Placa zburatoare Super Falcon 120 transformare edf->turbina
#61
Postat 11 July 2011 - 09:13 AM
Number of downloads: 85
-am pus toate servourile sus , inclusiv valva franare proportionala 8.jpg (158.3K)
Number of downloads: 97
- si canopia ii gata (inclusiv sistemul de prindere) mai trebe numa sa dau o gaura ptr un holshurub in spate ca sa tina canopia.
9.jpg (161.91K)
Number of downloads: 99
cam atat tre sa ma duc sa iau niste suruburi de 2mm ca sa pot continua dar n-am timp = lene / cald :rolleyes:
#62
Postat 11 July 2011 - 09:39 AM
Era doar o idee .
#63
Postat 11 July 2011 - 01:21 PM
Iamzoli, la 20 May 2011 - 08:42 AM, a spus:
ps:nu prea dau mare atentie la cum arata interiorul ,daca e taiat frumos si chestii din astea .... nu e important ptr mine
As reface, spun si eu, pieselor din placaj pentru fixarea distribuitorilor pneumatici. Si anume cu un orificiu. Asa, cum se vede in fotografie, nu-mi inspira incredere. Dar eu sunt paranoic.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 July 2011 - 01:26 PM
#65
Postat 15 July 2011 - 09:35 AM
REAL DESIGN, la 11 July 2011 - 09:39 AM, a spus:
Era doar o idee .
de acord cu tine .articulatiile sferice net superiore fata de furci metalice plus ca elimina problema cu unghiurile.....si daca as fi avut sigur as fi pus :))... si cam tozti isi zboara placa cu astea metalice cu care vine asa ca am zis nu mai dau comanda.....
acu oricum nu ii asa problema ca daca sare cumva furca de la frana de exemplu ma opresc in gard deci oricum ma opresc :wacko: ......
Lasa ca asa macar ii mai intersant+ datorita unor complicatii la EDF care era destinat lui ,voi face maidenul direct pe turbina termica asaaaaaaa voi garanta prezenta cel putin dublu al numarului de iepuri care o sa se uite la morcovul meu ....
nu prea am timp sa lucru la el deja sa redus timpul la 2 ore pe saptamana... ma simt ca si germania in 1945 ... debia daca mai producea cateva avioane....
@Dan_mitea suporti sunt prinsi al dracului (rusian style made) poti sa tragi cat vrei de valve ca nu se misca nica :rolleyes:
#66
Postat 21 July 2011 - 08:16 AM
1.jpg (150.84K)
Number of downloads: 61 2.jpg (92.08K)
Number of downloads: 63
i-am pus si creierul(its alive !!!! its alive :drinks:))) ) , tras matzele si am instalat rezervorul (se inghesuie treaba)
6.jpg (203.59K)
Number of downloads: 70
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 21 July 2011 - 08:20 AM
#67
Postat 21 July 2011 - 08:17 AM
3.jpg (147K)
Number of downloads: 95 4.jpg (137.96K)
Number of downloads: 93 5.jpg (162.68K)
Number of downloads: 100
acuma fac un alt suport mai mic ptr turbina ii aproape gata mai un pic :yahoo:
#68
Postat 21 July 2011 - 09:38 AM
P.S.
Pentru un ochelarist ca mine coloritul imi da senzatia ca nu prea ajuta la identificarea rapida a pozitiei intardos/extrados
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 July 2011 - 09:39 AM
#69
Postat 25 July 2011 - 08:44 AM
poate lucra la cosmetica
cat despre camera "no comment"
1) am terminat suportul ptr turbina , a iesit perfect fara eroare ...0 niente ...cred ca am avut bulan
1.jpg (94.22K)
Number of downloads: 75
2) am pus provizoriu toate tijele de comanda (provizoriu pana le dau cursele), am fost si eu invatat cum se pun corect servourile ptr flaps
in poza 2 se vede la ce ma refer .. in acest fel cand modelul va zbura forta va fi minima pe servo si nu va consuma curent in timpul zborului
3.jpg (122.6K)
Number of downloads: 52 4.jpg (130.32K)
Number of downloads: 52
3)am mai inghesuit un pic interiorul modelului ....mult loc nu mai este
5.jpg (118.89K)
Number of downloads: 48 6.jpg (116.26K)
Number of downloads: 42
4) am prins ecu
8.jpg (121.74K)
Number of downloads: 41
5) pompa + valve (pare strangulat furtunul la pompa trebuie sa verific)
9.jpg (121.74K)
Number of downloads: 46
6) UAT, cel mai indicat (zice in manual da nu inteleg de ce) sa stea putin inclinat preferabil 45 grade
10.jpg (171.09K)
Number of downloads: 54 11.jpg (137K)
Number of downloads: 67
7) turbina montata ,
12.jpg (159.54K)
Number of downloads: 77
inca nu i-am dat unghi e doar pusa asa de test moment , unghiul calculat ptr aceasta turbina este de -8 grade...acu ma
chinui cu arc tangenta sa vad cat trebe sa o ridic sa ajung acolo... inca nu stiu daca il fac atat unghiul
daca las unghi zero ... modelul la full power tot timpul o va lua in sus si normal se face un mix ptr a incerca de a rezolva problema..(dar asta va insemna drag)
daca pun unghi -8 ...modelul va zbura drept la orice power si va zbura mai repede darrrrrr decolarea deorece turbina va impinge modelul in jos
e mult mai dificila.....viteza mult mai mare la decolare ....mult mai mult teren....si cand se desprinde se duce pe verticala in sus.... turbina fiind orientata in jos va arde iarba....
ma gandesc sa ii dau vreo 4-5 grade ptr inceput apoi sa vad cum se comporta...
cam atat sa facut pe weekend (un weekend bun noroc ca a plouat ca altfel sotia avea prioritate si nu faceam mai nimica)
#70
Postat 26 July 2011 - 09:17 AM
nu imi iese cg-ul ,cel putin acolo unde l-am dorit nu imi iese...
cam unde am pus acum bateriile e ok cg dar nu imi convine ca va fi prea mult zgomot electric
1.jpg (279.24K)
Number of downloads: 82 2.jpg (152.02K)
Number of downloads: 76
am sa mut bateriile chiar sub sticla de combustibil (unde este service hatcul postul #67), ce fain suna :clapping:)))))))) , numai pentru asta va trebui sa mut emcotec-ul sa schimb din nou canalele etc.... imi da vreo 1-2 zile de lucru(2 ore pe zi) dar nu e stressss . ptr ca aici ploua.....si ploua.... si plo.... p.....
si valva de la HK unisens de umplere reciepent retract sa blocat a trebuit sa o dau afara ca sa o repar ...si acolo acum mai am un o pic de lucru . MULTUMESC HK
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 26 July 2011 - 09:18 AM
#71
Postat 28 July 2011 - 10:21 PM
hai,hai ca se termina vara.... oricumfelicitari pentru model, :D
Norbi
#72
Postat 29 July 2011 - 08:14 AM
am mai bibilit la model si am rezolvat problema cu cg se pare ca nu sunt singurul care tine bateriile sub rezervor....acuma caut prin gunoi sa vad daca gasesc o roata de front usoara...asta care o am eu ii frumoasa facuta cu rulmenti and shit dar cand inchid trenul te cam sperii cat muta misca cg :(...
un lucru macar a fost pozitiv ...am inceput sa umplu rezervorul si se pare ca nu influneteaza cg (mi a fost frica ca o sa am probleme cand e pe un sfert plin)
avand in vedere ca e cod galben aici nu ma stresez sa il termin ca oricum nu am vreme buna sa il zbor, iar acum ma bate gandu daca se arata vremea buna sa ma duc pana la brasov si sa ii fac maidenu acolo in week urm...daca e sa se intample ceva macar sa am spectatori :yahoo:
dar na totul depinde de vreme :angry2: ...momentan si acolo arata ca vine ploie
#73
Postat 29 July 2011 - 08:46 AM
P.S.
La modele cu tren retractabil stiu ca CG-ul se facea cu el ( trenul ) strans - inchis - desii daca la aterizare iti face CG-ul zob prin deschiderea trenului .... e cam naspa.
#74
Postat 29 July 2011 - 08:53 AM
Multa bafta si aterizari line!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#75
Postat 08 August 2011 - 07:01 AM
Placa a zburat in 6.07.11 la brasov.... :D
decolarea a fost fara complicatii (sub un infernal placut urlet de whoooossshhhh) a urcat perfect in sus fiind doar nevoie de 3 trimuri dreapta pe ail....
a decolat asa de frumos si fara complicatii datorita trimarile pefecte pe care le-au facut bogdan stancu si camilM si pentru asta le multumesc din suflet (Multumesc)
dupa care a trecut si verificarea tehnica a lui adyC (a dat ok-ul) cu toate ca a remarcat joc in servo-uri pe directie , joc care s-a remarcat la viteze mari doar....
zboara usor si precis ....nu te tine in stres ,acolo unde il pui acolo merge...nu ii place vantu il cam clatina chiar si la viteze mari (probabil din cauza portantei mari)
aterizarea....hmmmm nu prea a fost reusita ...am incercat de trei ori sa il pun jos si de fiecare data am venit prea tare ...si batea un vant lateral cam enervant... la a treia incercare deja modelul trecut deja de jumatatea pistei am decis sa fortez aterizarea (modelul devenise mai greu de coada cea ce insemna ca combustibilul era pe gata) asa ca l-am impins in jos , viteza fiind mare si trenul fiind trailing ...a urmat un kangerooo efect si la aruncat inapoi vreo 2 metri in aer...in momentul acela sa oprit timpul ptr mine si au decurs repede optiunile ptr mine! sa inchid trenu sau nu (reduc damagu-l)... de accelerat numai avea rost (pana ce crea thrust turbina mai dura vreo 4 secunde)... l-am impins de bot un pic dupa care tras maxim elevator pe la 1m a intrat in stall si a picat pe trenul din spate stanga si roata din fata....
damage report ....light....suporti din lemn tren sau dezplipit(noroc ca au lucrat chinezi prost le multumesc)...trunion tren fata usor indoit...roata fata fisurata....
am lipit la loc suporti din lemn cu pu in 10 minute si am cumparat 2 roti de la phoenix cu 4 lei sa am rezerva :) ...din pacate trunionul nu am reusit sa il indoim la loc ...cu toate ca flypol a pus la dispozitie o menghina...am sa il dau saptamana asta la cineva sa vad daca poate sa il indoie la loc si daca da sapt asta il zbor non-stop la siria...
modelul este capabil sa decoleze si sa aterizeze pe distante scurte cu putin exercitiu vreo 20 de aterizari si + frane ...recomand totusi sa nu repeta greseala mea si totusi sa faca maidenul pe o pista de cel putin 200m
PS : dupa aterizarea rezervorul era gol golutz ....turbina tragea din hoper...deci mai aveam cateva secunde de zbor...cu toate ca am zburat doar vreo 5min asta trage ca o vana sparta :rofl:
nu am poze sau filme...
rog mult daca cineva a filmat sa posteze filmu.....stiu ca camilM are ceva poze asa ca...
#76
Postat 08 August 2011 - 08:28 AM
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#77
Postat 08 August 2011 - 11:47 AM
http://farm7.static.flickr.com/6013/6021559814_26da5c9ce5_b.jpg
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#78
Postat 10 August 2011 - 12:41 AM
de ce nu incerci sa vorbesti la aeroport, ar trebui sa te lase deoarece nu mai e auroport cu circulatie intensa, si doar de acrobatie si planorism, totusi la aeroport ai asfalt pentru decolare si aterizare si nu faci 60km in plus pentru un zbor,
#79
Postat 10 August 2011 - 07:06 PM
sincer mai dau cateva zboruri cu el la siria (sper numai sa nu fie iarba prea mare) , trunion-ul a fost reparat iar jetul e din nou RTF ...cum se lasa vantu asta idiot ma duc la niste ture ....
alternativa daca la siria e prea mare iarba pe pista ,vb cu colegi de la oradea sa vad daca ma primesc :)
dupa ce il dotez cu frane o sa zbor de pe autostrada cu el :pardon:
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 10 August 2011 - 07:07 PM
#80
Postat 10 August 2011 - 07:43 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#81
Postat 11 August 2011 - 12:10 AM
Pana atunci bafta la zbor, vezi ca la siria se poatetunde iarba cu 3L de benzina, si 30 de minute de facut ture.
#82
Postat 11 August 2011 - 12:42 PM
#83
Postat 11 August 2011 - 06:30 PM
Aceeasi problema este si la Cv.
Daca se doreste a se zbura de pe Cv Intl. atunci trebuie respectate reglementarile vamale, cu alte cuvinte treci prim vama cu toate bulendrele si asta numai in cazul in care s-a obtinut aprobarea comandirului.
Daca aeroportul din Arad si-a pastrat statutul de aeroport international (si s-ar putea sa si-l fi pastrat) atunci procedura este aceeasi, chiar daca activitatea este amortita.
Nu-ti spun din carti ci chiar am urmat aceste formalitati pentru a zbura o data pe aeroportul din Cv. Comandantul a fost foarte OK dar ne-a permis accesul in singura zi cu trafic redus. Am trecut cu toate bulendrele prin vama, la fel ca la check-in iar masina a fost controlata de jandarmii care asigura paza aeroportului.
Pentru a evita aceste probleme am ramas la varianta initiala respectiv intretinerea unei portiuni de 130 x 30 m pe aerodromul Balta Verde. Intretinere pe timpul verii insemnand tunsul ierbii pe aceasta portiune "alocata" noua.
Pentru intretinere am cumparat o masina de tuns iarba si din cand in cand am mai folosit una "de imprumut", proprietate a unuia dintre zburatori.
Apropo pe suprafata respectiva ne "dam" cam 2.5 ore cu vre-o 2 litri de benzina.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#84
Postat 11 August 2011 - 07:45 PM
comnean, la 11 August 2011 - 06:30 PM, a spus:
..................
.................. Nu-ti spun din carti ci chiar am urmat aceste formalitati pentru a zbura o data pe aeroportul din Cv.
..................
Cu astea ???? !!!!
CAP 21 EP, CAP 21 2,5cmc
JET ILUSION
CANARY 40
SU 27, Flyng Wing
P.S.
Nu cred ca merita efortul !
#85
Postat 11 August 2011 - 09:29 PM
si la noi sunt aceleasi reguli.... treci prin vama te perchezitioneaza baietiii....masina nici nu intra in aeroport.. o lasi afara iti iei catrafusele si mergi pe jos pana la taxi ... nu pe pista, ca acolo n-ai ce cauta... dar poate vb nush cu cineva si mai se schimba regurile
maine dau o fuga pana la siria (vad ca ii vreme buna) ...daca se poate zbura am sa zbor daca nu ma duc sa vad daca mai porneste masine de tuns iarba ca de la intalnirea de anu trecut parca vad ca na mai fost pornita...
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 11 August 2011 - 09:31 PM
#86
Postat 12 August 2011 - 12:56 AM
maine mai apelez la doi amici care sunt pe aeroport profesori de planorism dar nu cred ca avem vro sansa, asa ca ramane Siria, si vorbim cu Coji, sa vedem cum sta cu portiunea unde se construieste poate acolo ne rezolva loc si pentru noi, a promis ca ne face hangar si tot ce avem nevoie dar ma e pana termina. sa speram ca la anu sa avem conditii muuult mai faine decat pana acuma la zbor,
#87
Postat 12 August 2011 - 10:18 AM
Nuuup, cu colectia de gunoaie din spuma! Mi-a placut teribil cum se dezintegrau rand pe rand, in picaj, direct in bot pe pista betonata. Daca cadeau pe iarba eram oarecum tentat sa le mai repar asa ca mi-am propus sa le "crashuiesc" pe beton ca sa nu mai aleg nimic din ele.
Era prea multa bataie de cap sa ma apuc sa le fac poze si sa le postez la "vanzari". Am incercat sa trec si cu masina peste, am incercat sa le dau foc cu hartii de 50 Eur si tot mi-au mai ramas cateva!
Oricum de atunci mi-a trecut dorul de spume, am mai evoluat si eu un pic....si asta era acu' un an.
Oricum rezervat pentru tine, for ever, buca dreapta la care inca nu i-ampus aripi, dar pentru tine fac si asta.
Sorry Iamzoli!
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#88
Postat 12 August 2011 - 11:22 AM
Ideea era ( a nu stiu cata oara ) ca si eu merg la zbor cu ai nostrii colegi care au cam castigat tot ce se putea castiga in materie de campionate nationale de aeromodelism, care au cam tot ce inseamna avioane si heli de super clasa cu echipari pe masura ..... D A R - N U o sa ma vezi spunand ca E U AM FOST LA ZBOR LA ........ bla bla bla .
Totdeauna ai vorbit despre mersul la zbor cu al tau amic ca si cum toate JET-urile alea ti-ar apartine.
Totdeauna ai dat solutii tehnice despre turbinele amicului ca si cum tu le-ai montat, reglat etc .
Stiu ca poate si mie mi-ar fi drag sa ii car lui Roger Federer geanta cu rachetele de joc sau sa ii umflu rotile de la bolid lui Michael Schumacher sau macar sa le dau cu crema de ghete dar ...... am totusi o limita - ar fi peste puterile mele .
P.S.
Nu era mai simplu de spus ???? : " .... atunci cand amicul meu s-a dus sa zboare la CV ocazie in care l-am insotit si eu
( daca asa o fi ) la intrarea in zona aerodromului ( aeroportului ) a trebuit sa ...... vama, check, antitero, antidrog, caini utilitari specializati ... pe spume , etc etc .... "
Da pana nu e olteanu fudul .... nu ai ce sa faci !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 August 2011 - 11:24 AM
#89
Postat 12 August 2011 - 11:40 AM
Te racaie?
Imi pare rau sa-ti spun dar atunci cand amicul meu isi zbura jet-ul pe aeroportul din Cv eu nici macar nu eram acolo.
Sunt lucruri total distincte si evenimente total separate. Atunci cand am fost pe Cv Intl am fost cu altcineva pentru a vedea daca merita efortul de a schimba locatia, si da, intr-adevar am zburat o spuma si asta ca sa nu vin cu mana in fund la aerodrom. Celalat coleg "s-a riscat" cu un termic. Ceilalti s-au mai dus de cateva ori, eu nu!
Pentru tine cam atat.
Iar o buca este o buca, indiferent de cum arata. Se pare ca tu vrei numai sa musti nu te intereseaza cum arata, dar daca tii neaparat, sa ai o poza, iti trimit una pe privat.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#90
Postat 12 August 2011 - 11:52 AM
comnean, la 12 August 2011 - 11:40 AM, a spus:
Te racaie?
Atunci cand am fost pe Cv Intl am fost cu altcineva pentru a vedea daca merita efortul de a schimba locatia, si da, intr-adevar am zburat o spuma si asta ca sa nu vin cu mana in fund la aerodrom.
Iar o buca este o buca, indiferent de cum arata. Se pare ca tu vrei numai sa musti nu te intereseaza cum arata, dar daca tii neaparat, sa ai o poza, iti trimit una pe privat.
pai vezi ... e cum am spus eu :
Cu astea ???? !!!!
CAP 21 EP, CAP 21 2,5cmc
JET ILUSION
CANARY 40
SU 27, Flyng Wing
Nu cred ca merita efortul !
P.S.
Tot FUDUL esti ... daca ai tupeul sa compari buca ta cu ...... sa spunem .... a lui Angelina Jolie - doar neinteleasa ta logica cum ca o buca tot buca este poate justifica asa o afirmatie!
Cred ca de aici si confuzia intre Jet-uri si spume si bagat'un seama in orice ocazie !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 August 2011 - 11:54 AM