Cursuri Planorism Unde?
#2
Postat 04 January 2005 - 08:44 AM
Aeroclubul Romaniei este in reforma profunda. De la pepiniera de piloti va trebui sa ajunga un organ care sa produca piloti performeri, inregimentati in loturi, si care vor avea acces la zbor gratuit. Restul... vor plati.
Daca vrei libertate, si zbor eu zic sa te orientezi spre sectorul privat. De exemplu la o aruncatura de rachetutza de tine, la Alba Iulia este un aeroclub privat unde poti sa zbori parapanta, deltaplan, motodeltaplan, RC, si in curand avion. Acum construim o pista noua si in primavara va fi o inaugurare oficiala, cu miting cu tot. Aici poti sa inveti sa zbori, poti sa te perfectionezi daca ai deja cursul de baza, poti sa primesti consultanta etc.
Cam asta ar fi.
big.
#4
Postat 04 January 2005 - 11:07 AM
la Bucuresti se tot fac cursuri, dar cand o incepe zboru, o sa se frece menta (vezi www.mintrubbing.org ) ca totdeauna aici; adica o sa fii la mana mecanicilor, care daca au de reparat vreo dacie pe bani, o sa stea la camp, daca insa o sa aiba de legat via, mers la pescuit in apropiere, etc, o sa zboare tot motoristii lu nentu' Uta, ca ei sunt zburatori adevarati...sau cel putin asa se cred.
Pentru teste, ia si intreaba prin aerocluburile din tara cati au scos la simpla in fiecare din ultimii ani, iar dintre aia scosi la simpla, cati erau in primul an. Asta e un aspect. Restul, cu numarul de planoare/mosoare, resurse si altele, e doar parfum de pierdut vremea. Ca daca nu bagi, nu iese, iar AR, cu toate ca e facut din oameni minunati (luati fiecare in parte), daca ii strangi la o vodca (neaparat mare!) tot o adunatura raman, dependenti de bugete, salarii mici, spagi sub diferite forme, pupincurisme si altele de-ale noastre, de unde s-a inventat homosapiensu' sarmisegetuzii ma-sii.
...iar dupa ce am capatat confirmarea TaticuluiNostruBurtosBig, sa recunoastem ca (daca) ei ne iau pe noi de nebuni, si noi o sa-i tratam pe ei de javre...
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 January 2005 - 01:06 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#7
Postat 04 January 2005 - 06:01 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#8
Postat 05 January 2005 - 12:12 AM
Acici gasiti tot ce aveti nevoi
Nr de telefoane, adrese tot
Dar grabiti-va.. inscrierile se fac doar pana la 31 ianuarie.. asta daca nu cumva sunteti trimisi de cineva...
Succes tutror celor ce vor sa ptrunda in aviatie, oriune
#9
Postat 05 January 2005 - 12:14 AM
#10
Postat 05 January 2005 - 08:36 AM
Un extraordinar om din aviatia sportiva zicea ca aeroclubul e o mumie de faranon, tinuta inca in viata cu aparate. Si careia din cand in cand i se lustruiesc podoabele si i se mai itesc dintii.
big.
#11
Postat 09 January 2005 - 09:47 PM
Cineva imi zicea ca, imediat dupa caderea zidului Bucurestiului, daca ar fi fost o mana de fiar la conducerea aeroclubului, acum era cel mai mare aeroclub din regiune ce putea sa scoleasca un numar impresionant de piloti.
Dar cu timpul.. resursele la avioane s-au dus... cei ce trebuiau sa se ocupe cu birocratia nu s-au ocupat.. samd.
Din cate probabil stiti, licientele date de aeroclub sunt recunoscute doar in aeroculb... caci aeroclubul nu a inaintat niste documente AACR... si ca atare... in afara nu sunt recunoscute licientele.
La SSAvC din 40 de ore de zbor daca ti se recunosc 10 e mare lucru.. chiar daca ai actele doveditoare....
Dar sa ne bucuram si noi cat mai putem de aeroclub caci dupa privatizare.. Dumnezeu cu mila....
#12
Postat 10 January 2005 - 01:57 PM
Agarici, la 9 Jan 2005, 22:47, a spus:
:D ...pai cum vine asta?...sa te bucuri da avioanele alea proiectate de ingineri tampiti care au tubul pitot pe ampenaj si se indoaie, noroc cu talentul tau de a zbura fara indicatie de viteza?...Sa stai in pozitie ginecologica in IAR-ul ala nasol?...oare pe cine am citat acum?...VEZI CUM E?!
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 20 January 2005 - 01:05 PM
E nasol, intradevar, dar e singura modalitate prin care pot momentan sa-mi satisfac setea de zbor....
Si greu ne greu.. la toate le gasim insuficiente, dar atata timp cat putem zbura... ne putem bucura de ele...
E ca masina aia rablagita care iti vine sa o aruci in prapastie dar care te duce la serviciu in fiecare zi si te aduce acasa... cam asta e treaba cu IAR-46-le....
:D
#14
Postat 06 January 2007 - 10:56 PM
am 19 ani si as dori sa fac un curs in vederea obtinerii brevetului de pilot pentru un avion cu 2 locuri.
am inteles de la mai multe persoane ca sunt unele scoli care ofera cursuri gratuite pentru persoanele intre 16 si 21 de ani. este adevarat? si daca da care sunt aceste scoli??
va multumesc mult,
dragos glomnicu