Puncual :
1 intai spuneti distinse domn * era sa zic cercatator din America ) ca nu trebuie ventilare
Citeaza
Ce pompa folosesti?
Nu ai nevoie de stut de aerisire.
2 pe urma daca e tradare tradare sa fie dar sa stim si noi ... deci trebuie ventilare dar se foloseste CAPISON si se pune pe calea de ALIMENTARE
Citeaza
Este vorba despre pompa de alimentare a turbinei sau crezi ca merge fara?
Pe stutul de alimentare este suficient un cap elastic care sa-ti faca compensarea pe masura ce pompa goleste rezervorul.
3 surpriza , de fapt valoarea descoperirii ( de aici obsesia cu cercetatorul American )
CAPISONELUL lui Bunelu este OBTURAT - pe unde intra aerul ? nu conteaza
Citeaza
4 Surpriza continua ..... cunoscuti ca fiind mai secretosi din fire cercetatorii ( clar nu vin doar din America ) ca de .. sa nu li se fure ideea
constatam ca nu sunt chiar asa egoisti ei divulga secretul : aerul are pe unde sa intre ( si o spun cu tarie de 2 ( doua ) ori :
Citeaza
RD capisonul nu trebuie sa stea fest pe stut. Ideea este sa nu-ti dea combustibilul pe-afara. Daca ai doua maini dibace poti incerca.
5 in ignoranta mea indraznesc sa spun ca un astfel de CAPISONEL ( ce imi place denumirea ) se pune ca dop pe furtunul de alimentare ca sa curga
benzina cand nu ai valva de alimentare ... nu dau cu quote ca e putin mai sus textul si ca aerisirea se face cu o bucla , doua ale furtunului de ventilare.
6 in final se ajunge la un consens si laboratoarele teritoriale ale colegului confirma ca amicul ( rau e doar sa vezi si sa nu te lase sa pui si tu manuta ) foloseste CAPISONELELE doar pentru transport ca sa nu curga
Citeaza
In final s-a inocmit documentatia pentru brevetare la OSIM cu titlul " Mot de Basca din Capisonelul lui Bunelu "
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 March 2011 - 09:17 PM