unul de 55CC a ajuns la mine.
toate bune si frumoase... arata demential, dar.... sa incepem cu inceputul:
rodaj ca in manual, amestec ca in manual... etc, etc. eram entuziasmat rau cand l-am pornit prima data... suna intr-un mare fel.
ehee... apoi l-am pus pe model.
tragea bine namila de aproape 9kg.
dar, dupa ceva vreme... a inceput nebunia. la zbor pe spate incepea sa balbaie... sau si mai rau, se oprea. si uite asa am rupt un model din aceasta cauza. la o prima inspectie, se parea ca pistonul sau camasa se duse-se dracului. apoi mai avea si un cloncanit.
eh, dupa cateva mail-uri cu cei de la Mintor, am convenit impreuna cu AdyC, sa trimitem motoarele la garantie in It. cu aceasta ocazie, am facut si upgrade, de la V1 la V2.
cam asa arata V2:
mintor_02.jpg (47.36K)
Number of downloads: 160 mintor_03.jpg (44.24K)
Number of downloads: 155
mintor_04.jpg (44.42K)
Number of downloads: 156
ca si modificari: au pus carburatorul in spate si i-au atasat si trompeta de aer. carburatorul este de tip nou si el. la fel si aprinderea. desi eu nu le-am trimis aprinderea, ei mi-au trimis o aprindere nou, care are incorporat si tahometru (sau mufa pentru tahometru... tre sa ma mai documentez). la fel, mi-au trimis bujie noua (marca HONDA), plus un set de rezerva flansa si suruburi prindere elice.
cum o merge acum motorul nu pot sa va spun. o sa va tin la curent. pana acum, din cei care au mai facut upgrade sau au luat V2, nu prea am auzit plangeri (ma refer la cei de afara). ramane de vazut in acest sezon sa trag o concluzie.
Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 08 February 2011 - 12:19 PM