Modificari pentru Easy Star pentru a obtine maximul din acest avion
#1
Postat 06 March 2011 - 08:58 PM
Dupa 6 zboruri cu acest avion am facut o modificare:marit directia si pus balamale la profundor.Zic eu...e deajuns.
Dar nu e.Motorizarea lasa mult de dorit.Da,are autonomie mare(20-30 minute in functie de stilul de pilotaj)dar degeaba daca tot timpul ma chinui sa iau altitudine.Asa ca un motor BL FC2826-9T, Kv 1820 va inlocui Permax-ul 400.De la 5x4 voi trece la APC 6x4 push.Regulator de 20 A.
Alta modificare facuta sunt eleroanele.Nu prea merge din directie prea mult.Las o poza cu dimensiunile lor.
Mai multe detalii maine,cand ajunge coletul.
Ce alte modificari ati adus ez-ului pentru a zbura mai bine?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#2
Postat 06 March 2011 - 10:57 PM
Zbor acast avion de vreo 3-4 ani, si am incercat si cu motor BL, si cu eleroane ....etc....eu sunt de parere ca pasaroiu zboara f. bine asa cum vine de la mama lui. Si eu am marit directia cu 2 cm ,ajuta ce i drept. Motorul cel mai bun pt. mine e permaxul cu care vine echipat, dar il zbor numai cu lipo 3s, e mult mai rapid, urca destul de bine.....si nu ti face griji... motorul nu se arde. Sigur ca motorul BL e mai eficient dar sa nu uitam ca vorbim de un slow-flyer....un motoplanor...
stima...
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#3
Postat 07 March 2011 - 01:01 PM
Nu iti bate joc sa ii tai eleroane, strici bunatate de aripi :nea: Eu nu l-am cioplit pe al meu dar am zburat (inaugurare) la camp avioanele altora si nu m-au incantat eleroanele deloc.
Daca vrei sa zbori cu eleroane ia-ti / fa-ti un trainer de spuma/depron facut ptr asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 07 March 2011 - 01:03 PM
#4
Postat 07 March 2011 - 01:02 PM
I-am pus elicea Apc 6x4 Push si surpriza...se incalzeste.Dupa 5-10 secunde de mers la 50%-40% era cald.Sensul e bun,impinge motorul,nu trage.Are rost sa-mi fac griji?(3s)Eleroanele au dimensiuni bune?
Daca se doresc informatii la cum am prins motorul de avion...cereti si vi se va da.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#5
Postat 07 March 2011 - 01:08 PM
Cumva sistemul tau de prindere a motorului freaca capatul axului si motorul merge astfel infranat vreun pic?
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 07 March 2011 - 01:09 PM
#7
Postat 07 March 2011 - 10:19 PM
Insa vara..plasticul pe care e pus motorul se poate topi de la caldura si eventual...rupe?
Aceasta postare a fost editata de pilo: 07 March 2011 - 10:20 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#8
Postat 07 March 2011 - 11:25 PM
Chiar si vara, curentul de aer care suiera pe langa suportul de motor il va raci suficient incat sa nu se crape.;)
#9
Postat 08 March 2011 - 06:37 AM
pilo, la 07 March 2011 - 01:02 PM, a spus:
I-am pus elicea Apc 6x4 Push si surpriza...se incalzeste.Dupa 5-10 secunde de mers la 50%-40% era cald.Sensul e bun,impinge motorul,nu trage.Are rost sa-mi fac griji?(3s)Eleroanele au dimensiuni bune?
Daca se doresc informatii la cum am prins motorul de avion...cereti si vi se va da.
pai daca 'impimge nu trage'..el pe unde se raceste ?poate in zbor curentul de aer o sa-l raceasca..
#10
Postat 08 March 2011 - 07:51 AM
#11
Postat 08 March 2011 - 08:11 AM
incepatoru, la 08 March 2011 - 06:37 AM, a spus:
Oameni buni (vorba lu' Banica JR :D ), nu va mai puneti o mie de intrebari sterile, bagati-l la zbor cat mai repede sa vedem rezultatul. Dupa mine, o intrebare productiva ar fi: zboara EZ bine chiar daca centrul de greutate este prea in fata (se poate intampla asta cu un Lipo mare). R: Nu, nu zboara bine, zboara excelent si foarte stabil.
Orice motor, daca sunt bine alese si elicea si voltajul recomandate de producator, nu se va incalzi periculos de mult (in cazul lui Pilo pot spune ca a facut o alegere foarte buna cu ambele). Chiar daca nu sta fix cu bobinajul in curentul de aer asta nu inseamana ca nu se va raci. In timpul zborului, curentul de aer circula prin cele mai nebanuite si minuscule orificii. Si mai punem la socoteala ca la Easy Star nu ai de ce sa stai cu motorul la maxim pe toata durata zborului.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 08 March 2011 - 08:12 AM
#12
Postat 08 March 2011 - 11:14 AM
Florinelu, la 07 March 2011 - 01:01 PM, a spus:
Nu iti bate joc sa ii tai eleroane, strici bunatate de aripi :yahoo: Eu nu l-am cioplit pe al meu dar am zburat (inaugurare) la camp avioanele altora si nu m-au incantat eleroanele deloc.
Daca vrei sa zbori cu eleroane ia-ti / fa-ti un trainer de spuma/depron facut ptr asa ceva.
Salut!
Sa stii ca imi place mai mult cu eleroane decat cartele de telefon in coada sau alte dracovenii!!! este mult mai controlabil si daca nu iti convin eleroanele ai avantajul ca poti sa il pilotezi doar din deriva si profundor.
#13
Postat 08 March 2011 - 11:17 AM
pilo, la 07 March 2011 - 10:19 PM, a spus:
Insa vara..plasticul pe care e pus motorul se poate topi de la caldura si eventual...rupe?
Sal!
Am folosit un tub de medicamente si un motor de 2200 kv pe elicia standard. motorul merge la 7,4 vcc dar ii dau si cu 3 cell.
Cu motorizarea asta zbor de 2 ani si nu a luat foc nimic.
#15
Postat 08 March 2011 - 08:57 PM
Alta problema.Cum e mai bine sa pun servo-urile?Pe mijlocul eleronului,spre fuselaj sau spre varful aripii?cablu este(chiar in exces as spune)Si cum fac locasul pt servo care sa vina in aripa?
Poze...
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#16
Postat 08 March 2011 - 08:58 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#17
Postat 08 March 2011 - 10:27 PM
#18
Postat 09 March 2011 - 09:04 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#19
Postat 09 March 2011 - 09:35 AM
florin100%, la 08 March 2011 - 10:27 PM, a spus:
Trebuie cu scrisul spre motor?Am pus elicea ca cea veche,cu scrisul spre coada.O intorc,mersi de observatie :)
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#22
Postat 09 March 2011 - 10:07 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#23
Postat 10 March 2011 - 09:25 AM
Aceasta postare a fost editata de pilo: 10 March 2011 - 09:25 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#24
Postat 12 March 2011 - 02:05 PM
Am probat cioroiul.Zboara.Si inca in ce hal!Pleaca de jos,cu motorul la 70%.Am zburat cu un 3s 1800 aproape 25 de minute.Cateva probleme am avut:
1)se incingea esc-ul.Motorul era rece,ca doar era la aer.L-am scos din fuselaj si l-am asezat frumusel afara
2)imi ies aripile din fuselaj la loop-uri.Implicit si mufele de la servo.De 3 ori a trebuit sa aterizez cu un singur eleron in functiune.
Ce bine ca celalalt era pe pozitie neutra....
In rest e suuper puternic.Nu merge la orizontala chiar la infinit,dar e aceptabil.Vreo 5-6 secunde cu botul perfect in sus tot sta.
Faceti-va fratilorr eleroane ca-i superb.Cateva poze.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#25
Postat 13 March 2011 - 03:43 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#26
Postat 13 March 2011 - 04:54 PM
pilo, la 13 March 2011 - 03:43 PM, a spus:
Mai nea Pilo,cand vii la aterizare si botul o ia in sus,NORMAL trebuie sa IMPINGI (in jos) profundorul.Acum,ori ce ai facut tu nu sunt flapsuri,ori lucrezi cu comenzile pe dos.Flapsurile,cand le actionezi trebuie sa coboare,daca le-ai facut sa se ridice,nu se mai numesc flapsuri,sunt spoilere,frane sau cum le-o mai zice.In ambele cazuri se compenseaza din profundor.
#27
Postat 13 March 2011 - 07:09 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#28
Postat 15 March 2011 - 10:18 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#30
Postat 16 March 2011 - 08:07 AM
Pe langa asta nu sunt bani...de inca un esc +motor +chef de bricolat.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech