Modificari pentru Easy Star pentru a obtine maximul din acest avion
#61
Postat 18 September 2011 - 06:47 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#62
Postat 03 October 2011 - 08:41 AM
Ma intereseaza:
Lungimea,Anvergura,Latime aripa fata/spate,Lungimea aripii spate si inaltimea aripii spate.
Mersi,
tel. 0764 917 006
#63
Postat 03 October 2011 - 09:14 AM
Milet, la 03 October 2011 - 08:41 AM, a spus:
Ma intereseaza:
Lungimea,Anvergura,Latime aripa fata/spate,Lungimea aripii spate si inaltimea aripii spate.
Mersi,
Ti le dau imediat ce ajung in posesia modelului(e la tara ;) )
Aceasta postare a fost editata de pilo: 03 October 2011 - 09:14 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#65
Postat 09 October 2011 - 05:10 PM
Lungimea profilului aripii 19,5 cm
Lungime totala 90 cm
Latime profundor(stab+parte mobila) 10 cm
Lungime profundor 47 cm
Inaltime deriva 15 cm.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#68
Postat 09 October 2011 - 09:11 PM
Daca ar fi anvergura 1350 cm ar insemna 13 metri jumate.Ar fi misto,ma incadram la ultrausoare. :blush:
Daca ar fi deriva 150 cm ar fi cat aripa...ar fi haios(si extrem de greu de coada :blink: )
Daca ar fi lungimea de 9 metri nu ar incapea nici untr-un autobuz
Aceasta postare a fost editata de pilo: 09 October 2011 - 09:14 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#69
Postat 13 October 2011 - 08:41 AM
#70
Postat 13 October 2011 - 09:41 AM
adioperator, la 13 October 2011 - 08:41 AM, a spus:
Eu iti sugerez sa iei din start EZglider,daca pui aripi mai mai nu cred ca rezolvi prea multe.
La cat de tzeapan e easy starul nu se merita fuselaj nou.Bison polireutanic e sfant pentru el si se poate lipi cat vrei.
Apropo,cat costa perechea de aripi de ezglider?Ma tenteaza si pe mine :drinks:
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#73
Postat 13 October 2011 - 02:25 PM
Si dupa cum vad ...unii nu "stie" matematica,sau poate din neatentie,cine stie.Mai punea-i un zero cum zice "incepatorul" si ma trezeam ca vorba ta la ultrausoare:).
Bafta!
tel. 0764 917 006
#74
Postat 23 October 2011 - 07:39 PM
Am facut inca o modificare easy star-ului din dotare.Am inaltat nacela motorului astfel incat o elice de 9 inch sa se poate roti fara probleme.Intentionam sa pun o elice de 7' ,dar se pare ca..am taiat cam mult...din polistiren :good::pardon:.
Cateva poze...
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#75
Postat 23 October 2011 - 07:40 PM
Bafta la bricolat.
PS:stiu ca arata urat ca naiba..dar daca e functional de rupe..cui pasa???:good::D:D
Aceasta postare a fost editata de CiprianGL: 23 October 2011 - 07:41 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#78
Postat 24 October 2011 - 10:40 AM
Oricum in maxim nu se clinteste deloc...deci am facut treaba buna cu bisonu':yahoo:
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#79
Postat 24 October 2011 - 12:54 PM
Pentru intarirea fuselajului in partea posterioara am aplicat o teva de carbon de 5x3.
http://img155.imageshack.us/img155/8645/p1040936a.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/3296/p1040938a.jpg
#80
Postat 24 October 2011 - 10:28 PM
Daca ai posibilitatea, prelungeste fuselajul pana cand dimensiunea de la capatul aripii si pana la ampenajul orizontal se apropie cu cea de la EG. Asta presupune pozitionarea acumulatorului cat mai in fata. Ampenajul orizontal de la EZ este identic cu cel de la EG
#81
Postat 25 October 2011 - 10:15 AM
Ideea este ca ampenajul are lipiturile finale sunt facute, daca-mi spuneai inainte de operatiune :)
Sa inteleg ca fuselajul mai scurt cuplat la aceste aripi poate duce la o angajare in limita de viteza mai mare? Ma gandeam sa folosesc ampenajele de EG dar cel vertical e mult mai inalt si-mi era teama sa nu dea vibratii mai mari in fuselaj datorita faptului ca elicea sufla aerul spre directie.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 25 October 2011 - 10:17 AM
#82
Postat 25 October 2011 - 10:40 AM
Intaritura aia la coada chiar nu intelegh pentru ce este...eu nu am nimic intarit(inafara de aripi ca-s maniac si fac loop starns)si merge fara probleme.
Pentru motorizarea suprema iti recomand ceva de genul asta... sau asta..ca nu-i mare diferenta la pret in jonctiune cu o elice 6x4 sport APC de termic(ca sa reziste la peste 30000 rpm scosi de motor)
In acest caz...recomand intariarea serioasa cu placaj a nacelei motorului....just in case :).In maxim ar trebui sa ajunga pe luna.
Sa intaresti deriva cu niste carbon daca tot sufli cu 100 km/h in ea...:yahoo:
Cu motorizarea asta poti duce lejer si o camera de-un kil.:)
Bafta la alegeri.
Aceasta postare a fost editata de CiprianGL: 25 October 2011 - 10:41 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#83
Postat 25 October 2011 - 12:39 PM
#84
Postat 25 October 2011 - 10:31 PM
EZ-ul cu aripi de EG, daca este bine echilibrat si are motor voinic zboara perfect. Atata doar ca se angajeaza mult mai repede decat EZ-ul clasic. Dar daca ai mana buna si deriva mare faci minuni cu el. Ceea ce spuneam eu este valabil in conditiile in care vrei sa obtii aceleasi performante de zbor cu ale EG-ului clasic.
Eu am acuma in lucru primul meu EZ (care este varza la acest moment) si pe care il voi modifica asa cum am spus mai devreme (voi posta pe forum de unde plec si la ce voi ajunge). Afirmatiile anterioare se bazeaza atat pe experienta de zbor a unui coleg din Iasi, care zboara de foarte mult tiimp un EZ modificat, dar si pe probele pe care le-am facut personal cu EZ-ul nr.2 la care am pus aripi de EG si de Electro junior. In ambele variante EZ-ul a zburat bine, dar nu la fel ca in echiparea originala (EG respectiv Electro Junior). De aici am tras concluzia ca trebuie de lungit fuselajul, in conditiile in care greutatea finala a modelelor, motorizarea si elicea erau similare (+/- 5 %)
#86
Postat 26 October 2011 - 09:15 PM
tetea, la 25 October 2011 - 10:31 PM, a spus:
EZ-ul cu aripi de EG, daca este bine echilibrat si are motor voinic zboara perfect. Atata doar ca se angajeaza mult mai repede decat EZ-ul clasic.
Nu inteleg de ce s-ar angaja mai repede. E mai violenta angajarea, sau din cauza momentului mai mare (al aripii) se redreseaza mai greu ?
Din ce inteleg, coarda aripii e comparabila la EG si la ES, nu ?
#88
Postat 27 October 2011 - 06:47 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#90
Postat 31 October 2011 - 09:15 PM
La camp primele zboruri au fost dezamagitoare, zbura numai in valuri si se angaja imdiat. Ulterior am schimbat acumulatorul de 1600 cu unul de 2200 mAh pentru a modifica centrul de greutate exact ca in planuri, greutatea a ajuns la 900 gr. Schimbarea a fost de necrezut, planeaza incredibil, imi da impresia ca in planare e un pic mai rapid decat EasyStar.
Motorul folosit este un TowerPro BM2408-21, de la colegul Dorin, cuplat la o elice de 6x5,5 nu are tractiune prea incantatoare. Voi incerca o alta elice 7x6, sper la rezultate satisfacatoare, oricum motorul va trebui schimbat dar deocamdata partea financiara nu-mi permite.
Am montat si camera pe el exact deasupra aripilor in zona centrului de greutate si asa planeaza foarte bine.
http://img842.imageshack.us/img842/5250/p1040941c.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/2559/p1040943e.jpg