Azi la -3 grade am apucat si eu sa zbor t-rexul 600 e dupa ce l-am reconfigurat.
Am facut schimb intre protos si 600 la unitatile fbl 3g de pe 600 a sarit pe protos si mikado de pe protos a sarit pe 600.
am reconfigurat putin si restul electronicii , aveam niste futaba megafortoase dar cam lente si am pus align ds 610.
configurat mecanica ca la carte, super reglat am sta vreo 2 zile pe mecanica , programul la v-bar facut impecabil.(center sticurile setate cum trebie etc)
la primul zbor la decolare a facut o chestie ciudata pe care am ignorat-o , cand s-a desprins de sol a luat-o pe coada spre mine , am compensat scurt apoi heli sta perfect, pe moment am ignorat faza pana la al doilea pack cand surpiza exact aceasi faza, in rest zboara impecabil (fizic e bine echilibrat poate 1 gram greu de coada sper sa nu fie de acolo)
am incercat inca o decolare si a facut la fel , dar in rest zboara super oki.
de la posesorii de mikado ideii ceva?
Pagina 1 din 1
problema mikado v-bar ma fugareste
#3
Postat 25 February 2011 - 09:47 PM
5.0 pro pe futaba sm bus,
maine testez din nou , posibil ca nicu sa ma fi ajutat cu o posibila cauza, inainte de decolare am verificat platoul (am dat comenzi in toate colurile platoului ciclic ultima fiind pe directia pe care a decolat heli)
maine testez din nou , posibil ca nicu sa ma fi ajutat cu o posibila cauza, inainte de decolare am verificat platoul (am dat comenzi in toate colurile platoului ciclic ultima fiind pe directia pe care a decolat heli)
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#4
Postat 01 March 2011 - 09:32 PM
gata bre rezolvat , intotdeauna la problemele cmplexe solutia e banala.
rezolvarea la mine a fost facuta provizoriu cu 2 bucati de carton , si definitiva cu balsa
la echilibrare nu am luat in calcul diferenta mare de greutate intre packul 40-50 c cu care am facut echilibrarea si celelate 25-35 c cu care am zburat.
pack-ul la 600 fiind pozitionat in fata , rezolvarea am facut-o mutandu-l inainte cu 3-4 mm prin montarea pe baterie a unui distantie din balsa(la camp un banal carton)
600-le zboara bestial cu v-bar , si protosul bestial cu 3g.(incers de nici unul nu eram multumit)
rezolvarea la mine a fost facuta provizoriu cu 2 bucati de carton , si definitiva cu balsa
la echilibrare nu am luat in calcul diferenta mare de greutate intre packul 40-50 c cu care am facut echilibrarea si celelate 25-35 c cu care am zburat.
pack-ul la 600 fiind pozitionat in fata , rezolvarea am facut-o mutandu-l inainte cu 3-4 mm prin montarea pe baterie a unui distantie din balsa(la camp un banal carton)
600-le zboara bestial cu v-bar , si protosul bestial cu 3g.(incers de nici unul nu eram multumit)
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Arata acest topic
Pagina 1 din 1