Aeromodel facut din minte nimic planificat
#5
Postat 27 February 2011 - 07:06 PM
#6
Postat 27 February 2011 - 07:10 PM
Lonjeronul ...doua varfuri de undita din fibra de sticla, 5 lei bucata la articole de pescuit, din ala plin...
Tijele de comanda...pai...cat mai ieftin Frigarui din bambus ....foarte pitina sarma de otel de 0,5 (prin bunavointa lui NAVOMARIUS)
#9
Postat 27 February 2011 - 07:16 PM
#11
Postat 27 February 2011 - 07:23 PM
NAVOMARIUS, la 27 February 2011 - 07:16 PM, a spus:
A ZBURAT.....chiar bine de tot...fara nici un fel de uramri....Cu botul in vant...face punct fix...cu motorul la 50%, si cu elice GWS EP-7030. Super stabul...linistit...
Are totusi o problema...trenul de aterizare trebuie rigidizat..( e facut din spite de roti de biciclete...) si se indoaie la aterizare....ce-i drept ca am zbirat pe zapada...si pe nitel vant...de cele mai multe ori turbulent, dar nu prea il deranjeaza...
#12
Postat 27 February 2011 - 07:23 PM
#14
Postat 27 February 2011 - 07:31 PM
#15
Postat 27 February 2011 - 07:37 PM
#16
Postat 27 February 2011 - 07:40 PM
#19
Postat 27 February 2011 - 08:51 PM
Aripa are ca lunjeron doua varfuri de undita din fibra de sticla (se vede in prima poza)...iar la mijloc..o bagheta de brad, de 8x8mm, cam de 30 - 40 cm de lunga...(nu mai stiu) care rigidizeaza mijlocul aripii. Nu are diedru deloc si nic alte ranforsari. Baghet e lipita cu Bizon Monocomponent poliuretanic de acele varfuri de undite. Poate ca era mai bine sa fi matisat acea bagheta cu cele doua bete de fibra...dar nu m-am gandit de la inceput..
Pratic, aripa ar fi trebuit sa aiba anvergura de 2 m...(doua bucati...x lungimea unei coli de polistiren de 3 mm)..dar am scurtat-o la lungimea betelor de fibra...
Asa cum am promis.....o sa-l masor maine pe PAsaroi...si o sa-i public "formele"...
#21
Postat 28 February 2011 - 08:22 PM
Ps....numai doi nebuni puteau iesi la zbor pe o vreme ca asta....-6 grade, vant tare, cu rafale scurte...macar constant pe directie, din Nord, de la rusi...
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 28 February 2011 - 08:24 PM
#22
Postat 28 February 2011 - 08:33 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#23
Postat 28 February 2011 - 09:21 PM
anvergura = 133 cm
coarda la mijloc= 20 cm
coarda la capete= 16,5 cm (initial a fost 15 cm dar mi s-a parut prea lunga su le-am taiat la nivelul lonjeronului)
Practic intradosul e facut din doua bucati, doua trapezuri cu dimensiunile de mai sus...iar lungiea acestora este de 65 cm...exact ca e un varf de undita din ala plin. se vede din pozele postate
Profilul aripii...pai intradosul e drept iar extradosul e curbat pe niste profile din depron de 3 mm, puse din 10 in 10 cm, cu o grosime de 1 cm de la bordul de atac pana la acel lonjeron, aproximativ 7 cm de la bordul de atac...
Extradosul intre servourile eleroane e exact lungimea unei coli de depron adica fix un metru, cat are coala, si am completat cu bucati extremitatile...Lipiturile sunt facute cu adeziv monocomponent si ranforsate cu schoci din ala ieftin, lat..Am pus mai mult adesziv la bordul de atac, asa sa fie mai tare...
Eleroanele...exact cat o rigla de 30 cm desenate la 8 cm de extremitatile aripii
Ampenajul orizontal e un dreptunghi cu dimensiunile de 40x14 cm, la care am desenat un profundor cu anvergura tot de 40 cm cu coarda la extremitati de 3 cm si 5 la mijloc...
Ampenajul vertical...e trapez cu baza de 12 cm usor inclinat spre spate, cu o inaltime de 18 cm...iar latura de sus e de 7 cm. Directia e dreptunghi 13 x 3 cm
Fuselajul e construit pe batiul motorului. adica pe un dreptunghi de placaj de 3 mm de 7 cm x 4 cm, pe care e prins motorul luat de la Navomarius. Lateralele fuselajului sunt facute din depron de 6 mm trapez cu dimensiunile ..7 cm la motor, 3 cm sub ampenajul orizontal si cu o lungime...pai cat un varf de undita din acela gol pe interior...per total are acum 80 cm si acopera si motorul. Partea de dedesupt e depron de 3 mm, ranforsat cu acel varf de undita...
Compartimentul acumulatorului are 14 cm siu are la baza doua resturi de bagheta de 8x8 mm pe care am lipit arici(pentru fixarea acumulatorului) iar in fata e prins motorul iar in spate e inca o bucata de placaj de 3 mm se vede in poze...
Balamalele din schoci din ala lat, fara insertii...dar de buna calitate...ceva bete de frigarui ca intarituri si gata Pasaroiul
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 28 February 2011 - 09:21 PM
#25
Postat 28 February 2011 - 09:45 PM
acilea o sa fie....am uploadat un MOD...nu m-am gandit sa-l transform in Avi...dar o sa o fac maine
#26
Postat 28 February 2011 - 10:12 PM
#27
Postat 01 March 2011 - 01:41 PM
Astept o zi fara vant sa-l vedem aunci..poate azi...deocamdata e super ok afara, doar ca mai fulguieste....
Pasaroiul e cuminte in porbagaj...foarte aproape de terenul de zbor....si trei acumulatori sunt deja incarcati...
#28
Postat 01 March 2011 - 10:26 PM
#30
Postat 02 March 2011 - 09:53 AM
Mihai_supy, la 01 March 2011 - 10:26 PM, a spus:
Salutare...
1. Felicitari pt. realizare...
2. Deproniada are o perioada de inscriere...si una de constructie. Cea de constructie...inca nu a inceput.
3. Eu astazi am vazut acest topic...si (daca nu a intervenit vreun moderator) nu pot decat sa fiu uimit...si sa te declar cel mai tare modelist. Mai explicit..pe 27.02. ne spui ca vrei sa faci un avion..si in cateva ore ne povestesti cum a zburat....fantastic :good:
Inca odata felicitari..si multa bafta.