Modelism - RHC Forum: Placa zburatoare Super Falcon 120 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Placa zburatoare Super Falcon 120 transformare edf->turbina

#1 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 26 February 2011 - 10:36 AM

BUna tuturor
In final m-am decis sa imi iau o placa zburatoare si sa m-a dau(tarai) cu ea pe cer. n-am rezistat pretului si am luat una
in prima faza o sa pun un edf pe ea apoi o turbina.
ptr edf va zbura de la 5.5 kg tractiune in sus decent
ptr turbina se zboara momentan de la 6k la 12 kg tractiune fara probleme

evolutia/inspiratie/copiere modelului arata cam asa P-38->vampire->Bobcat->falcon 120->super falcon 120->tornado

dimensiuni 1.6m/1.95m

o sa am o gramada de modificari de facut asa ca apelez la ajutorul vostru. ca eu sunt mai la inceput de drum cu conostintele de aeromodelism.....

poze:
1) asa a lasat iepurasul cutiile la usa ce ma bucur ca venit mai repede.
Fisier atasat  1.JPG (71K)
Number of downloads: 231Fisier atasat  2.JPG (73.39K)
Number of downloads: 219
2) aripi na arata ok nus super dar nici praf ok- content :good: nu e decupat nimica niente nothing, aici ii de lucru
Fisier atasat  3.JPG (71.78K)
Number of downloads: 201 Fisier atasat  4.JPG (71.25K)
Number of downloads: 198
4) al doilea strat de jucarii
Fisier atasat  5.JPG (69.47K)
Number of downloads: 189Fisier atasat  6.JPG (57.27K)
Number of downloads: 230
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#2 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 26 February 2011 - 10:38 AM

5) fuselaj: nici asta nu e stralucitar va trebui sa indepartez formele din spate ca sa pot baga rezervor /baterii
Fisier atasat  7.JPG (75.28K)
Number of downloads: 245Fisier atasat  8.JPG (84.03K)
Number of downloads: 141Fisier atasat  9.JPG (77.45K)
Number of downloads: 243
6) am vrut sa vad cat de urat arata . vai de capu ce placa :good:)
Fisier atasat  10.JPG (100.03K)
Number of downloads: 328
cu mizeria din camera sunteti deja obisnuiti deci nu o mai discutam :good:

na orisicum capabilitatile de zbor sunt bune zboara incet repede stabil si vine ca un sport jet la aterizare

ok prima intrebare/ajutor catre voi, o sa ma pun in curand sa scot formele afara cam tozti folosesc un material numit "PAPPEL" ptr interior . Unde se gaseste asa ceva la noi preferabil un magazin de aeromodelism?
eu unu nu am mai auzit, probabil voi da, asa ca multumesc ....
Fisier atasat  pappel.jpg (55.08K)
Number of downloads: 338

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 26 February 2011 - 10:40 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#3 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 26 February 2011 - 01:01 PM

Salut,
Felicitari pentru achizitie si sa o zbori cu placere.
Cu pappel-ul ala sigur te-ai intalnit, cel putin ca ambalaj pentru diverse componente aero. Eu am primit cateva motare electrice intr-un astfel de ambalaj. Este o aglomerare de scame de celuloza din hartie reciclata intr-o baza elastica de polimer. Este un "soi" de burete foarte dens alb sau cenusiu. Se taie bine cu o lama foarte ascutita altfel lasa scame.
Nu am vazut pe nicaieri la coala, nu este foarte greu dar nici foarte usor. ca material antisoc sau antivibratii este excelent.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#4 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 05 March 2011 - 03:44 PM

mare lucru nu am reusit sa fac ca nu prea am timp iar timpul care il am il folosesc ptr maintenata upgraduri proiecte curente
mai mult m-am apucat sa ma uit de ce am nevoie ca sa il finalizez

1) m-am pus sa scot formele din spate , trebuia ptr ca trebuie inlocuite cu altele care sa tina o sticla de cola de 2L . hopa fac reclama :lol:
Fisier atasat  1.JPG (73.4K)
Number of downloads: 92Fisier atasat  2.JPG (70.5K)
Number of downloads: 92
2) dupa reusita de la punctul 1 am incercat sa le scot si pe cele din fata nu am reusit si le-am rupt . am luat cioacanul de lipit si am incercat din nou sa le scot a inceput sa mearga dar intr-un loc a inceput sa aibe fibra de sticla de suferit. am renuntat intrun final
Fisier atasat  3.JPG (74.99K)
Number of downloads: 85Fisier atasat  4.JPG (47.99K)
Number of downloads: 79
3) formele nu sunt prinse extraordinar asa cat sa nu poti baga de vina vezi poza
Fisier atasat  5.JPG (54.05K)
Number of downloads: 75



acu am doua intrebari noi
1) cu ce se prind formele astea adica lemn + fibra substanta alba din poza ce este ? ce am cautat e ceva hysol sau ce ? si unde gasesc in ro preferabil magazin rc
Fisier atasat  6.JPG (44.8K)
Number of downloads: 101
2) ma tot gandesc ce servouri sa pun ptr flaps , trebe sa fie analogice, si doi eftine ma gandeam la HS-485HB pe 6V 6KG ar trebui sa fie suficient sau nu ?

ptr ventile retract+ frane folosesc HS-311 bune or fi si in rest vor fi digitale hyperion bb+mg 8kg respectiv 5 kg

total 11 servouri :)
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#5 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 March 2011 - 09:51 AM

intrebare imi proiectez rezervorul
sus vreau sa pun un stut de aerisire vezi poza.

Fisier atasat  rez.jpg (23.87K)
Number of downloads: 137
intrebare daca zbori modelul pe spate nu va iesi combustibilul afara ?
nu ar trebui facut ceva de genu vezi poza 2.
Fisier atasat  rez2.jpg (41.31K)
Number of downloads: 132


raspunsuri la intrebarile anterioare

Citeaza

1) cu ce se prind formele astea adica lemn + fibra substanta alba din poza ce este ? ce am cautat e ceva hysol sau ce ?

se prind cu epoxy . mie m-a fost recomandat un epoxy special cu intarire de 24 de h la care se adauga in amestec fibra de sticla fina de 0.3mm in momentul preparari.

Citeaza

2) ma tot gandesc ce servouri sa pun ptr flaps , trebe sa fie analogice, si doi eftine ma gandeam la HS-485HB pe 6V 6KG ar trebui sa fie suficient sau nu ?

nu ajung trebuie de aprox 8kg.


inca strang info inainte sa ma apuc de build
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 March 2011 - 10:13 AM

La stutul de aerisire se leaga un furtun care va trebuie sa formeze o bucla - ceva de genul : pleaca in sus din stut cam 2-3 cm, se duce catre spatele rezervorului, se revine catre fata rezervorului dupa care coboara sub nivelul lui si iese prin partea de jos a fuselajului , sau poti face cum a facut Florin 100% - il treci de 2-3 ori in jurul gatului de la rezervor .
Asa au toate benzinarele colegilor.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 March 2011 - 10:29 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 March 2011 - 10:13 AM, a spus:

La stutul de aerisire se leaga un furtun care va trebuie sa formeze o bucla - ceva de genul : pleaca in sus din stut cam 2-3 cm, se duce catre spatele rezervorului, se revine catre fata rezervorului dupa care coboara sub nivelul lui si iese prin partea de jos a fuselajului , sau poti face cum a facut Florin 100% - il treci de 2-3 ori in jurul gatului de la rezervor .
Asa au toate benzinarele colegilor.

multumesc RD
o sa incerc variant cu gatul suna bine :rofl: sper sa mearga ca eu folosesc pet cola 2L iar "gatul" are diametrul un pic cam mic
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#8 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 March 2011 - 08:51 PM

Salut,
Ce pompa folosesti?
Nu ai nevoie de stut de aerisire.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#9 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 March 2011 - 08:54 PM

nu inteleg is mai prost in domeniile astea.
la ce pompa de referi ? pompa de alimentare daca da o sa cumpar una manuala.
dar arisirea nu are simplu rol atunci cand tragi din rezervor sa se umple volumul de lichid luat cu aer ?
sau intreb si eu ?

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 16 March 2011 - 08:54 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#10 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 March 2011 - 09:20 PM

E bine ca intrebi!
Este vorba despre pompa de alimentare a turbinei sau crezi ca merge fara?
Pe stutul de alimentare este suficient un cap elastic care sa-ti faca compensarea pe masura ce pompa goleste rezervorul.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#11 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 March 2011 - 09:35 PM

Vezi postareacomnean, la 16 March 2011 - 09:20 PM, a spus:

E bine ca intrebi!
Este vorba despre pompa de alimentare a turbinei sau crezi ca merge fara?
Pe stutul de alimentare este suficient un cap elastic care sa-ti faca compensarea pe masura ce pompa goleste rezervorul.

sorry da nu pricep
pompa e legata la uat alimentarea se va face prin uat.
la rezervor o sa am numai un stut de unde va trage turbina combustibil, si m-am gandit ca mai imi trebuie inca un stut de aerisire, pe masura ce rezervoru se goleste. cap elastic ? poza unde pot gasi ?
mersi
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#12 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 16 March 2011 - 09:49 PM

Un capison din varnis siliconic este OK. La sfarsitul saptamanii poate imi fac timp sa-ti fac o schita completa si il voi ruga si pe amicul meu sa detalieze. Poate pune niste detalii ale circuitului de alimentare de pe ultimul construit.
Adica asta:

Fisiere atasate


MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#13 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 16 March 2011 - 10:08 PM

nu prea am timp maine sau poimaine tre sa dau comanda inclusiv ptr piese rezervor nu am chef sa mai dau apoi inca una
am facut eu schema cum arata momentan
Fisier atasat  rezervor.jpg (29.13K)
Number of downloads: 111
, este rezervor ptr jetul meu dar e 159 de eur clar ca imi fac eu unul mai repede idea e ca si acela e prevazut cu stut de aerisire vezi poza sau se poate lega altcumva in asa fel incat sa renunti la stut ca eu nu am gasit tozti spunea ca asa e corect
Fisier atasat  Super Falcon GFK-Tank3.jpg (92.17K)
Number of downloads: 115
poti da un link la "Un capison din varnis siliconic" sa vad cum arata sau ce este ?
mersi
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 08:48 AM

Chiar sunt curios si eu ce este si cum arata acel capison - poate se poate pune si la benzinare

Cel mai sigur cred ca este un fel de valva unisens elastica - intra aerul dar nu iese carburantul . Daca colegul la vazut sigur el exista si e o chestie destul de desteapta.

La metanoale cu pompa ( Yamada de exemplu ) se monteaza o astfel de valva unisens insa pentru a mentine presiunea in rezervor si ca sa nu se duca metanolul in motor pe partea pe care vine presiune - el trebuie sa mearga catre carburator.
O astfel de valva insa ar fi distrusa de benzina , de metanol nu - posibil sa existe pt. jet-uri ceva rezistent la Kerosen.

La benzinare prin varianta din poza NU ESTE SIGUR ca nu pica chiar nici un strop de carburant dar nu sunt probleme dar la un jet unde turbina atinge temperaturi mult mult mai mari riscul sa se aprinda acel strop e cred mai mare.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 March 2011 - 08:50 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2011 - 09:17 AM

Capisonul siliconic poti sa ti-l faci singur dintr-un capt de furtun pe care-l obturezi la un capat. De altceva nu ai nevoie.
Observatii depre circuitul pe care l-ai postat:
1. Intre pompa si turbina trebuie inserat un robinet astfel incat sa nu existe posibilitatea inundarii turbinei daca ceva din sistem nu functioneaza. Sunt si filmulete cu asa ceva cand datorita inundarii turbinei s-a ajuns la incendierea avionului fara posibilitate de a mai salva ceva.
2. Pendulul sigur il vei prevedea cu filtru de pisla
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 09:48 AM

Daca e doar un stut de furtun inchis la un capat ... la benzinar nu merge - se turteste rezervorul de nu se vede. Posibil la Jet-uri rezervorul sa fie din fibra de sticla rigid numa sa nu crape - cu capison sau fara rezervorul tot inchis ramane si se va vida la un moment dat daca tot "suge" din el .
Credeam ca este o chestie speciala capisonul ala.

P.S.

Doar din curiozitate o sa incep sa caut si eu pe net .... asta daca nu ne mai spun cum au si ceilalti colegi cu Jet-uri.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2011 - 09:55 AM

si daca e din kevlar pompa la un moment dat nu o sa poate sa mai traga din cauza presiuni care se creaza. trebe ventilare ma gandesc ca e ceva banal. numa cand nu stii....
ce am gasit pana acum

Citeaza

1. Intre pompa si turbina trebuie inserat un robinet astfel incat sa nu existe posibilitatea inundarii turbinei daca ceva din sistem nu functioneaza. Sunt si filmulete cu asa ceva cand datorita inundarii turbinei s-a ajuns la incendierea avionului fara posibilitate de a mai salva ceva.

mersi am sa pun . o sa pun si valve unisens

Citeaza

2. Pendulul sigur il vei prevedea cu filtru de pisla

se gasesc multe dar sincer ma gandeam la astacred ca e ok diametru e de 5.8mm deci ajunge ptr 4mm cat am eu nevoie

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 March 2011 - 10:00 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#18 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2011 - 10:02 AM

link incorect si nu mai pot edita deci sorb ar fi asta

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 March 2011 - 10:03 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 10:03 AM

Vezi postareaIamzoli, la 17 March 2011 - 09:55 AM, a spus:

si daca e din kevlar pompa la un moment dat nu o sa poate sa mai traga din cauza presiuni care se creaza. trebe ventilare ma gandesc ca e ceva banal. numa cand nu stii....
ce am gasit pana acum

Stiu dar s-ar fi spus ca iar sunt rau ... asa se intampla cand DOAR vezi la altii - dar poate ..... cine stie ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2011 - 10:09 AM

eu n-am treaba cine ce o vazut unde ce o vazut..... cel mai bine e sa ajungem la o concluzie cum este corect sa se monteze. asa voi sti si eu si alti care poate vor avea candva nevoie.

pana acuma ma gandeam sa pun un stut de ventilare trag furtun il invart de cateva ori dupa gat dupa care il trag afara din mondel asa cum am gasit descris in linku de mai sus.

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 March 2011 - 10:09 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 10:10 AM

Sunt convins ca deja stii poza dar o pun totusi , ca sa o avem in locul schitei mai simple facute de tine :

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  JET.jpg (72.45K)
    Number of downloads: 85

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2011 - 12:59 PM

RD capisonul nu trebuie sa stea fest pe stut. Ideea este sa nu-ti dea combustibilul pe-afara. Daca ai doua maini dibace poti incerca.

RD capisonul nu trebuie sa stea fest pe stut. Ideea este sa nu-ti dea combustibilul pe-afara. Daca ai doua maini dibace poti incerca.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#23 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2011 - 01:07 PM

io tot nu inteleg cu capisonul asta.
poza ceva o schema ? ca nu pricep? is io un pic mai prost asa. cum ii zice in engleza. stau si ma uit pe siturile dedicate jeturile si la fuel accesories nu gasesc "toate fetele sa apeleze la mine :D) " ti-am dat pm ai primit cu adresa mea de mail. dar o poti vedea adresa si daca dai pe profilul meu. numa ada info :D multumesc.
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#24 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2011 - 01:09 PM

Fisier atasat  New Microsoft PowerPoint Presentation (2).htm (3.29K)
Number of downloads: 32
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#25 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2011 - 01:14 PM

Ti-am trimis ppt.-ul.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 01:33 PM

La benzinare cand posesorul nu are o valva de alimentare dedicata pune pe fuselajul modelului un stut ca cele de la rezervor sau de la bidonul de rezervor. Dupa ce face alimentarea cu pompa ca sa nu curga benzina , din furtunul ala galben special pentru benzina taie o bucatica mica, il incalzeste la un capat cu bricheta si dupa ce sa incalzit si inmuiat suficient il strange intre degetele si se lipeste , se inchide, se obtureaza la un capat cum vreti sa ii spuneti ( probabil domnul Dan Mitea va gasi termenul stiintific de aderare a doua suprafete de cauciuc prin presare la cald sau polietilena ce o fi si ma va corecta ).

Dupa aceasta super laborioasa tehnologie il ia si il priponeste, il baga, il pune peste stutul care iese din fuselaj, pe post de dop .

INSA nu fac aceasta chestie la furtunul pentru aerisirea, ventilarea rezervorului DOAR pe alimentare cand nu au valva aia speciala fie ca e 3W sau altceva.
Capisonul ala din furtun este elastic si are prostul obicei sa intre fest pe stut ba chiar sa se "lipeasca" de el si nu mai ai nici o sansa sa treaca vre un pic de aer - daca il faci dintr-un diametru mai mare sigur va zbura de acolo si mai bine ti-l pui mot la basca ca va avea exact acelasi efect.

Iamzoli ori este prea diplomat ori a intrat putin in ceata avand prea multe de rezolvat in timp scurt , eu insa sunt putin mai detasat si chiar urmaream cu interes subiectul deoarece am avut si eu in plan acelasi model dar cu motor cu elice nu cu turbina ... asta e .

P.S.

... poate ca Puya ar trebui sa isi revizuiasca versurile din Americandrim in care spune ca :
" Daca cineva descopera ceva.
Cercetatorii vin, clar, din America."


.....nu de alta dar avem o zona speciala la noi in tara, prietenii stiu unde !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 17 March 2011 - 01:33 PM

Vezi postareacomnean, la 17 March 2011 - 01:14 PM, a spus:

Ti-am trimis ppt.-ul.

poze din ppt trimis de comnean
acuma imi este clar .
o sa folosesc aceiasi idea ca in poza unu
ce mai mentionez si cred ca e corect ca aerisirea(festo) trebuie sa fie in partea de jos a modelulul deorece cand modelul va zbura pe spate festo va fi sus si aerisirea de la rezervor va fi jos. zic si eu cum dicteaza logica

mai e chestie din poza unu care imi pune intrebare ?????
dece de la rezervor pana la pompa se merge cu 6mm furtun iar apoi la pompa la turbina cu 4mm
dece nu direct 4mm peste tot ? ca eu asa ma gandeam

Fisier atasat  schema_1.jpg (116.17K)
Number of downloads: 113
Fisier atasat  schema_2.jpg (68.74K)
Number of downloads: 116

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 17 March 2011 - 01:37 PM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#28 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 March 2011 - 05:18 PM

Zoli nu te complica cu valve de aerisire. Pune cum facem toti la benzinare ( cum a zis si RD). Dupa logica mea vala aia lasa aerul sa intre dar nu lasa sa iasa. Cand alimentezi o sa iti umfle rezervorul ca un balon, eventual o sa il si sparga. Singura metoda e cu stut si cu furtun scos sub model.
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#29 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 March 2011 - 08:37 PM

Solutiile ar fi mai multe. In cele doua scheme se poate vedea ca festo-ul nu este decat un cot care este indreptat spre botul modelului si amplasat in partea de sus. In cea de-a treia diagrama care nu apare sunt descrise trei versiuni de aerisire dintre care una cu capison elastic (sic RD). Amicul meu a amplasat toate aerisirile sub model cu cate o bucla si foloseste dop numai pentru transport. Pana acum nu a avut probleme.
Legatura dintre rezervor si pompa trebuie sa fie cat mai scurta posibil si de diametru mai mare pentru a evita formarea de bule si debit suficient pe partea de admisie a pompei.
Parerea mea.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#30 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 March 2011 - 09:10 PM

Sic ne sic eu nu mai inteleg nimic .

Puncual :

1 intai spuneti distinse domn ( era sa zic cercatator din America ) ca nu trebuie ventilare


Citeaza

Salut,
Ce pompa folosesti?
Nu ai nevoie de stut de aerisire.



2 pe urma daca e tradare tradare sa fie dar sa stim si noi ... deci trebuie ventilare dar se foloseste CAPISON si se pune pe calea de ALIMENTARE

Citeaza

E bine ca intrebi!
Este vorba despre pompa de alimentare a turbinei sau crezi ca merge fara?
Pe stutul de alimentare este suficient un cap elastic care sa-ti faca compensarea pe masura ce pompa goleste rezervorul.


3 surpriza , de fapt valoarea descoperirii ( de aici obsesia cu cercetatorul American )
CAPISONELUL lui Bunelu este OBTURAT - pe unde intra aerul ? nu conteaza

Citeaza

Capisonul siliconic poti sa ti-l faci singur dintr-un capt de furtun pe care-l obturezi la un capat. De altceva nu ai nevoie.


4 Surpriza continua ..... cunoscuti ca fiind mai secretosi din fire cercetatorii ( clar nu vin doar din America ) ca de .. sa nu li se fure ideea
constatam ca nu sunt chiar asa egoisti ei divulga secretul : aerul are pe unde sa intre ( si o spun cu tarie de 2 ( doua ) ori :

Citeaza

RD capisonul nu trebuie sa stea fest pe stut. Ideea este sa nu-ti dea combustibilul pe-afara. Daca ai doua maini dibace poti incerca.



5 in ignoranta mea indraznesc sa spun ca un astfel de CAPISONEL ( ce imi place denumirea ) se pune ca dop pe furtunul de alimentare ca sa curga
benzina cand nu ai valva de alimentare ... nu dau cu quote ca e putin mai sus textul si ca aerisirea se face cu o bucla , doua ale furtunului de ventilare.

6 in final se ajunge la un consens si laboratoarele teritoriale ale colegului confirma ca amicul ( rau e doar sa vezi si sa nu te lase sa pui si tu manuta ) foloseste CAPISONELELE doar pentru transport ca sa nu curga

Citeaza

Amicul meu a amplasat toate aerisirile sub model cu cate o bucla si foloseste dop numai pentru transport. Pana acum nu a avut probleme.





In final tot la brevet la OSIM s-a ajuns dar cu alta tema : Mot de Basca din Capisonelul lui Bunelu

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 March 2011 - 09:13 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro