Modelism - RHC Forum: antidot pentru virus... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

antidot pentru virus... parerea voastra face diferenta ...

#181 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 24 April 2011 - 10:33 PM

Uite as vrea sa va intreb un lucru, total separat de ce s-a vorbit mai sus. Daca spre exemplu mi-as cumpara un motor nou, normal, acesta nu mi-ar trage avionul co coada in fata sa zic asa? Cum as putea sa il fac sa imi mearga pe EZ, banuesc ca cea mai simpla metoda e sa inversez "+" cu "-", nu? Daca acesta este raspunsul lamuriti-ma umpic ce si cum, ce culori ale cablurilor ar trebui inversate? Se arde motorul sau nu? Problemele aferente unei mutari de genul etc. Mersi mult si numai bine. :unsure:
0

#182 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 24 April 2011 - 10:37 PM

Vezi postareapinti2d, la 24 April 2011 - 10:33 PM, a spus:

Uite as vrea sa va intreb un lucru, total separat de ce s-a vorbit mai sus. Daca spre exemplu mi-as cumpara un motor nou, normal, acesta nu mi-ar trage avionul co coada in fata sa zic asa? Cum as putea sa il fac sa imi mearga pe EZ, banuesc ca cea mai simpla metoda e sa inversez "+" cu "-", nu? Daca acesta este raspunsul lamuriti-ma umpic ce si cum, ce culori ale cablurilor ar trebui inversate? Se arde motorul sau nu? Problemele aferente unei mutari de genul etc. Mersi mult si numai bine. :unsure:

De obicei el este pusher din cauza elicei! El se invirte in acelasi sens, dar elicea este configurata invers...
Cel putin asa este la motoarele termice... Ce ar fi ca in cazul unui pusher sa se schimbe sensul motorului ???

Aceasta postare a fost editata de aedrin: 24 April 2011 - 10:39 PM


0

#183 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 24 April 2011 - 10:59 PM

Vezi postareaaedrin, la 24 April 2011 - 10:37 PM, a spus:

ma, el este pusher din cauza elicei! el se invirte in acelasi sens, dar elicea este configurata invers... Ce crezi ca la motoarele termice in cazul unui pusher se schimba sensul motorului ???



Mno vezi ce inseamna sa fi incepator, puteam sa jur ca elicia este aceeasi doar ca motorul se invarte invers. :blush: Asta e ca un fel de tema pentru acasa deoarece 90% dupa RR urmeaza un tuning destul de serios la EZ, pur si simplu m-am plictisit sa irosesc zilele superbe si senine de vara dar cu un vant ce nu ii pot face fata B) , asta insemnand o noua baterie, un 3s de 2200ma la 35c, un nou motor (dar aici inca nu m-am decis intre acesta si acesta, dati-mi si voi o parere, pretul este aprozimativ acelasi, dar au tractiuni si kv diferite, voi ce ati alege si de ce), un nou regulator mai mare de 33a si acum vine si elicia. Aici vine problema mea, prima oara as avea de ales intre un APC Thin Electro 6X4 PUSHER, un GWS-3R EP7035 Reverse cu 3 pale pentru atunci cand vantul nu bate asa tare si nu am nevoie sa fortez motorul, si un Master Airscrew GF/3 7x6, dar dupa cum vedeti doar doua din eliciile da mai sus sunt pusher sau reverse, in cazul in care voi achizitiona Master Airscrew-ul cum fac cu rotatia motorului? Va multumesc mult de raspunsuri si numai bine. 8) AMR 4 zile. :angry: :unsure:
0

#184 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 24 April 2011 - 11:03 PM

Un motor brushless are 3 fire de alimentare, pentru a inversa sensul de rotatie trebuie doar sa inversezi doua din cele trei fire si gata. Nu e absolut niciun pericol pentru motor.
0

#185 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 24 April 2011 - 11:14 PM

Vezi postareaadioperator, la 24 April 2011 - 11:03 PM, a spus:

Un motor brushless are 3 fire de alimentare, pentru a inversa sensul de rotatie trebuie doar sa inversezi doua din cele trei fire si gata. Nu e absolut niciun pericol pentru motor.



Ok, dar care fire? Sau mai bine zis ce culori, sau depinde de la motor la motor culoarea lor? Eu din cate stiam e un standard. :pardon:
0

#186 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 April 2011 - 11:29 PM

Vezi postareapinti2d, la 24 April 2011 - 11:14 PM, a spus:

Ok, dar care fire? Sau mai bine zis ce culori, sau depinde de la motor la motor culoarea lor? Eu din cate stiam e un standard. :pardon:

Hopa, reedit la mesaj....de ce sa pui motor normal? Consum mai mare, greutate mai mare si motor care il arunci dupa cateva ore de utilizare (se uzeaza periile) la un pret aproape cat un brushless te atrag?

Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 April 2011 - 11:34 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#187 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 24 April 2011 - 11:37 PM

Vezi postareaprotheus, la 24 April 2011 - 11:29 PM, a spus:

Hopa, reedit la mesaj....de ce sa pui motor normal? Consum mai mare, greutate mai mare si motor care il arunci dupa cateva ore de utilizare (se uzeaza periile) la un pret aproape cat un brushless te atrag?






Nu aveam de gand sa pun un motor normal, acel permax daca despre el era vorba, ma refeream la cu totul altceva dar se pare ca nu ne-am sincronizat. :rofl: :pardon:

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 24 April 2011 - 11:38 PM

0

#188 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 April 2011 - 11:42 PM

Vezi postareapinti2d, la 24 April 2011 - 10:59 PM, a spus:

Asta e ca un fel de tema pentru acasa deoarece 90% dupa RR urmeaza un tuning destul de serios la EZ, pur si simplu m-am plictisit sa irosesc zilele superbe si senine de vara dar cu un vant ce nu ii pot face fata :pardon: , asta insemnand o noua baterie, un 3s de 2200ma la 35c, un nou motor (dar aici inca nu m-am decis intre acesta si acesta, dati-mi si voi o parere, pretul este aprozimativ acelasi, dar au tractiuni si kv diferite, voi ce ati alege si de ce), un nou regulator mai mare de 33a si acum vine si elicia.


Nu mai ai rabdare pana la Rapa? Doar ti-am zis ca te voi ajuta cu motorul (dar nu va fi cu cel promis, e prea vitezoman) si cu inca cateva, asa ca ramas bun de la RR, fiind ultima mea participatie.

La brushless oricare 2 fire de la motor daca le schimbi intre ele schimbi sensul. Pentru un brushless nu conteaza daca merge spre dreapta sau nu, la fel si elicile care sa le pui pe el. Doar rotesti elicea cu fata spre el, schimbi directia motorului si gata, ai sistem pusher.

Pusher sunt create pentru motoare care nu se pot roti in sens opus sau in sisteme unde ai nevoie de o elice pe stanga si una pe dreapta (in general multirotoare, multimotoare)

Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 April 2011 - 11:47 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#189 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 April 2011 - 11:59 PM

Vezi postareaprotheus, la 24 April 2011 - 11:42 PM, a spus:

(dar nu va fi cu cel promis, e prea vitezoman)


M-am exprimat gresit, pe langa cel promis!
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#190 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 25 April 2011 - 12:26 AM

Vezi postareaprotheus, la 24 April 2011 - 11:59 PM, a spus:

M-am exprimat gresit, pe langa cel promis!



Protheus iti multumesc mult de tot, eu ma gandeam la acele motoare asa de curios in cazul in care cel de la tine de 3000 si ceva de kv e umpic cam tare pentru ce imi trebuie mie, daca mai e valabila oferta nu il refuz deoarece spre sfarsitul verii imi voi achizitiona inca un model, ma gandeam la un arcus. Dar pana acolo mai vedem. Iar faza asta cu sensul de rotatie si etc e pentru pura mea curiozitate, mi se parea ciudat dar cat de cat m-am lamurit. Oricum iti multumesc mult pentru tot ceea ce faci, dar de ce zici ca e ultima participare? :pardon:
0

#191 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 25 April 2011 - 12:37 AM

Ultima editie a mea, ca plec din zona definitiv in cateva luni.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#192 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 04 May 2011 - 04:02 PM

Eheeeeee dragi prieteni a trecut ceva timp de la ultima mea postare, trist dar lipsa de timp se face simtita. :cray: Am reusit totusi sa imi adun ceva timp si inainte de a pleca la RR am cunoscut un om care personal m-a lasat cu gura cascata prin bunatatea si cunostintele sale. :shok: Este vorba despre Nica George, sau John cum ii zic prietennii, de origine din Codlea dar afiliat si el, ca si mine la SAAS la domnul Feldioreanu (flypol). De ce sunt asa de surprins de el? Cand ne-am cunoscut prima oara mi-a zis sa vin la aerodrom cu o masina deoarece ar avea pentru mine o surpriza, mare, ba chiar foarte mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca imi da pe gratis 4 aeromodele, recunosc nici unul nu era gata de zbor dar oricum e ceva. Pe langa asta s-a oferit sa ma i-a si la RR in cazul in care ma hotarasc sa merg. Aeromodelele de la el sunt un arcus, pe care l-am pus la punc si merge de minune la panta, un EZ pe care il am si acum in pregatiri pentru al il face gata de zbor si inca 2 planoare de dimensiuni mari din fibra de sticla, unul de 2m si celalat depasesete 3m. Bunatatea sa nu s-a oprit aici, observand ca motorizarea de pe Ez-ul ce il folosesc acum e cam slaba s-a oferit sa imi dea si un motor tot gratis. La RR experientele de genul s-au tinut lant si pe langa asta am acumulat cunostinte cat incape, eram cu un burete, cum se mesterea la un aeromodel indiferent daca stiam pe cineva sau nu, hop si eu :clapping: . Tot acolo l-am cunoscut si pe domnul Renatoa de la care am cumparat un acest acumulator la doar 70 de lei :shok: . Cu alte cuvinte acum nu mai am treaba cu vantul indiferent cat de artagos ar fi :yahoo: bateria cea noua, cu motorul si cu o elicie 6*5.5 pusher isi fac treaba perfeeeeeeect. Ieri am zburat aproape o ora intreaga, facand in total 4 decolari, il urcam cat mai sus cu motorul la maxim si apoi in regim planata pana la aterizare, cu ocazia asta am mai exersat si aterizarile. :good: Dar sa revenim umpic la RR. A fost prima mea participare si aproape ca nu imi mai venea sa plec de acolo, dar ramaneam singur si era cam plictisitor. :rofl: John a facut botezul la un WOT4, iar eu la un hibrid intre EZ si Arcus, cu alte cuvinte am pus aripile de pe Arcus pe EZ. Nu mi-a venit sa cred ce schimbare, stabilitate crescuta datorita aripilor mai mari, eleroane gata facute :good: si plana de nu se mai oprea, am incercat sa il aterizez de vre-o 6 ori dar venind cu botul in vant chiar si in regim planat cu motor 0 lua altitudine, pana la urma l-am pus jos cu profundor. Intr-un singur cuvant toata experienta a fost "minunata". la intoarcere John m-a uimit iara cu bunatatea lui aducandu-ne pana in Busteni, deoarece la ora la care ajungeam noi nu era nici un tren. Acum mesteresc de zor la noul EZ care, o data pus la punct si gata de zbor, va fi noul meu "cobai". Ii voi face eleroane, o sa incerc si ceva lumini pentru zbor nocturn si multe altele. O sa va tin la curent, dar una peste alta as vrea sa va multumesc voua aeromodelistilor in general ca ma ajutati sa "cresc". Pai nu ma fac eu mare ??? :p :good:








0

#193 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 04 May 2011 - 09:53 PM

Intrebare: in fotografii apar niste ... bucati de PET-uri in boturile modelelor acelea. Care-i rolul PET-urilor?
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#194 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 04 May 2011 - 10:52 PM

Vezi postareaPaunFD, la 04 May 2011 - 09:53 PM, a spus:

Intrebare: in fotografii apar niste ... bucati de PET-uri in boturile modelelor acelea. Care-i rolul PET-urilor?



Mda, trebuie sa recunosc este o inventie propie, m-am gandit sa pun acele peturi pentru transport sa nu se buseasca prin masina sau ceva de genu, dar odata ajuns la RR am zis sa le las acolo in cazul in care am vre-un accident sa aiba rol de antisoc, si crede-ma ca merg di minune. Am cazut cu EZ de la aproximativ 4m fix in bot, petul s-a aplatizat dar a absorbit absolut tot socul, inauntrul modelului nici macar receptorul nu s-a miscat sin loc. :)
0

#195 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 04 May 2011 - 11:22 PM

Un mic linck interesant.
0

#196 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 25 July 2011 - 09:00 PM

Ce se mai aude ezstarul tunat?
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#197 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 25 July 2011 - 10:58 PM

Vezi postareapilo, la 25 July 2011 - 09:00 PM, a spus:

Ce se mai aude ezstarul tunat?


:rolleyes: imi pare bine ca cineva inca mai posteaza aici. Ez-ul se odihneste de mai bine de o luna nu l-am mai zburat, din mai multe motive, unul fiindca ca pur si simplu nu mai am timp, m-am angajat si asta imi acupa majoritatea din el, dar si din cauza ca la ultimul zbor am reusit uimitoarea performanta de a-mi buli ambele servouri de la eleroane. Asa ca lipsa de timp momentan ma impiedica sa il repar, as vrea sa mai ies cu el sa mai fac o poza ceva dar nu stiu cand. Oricum va tin la curent cu eventualele noutati.
0

#198 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 26 July 2011 - 06:50 PM

Vezi postareapinti2d, la 25 July 2011 - 10:58 PM, a spus:

:drinks: imi pare bine ca cineva inca mai posteaza aici. Ez-ul se odihneste de mai bine de o luna nu l-am mai zburat, din mai multe motive, unul fiindca ca pur si simplu nu mai am timp, m-am angajat si asta imi acupa majoritatea din el, dar si din cauza ca la ultimul zbor am reusit uimitoarea performanta de a-mi buli ambele servouri de la eleroane. Asa ca lipsa de timp momentan ma impiedica sa il repar, as vrea sa mai ies cu el sa mai fac o poza ceva dar nu stiu cand. Oricum va tin la curent cu eventualele noutati.



Si uite asa am aflat care este "antidotul pentru virus" - un job.
0

#199 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 26 July 2011 - 07:23 PM

Vezi postarearad_gaby, la 26 July 2011 - 06:50 PM, a spus:

Si uite asa am aflat care este "antidotul pentru virus" - un job.


:drinks::yahoo:super tare concluzia ta.
0

#200 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 09 November 2011 - 02:19 AM

Eheeeeeee dragi prieteni, mult timp a trecut de cand nu v-am mai scris. In speranta ca cinve inca mai urmareste acet topic revin cu mici detalii. Ultima oara cand discutam cu voi, modelul meu era inca mic si slab, azi are aripi mari puternice si dornice de zbor de la un Arcus. O sa urmez exemplul lui Adioperator si il voi numi simplu, Starcus :rofl: . Nu vreau sa va bag prea mult in ceata, ideea este ca Virusul si-a gasit antidot, am invatat sa zbor datorita multor oameni si prieteni cu experienta cat incape, precum NIca John si domnul Feldioreanu dar si multi alti de aici, de pe forum, si pentru voi un mare multumesc. Dar, cu trecerea timpului, as vrea ca experienta mea in modelism sa creasca. In ultima vreme din cauza multor modificari aduse modelului (motor mai puternic, baterie mai mare, centrul de greutate mutat si lista continua mult si bine) m-am gandit sa optez pentru un giroscop sau un asa zis autopilot. Ma veti intreba de ce fac asta, poveste lunga, dar va explic in linii mari. Anul acesta am terminat facultatea si am fost nevoit sa ma mult din Brasov inapoin in Busteni, orasul meu natal. O data cu mutarea a venit si o slujba care o iubesc dar care imi mananca 10 ore pe zi 6 zile pe saptaman, iar din aceasta cauza spun cu rusine ca nu am mai atins mansele radiocomenzii de mai bine de 5 luni. Ultima oara cand am iesit la zbor, modelul meu era peste tot, mai putin in aer. Da am uitat sa zbor, si sincer nu mai am rabdarea sa invat iara, motiv care ma aduce in fata problemei ce voiam sa o discut cu voi. Am cautat si am bantuit mult pe net, in cautarea unei scurtaturi, unei variante sa ma aduca din nou in aer si care cu timpul sa pot renunta la ea si si zbor numai datorita mie. Buuuun, de aici intrebarea mea. Pe piata exista o multime de giroscopuri, mai mult sau mai putin scumpe, dar vad ca majoritatea sun destinate helicopterelor. As vrea ca voi, din experienta pe care o aveti sa imi recomandati un giroscpo ceva care sa imi usureze munca si care sa se potriveasca si pe un aeromodel. Am gasit ceva interesant si accesibil ca pret la cei de la Sierra (un autopilot, dar si un giroscop care se mentioneaza ca merge si la aeromodele). Voi ce parere aveti de cele enumerate de mine mai sus, sunt bune, nu sunt bune? Pusi in situatia mea, teoretic vorbind ce ati alege, tinand cont ca pe viitor cand, mai mut ca sigur voi trece la alt model as vrea sa mut sistemul de pe modelul vechi pe cel nou? As vrea daca se poate sa ma lamuriti cat mai concret, exista si altceva acolo pe piata mult mai bun? Sper sa aud de la voi vesti cat mai curand. Numai bine. ;)

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 09 November 2011 - 02:22 AM

0

#201 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 09 November 2011 - 10:47 AM

Un gyro simplu poate sa-ti bazaie continu servo-ul pe care este pus,eu iti recomand autopilotul sau sa inveti dinou sa zbori.Dar in mod normal odata invatat nu bse uita.E ca mersu` pe bicicleta.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#202 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 09 November 2011 - 12:17 PM

...nu se merita mai bine exerseaza ..
0

#203 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 09 November 2011 - 03:42 PM

Uau, nu pot sa cred ca lumea, inca mai urmareste acest topic, va multumesc mult de tot pentru raspunsurile voastre. Ideea cu giroscopurile mi-a venit urmarind un "serial" de pe youtube cu si despre aeromodelism, Flitetest. Intr-unul din episoadele baetilor, ei chiar recomandau folosirea a 2 giroscopuri, unul pe profundor si celalalt pe eleroane, indiferent de modelul folosit atata timp cat pilotul este incepator, deoarece daca lasam mansele libere modelul revine datorita sistemului giroscopic la zbor orizontal. Sfaturile voastre sunt bune, nu am uitat chiar de tot, dar asa in mare parte nu mai am aceleasi reflexe. Ideea este ca vreau sa investesc intr-un astfel de sistem pentru a facilita invatarea zborului si altor persoane chiar daca modelul in cauza este deja unul docil. Cu timpul acest sistem ma va ajuta inca o data pe mine deoarece cu timpul vreau sa trec la alte modele, fie cumparate fie facute de mine, 3D, planorism etc. Si pentru a nu investi o gramada de bani pe un model ce il voi tranti din prima, prefer sa dau acuma mai multi banuti pe un sistem giroscopic bun si eficient ce il pot muta de pe un model pe celalat. Asadar as dori de la voi cei cu experienta sa imi recomandati ceva bun si la pret si calitativ cu care sa imi pot face treaba si cu care sa aduc si pe altii in acest sport minunat. Tin sa mentionez ca am experimentat umpic si in RealFlight cu astfel de sisteme. Cine vrea sa vada ce a iesit sa imi lase mail si le trimit cat mai curand. Astept vesti de la voi, numai bine. :D
0

#204 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 November 2011 - 04:57 PM

Nu am folosit niciodata giroscoape sau alte metode de stabilizare a aeromodelului in zbor. Din proprie experienta iti spun ca cele mai multe crash-uri au avut loc cand evoluam la inaltime foarte mica sau mica. Parerea mea este ca nici-un giroscop sau autopilot nu va reusi sa-l scoata din manevra periculoasa. Dezvoltarea reflexelor prin antrenament este calea ce mai sigura catre zboruri reusite.

Aterizari line!

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 09 November 2011 - 04:58 PM

0

#205 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 09 November 2011 - 05:13 PM

FY 20A,merge super la filmari,dar la zbor normal,mai ales cu um motoplanor este plictisitor.
0

#206 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 09 November 2011 - 07:02 PM

Vezi postareatakeoff, la 09 November 2011 - 05:13 PM, a spus:

FY 20A,merge super la filmari,dar la zbor normal,mai ales cu um motoplanor este plictisitor.


Nu ma deranjeaza absolut deloc faptul ca este plictisitor. Asta si vreau, ca elevii mei sa se bucure de o platforma buna si stabila care le va oferii cela ma bune sanse de evoluare. Cat despre filmare aeriala, este si asta o idee nemaipomenita. Pana acuma un vot pentru autopilot, pentru giro nu e nimeni? Takeoff, din moment ce tu ai votatat pentru autopilot imi poti spune mai multe despre el? Este bun, sau nu prea, merita achizitionat sau mai strang niste banuti pentru ceva mai eficient etc? Ma poti lamuri asa in mare? Dar cel mai important de unde il pot achizitiona? Eu am facut referire la alt model ( http://sierra.ro/Aut...100-p2944p.html ). Despre cel propus de mine ce parere ai? Multumesc tuturor pentru raspunsuri. :(

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 09 November 2011 - 07:05 PM

0

#207 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 09 November 2011 - 07:15 PM

Si "autopilotul" freaca servo-urile si le uzeaza mai repede, cum altfel sa tina avionul drept?
It's difficult to make things simple!
0

#208 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 09 November 2011 - 10:04 PM

Despre cel propus de tine,stiu ca merge bine dar e sensibil la conditiile meteo.FY 20A este de generatie noua,cu 3 giro si
(3) 2 accelerometre,nu este afectat de conditiile meteo,este mai scump,dar nu cu mult.Folosirea unui giro,sau chiar doua
este posibila,dar si este un DAR mare....trebuie sa stii sa "lucrezi" cu ele.Acum sa nu crezi ca daca ai montat autopilotul
arunci modelul si apoi te scarpini in barba,eficienta lui se vede cel mai bine cand zbori pe vant puternic.
Cat despre servo,ce sa spun?daca pe un model pui autopilot si servo de 3usd,fii sigur ca le va toca.De gasit il gasesti si in tara
sau cu google.

Aceasta postare a fost editata de takeoff: 09 November 2011 - 10:05 PM

0

#209 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 09 November 2011 - 11:56 PM

Vezi postareatakeoff, la 09 November 2011 - 10:04 PM, a spus:

Despre cel propus de tine,stiu ca merge bine dar e sensibil la conditiile meteo.FY 20A este de generatie noua,cu 3 giro si
(3) 2 accelerometre,nu este afectat de conditiile meteo,este mai scump,dar nu cu mult.Folosirea unui giro,sau chiar doua
este posibila,dar si este un DAR mare....trebuie sa stii sa "lucrezi" cu ele.Acum sa nu crezi ca daca ai montat autopilotul
arunci modelul si apoi te scarpini in barba,eficienta lui se vede cel mai bine cand zbori pe vant puternic.
Cat despre servo,ce sa spun?daca pe un model pui autopilot si servo de 3usd,fii sigur ca le va toca.De gasit il gasesti si in tara
sau cu google.


M-am pus serios pe cautat pe net si am observat ca HAL depinde foarte mult de lumina efectiva in ziua de zbor. Tinand cont ca el se directioneaza dupa linia orizontului va fi o probema deoarece voi zbura numai in zone de munte si cu ceva vant. Optez pentru FY20 A, ramane sa ma indrumati voi spre 4 servouri care sa faca fata si mai ales spre un site sau un magazin virtual ceva de un pot cumpara sistemul. Pana in momentul de fata nu am gasit nimic pe la noi :drinks:. Numai bine. :drinks:
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro