Modelism - RHC Forum: antidot pentru virus... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

antidot pentru virus... parerea voastra face diferenta ...

#121 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 11 April 2011 - 01:59 PM

Vezi postareaprotheus, la 11 April 2011 - 12:48 PM, a spus:

Nu e nevoie sa aleg eu. Trebuie doar un regulator brushless de 35-40 A (depinde de care gasesti) si care sa mearga cu 3 celule LiPo, motorul avand un consum maxim apropiat de 30 A, te incadrezi in marja de siguranta.


Acumulatorul nu zic ca nu e bun, teoretic, el ar suporta 1.3 x 25 = 32.5A constant (1300 mAh, 25C rata de descarcare parca era?). Dar fiind aproape de maximul dat de producator, s-ar putea sa ii scurtezi viata daca mergi des cu motorul la maxim. Dat fiind ca vei folosi rar puterea maxima a motorului (si totusi e cu daca o vei folosi), nu cred ca vei avea probleme cu acumulatorul care il ai deja.

Totusi daca vrei alta baterie, poti merge pe o baterie care poate debita peste 40A constant, cum ar fi un 1300 mAh cu 30C, sau un 2200 mAh cu 20-25 C.


Ma gandeam daca tot fac un upgrade sa il fac asa cum trebuie, baterie, regulator, elicie tot. Si ma gandeam la acest pachet:
1) motorul de la tine,
2) elicie,
3) regulator,
4) baterie.
E ok, ce parere ai? Si as mai avea o rugaminte, voi avea nevoie si de astfel de accesorii sau ceva asemanator pentru prinderea motorului de model?
0

#122 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 11 April 2011 - 02:13 PM

Vezi postareapinti2d, la 11 April 2011 - 01:59 PM, a spus:

Ma gandeam daca tot fac un upgrade sa il fac asa cum trebuie, baterie, regulator, elicie tot. Si ma gandeam la acest pachet:
1) motorul de la tine,
2) elicie,
3) regulator,
4) baterie.
E ok, ce parere ai? Si as mai avea o rugaminte, voi avea nevoie si de astfel de accesorii sau ceva asemanator pentru prinderea motorului de model?

E cam prea "potent" regulatorul pentru ce ai nevoie, din ce scrie acolo merge pana la 7 celule LiPo si nici nu are BEC intern (deci ar trebui cumparat unul separat).


La motor, pana nu ma uit intai la el la dimensiunile axului, distanta intre suruburile de prindere, nu prea ai ce alege. Nu-ti fa griji, modelismul nu se face in graba. Este timp destul de toate si mai incolo, intai sa vezi motorul in mana, sa mai schimbam opinii, chestii la RR :).
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#123 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 11 April 2011 - 02:15 PM

Vezi postareaprotheus, la 11 April 2011 - 02:13 PM, a spus:

E cam prea "potent" regulatorul pentru ce ai nevoie, din ce scrie acolo merge pana la 7 celule LiPo si nici nu are BEC intern (deci ar trebui cumparat unul separat).


La motor, pana nu ma uit intai la el la dimensiunile axului, distanta intre suruburile de prindere, nu prea ai ce alege. Nu-ti fa griji, modelismul nu se face in graba. Este timp destul de toate si mai incolo, intai sa vezi motorul in mana, sa mai schimbam opinii, chestii la RR :).


Abea astept RR-ul, numai sa tina vremea cu noi, eu imi facusem planuri sa stau la cort ca bani de cazare nu am :) , sa speram ca pana atunci se indreapta vremea.
0

#124 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 11 April 2011 - 05:51 PM

Offffffff, firar sa fie, mor de ciuda, nimic nu merge cum trebuie. Fratilor gresesc eu cu ceva? Sau pur si simplu nu am noroc? :) :) Azi, mai exact acum fix 2 ore, am zis sa ies la un zbor asa scurt si de placere, totul bun si frumos, dar o rafala de vant m-ia facut avionul sa faca un plonjon de toata frumusetea in pamant. Si m-am ales cu urmari grave, botul avionului este rupt in proportie de 80%, se mai tine doar de o bucata mica de fuzelaj si de ceva banda cu fibra de sticla, pe langa asta m-am ales si cu un ampenaj vertical rupt in proportie de 50%. Nu stiu cum am ajuns in aceasta situatie, nu e prima oara cand zbor pe vant. Apelez inca o data la ajutorul vostru si va intreb, voi ce ati face sau cum a-ti repara avariile? Eu as incerca sa pun cateva baghete de balsa (din intamplare am o placa de balsa de 4mmx1000mmx200mm la indemana din care pot taia cu traforajul cateva baghete) de o parte si de cealalta a botului cu Kanagom (mai am aproximativ jumatate de tub de la constructia anterioara a unui aeromodel) si rainforsata cu banda cu fibra de sticla, as proceda la fel si la ampenaj. Voi ce ziceti? E o idee buna, sau mai mult ingreunez modelul? Va multumesc inca o data, si sper ca asta sa fie singura data cand dau cu el de pamant. Mooooooooooor de ciuda, am dat (in opinia mea) un sac de bani si acum in loc sa zbor stau si mesteresc, poate ma ambalez degeaba, dar nu am ce sa fac, sunt impacientat. Numai bine :) .
0

#125 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 April 2011 - 06:18 PM

Te rog sa ma scuzi pentru ca ma bag in seama neintrebat, dar, daca nu-i cu banat as face o mica precizare. Nu poti face un zbor coerent pe furtuna. Peste, sa zicem 20-25Km/h de vant nu are rost sa incerci. In loc de zbor va fi, doar o miscare frenetica in stick-uri. Nici pomeneala sa inveti ceva. Modelul are limitele lui. Nu are nici un rost sa-l transformi in naveta spatiala, adica un fier de calcat cu motor urias. Plumb, baterii grele, etc, etc. Plus, pe vant tare singura figura pe care o poti incerca este sa tii modelul in fata ta, cat mai aproape. Adica un fel de hover si sa fii fericit daca totul se va sfarsi cu bine. Nici gand sa-l intorci cu vantul in lateral.
Pentru conditii extreme ca ale tale ai putea sa arunci o privire aici:
http://www.rhcforum....post__p__471982
Adica un model rapid, cu profil subtire pentru a penetra usor. Dar, nu-i un model de scoala.
Te-as sfatui, daca imi permiti, sa zbori modelul usor, asa cum este, dar in conditii normale, seara sau dimineata, cand vantul este sub 20km/h. Asa vei invata ceva. Un zbor inseamna sa urmezi un plan, sa duci modelul din A in B, intr-un cuvant sa-l contolezi.
Te rog sa ma scuzi pentru interventie.
Multa, multa bafta.
0

#126 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 11 April 2011 - 06:33 PM

Vezi postareadan_mitea, la 11 April 2011 - 06:18 PM, a spus:

Te rog sa ma scuzi pentru ca ma bag in seama neintrebat, dar, daca nu-i cu banat as face o mica precizare. Nu poti face un zbor coerent pe furtuna. Peste, sa zicem 20-25Km/h de vant nu are rost sa incerci. In loc de zbor va fi, doar o miscare frenetica in stick-uri. Nici pomeneala sa inveti ceva. Modelul are limitele lui. Nu are nici un rost sa-l transformi in naveta spatiala, adica un fier de calcat cu motor urias. Plumb, baterii grele, etc, etc. Plus, pe vant tare singura figura pe care o poti incerca este sa tii modelul in fata ta, cat mai aproape. Adica un fel de hover si sa fii fericit daca totul se va sfarsi cu bine. Nici gand sa-l intorci cu vantul in lateral.
Pentru conditii extreme ca ale tale ai putea sa arunci o privire aici:
http://www.rhcforum....post__p__471982
Adica un model rapid, cu profil subtire pentru a penetra usor. Dar, nu-i un model de scoala.
Te-as sfatui, daca imi permiti, sa zbori modelul usor, asa cum este, dar in conditii normale, seara sau dimineata, cand vantul este sub 20km/h. Asa vei invata ceva. Un zbor inseamna sa urmezi un plan, sa duci modelul din A in B, intr-un cuvant sa-l contolezi.
Te rog sa ma scuzi pentru interventie.
Multa, multa bafta.


Nu este deloc cu rautate domnul Dan, stiu ca a fost vina mea, dar pur si simplu nu am putut sa ma abtin. Ehhh, asta e, acum sufar consecintele, desi nu cred ca e un capat de tara. Cat despre reparatiile pomenite de mine, ce parere aveti? Sunr ok asa, sau incerc altceva?
0

#127 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 11 April 2011 - 09:09 PM

Pinti,nu dispera.Se repara.E spuma multiplex.Cumpara Picatura sau orice altceva superglue si reconstituie boticul.Apropo,electroncia e teafara?
Pune piesele de spuma asa cum erau si incet incet il faci la loc.Daca nu ai toate bucatelele atunci faci cu balsa,dar risti sa iasa prost si centrajul total aiurea.
Profundorul il poti intari cu baghete de brad sau cu carbon.Il lipesti exact ca boticul.

Sa nu crezi ca 10 milioane e un sac de bani in modelism.Uita-te spre exemplu cei din bucuresti cu yak-uri,benzinare de 2 metri.Numai servourile ii ajung la 10-12 milioane.


Acum crash-ul.Baga mai mult simulator.E vant in zona?Baga vantul pana la un nivel in care crezi ca de-abia il mai stapanesti,apoi cand progresezi maresti vantul pana nu se mai poate.Foloseste modelul de EZ(il ai deja).

Apoi oricat de mare e dorinta de zbor(ti-am mai zis inainte sa cumperi ceva)daca vantul zice NU atunciNU ESTE!
Ex.concret:cessna mea in august 2010.I-am pus motor mai tzeapan,dar batea vantul tare.Rezultaul a fost identic cu ce ti s-a intamplat tie.Aripa in 2,bot mucificat,ax motor stramb(defectul cel mai mare al cessnei)si un gust extrem de amar.Mai inainte de asta (ca doar nu o mers din prima)imi venea sa o rupt in ensphe mii de bucati ca am dat 5 milioane si nu merge nimic.Dar am rezistat si perseverat pana a zburat.



Pe un vant de 20 km/h pentru mine nu mai e placere pilotajul.Doar incerc sa nu il busesc.Asta nu e zbor,e incercare de a tine pasarea in aer.

Numai bine!


Ps:e probabil sa mai ai(si) crash-uri,dar fix de asta ai fost indrumat sa iei ez.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#128 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 11 April 2011 - 09:23 PM

Vezi postareapilo, la 11 April 2011 - 09:09 PM, a spus:

Pinti,nu dispera.Se repara.E spuma multiplex.Cumpara Picatura sau orice altceva superglue si reconstituie boticul.Apropo,electroncia e teafara?
Pune piesele de spuma asa cum erau si incet incet il faci la loc.Daca nu ai toate bucatelele atunci faci cu balsa,dar risti sa iasa prost si centrajul total aiurea.
Profundorul il poti intari cu baghete de brad sau cu carbon.Il lipesti exact ca boticul.

Sa nu crezi ca 10 milioane e un sac de bani in modelism.Uita-te spre exemplu cei din bucuresti cu yak-uri,benzinare de 2 metri.Numai servourile ii ajung la 10-12 milioane.


Acum crash-ul.Baga mai mult simulator.E vant in zona?Baga vantul pana la un nivel in care crezi ca de-abia il mai stapanesti,apoi cand progresezi maresti vantul pana nu se mai poate.Foloseste modelul de EZ(il ai deja).

Apoi oricat de mare e dorinta de zbor(ti-am mai zis inainte sa cumperi ceva)daca vantul zice NU atunciNU ESTE!
Ex.concret:cessna mea in august 2010.I-am pus motor mai tzeapan,dar batea vantul tare.Rezultaul a fost identic cu ce ti s-a intamplat tie.Aripa in 2,bot mucificat,ax motor stramb(defectul cel mai mare al cessnei)si un gust extrem de amar.Mai inainte de asta (ca doar nu o mers din prima)imi venea sa o rupt in ensphe mii de bucati ca am dat 5 milioane si nu merge nimic.Dar am rezistat si perseverat pana a zburat.



Pe un vant de 20 km/h pentru mine nu mai e placere pilotajul.Doar incerc sa nu il busesc.Asta nu e zbor,e incercare de a tine pasarea in aer.

Numai bine!


Ps:e probabil sa mai ai(si) crash-uri,dar fix de asta ai fost indrumat sa iei ez.


Mersi mult de raspuns man. Da electronica e complet neatinsa, prabusirea in sine nu a fost violenta, modelul a cazut in bot de la 4 - 5 metri, dar a cazut in bot si s-a rostogolit pe spate in ampenaj. Nu e vorba de asamblat un "puzzle", e o desprindere curata de o parte si de cealalta a botului acolo unde se prinde canopia, in apropierea acelor prinderi negre, sa nu uitam, ma repet este crapat pe ambele parti si se mai tine doar in burtica si ceva banda. Cat despre intariri ma gandeam sa le fac cu ceva baghete din balsa, dupa cum ziceam si mai sus am o placa destul de mare din care pot taia lejer cate baghete sau placi vreau. Ideea de baza e ca principalul responsabil eu sunt, trebuia sa stau cuminte in casa, dar m-a mancat in "bip" si m-am scarpinat ca atare.
0

#129 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 11 April 2011 - 11:43 PM

Incearca inainte de toate sa-l lipesti, curat si fara alte adaosuri. Si prima oara verifica daca adezivul nu ataca spuma pe care o ai - unele transforma spuma intr-o balta cleioasa...
Daca te apuci sa dai cu balsa, si ce mai spuneai tu o sa modifici centrajul in primul rind. Nu mai zbura pe vint, macar acum. Ai rabdare, ca nu au intrat zilele in sac ce naiba...

Aceasta postare a fost editata de aedrin: 11 April 2011 - 11:44 PM


0

#130 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 12 April 2011 - 12:25 AM

Vezi postareaaedrin, la 11 April 2011 - 11:43 PM, a spus:

Incearca inainte de toate sa-l lipesti, curat si fara alte adaosuri. Si prima oara verifica daca adezivul nu ataca spuma pe care o ai - unele transforma spuma intr-o balta cleioasa...
Daca te apuci sa dai cu balsa, si ce mai spuneai tu o sa modifici centrajul in primul rind. Nu mai zbura pe vint, macar acum. Ai rabdare, ca nu au intrat zilele in sac ce naiba...


Adezivul folosit este asa numitul Kanagom, nu ataca polistirenul si tine destul de bine, cat despre balsa stiu ca ceea ce voi face eu va schimba radical centrul de greutate. Am confectionat o mica "cusca" pozitionat in interiorul modelului care impreuna cu 2 sipci amplasate de o parte si de alta a botului il intaresc destul de tare, cu siguranta pe viitor nu voi mai avea probleme, si am facut totul in asa fel incat daca din intamplare (si sper sa nu fie asa) mai dau cu el de pamant sa se rupa tot in acelasi loc pentru a-mi usura munca si a nu transforma modelul in "puzzle". Lectiile dure se invata la fel de dur :) , data viitoare stiu ce am de facut :) . Ca un mic apropo, in cazul in care (Doamne fereste) modelul nu mai poate fi recuperat dupa o prabusire, adica in sensul ca pur si simplu nu il mai pot reconstrui ce ziceti de acest fuzelaj, el vine "piele" adica fara nimic pe el, mie ramanandu-mi doar sa mut electronica de pe EZ pe acesta. Era doar o curiozitate de a mea, EZ-ul inca se mai tine bine. Dar as fi curios de parerea voastra, ce ziceti? Intr-o eventualitate merge facuta tranzitia? :D
0

#131 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 April 2011 - 03:03 AM

Modelele din polistiren expandat, spuma cea de toate zilele, se lipesc cu adeziv poliuretanic (cel care expandeaza), cele precum al tau se lipesc cu CA (super glue). Ceea ce ai tu este un adeziv destinat lipirii balsei. Bineinteles ca este cuminte sa faci o incercare cu adezivul intr-un colisor neinsemnat, nu ca ai putea gasi asa ceva in modelul tau...Toti tinem la zburatoarele noastre ca la Ileana Cosanzeana.
Nu are rost sa-l intaresti ci, doar, sa-l restaurezi. Ideea este, nu de a face un tanc, ca oricum se va farma, ci, de a invata sa zbori. Deci: simulator, conditii prielnice si mult calm. Aerompdelismul nu-i pentru grabiti, ci, pentru oameni cumpatati care stiu ce vor si fac ceea ce trebuie.
Multa, multa bafta. Gandeste pozitiv, zgarieturile de pe model sunt precum cicatricile de pe fata eroului intors de la batalie. Sunt o dovada ca a luptat.

PS. Inteleg ca vrei sa-ti transformi pursangele intr-o facatura jalnica, clona, sau cum s-o fi chemand?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 April 2011 - 03:06 AM

0

#132 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 April 2011 - 05:59 AM

Nu il intari foarte tare pentru ca se va rupe exact din locul in care se termina intaritura. Am facut si eu ca tine la inceput.........Foloseste Bison Poliuretanic pe post de lipici ca-i sfant.
Daca ai nevoie de fuselaj, am impresia ca il gasesti la comanda la Bucuresti pe str. Sperantei......cauta si tu pe gugu....
0

#133 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 12 April 2011 - 07:52 AM

Incearca totusi sa pui niste poze,e cam greu sa faci asistenta pe baza descrierilor....
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#134 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 12 April 2011 - 09:49 AM

Va multumesc mult de tot pentru raspunsurile prompte, reparatiile au luat sfarsit, acum ramane sa ies cu el la teren sa vad ce si cum, de ingreunat clar nu este vorba despre asa ceva, mai mult de 40 de grame in lemn de balsa nu am adaugat. Si voi face tot posibilul sa revin si cu cateva poze. Numai bine. :pardon:
0

#135 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 13 April 2011 - 11:36 AM

Yeeeeeeeeeey :excl:, in sfarsit am facut si eu rost de o camera foto si cu ocazia asta voi urca cateva poze cu EZ-ul. Astept pareri de la voi atat e bine cat si de rau. Numai bine :good:.
- aici aveti o imagine de ansamblu a componentelor.

- magnetii ce sustin aripile in zbor, desi nu am apucat sa ii testez asa cum se cuvine, inca de la montarea lor nu am mai zburat.

- cutia din balsa confectionata pentru a oferi rigididate dupa prabusirea ce aproape mi-a rupt botul.

- 2 sipci tot din balsa pozitionate de o parte si de alta si situate fix pe mijlocul rupturi, mentionez ca cutia de mai sus nu este lipita de spuma ci doar infipta.

- folosind un bat pentru frigarui am intarit ampenajul vertical ce la randul sau era cat pe ce sa fie rupt.

- inversarea canalelor mi-a fost sugerata la teren pentru a ma invata mai usor cu comenzile.

- electronica incape la fix, chiar daca spatiul a fost usor restrans.

- o vedere din fata complet asamblat.

Ar mai fi fost inca o poza de urcat dar nu mai am loc, in ea se veadea o bucata de plumb ca aceasta situata deasupra bateriei pentru a-i oferi modelului un control mai bun.

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 13 April 2011 - 11:37 AM

0

#136 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 13 April 2011 - 11:43 AM

Pune ceva in directie sa o maresti...
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#137 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 13 April 2011 - 11:48 AM

Vezi postareapilo, la 13 April 2011 - 11:43 AM, a spus:

Pune ceva in directie sa o maresti...


Am umblat la gaurile de prindere de la servouri si de la urechiile atat de pe profundor cat si de pe directie, am aproape unghi de 45 de grade la ambele, merge brici :excl:, nu am de ce sa o maresc si asa pe carma am DR mai mare decat la profundor ca sa nu se intoarca prea tare. Din pacate nu tine vremea cu mine ca ieseam cu el la un zbor si faceam si un filmulet, dar de mai bine de o saptamana nu am mai vazut soarele pe cer :good:. Oricum mersi de idee, mi s-a mai sugerat. Alte ideei, sugesti, sfaturi, ar mai fii?

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 13 April 2011 - 11:48 AM

0

#138 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 13 April 2011 - 12:25 PM

Intarirea la ampenajul vertical, am senzatia ca o sa provoace niste probleme directiei prin turbulentele create de acea bagheta. Ar fi mai bine pusa de-a lungul "bordului de atac", decat pe o laterala a ampenajului.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#139 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 April 2011 - 12:28 PM

Vezi postareaprotheus, la 13 April 2011 - 12:25 PM, a spus:

Intarirea la ampenajul vertical, am senzatia ca o sa provoace niste probleme directiei prin turbulentele create de acea bagheta. Ar fi mai bine pusa de-a lungul "bordului de atac", decat pe o laterala a ampenajului.


sau o tija de carbon IN deriva, rezolvi si estetica si rezistenta...Si eu as lipi cusca aia daca tot ai facut-o si as renunta la balsa de pe exterior, parca este prea exagerat...

Aceasta postare a fost editata de aedrin: 13 April 2011 - 12:30 PM


0

#140 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 13 April 2011 - 12:38 PM

Vezi postareaaedrin, la 13 April 2011 - 12:28 PM, a spus:

sau o tija de carbon IN deriva, rezolvi si estetica si rezistenta...Si eu as lipi cusca aia daca tot ai facut-o si as renunta la balsa de pe exterior, parca este prea exagerat...


Recunosc ca sunt un mare idiot :excl:, trebuia sa ma gandesc in loc sa o infig pe langa ampebaj trebuia sa o bag direct in el. Gata, ma pun pe treaba si rectificam problema :good:. Alte parere, opinii etc?
0

#141 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 April 2011 - 12:43 PM

Vezi postareapinti2d, la 13 April 2011 - 12:38 PM, a spus:

Recunosc ca sunt un mare idiot :excl:, trebuia sa ma gandesc in loc sa o infig pe langa ampebaj trebuia sa o bag direct in el. Gata, ma pun pe treaba si rectificam problema :good:. Alte parere, opinii etc?



subtiaza tija aia inainte de a o infige, incearca sa ajungi la un profil dreptunghiular in sectiune - adica lat si aseaza-o cu partile late catre fetele derivei... umbla usurel, sa nu plezneasca spuma

0

#142 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 13 April 2011 - 12:45 PM

Vezi postareaaedrin, la 13 April 2011 - 12:43 PM, a spus:

subtiaza tija aia inainte de a o infige, incearca sa ajungi la un profil dreptunghiular in sectiune - adica lat si aseaza-o cu partile late catre fetele derivei... umbla usurel, sa nu plezneasca spuma


Alta idee geniala, eu voiam sa o bag asa, pfffffffff ce inseamna sa fi incepator, mda lasa ca ma fac eu mare. Mersi de sfat. :good::excl:
0

#143 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 14 April 2011 - 02:00 PM

Gata si reparatiile finale, cele 2 baghete de balsa din bot din laterale au fost indepartate, cutia interioara lipita de spuma si bagheta de frigarui lipida de ampenaj a fost introdusa pe centrul acestuia. Momentan nu mai pot pune poze, am returnat camera, dar odata cu indreptarea vremi voi veni cu noi poze la lumina soarelui si chiar si un filmulet. Ca o paranteza, cine vine la RR 2011 si daca este cineva din bucuresti cu masina si cu 2 locuri libere ma poate anunta si pe mine? Numai bine. :)

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 14 April 2011 - 02:01 PM

0

#144 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 17 April 2011 - 05:42 PM

Offfffffff, firar :D, iara a dat ghinionul peste mine. Azi am iesit la un zbor deoarece in sfarsit s-a incalzit vremea, toate bune si frumoase, iar cand m-am intors acasa am scos acumulatorul sa il pun la incarcat. Tin sa mentionez ca motorul nu mai pornea dar mai avea ceva curent cat sa miste umpic servourile. Asta ar fi a 2-a incarcare de cand se afla in posesia mea si tot a 2-a cu incarcatorul cumparat. Dupa ce am urmat pasii inscrisi in manualul de utilizare al incarcatorului si am apasat butonul de start a inceput sa bipaie, am cautata eroarea respectiva in manual si imi indica deconectarea firelor de la senzorul de incarcare, in cazul meu 4 la numar. Acum vine problema, in cazul de fata chiar nu ii deconectasem. I-am scos si dupa ce i-am reconectat a pornit fara probleme dar in loc sa inceapa procesul de incarcare pe ecarnul incarcatorului m-i se indica ca acesta era deja incarca si ca ar fi timpul sa il deconectez. O alta problema ar fi ca pe incarcatorul meu se afla 4 leduri responsabile cu numarul de celule, la prima incarcare se aprindeau 3 acum se aprinde numai unul. Acum vine si problema mea, avetii idee ce s-a intamplat? Sa se fi "ars" acumulatorul, culmea ca nu miroase si daca il conectez la avion imi merge, nu mai plaeaca motorul deoarece o fi destul de golit dar servourile mi le misca, sau am probleme cu incarcatorul meu. Sper sa imi puteti da un raspuns cat mai curand si daca vreti poze nu ezitati sa imi cereti si voi posta de indata ce le voi face. Va multumesc pentru ajutor si numai bine.
0

#145 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 April 2011 - 09:13 PM

acumulatorii de genul ala nu se "ard", ei se umfla si explodeaza, asa incit cred ca ai fi aflat daca au o problema...
Hai cu mai multe detalii vis a vis de incarcare si de eroarea de conectare a egalizatorului...
Este posibil ca firele egalizatorului sa aiba intreruperi, de aia ar trebui verificate cu un aparat de masura - ar trebui sa ai un minus si niste plusuri si fiecare sa-ti arate un curent de x volti. Acu` citi volti or fi, nu am idee, plini sunt cam 3,7 descarcati complet ar trebui sa fie pina in 0,8.
Bun, daca fiecare raspund prezent la apel, verifica si cum stau in priza incarcatorului, poate acolo nu fac contact cum trebuie sau cine stie ai pus aiurea priza.
Incearca si o incarcare de proba la un curent mai mic decit de obicei, si vezi ce zice incarcatorul. Si daca tot am ajuns la incarcator ,poate ar trebui sa te gindesti si ca poate are el vreo problema. Daca mai ai alti acumulatori pune-i pe aia la incarcat si vezi ce se intimpla si cu aia.

0

#146 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 17 April 2011 - 10:11 PM

Mersi de raspunsul prompt, mai multe detalii nu pot da decat daca te sun si te tin de vorba vre-o 20 de minute si iti explic pas cu pas ce imi recomanda manualul si ce fac eu. Desi sper din toata inima sa fie o intrerupere ceva la firele egalizatoare si sa nu fie de la incarcator, sunt intr-o mare pana de bani, asta imi mai lipsea. :) O sa incerc sa umblu prin vecini sa vad cine are un aparat de masura si ma pun la treaba. De pus priza pinilor aiurea in incarcator nu cred, am scos fiecare pin in parte l-am presat cu un patent pentru lucri marunte incat sa intre mai intepenit in pin decat inainte si tot asa imi da, iar pe deasupra imi zice ca firul negru sa il aliniez cu o sageata de pe carcasa incarcatorului, deci chiar nu am cum sa pun priza gresit. . De incarcat la un curent mai mic nu pot, singurul reglaj acare il pot face din incarcator e setarea Ma, de la 300 la 3000, curentul de incarcare etc se seteaza automat, cel putin asa zice in manual. Mi-ar fi placut sa am si alti acumulatori cu care sa fac o proba, dar nu am. Si ar mai fi o preblema, la o cautare mai atenta pe forum am aflat ca sunt singurul aeromodelist pe o raza de 50 de km, daca nu chiar mai bine, oricum o sa incerc sa merg la teren cu tot cu incarcator si vedem ce pot face. In cazu in care nu ma descurc o sa te bazai maine cu un telefon. Astept si alte pareri si va multumesc mult pentru ajutor. Numai bine. :angry:

Aceasta postare a fost editata de pinti2d: 17 April 2011 - 10:14 PM

0

#147 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 April 2011 - 10:14 PM

Vezi postareapinti2d, la 17 April 2011 - 10:11 PM, a spus:

In cazu in care nu ma descurc o sa te bazai maine cu un telefon. Astept si alte pareri si va multumesc mult pentru ajutor. Numai bine. :angry:

O.K....

0

#148 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 17 April 2011 - 11:51 PM

Vezi postareaaedrin, la 17 April 2011 - 09:13 PM, a spus:

Acu` citi volti or fi, nu am idee, plini sunt cam 3,7 descarcati complet ar trebui sa fie pina in 0,8.


E vorba de 4 volti si un pic cand e incarcat, si minim 3 volti descarcat. Daca are sub 3 volti o / pe celula, inseamna ca e de rau pentru pack.

Eroarea o poate da si daca e prea descarcat packul. Cand nu pui egalizarea, el recunoaste dupa voltaj si e se "pare" ca ar fi un pack de 2 celule gata incarcat. Cand pui mufa de egalizare, i se pare prea putin pentru unul de 3 celule si iti da eroarea. Daca e intradevar prea descarcat cum banuiesc, poti sa incerci cateva minute incarcare pe program de NiCD/NiMh, pana vezi ca iti urca voltajul peste 9 volti si ceva pe pack, apoi intrerupi, pui mufa de egalizare si treci inapoi pe program de LiPo.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 17 April 2011 - 11:52 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#149 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 17 April 2011 - 11:58 PM

Vezi postareaprotheus, la 17 April 2011 - 11:51 PM, a spus:

E vorba de 4 volti si un pic cand e incarcat, si minim 3 volti descarcat. Daca are sub 3 volti o / pe celula, inseamna ca e de rau pentru pack.

Eroarea o poate da si daca e prea descarcat packul. Cand nu pui egalizarea, el recunoaste dupa voltaj si e se "pare" ca ar fi un pack de 2 celule gata incarcat. Cand pui mufa de egalizare, i se pare prea putin pentru unul de 3 celule si iti da eroarea. Daca e intradevar prea descarcat cum banuiesc, poti sa incerci cateva minute incarcare pe program de NiCD/NiMh, pana vezi ca iti urca voltajul peste 9 volti si ceva pe pack, apoi intrerupi, pui mufa de egalizare si treci inapoi pe program de LiPo.



In manual zice sa aleg tipul de baterie, apoi sa conectez senzorii si poi mufa deans principala. Daca fac acesti pasii fara sa apas start imi arata pe ecran 8.81v. Sa fie acumulatorul prea descarcat? Si daca urmez pasii tai cu incarcare pentru nicd/nimh nu risc sa stric nimic? Iti multumesc mult mult de tot de raspuns, usor usor incep sa ma prind si eu. ;)
0

#150 Useril este offline   pinti2d 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 501
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 18 April 2011 - 12:09 AM

Proteus iti multumesc din toata inima mea, esti un om de milioane. Ai cuvantul meu ca eram cu nervii la pamant, am crezut ca mi s-a stricat fie incarcatorul fie acumulatorul. Am facut cum ai zis tu. Am schimbat setarea de pe lipo pe nimh, am conectat mufa deans fara egalizator si am incarcat pana peste 8v, am ajuns pe la 10.25v, am oprit incarcarea, am setat inapoi pe lipo, am conectat mufa de egalizare si mufa deans si totul a mers brici. Oameni buni va multumec din tot sufletul, sincer va zic asta imi mai lipsea. pe viitor cum pot face sa nu mi se mai descarce atat de mult acumulatorul. Proteus sa ai parte de tot ce iti doresti in viata, sincer eram terminat, dar mi-am revenit. :good::drinks:;)
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro