antidot pentru virus... parerea voastra face diferenta ...
#181
Postat 24 April 2011 - 10:33 PM
#182
Postat 24 April 2011 - 10:37 PM
pinti2d, la 24 April 2011 - 10:33 PM, a spus:
De obicei el este pusher din cauza elicei! El se invirte in acelasi sens, dar elicea este configurata invers...
Cel putin asa este la motoarele termice... Ce ar fi ca in cazul unui pusher sa se schimbe sensul motorului ???
Aceasta postare a fost editata de aedrin: 24 April 2011 - 10:39 PM
#183
Postat 24 April 2011 - 10:59 PM
aedrin, la 24 April 2011 - 10:37 PM, a spus:
Mno vezi ce inseamna sa fi incepator, puteam sa jur ca elicia este aceeasi doar ca motorul se invarte invers. :blush: Asta e ca un fel de tema pentru acasa deoarece 90% dupa RR urmeaza un tuning destul de serios la EZ, pur si simplu m-am plictisit sa irosesc zilele superbe si senine de vara dar cu un vant ce nu ii pot face fata B) , asta insemnand o noua baterie, un 3s de 2200ma la 35c, un nou motor (dar aici inca nu m-am decis intre acesta si acesta, dati-mi si voi o parere, pretul este aprozimativ acelasi, dar au tractiuni si kv diferite, voi ce ati alege si de ce), un nou regulator mai mare de 33a si acum vine si elicia. Aici vine problema mea, prima oara as avea de ales intre un APC Thin Electro 6X4 PUSHER, un GWS-3R EP7035 Reverse cu 3 pale pentru atunci cand vantul nu bate asa tare si nu am nevoie sa fortez motorul, si un Master Airscrew GF/3 7x6, dar dupa cum vedeti doar doua din eliciile da mai sus sunt pusher sau reverse, in cazul in care voi achizitiona Master Airscrew-ul cum fac cu rotatia motorului? Va multumesc mult de raspunsuri si numai bine. 8) AMR 4 zile. :angry: :unsure:
#184
Postat 24 April 2011 - 11:03 PM
#185
Postat 24 April 2011 - 11:14 PM
adioperator, la 24 April 2011 - 11:03 PM, a spus:
Ok, dar care fire? Sau mai bine zis ce culori, sau depinde de la motor la motor culoarea lor? Eu din cate stiam e un standard. :pardon:
#186
Postat 24 April 2011 - 11:29 PM
pinti2d, la 24 April 2011 - 11:14 PM, a spus:
Hopa, reedit la mesaj....de ce sa pui motor normal? Consum mai mare, greutate mai mare si motor care il arunci dupa cateva ore de utilizare (se uzeaza periile) la un pret aproape cat un brushless te atrag?
Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 April 2011 - 11:34 PM
#187
Postat 24 April 2011 - 11:37 PM
protheus, la 24 April 2011 - 11:29 PM, a spus:
Nu aveam de gand sa pun un motor normal, acel permax daca despre el era vorba, ma refeream la cu totul altceva dar se pare ca nu ne-am sincronizat. :rofl: :pardon:
Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 24 April 2011 - 11:38 PM
#188
Postat 24 April 2011 - 11:42 PM
pinti2d, la 24 April 2011 - 10:59 PM, a spus:
Nu mai ai rabdare pana la Rapa? Doar ti-am zis ca te voi ajuta cu motorul (dar nu va fi cu cel promis, e prea vitezoman) si cu inca cateva, asa ca ramas bun de la RR, fiind ultima mea participatie.
La brushless oricare 2 fire de la motor daca le schimbi intre ele schimbi sensul. Pentru un brushless nu conteaza daca merge spre dreapta sau nu, la fel si elicile care sa le pui pe el. Doar rotesti elicea cu fata spre el, schimbi directia motorului si gata, ai sistem pusher.
Pusher sunt create pentru motoare care nu se pot roti in sens opus sau in sisteme unde ai nevoie de o elice pe stanga si una pe dreapta (in general multirotoare, multimotoare)
Aceasta postare a fost editata de protheus: 24 April 2011 - 11:47 PM
#189
Postat 24 April 2011 - 11:59 PM
protheus, la 24 April 2011 - 11:42 PM, a spus:
M-am exprimat gresit, pe langa cel promis!
#190
Postat 25 April 2011 - 12:26 AM
protheus, la 24 April 2011 - 11:59 PM, a spus:
Protheus iti multumesc mult de tot, eu ma gandeam la acele motoare asa de curios in cazul in care cel de la tine de 3000 si ceva de kv e umpic cam tare pentru ce imi trebuie mie, daca mai e valabila oferta nu il refuz deoarece spre sfarsitul verii imi voi achizitiona inca un model, ma gandeam la un arcus. Dar pana acolo mai vedem. Iar faza asta cu sensul de rotatie si etc e pentru pura mea curiozitate, mi se parea ciudat dar cat de cat m-am lamurit. Oricum iti multumesc mult pentru tot ceea ce faci, dar de ce zici ca e ultima participare? :pardon:
#191
Postat 25 April 2011 - 12:37 AM
#192
Postat 04 May 2011 - 04:02 PM
#193
Postat 04 May 2011 - 09:53 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#194
Postat 04 May 2011 - 10:52 PM
PaunFD, la 04 May 2011 - 09:53 PM, a spus:
Mda, trebuie sa recunosc este o inventie propie, m-am gandit sa pun acele peturi pentru transport sa nu se buseasca prin masina sau ceva de genu, dar odata ajuns la RR am zis sa le las acolo in cazul in care am vre-un accident sa aiba rol de antisoc, si crede-ma ca merg di minune. Am cazut cu EZ de la aproximativ 4m fix in bot, petul s-a aplatizat dar a absorbit absolut tot socul, inauntrul modelului nici macar receptorul nu s-a miscat sin loc. :)
#196
Postat 25 July 2011 - 09:00 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#197
Postat 25 July 2011 - 10:58 PM
pilo, la 25 July 2011 - 09:00 PM, a spus:
:rolleyes: imi pare bine ca cineva inca mai posteaza aici. Ez-ul se odihneste de mai bine de o luna nu l-am mai zburat, din mai multe motive, unul fiindca ca pur si simplu nu mai am timp, m-am angajat si asta imi acupa majoritatea din el, dar si din cauza ca la ultimul zbor am reusit uimitoarea performanta de a-mi buli ambele servouri de la eleroane. Asa ca lipsa de timp momentan ma impiedica sa il repar, as vrea sa mai ies cu el sa mai fac o poza ceva dar nu stiu cand. Oricum va tin la curent cu eventualele noutati.
#198
Postat 26 July 2011 - 06:50 PM
pinti2d, la 25 July 2011 - 10:58 PM, a spus:
Si uite asa am aflat care este "antidotul pentru virus" - un job.
#200
Postat 09 November 2011 - 02:19 AM
Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 09 November 2011 - 02:22 AM
#201
Postat 09 November 2011 - 10:47 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#203
Postat 09 November 2011 - 03:42 PM
#204
Postat 09 November 2011 - 04:57 PM
Aterizari line!
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 09 November 2011 - 04:58 PM
#205
Postat 09 November 2011 - 05:13 PM
#206
Postat 09 November 2011 - 07:02 PM
takeoff, la 09 November 2011 - 05:13 PM, a spus:
Nu ma deranjeaza absolut deloc faptul ca este plictisitor. Asta si vreau, ca elevii mei sa se bucure de o platforma buna si stabila care le va oferii cela ma bune sanse de evoluare. Cat despre filmare aeriala, este si asta o idee nemaipomenita. Pana acuma un vot pentru autopilot, pentru giro nu e nimeni? Takeoff, din moment ce tu ai votatat pentru autopilot imi poti spune mai multe despre el? Este bun, sau nu prea, merita achizitionat sau mai strang niste banuti pentru ceva mai eficient etc? Ma poti lamuri asa in mare? Dar cel mai important de unde il pot achizitiona? Eu am facut referire la alt model ( http://sierra.ro/Aut...100-p2944p.html ). Despre cel propus de mine ce parere ai? Multumesc tuturor pentru raspunsuri. :(
Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 09 November 2011 - 07:05 PM
#207
Postat 09 November 2011 - 07:15 PM
#208
Postat 09 November 2011 - 10:04 PM
(3) 2 accelerometre,nu este afectat de conditiile meteo,este mai scump,dar nu cu mult.Folosirea unui giro,sau chiar doua
este posibila,dar si este un DAR mare....trebuie sa stii sa "lucrezi" cu ele.Acum sa nu crezi ca daca ai montat autopilotul
arunci modelul si apoi te scarpini in barba,eficienta lui se vede cel mai bine cand zbori pe vant puternic.
Cat despre servo,ce sa spun?daca pe un model pui autopilot si servo de 3usd,fii sigur ca le va toca.De gasit il gasesti si in tara
sau cu google.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 09 November 2011 - 10:05 PM
#209
Postat 09 November 2011 - 11:56 PM
takeoff, la 09 November 2011 - 10:04 PM, a spus:
(3) 2 accelerometre,nu este afectat de conditiile meteo,este mai scump,dar nu cu mult.Folosirea unui giro,sau chiar doua
este posibila,dar si este un DAR mare....trebuie sa stii sa "lucrezi" cu ele.Acum sa nu crezi ca daca ai montat autopilotul
arunci modelul si apoi te scarpini in barba,eficienta lui se vede cel mai bine cand zbori pe vant puternic.
Cat despre servo,ce sa spun?daca pe un model pui autopilot si servo de 3usd,fii sigur ca le va toca.De gasit il gasesti si in tara
sau cu google.
M-am pus serios pe cautat pe net si am observat ca HAL depinde foarte mult de lumina efectiva in ziua de zbor. Tinand cont ca el se directioneaza dupa linia orizontului va fi o probema deoarece voi zbura numai in zone de munte si cu ceva vant. Optez pentru FY20 A, ramane sa ma indrumati voi spre 4 servouri care sa faca fata si mai ales spre un site sau un magazin virtual ceva de un pot cumpara sistemul. Pana in momentul de fata nu am gasit nimic pe la noi :drinks:. Numai bine. :drinks: