 cu un batiu reglabil - Batiu Reglabil
2 rotit batiul in alta pozitie
3 scoase piulitele captive si pus un adaos de placaj pe interior sau exterior si montate alte piulite
4 prins motorul pe alt panou cat mai usurat ( mai mult de 10-15 grame nu cred ca o sa aiba ) si acel panou prins in piulitele captive
ar mai fi ceva ...dar las si pe altii

oricum neavand absolut nici macar o poza - nici de la locasul pentru servo, nici de la panou si modul cum vin gaurile etc . nu prea ne putem pronunta corect doar sa ne dam cu parerea ..... asta ca tot am fost atentionati ca se doreste un review - pai review fara poze ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 March 2011 - 10:27 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 21 March 2011 - 10:26 PM

Batiul este din cele reglabile si este confectionat din poliamida cu fibra de carbon. Poti largi gaurile (butoniere) fara probleme. Ai grija cum realizezi butonierele daca folosesti burghiu pentru otel pur si simplu te trezesti datorita pasului muchiilor active ca-ti trage burghiul si nici nu-ti dai seama cand ai trecut in partea cealalta. Iti recomand o freza deget de carbura sau una conica si... multa rabdare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 March 2011 - 10:40 PM

Vezi postareacomnean, la 21 March 2011 - 10:26 PM, a spus:

Batiul este din cele reglabile si este confectionat din poliamida cu fibra de carbon. Poti largi gaurile (butoniere) fara probleme. Ai grija cum realizezi butonierele daca folosesti burghiu pentru otel pur si simplu te trezesti datorita pasului muchiilor active ca-ti trage burghiul si nici nu-ti dai seama cand ai trecut in partea cealalta. Iti recomand o freza deget de carbura sau una conica si... multa rabdare.


Se pare ca suntem unul pe urmele celuilalt ... dar din pacate batiul colegului nostru este in cel mai bun caz doar EXCENTRIC ( ca si unii dintre noi ) - nu este reglabil ... a pus in primul text un link ( randul 11 ) cu tipul de batiu si difera doar putin in punctele esentiale de link-ul pus de mine .
Este posibil nici un batiu REGLABiL sa nu rezolve problema - totul este functie de abaterea dintre gauri .

... io zic ca doar pe un CNC de mare precizie mai poate fi largita gaura din prapadit-ul ala de batiu ..... iarasi off !

P.S.

Si daca din intamplare ar iesi spiralul in partea cealalta a batiului din cauza muchiilor active... ce ar fi ... nu acolo trebuie sa ajunga daca se doreste largirea gaurii sau se largeste doar pana la 1/n din grosimea batiului realizat din poliamida cu fibra de carbon ( oare in ce proportii )

Adevarul ca avand multa rabdare ( cel putin vre-o doua saptamani ) se va reusi labartarea a 4 gauri sau doar a doua , ori trei ? ramane e vazut .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 March 2011 - 10:42 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 March 2011 - 11:31 AM

Deci,dupa studii indelungate am observat ca de fapt motorul este prea ingust(gaurile de prindere).Deci am si batiu din cel reglabil si din cel fix.Practic daca montez cele 2 brate ale batiului venit in kit se potrivesc doar 2 gauri,sa zicem cele de sus.Cele de jos ar trebui alungite ca sa il pot prinde pe fuselaj.Apoi in aceasta pozitie gaurile de prindere ale motorului ar fi ca in desen.Poate doar daca as monta intai motorul si apoi un pic fortat sa montez si batiul,sau invers sa montez batiul si apoi sa fac gaurile.Voi cum ati face?
Sa desfac piulitele captive nici nu poate fi vorba,deoarece spatiul este foarte ingust.Pe de alta parte si panoul de foc are deja unghiul facut si cred ca doar m-as complica.
Asadar astept niste solutii sau idei din partea voastra,sa trec mai departe.
Gigi despre poze,am avut aparatul la birou.O sa fac si poze stai linistit. :unsure:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#19 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 March 2011 - 12:20 PM

Am mai scris as practica butoniere ceea ce nu inseamna cresterea in diametru (cum a inteles RD) ci un soi de elipsa. Am intalnit aceaasi problema si asa am rezolvat-o. Chiar daca cu butonierele intersectezi marginile suportului este OK , solicitarile principale nu sunt in planul care contine panoul de foc.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#20 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 22 March 2011 - 12:28 PM

As alege solutia 2 a lui Gigi...as monta motorul cum trebuie pe batiu, si as roti putin pozitia batiului.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 March 2011 - 03:29 PM

Eu ma declar depasit de complexitatea temelor de pe forum si am decis ca incepand de azi sa nu mai postez nimic - sunt destui foarte siguri pe ei dar din siguranta lor mie mi-au ramas multe lucruri nelamurie asa ca ..... ma retrag ca sa incerc sa mi le lamuresc :

- o fi reglabil batiul ala pana la urma ? ! - .... da e bine ca are din ambele si poti face alba neagra cu ele :
uite reglabilu, uite excentricu .. asta are, asta n'are, asta e castigatoare !
- daca la " butoniera " surubul nu prinde decat 1 mm din corpul batiului ..ca nu stim exact cat e de mare devierea .... o fi bine - nu iese din cauza vibratiilor ... da nu mai bine ii facem si tiv cu tighel daca tot am trecut pe croitorie !

Bafta, spor la lucru si scuze pentru sfaturile gresite date de mine pana acum !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 22 March 2011 - 10:12 PM

Sa revenim la tighel, daca cumva a inteles cineva aiurea:
In loc de gaura originala se va practica un alezaj alungit,drept, cu capetele rotunjite, cu latimea egala cu diametrul surubului plus cinci zecimi de milimetru. Conform regulilor de reprezentare, la vederea de sus, lungimea este distanta dintre centrele celor doua semicercuri care marginesc alezajul.Diametrul cercurilor de capat trebuie sa fie tot egal cu diametrul surubului plus cinci zecimi de milimetru. Lungimea alezajului banuiesc ca nu este mai mare de 2-4mm.
Alezajul se poate practica in plan vertical sau orizontal considerand batiul la pozitie si plane paralele cu planul vertical sau orizontal al modelului, plane care se intersecteaza dupa axa longitudinala a modelului. Cunosc batiul, de cel putin trei ori am folosit un asemenea model si am fost constrins sa modific gaurile. Axele gaurilor sunt in planul median al talpii care se monteaza pe panoul de foc. Denumirea de excentric provine de la faptul ca bratele sunt la distanta inegala fata de cele doua gauri de pe talpa. El tot un batiu reglabil ramane pentru ca se pot monta pe el 2-3 motoare de cilindree diferita, respectand gabaritul carterului si "departand" grinzile dupa necesitati. Exista si situatia in care poligonul cu varfurile in centrele gaurilor de pe panoul de foc este un trapez si nu un dreptunghi si atunci alezajele alungite, drepte, cu capete rotunjite se vor practica dupa directiile diagonalelor trapezului. Nu cred ca la modelul tau este cazul.
Banuiesc ca gaurile de prindere sunt de 3.5 sau 4 mm, deci se poate folosi freza deget de 4 sau 5 in cazul in care suruburile de fixare sunt de 4. Cu grija se poate folosi si un burghiu cu conditia sa ai grija sa nu deviezi necontrolat. De obicei astfel de operatii le fac cu Dremel-ul cu o freza cilindrica mica sau cu burghiul pe post de freza controland directia pe care avansez. Daca nu ai aceasta posibilitate apeleaza la un frezor, explica-i despre butoniera caci daca-i spui de alezaj alungit, drept cu marginile rotunjite sigur nu va intelege nimic si te va da pe usa afara. Cei ca mine, cu profesionala la baza, nu stim mai mult, e prea complicat.
Revenind la solicitari, am afirmat ca alezajul poate strapunge marginile batiului si o sustin. Se poate aplica si in cazul tuturor celor patru gauri dar vei avea probleme de pozitionare. Am folosit si aceasta metoda restrictionat se spatiul oferit de capota la un acrobat dar am lipit batiul la pozitie cu epoxy dupa care am fixat suruburile.
Nu exista solicitare de forfecare la nivelul talpii batiului. Asta poate apare numai in cazul unui soc major din lateral cea ce este putin probabil. Chiar si asa daca alezajele, strapung marginile batiului catre exterior dinspre axa longitudinala a modelului spre exterior nu se poate deplasa batiul. Pentru asigurarea suruburilor folosesc LOCTITE 262. Atentie odata aplicat LOCTITE-ul pe suruburi, dupa strangere la suruburi clasa sub 4.8 (cele de uz general nemarcate), <=M4 greu mai desfaci imbinarea pentru ca se distruge amprenta pentru surubelnita.
Solicitarile principale in batiu sunt doua momente incovoietoare dintre care cel mai important in planul vertical al modelului, plan ce contine axa longitudinala a acestuia, unul mai mic in plan orizontal si un moment de torsiune. Dovada o face chiar grinda suportului care "copiaza" diagrama de moment incovoietor in plan vertical, plecand de la reazem catre varf.
In nici un caz nu este vorba despre solicitari ciclice alternante.
Suruburile pot fi considerate a fi solicitate la tractiune fara moment incovoietor pentru ca lungimea tijei intre reazeme este mica (intre capul surubului si capatul inceputului piulitei.
Frecventa vibratiilor initiate de motor este intre 34 si 270Hz (aproximativ considerand turatiile unui motor de clasa lui). Daca toate elementele sunt stranse si elicea echilibrata amplitudinea vibratiilor este mica si nu afecteaza nici organele de asamblare nici batiul. Batiul la randul lui, datorita constructiei absoarbe o parte din vibratii si atenueaza efectul lor asupra ansamblului.
Partea din fata a batiului, pana la 3-4 mm de marginea gaurilor din fata ale suruburilor de fixare ale motorului este inutila si daca te incomodeza in a potrivi capota se poate inlatura.
Imi cer scuze daca am fost prea "profan" in exprimarea cu butonierele, sper sa nu fi creat confuzii.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#23 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 March 2011 - 09:24 PM

Am reusit si am montat batiul pe fuselaj.L-am pus pe cel din 2 bucati.Am alungit 2 dintre gauri cu un cui inrosit si apoi cu un burghiu am luat excesul.L-am facut destul de finut asa ca montajul a fost un succes.Acum partea a doua:gaurile in batiu pt fixarea motorului.El ca si configuratie va veni inversat.Ma intereseaza doar ce distanta trebuie sa fie intre capatul capotei si conul elcei,ca sa stiu unde dau gaurile!Distanta care in desen e de 10.329?La voi cat e?Sau cat ar trebui sa fie la mine?

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#24 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 23 March 2011 - 10:30 PM

Eu credeam ca se masoara distanta dintre panoul de foc si capatul axului...si ar trebui data de manual. ;)
0

#25 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 23 March 2011 - 10:39 PM

salut,
In mod normal partea din spate (saiba) conului trebuie pozitionata fata de marginea capotei. Teoretic daca conul nu are bataie 2-3mm sunt suficienti. Tine cont si de inclinarea 2-3 grade a motorului spre dreapta si de inclinarea recomandata de constructor inspre in jos. Pentru masuratori ai nevoie de un subler csi cu tija de interior.
1. monteaza elicea cu con cu tot pe axul motorului.
2. masoara distanta de la spatele "saibei" conului pana la un reper pe care ti-l alegi pe carterul motorului, sa zicem marginea suportului carterului.
3. masoara distanta intre marginea suportului carterului si marginea gaurii din fata a carterului.
4. masoara diametrul gaurii di imparte-l la doi
5. aduna cotele de la 2,3 si rezultatul de la 4, vei obtine distanta de la spatele saibei conului la centrul gaurii din fata a motorului . Daca ai datele tehnice, cu putin noroc la anumite Magnum-uri vei gasi si cotele principale. Verifica cu documentatia cotele de la 3 si 4 daca le gasesti.
6. macheteaza capota pe fuselaj in asa fel incat sa te asiguri ca poti prinde capota in suruburi pe fuselaj.Asigur-o cu scotch in pozitia dorita.
7. cu tija de interior a sublerului masoara distanta dintre panoul de foc si capatul frontal al capotei introducand tija in orificiul pentru arborele motor
8. la cota de la 7 adauga 2-3mm si scade cota rezultata la 5. Ai obtinut centrul virtual al gaurii de prindere corespunzatoare surubului din fata a motorului.
9. demontezi capota, si cu tija de interior a sublerului materializezi cota de la 8. Marcheaza punctul.
Aseaza motorul pe batiu astfel incat gaura din fata de pe carterul motor sa corespunda marcajului facut la 9. Corect ar fi ca motorul sa stea fest in batiu. Daca nu asigura-l cu banda de cauciuc. Refa machetajul cu capota, conul de elice si tot tacamul.
Dca este OK punctul marcat va fi centrul gaurii, daca mai trebuie ajustata pozitia motorului doar impinge-l sau trage-l in asa fel incat sa asiguri 2-3 mm intre spatele saibei conului si capota. Desfa conul, elicea, capota, verifica pozitia gaurilor, marcheza-le final si gaureste.
Spor la treaba.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#26 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 March 2011 - 10:38 AM

Sau faceti ca modelistul de ocazie si potriviti prin probe... O simpla banda (dublu) adeziva pentru fixarea temporara a motorului. Cand va convine pozitionarea, treceti si la fixarea permanenta.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 March 2011 - 10:42 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#27 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 March 2011 - 10:40 AM

Vezi postareaprotheus, la 24 March 2011 - 10:38 AM, a spus:

Sau faci ca modelistul de ocazie si potrivesti prin probe totul...

:wacko: :drinks: :blink: :blink: :blink: adica??
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 March 2011 - 11:40 AM

:drinks: adica asa :
Am zis ca nu ma mai bag dar ..... nu ati mai montat RTF-uri - ce naiba ... e un model mic si simplu ... ne blocam la asa ceva ?( altfel trebuia postat subiectul la coltul incepatorului ).
La kit Review asteptam poze , solutiile propuse ca sa le stie si altul care va purcede la achizitia modelului - dar ma rog ..
sa o luam babeste :

1 - pusa capota ( provizoriu dar cu gand de definitiv ) si asigurata cu scotch sau cu ce doriti .
2 - masurat cu subler-ul cat avem de la panoul de foc pana la marginea exterioara a capotei ( ar trebui sa fie precizat si in manual.
3 - motorul montat pe batiu asa incat masurat de la talpa batiului pana la flansa de pe ax sa avem acea cota de la subler
+ 2-3 mm( fara toba in prima faza ca sa intre usor ).
4 - data capota jos ca de .. altfel nu intra motorul prin gaura.
5 - montat banda dubluadeziva pe talpile batiului
6 - pus batiul cu motor cu tot pe pozitie provizoriu adica pe panoul de foc fara suruburi - de preferat sa fie doua persoane sau daca este posibil suspendat modelul cu botul in sus ( intre doua mese, scaune, scara de zugrav , gacici etc ) . Cu botul in sus nu va mai trebui banda adeziva , batiul va sta singur.
7 - se pune capota la loc si se asigura din nou pe aceleasi pozitii .
8 - se misca motorul cu batiu in interiorul capotei PANA CAND AXUL ACESTUIA VINE EXACT PE CENTRUL GAURII DIN CAPOTA - se poate pune de proba si conul ce va fi utilizat si se va verifica distanta de 2-3 mm dintre el si capota.
Se va urmarii ca luftul de 2-3 mm sa fie egal pe tot diametrul conului si adac nu este eventual se mai ajusteaza putin pozitia capotei si se marcheaza noua pozitie a ei.
9 - se da capota la o parte si SE MARCHEAZA POZITIA PE CARE TREBUIE SA RAMANA BATIUL CU MOTOR cu TOT. Daca panoul de foc este montat corect ( adica are unghiurile date din constructie ) si in acelasi timp si capota este construita corect ( ma refer tot la unghiuri ) desi la un astfel de model e posibil sa nu fie chiar corecte ar trebui ca batiul sa fie " dat " putin spre dreapta panoului cum privim din fata modelului.
10 - acum incepe circul ... adica vedem cum stam cu gaurile batiului fata de gaurile din panou - si dai cu slituri si butoniere pana iese sau alte gauri, alt batiu , alt avion .

daca deja ati pus pe gauri batiul macar verificati daca pus motorul pe batiu ( tot provizoriu pana sa il gauriti ) iese macar prin gaura din capota cat de cat prin centru - e posibil sa iasa sau nu ... la cate poze ati pus deja ne incurcam.

Restul .... diametre impartite la numarul aurului, integrale triple si numarul de la pantofi ... mai mult te incurca ... sunt doar niste biete JUCARII !

desi e prezentata ca un " pamflet " procedura babeasca sper sa va fie de folos .
Bafta !

P.S.

Eventual puteti scana 3D modelul si transfera in softul de proiectare datele ( am vazut ca il stapaniti si lucrati frumos cu softul respectiv ) simulat si motorul si batiul si servourile si tija de acceleratie ..... este un exemplu cu modelul de F3A proiectat de la zero - super tare.

Sper sa nu va necajiti pe mine ... dar asa sunt eu mai pe direct nu imi plac linguselile. Scuze !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 March 2011 - 11:42 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 March 2011 - 12:13 PM

Mai cred ca intrebarea mea era destul de simpla:ma interesa doar cat ar trebui sa fie acea distanta nu modalitatea de montaj ca aia stiu si eu sa o fac,ca doar nu am 5 ani.Am intrebat DOAR cat ar trebui sa fie acea distanta,acel luft intre extremitatea capotei si con.Nimic mai mult.Acum va multumesc pentru atatea detalii,or sa prinda bine la altii cu siguranta.Cat despre probe,motorul pus pe batiu are axul fix pe gaura capotei,deci e ok.Am inteles ca 2-3 mm.
multumesc
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 March 2011 - 12:25 PM

Eeee..... intrebarea aia cu luftul a fost nitel mai sus - desi e pur chestie de aspect - adica imi pun basca mai pe varful capului data pe spate sau o trag strengareste mai pe ochi ! 2-3-4-5-6 mm nu influenteaza .

Eu v-am raspuns la urmatoarea intrebare " Cum adica ? " pusa in contextul urmator ....:

" Sau faceti ca modelistul de ocazie si potriviti prin probe... O simpla banda (dublu) adeziva pentru fixarea temporara a motorului. Cand va convine pozitionarea, treceti si la fixarea permanenta."

" Cum adica ? "

parca nu amintim nimic de luft ! dar nu conteaza ..... poze poze macar si cu telefonul daca aparatul nu e disponibil . nu pentru mine .... caci mie nu imi plac genul asta de modele - warbird-ul ori e macheta ori nu este deloc in cel mai rau caz doar niste modele Cox, StyroKit pentru divertisment, combat caci intra in geanta !

Spor la lucru !

P.S.

La modele F3A luftul ala e mai mic de 1 mm ( se baga cale ca distantier sub flansa conului pana iese luftul foate mic ) - pentru aspect si sa nu depaseasca lungimea maxima de 2 m .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 24 March 2011 - 12:27 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro