Gear de metal da bine la marketing. In zbor nu ajuta cu nimic. In principiu la crash servo cu gear de metal, pe platou, rezista mai bine. Pe coada gear de metal nu face doi bani.
Servo ieftine au gear de plastic bun si foarte bun, gear de metal nu prea. HXT900 se opresc pur si simlu in zbor, numai pe heli, pe avioane tin. Din trei servo pe platou daca unul se opreste e bye-bye heli.
Pare foarte interesant planorul.
Gyro HK GA250
#31
Postat 01 January 2012 - 10:04 PM
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#32
Postat 23 February 2012 - 10:02 PM
Salutare. Am o problema cu acest giro, in videoclip se vede cel mai bine. In pozitia superioara a stick-ului de thr/rud ledul se aprinde intr-un mod in care in manual spune ca stick-ul nu este centrat. Efectul: cand vreu sa-l ridic acesta se invarte in sensul acelor de ceasornic. Ce solutie ar fi? Multumesc.
HK 450MT...
#33
Postat 23 February 2012 - 10:34 PM
Trebuie dat gyro pe reverse. Scrie in manual cum se face. Manualul este cateva postari mai sus.
#35
Postat 23 February 2012 - 10:59 PM
Intra frumos in chanell monitoring si vezi ce se intampla pe canalul 4 rudder cand umbli la throtle. In mod normal trebuie sa nu miste. Daca misca ori ai un mixaj parazit ori ai o problema in statie.
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#36
Postat 23 February 2012 - 11:01 PM
apropo de mix-uri vezi sa nu ai activat " revo-mix "
#39
Postat 24 February 2012 - 10:37 PM
Felicitari, ai mai invatat cevahttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif