Oare de ce ti-am zis ca nu vei avea performante prea mari cu motorul ala(doar sa ma ia protheus peste picior?)
Cum fac eu pe vant?Pun putin pb pe baterie,bateria maxim fata,si cel mai important(dupa mine desigur)este sa il tii cu botul in vant.Cand faci un viraj,ia mjai intai altitudine de 10 metri macar,sa aibe unde sa pice.
Tot pe vant te ajuta eleroanele.Defapt,nici nu mai folosesc directia.Recomand sa faci si tu asta,costa putin(2 prelungitoare,balamale si CA si gataaa)
Pe vant puternic(peste 20 km/h)tot timpul trebuie stat cu botul in vant.E regula de aur.Apoi cu vantul in bot maresti motorul(nici maxim,dar nici minim).Daca nu o faci,vei pierde viteza,apoi altitudine,stai linistit,se redreseaza singur.Cand virezi virajul e accentuat de vant,si e posibil sa pierzi atitudine.
Acum vantul in coada.Redu motorul.Tot asa incerca sa iei altitudine daca nu ai deja.Acum,virezi,virajul e diminuat de vant(logic nu?)
Si ne-am intors cu botul in vant.De obicei eu ii dau maxim si iau altitudine,tai motor si planez(tot cu bot in vant).Dar lasa planoreala pentru mai incolo.
Evita cat posibil zborul cu vant lateral.Eu la al 12-lea zbor inca mai am emotii cu vant lateral.Cand faci viraje fa-le larg,eviti asa vria.
Incearca pe simulator,e cam la fel si in realitate.
Te-ar ajuta si o baterie mai mare...a mea are 200 grame,a ta jumate.
Numai bine.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 09 April 2011 - 06:12 AM