aedrin, la 11 September 2011 - 10:59 PM, a spus:
Sa ma ierti dar trebuie sa comentez, (m-am abtinut pina a raspuns colegu` marius ca sa nu produc vreo influenta ! ) : nu cred ca era nevoie sa fi atit de malitios, sunt sigur ca omu` te ajuta si fara sa-l ... atentionezi. gata, am spus-o, sunt bun de impuscat!!!
Chiar imi cer scuze pentru "tonul" folosit. Dar chiar m-am ofensat un pic. Ofera cineva pe forum un rezonator pentru un monocilindru, ajunge la tine (chiar daca nu-ti era de folos, tu avand varianta twin), ofera cineva bujii originale , ajung tot la tine.
Asta a fost , dar mi-a trecut.
Inca o data scuzele de rigoare.
Referitor la "monocilindrul" meu. L-am desfacut bucati, l-am curatat bine cu nitrometan si l-am montat inapoi. Discutind cu un amic, spunea ca ar fi indicat de schimbat rulmentii cu unii cu capac, asta in ideea de a folosi combustibil cu nitrometan (care este foarte coroziv), sau pot ramine cei originali (made in DDR), si de "ars" metanol cu ulei de ricin. Pentru o proba cred ca nu va fi mare problema cu nitrometan.
Am strins foarte bine toate suruburile, iar in loc de acele garnituri de carton am pus silicon. Abserv ca motorul parca "stringe" si nu se mai invirte asa "rotund".
Am incercat si o tentativa de pornire . N-am reusit mare lucru decit sa-mi julesc un pic virful unui deget. Cu bujia alimentata se aud niste detonari si da foarte puternic inapoi. Am incercat si cu un starter dar nici vorba sa-l invirta, chiar daca e destul de puternic. Am scos bujia si am incercat din nou cu starter-ul. Il da peste cap destul de usor, dar cind da piept cu compresia , moare. Voi mai incerca tot la mina. Problema e ca elicea e destul de subtire si ascutita, nu-ti ofera o buna priza la mina . Mai incerc, gasesc eu vreo solutie.