Boeing 747 Scara 1:20
#61
Postat 17 August 2014 - 08:39 PM
2 - Eu nu renunt la proiect, ar fi pacat. Acum vopsesc, retusez, polisez motoare si aripi. Saptamana ce urmeaza, poate reusesc sa fac probe de tractiune cu motoarele montate.
#64
Postat 07 September 2014 - 09:15 PM
#65
Postat 09 September 2014 - 08:04 PM
Eu as schimba motoarele acele si asi pune doar doua turbine pe kero sau electrice ,dar cele pe kerosen au sunet real ,doar o idee pentru ca modelul merita :D
#66
Postat 12 September 2014 - 12:23 PM
#67
Postat 12 September 2014 - 12:31 PM
#68
Postat 14 September 2014 - 08:08 AM
Si eu sunt fan miros de combustibil :D
#69
Postat 24 March 2015 - 09:16 PM
Fisiere atasate
-
20150324_170421.jpg (258.32K)
Number of downloads: 153 -
20150324_170430.jpg (235.99K)
Number of downloads: 155
#70
Postat 24 March 2015 - 09:19 PM
Fisiere atasate
-
20150324_170721.jpg (207.92K)
Number of downloads: 158 -
20150324_170929.jpg (253.61K)
Number of downloads: 161 -
20150324_171041.jpg (220.61K)
Number of downloads: 175
Aceasta postare a fost editata de DAC: 24 March 2015 - 09:20 PM
#71
Postat 24 March 2015 - 09:21 PM
Fisiere atasate
-
20150324_171213.jpg (217.58K)
Number of downloads: 135 -
20150324_171407.jpg (216.83K)
Number of downloads: 142
#72
Postat 24 March 2015 - 09:23 PM
Fisiere atasate
-
20150324_171731.jpg (180.46K)
Number of downloads: 60 -
20150324_171744.jpg (176.94K)
Number of downloads: 60
#73
Postat 24 March 2015 - 09:24 PM
Fisiere atasate
-
20150324_171905.jpg (201.03K)
Number of downloads: 76 -
20150324_172230.jpg (229.29K)
Number of downloads: 75
#74
Postat 24 March 2015 - 09:27 PM
part 7
Fisiere atasate
-
20150324_172243.jpg (298.09K)
Number of downloads: 108 -
20150324_172737.jpg (194.75K)
Number of downloads: 97 -
20150324_172359.jpg (203.34K)
Number of downloads: 100 -
20150324_172627.jpg (276.05K)
Number of downloads: 117
#75
Postat 24 March 2015 - 09:28 PM
part 9
Fisiere atasate
-
20150324_172820.jpg (231.49K)
Number of downloads: 105 -
20150324_172932.jpg (201.06K)
Number of downloads: 115 -
20150324_172955.jpg (226.21K)
Number of downloads: 126 -
20150324_173024.jpg (218.8K)
Number of downloads: 127
#76
Postat 24 March 2015 - 09:31 PM
part 11
last part
Fisiere atasate
-
20150324_173246.jpg (243.53K)
Number of downloads: 175 -
20150324_173634.jpg (288.63K)
Number of downloads: 176 -
20150324_174151.jpg (304.69K)
Number of downloads: 185
#78
Postat 29 March 2015 - 10:13 PM
Nu-mi vine să cred. Aţi redefinit tot aeromodelismul, nu numai F4.
Am văzut şi pe la ceilalţi realizări notabile, dar ... .
Vorbesc numai în numele meu. Din clipa asta nu mă mai numesc aeromodelist. Ceea ce fac, sau am făcut, e doar o joacă de copii. Poate că am visat vreodată că aş putea încerca să visez ceea ce faceţi dumneavoastră.
Am înţeles că aţi ieşit la pensie. Vă urez PENSIE LUNGĂ, SĂNĂTATE ŞI PUTERE să putem vedea finalizat proiectul acesta şi multe altele la care v-aţi putea angaja, să vă bucuraţi de ele şi noi pe lângă dumneavoastră.
Vă mulţumesc.
#79
Postat 30 March 2015 - 09:25 PM
Pai sa nu va intreb cat costa acele " minunatii " numite ARF , pe care le consider dusmanul aeromodelismului adevarat...
Ma opresc aici, pt. ca nu vreau sa ma ambalez , si sa starnesc furtuni si discutii pe termen nelimitat.Pana la urma fiecare sa calce pe poteca pe care si-o doreste , dar va rog doar , uitati-va putin si peste gard, sa vedeti ce mai fac uni , pe alte meleaguri, poate va ambitionati,... asa cum am facut eu...Nu este greu ; doar sa vrei , sa intrebi, sau sa ceri ajutor...si le vei primi.
La multe panze de traforaj ....rupte.
#80
Postat 31 March 2015 - 11:21 AM
DAC, la 30 March 2015 - 09:25 PM, a spus:
Pai sa nu va intreb cat costa acele " minunatii " numite ARF , pe care le consider dusmanul aeromodelismului adevarat...
Ma opresc aici, pt. ca nu vreau sa ma ambalez , si sa starnesc furtuni si discutii pe termen nelimitat.Pana la urma fiecare sa calce pe poteca pe care si-o doreste , dar va rog doar , uitati-va putin si peste gard, sa vedeti ce mai fac uni , pe alte meleaguri, poate va ambitionati,... asa cum am facut eu...Nu este greu ; doar sa vrei , sa intrebi, sau sa ceri ajutor...si le vei primi.
La multe panze de traforaj ....rupte.
Aveţi dreptate. Vorbeam de aeromodelismul din România. Cu sfaturi cu siguranţă nu vă pot ajuta, iar să-mi dau cu părerea ... e un sport pe care nu-l practic când e vorba despre lucruri precise. Vorbesc numai despre ce ştiu, iar dacă nu ştiu, întreb.
Am fost foarte încântat să văd ce şi cum construiţi, detalii şi funcţionalitate. Sper să-mi permiteţi să fiu de faţă la primul zbor.
Am început de aproximativ 2 ani să strâng documentaţie pentru un IAR 80. Am făcut şi ceva proiectare pe anumite segmente care în planuri duceau la inadvertenţe în construcţie. Aţi stabilit un nou standard aşa că anumite lucruri, la care iniţial renunţasem, le voi reanaliza. Vroiam ca o dată ce mă apuc de construcţie, să o termin cât mai repede posibil (asta implica şi piedica cu costurile). M-aţi făcut să mă răzgândesc. Chiar dacă îmi va lua mai mult timp, voi face macheta aşa cum merită să fie făcută. Găsisem o firmă în Germania care să-mi construiască motorul de IAR 80, la scară, funcţional, dar preţul m-a speriat puţin. Voi lua din nou legătura cu ei şi găsesc o rezolvare.
Vă mulţumesc.
#81
Postat 31 March 2015 - 09:53 PM
Suna superb, ceea ce spui, in legatura cu firma germana care ar fi dispusa sa faca motorul lui 80 la scara. Da-mi detalii, si mergem impreuna la cheltuiala , in cazul in care te orientezi spre aceeasi scara 1/3.
#82
Postat 31 March 2015 - 11:21 PM
http://www.rhcforum....c/61225-iar-80/
Problema cu motorul e cotoioasă rău. După discuţii destul de lungi nu au vrut să coboare preţul sub 4000 euro, aşa că le-am spus că nu pot suporta o asemenea cheltuială.
Prin Mai plec din nou în Austria şi Germania. Voi redeschide discuţiile cu ei.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 31 March 2015 - 11:25 PM
#84
Postat 01 April 2015 - 12:21 PM
DAC, la 01 April 2015 - 05:30 AM, a spus:
Dau pe mesageria privată. :rolleyes:
Aveţi cunoştinţă cumva de existenţa IAR 80 cu numărul 247, dumneavoastră, sau altcineva, imagini eventual. Am avut o poză alb-negru, dar s-a pierdut din păcate, dar ştiu schema de culori. Deşi nu am găsit nicăieri referiri, ştiu sigur că acel avion a fost zburat de câteva ori de Bâzu Cantacuzino, după război.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 01 April 2015 - 12:21 PM
#85
Postat 02 April 2015 - 08:00 PM
#86
Postat 03 April 2015 - 10:13 PM
Fisiere atasate
-
IAR 80.jpg (296.97K)
Number of downloads: 62
#87
Postat 11 April 2015 - 05:46 PM
Domnu' DAC, esti tare frate!....... Te stiu de la stadiul de "o sa scriu la Boeing", si la acelasi stadiu eu radeam bonom si suficient in barba mea "un-fir-un-par".....
Umil, iti spun un BRAVO sincer, si astept cu interes maiden flight-ul...la care sper sa fiu invitat macar ca om de cafele,,,(stiu sa spal si cestile "dupe").
Am auzit ca unii-altii dau cu mucii-n fasole; treaba lor-asta au mancat de mici; tu vezi-ti de treaba ! De-o fi succes sau esec-temporar(ptiu drace!!!) ca-n aviatie, fii sigur ca suntem langa tine.
Si cum zicea unu'..."ai reusit, continua! n-ai reusit, continua!"
Eu CRED ca ai reusit!
GO AHEAD !!!
#88
Postat 23 April 2015 - 10:15 PM
Ieri am fost intr-o vizita de lucru in "fabrica Boeing" de la Corbeanca. Am constatat ca aripa fusese scoasa de pe linia de montaj si se bagase fuselajul.
Nu am putut sa rezist si sa nu "trag" cu telefonul.
1-800.jpg (299.96K)
Number of downloads: 106
Am incercat sa pun poza la 1024 dar nu ma lasa. Pacat, pentru ca sunt amanunte ce merita vazute.
Se pare ca nici la 800x600 nu ma lasa sa pun decat o poza.