Ce masina ?
#1
Postat 19 February 2011 - 12:32 PM
Ce vreau eu de la masina ? nu prea multe sa aiba o motorizare pana in 1800cmc ; patru usi ; aer conditonat ; sa nu consume cat tatra sa fie placuta la condus deci cam ce vrea toata lumea de la o masina ...
As vrea o masina ceva mai iesita din comun , sa nu trebuiasca sa ma uit dupa numar prin parcari sa vad care este deci exclud din start loganul , clioul , golfoul ....
M-am uitat dupa multe masini focus ; aro10.4 ba chiar si o 1100 si un prius , dar de la nici una nu am simtit acel "ia-ma acasa" ...
Masina de vis ar fi una care sa combine retroul cu modernul , confortul cu ....
#2
Postat 21 February 2011 - 09:57 AM
#3
Postat 05 March 2011 - 06:15 AM
Insa imi fac cu ochiul PT Cruiserul treaba este ca astea au motoare mari si performante mici ....
#4
Postat 05 March 2011 - 06:59 PM
vlad20, la 19 February 2011 - 12:32 PM, a spus:
Masina de vis ar fi una care sa combine retroul cu modernul , confortul cu ....
Eu zic sa-ti iei o caroserie de Focus cu sasiu de Aro, motor de 1100 si electronica de Prius. O vopsesti roz bonbon iar la mijloc ii fu*i o dunga neagra; p-asta sigur o vei recunoaste indiferent cat de aglomerata ar fi parcarea sau cat de beat esti.
PS: Pachetul de crom si manerele, musai sa fie de la cosciugul ala ambulant de-i zice PT Cruiser.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 05 March 2011 - 07:02 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5
Postat 05 March 2011 - 07:20 PM
MLGore, la 05 March 2011 - 06:59 PM, a spus:
PS: Pachetul de crom si manerele, musai sa fie de la cosciugul ala ambulant de-i zice PT Cruiser.
Esti "rau"...
As intreba si eu daca e vorba de moneda nationala sau de Euro dar sunt convins ca nu conteaza.
E un topic deschis asa de-amoru' artei...cu invitatia: hai sa ne aberam ca e liber.
Hai sa luam matematematic:
- bugetul e 7000 - 9000, deci e mare, ca doar doar are patru cifre. Nu conteaza valuta in care este enuntat.
- posesorul bugetului, trece de la "nationale" aproape interbelice (vezi 1100) la focus (cea mai votata masina din anii '90)
- trece putin si prin prezent amintind de Prius
Daca analizam cele scrise aproape ca a acoperit intreaga epoca a automobilului.
Ce Doamne iarta-ma sa-i propunem ?
Bafta la cumparaturi !
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 05 March 2011 - 07:21 PM
#6
Postat 05 March 2011 - 09:59 PM
@ mlgore sa stii ca esti p durmul ce bun , daca i-as pune si un outboard pot iesi cu ea pe Dambovita .
@ fasconal termenul "interbelic" descrie perioada dintre cele doua razbloaie mondiale deci pana in 1939 (intai septembrie ...Germania invadeaza Polonia iti spune ceva ? ) iar iar prima daci 1100 a iesit pe poarta fabrici in 1969 iar daca o luam tot matematic vdem ca sunt aproape 30 de ani .
Lasand deoparte faptul ca nu sunt instare sa aleg o masina , am sa spun si motivul pentru care mi-au atras atentia 1100 ; r12 ; capri mk1 si fiat 850 coupe , si anume se pot inscrie ca vehicul istoric deci zero taxe (inclusiv daca masina este cumparata din alt stat ) iar pe langa acest fapt pretul masinii creste ...
#7
Postat 05 March 2011 - 10:57 PM
Aceasta postare a fost editata de protheus: 05 March 2011 - 11:00 PM
#8
Postat 06 March 2011 - 01:37 AM
http://www.pestalozzi.net/sb/porsche_cargo944/944_420.jpeg
http://www.4tuning.ro/images/Porsche-944-2500/1905d449fce0ac4a4/Porsche-944-2500.jpg
Desi acest coupe s-ar incadra in bugetul meu nu il pot lua pentru simplu fapt ca este ... coupe
Destul de interesanta aceasta skoda dar sincer am mari semne de intrebare im ceace priveste fiabilitatea .
* Daca as lua asa ceva cu singuranta nu as lasa-o gri , as alege tot o culoare originala poate un negru ?
http://www.skoda-club.net/graphics/gallery/full/125_19651000mb01.jpg
#9
Postat 06 March 2011 - 07:42 AM
vlad20, la 05 March 2011 - 09:59 PM, a spus:
@ fasconal termenul "interbelic" descrie perioada dintre cele doua razbloaie mondiale deci pana in 1939 (intai septembrie ...Germania invadeaza Polonia iti spune ceva ? ) iar iar prima daci 1100 a iesit pe poarta fabrici in 1969 iar daca o luam tot matematic vdem ca sunt aproape 30 de ani .
...
Bineinteles ca ai dreptate, a fost o figura de stil fara nici o conotatie temporala / istorica. Am vrut sa spun foarte vechi dar sa sune mai pompos...
Tot nu inteleg daca posturile tale chiar au vreo legatura cu realitatea.
N-am mai intalnit pe nimeni care sa ceara ajutor la alegerea unui produs / serviciu care sa prezinte asa o paleta larga si sa enunte un singur criteriu primordial dupa care se ghideaza acesta fiind bugetul si cu riscul de a ma repeta, eu tot nu inteleg despre ce valuta este vorba? (RON, EUR, USD...)
Ca sa ma fac inteles, imi suna de parca ai spune ca vrei sa-ti cumperi un produs electrocasnic dar nu te poti hotari daca vei lua aspirator sau aragaz.
Da, la clasice taxa este zero dar sa vezi cat te va costa intretinerea si mai ales cat te va costa s-o pastrezi in starea originala pentru a-i creste valoarea in timp.
O clasica n-o poti asigura CASCO si atunci o s-o pastrezi in garaj (cam acolo se tin clasicele) si o s-o folosesti doar la parade.
Bafta!
#10
Postat 06 March 2011 - 09:53 AM
Cat despre intretinere este la fel ca oricare alta masina , cum o ingrijesti asa o ai , evident daca o fortezi atunci o sa ai probleme dar o data pusa la punct nu ai dece sa ai probleme .
Masina pe care o vreau eu nu o sa fie masina de familie , dar vreau ca atunci cand trebuie sa transport 4 persoane sa o pot face confortabil ; sa pot face "naveta" acasa-scoala-munca (desi in general prefer sa folosesc metroul sau atunci cand este frumos moto ) , iar daca vreau sa merg pana la munte sa o fac fara sa am grja ca imi sar supapele .
Stiu ca de la o masina din perioada aia cer mult prea mult dar tocmai asta este dilema mea retro contra modern sau mai bine spus fiabilitate si de aici m-am orientat catre PT care din pacate are mai multe dezavantaje decat avantaje .
L.E. este vorba de euro iar eu zic ca este un buget destul de decent pentru "prima masina" .
Aceasta postare a fost editata de vlad20: 06 March 2011 - 09:54 AM
#11
Postat 06 March 2011 - 10:25 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#12
Postat 06 March 2011 - 11:57 AM
vlad20, la 19 February 2011 - 12:32 PM, a spus:
Ce vreau eu de la masina ? nu prea multe sa aiba o motorizare pana in 1800cmc ; patru usi ; aer conditonat ; sa nu consume cat tatra
As vrea o masina ceva mai iesita din comun , sa nu trebuiasca sa ma uit dupa numar prin parcari sa vad care este deci exclud din start loganul , clioul , golfoul ....
Masina de vis ar fi una care sa combine retroul cu modernul , confortul cu ....
Cred ca la cele de mai sus s-ar s-ar potrivi Lada Niva. Cred ca e so OK pe gropile noastre.La fel si la munte. De consum si fiabilitate nu stiu nimic.Mie imi place; masinarie sovietica.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 06 March 2011 - 11:59 AM
#14
Postat 06 March 2011 - 02:42 PM
http://www.dancrouchblog.com/wp-content/uploads/2008/01/01.jpg
http://c1959042.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/96_86_96864_3_644x461.jpg
As vrea o masina ceva mai scurta , imi este mai usor cu ea ... nu sunt un sofer grozav ...
4x4 offroad pe mine unul ma depaseste , daca nu am servo trebuie sa ma lupt cu volanu'
Aceasta postare a fost editata de vlad20: 06 March 2011 - 02:43 PM
#15
Postat 07 March 2011 - 12:34 AM
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 07 March 2011 - 12:38 AM
TEL. 0726.191.725
#16
Postat 07 March 2011 - 06:25 AM
Ce credeti de Renault Vel Satis
#18
Postat 07 March 2011 - 09:23 PM
vlad20, la 07 March 2011 - 06:25 AM, a spus:
vlad20, la 07 March 2011 - 06:40 AM, a spus:
" ich weiß wovon ich spreche ich arbeite bei renault uind die karre is hässlich und sau teuer in der reparatur "
:hi:
#19
Postat 08 March 2011 - 02:02 AM
#20
Postat 08 March 2011 - 10:48 AM
Aceasta postare a fost editata de protheus: 08 March 2011 - 10:49 AM
#21
Postat 08 March 2011 - 04:31 PM
Skoda Octavia
Wv Passat
Ford Mondeo
Renault Laguna
Modele fabricate dupa 2ooo.
Si daca se poate putin argumentat de ce una si nu cealalta(in cateva cuvinte).
Cred ca ar fi mai interesant de expus defectele nu calitatile.
#22
Postat 08 March 2011 - 05:32 PM
Daca ar fi sa aleg ceva dintre ele m-as orienta intre octavia si passat cu mare accent pe pasat . laguna are interiorul cam plastios inferior celor de la vw ( skoda este "sub-brand" al acestei marci ). Fordul este undeva la misloc dar in schimb il trag in jos motorizarile destul de depasite in schimb mult mai fiabile decat cele de la renault .
Dar pana la urma fiecare masinuta o sa aibe chichitele ei , daca vrei detalii mai concrete incearc pe un forum de specialitae acolo vei gasii exact ce probleme au , si ce motorizari sunt mai bune , eu nu am postat pe asa ceva pentru a evita "plutoanele " de fanboy
#23
Postat 08 March 2011 - 06:20 PM
#24
Postat 08 March 2011 - 07:22 PM
#25
Postat 08 March 2011 - 07:42 PM
Zen, la 08 March 2011 - 06:20 PM, a spus:
Aprob, unul singur stiu sa aiba asa masina in zona asta, si e foarte multumit de ea. Plus, el nu are probleme in a o gasi in parcare, nu arata fix ca celelalte.
#26
Postat 09 March 2011 - 01:36 PM
Am sa ma duc in weekand sa vad ce si cum , pana acum nu suna foarte rau , avand in vedere ca una in stare buna sare foarte usor de 10.000 e .
Intr-un final ar trebuii sa arate asa http://freerevs.com/...es/37637095.jpg .
Dan nu stiu daca te referi la mine dar daca da iti zic ca la bugetul meu nu gasec nimic nou care sa imi placa , e ca si cum ai vrea o friptura de porc si ai primi una de soia :clapping:
#27
Postat 09 March 2011 - 02:07 PM
Bineinteles ca este, doar o parere personala.
PS. S-a cam dus vremea cand neamtul isi schimba masina pentru ca se plictisea de ea. Acum o schimba pentru ca se apropie problemele si vrea sa le paseze altora.
#28
Postat 09 March 2011 - 05:26 PM
Dar asta ar fi a doua masina in familie ai mei au renault scenic rx4 masina care nu prea este folosita decat la cumparaturi (ai mei sunt pensionari ) iar pentru mine este mare si nu imi place .
Asta ar fi prima masina pe care sa fiu eu propietar , sincer tot timpul mi-au placut masinile vechi si in general cam tot cei facut inainte de 80 , am spus si mai sus sunt perfect constient ca in masina aia mai trebuie bagati cel putin 2000e pentru a o face "demna" , spune-mi masochit sau pueril dar asta este cam toate " proiectele " mele cam asa au inceput cu rable pe care nu prea le vrea nimeni ( mobra 50s -zundapp d200 -cursiera rene din 50 si multe alte nimicuri ) , pana acum am reeusit sa reconditionez tot ce este mai sus aproape pana la stare cu care au iesit din fabrica , deci rabdare pentru restaurare as avea .
Oricum in weekand iau cu mine un "maniac" alfa sa se uite mai bine , nu de altaa dar eu ma entuziasmez repede si cumar tampenii ori iereparabile ori extrem de costisitoare .
Daca vroiam ceva nou saream pe un logan sau pe un sandero "entry-level" fiat , sau poate ceva mai scump si faceam un leasing , dar fiecare cu "bubele " lui .
P.S. Pe viscol in Bucuresti cel mai bine iesi cu metroul , daca nu faci doua ore din periferie pana in centru (asta fara sa fie blocaje .
#29
Postat 09 March 2011 - 05:35 PM
Nimeni nu o sa dea o masina ca esste foarte buna dar vrea altceva , majoritatea masinilor din germania aveau oricum in jur de 100.000 , la noi erau date inapoi , retusat ce era de retusat si vandute mai scump , tineau mai mult si unele inca tin pentru ca sunt ele de o calitate mai buna . Dar in general masinile moderne daca ai grija de ele nu prea ai probleme (renaultul nostru are 270.000 si nu s-a internevit la motor au fost schimbate decat placute , saboti bujii curele de transmisie becuri etc lucruri care se uzeaza relativ usor si care trebuiesc inlocuite la revizi )
#30
Postat 09 March 2011 - 08:37 PM
Deci grija la cumparaturi sa ai, ca asa cum ai observat si tu, cand placinta e si mare si mai miroase si frumos, sigur arde!
Bafta la piatza, nu lua renault! Sau ia; capitalizezi experienta si poti deveni un fel de ioana d`arc pe forumul dedicat.