Modelism - RHC Forum: Boeing 747 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Boeing 747 Scara 1:20

#31 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8322
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2011 - 09:55 PM

Scuze de offtopic, starnit de eraser am cautat sa vad si eu acel Kyosho. L-am gasit. Priviti de la minutul 3.30 in sus. merita. De fapt tot clipul merita:


Vezi postareaERASER, la 07 March 2011 - 09:34 PM, a spus:

Salutare,

Referitor la DF, motoarele vor sta in tub in calea curentului de aer, cu tot cu rezonator si vor strica aerodinamica. Personal am avut in 2006 un F-86 de la Kyosho cu motor DF de 2.5cc (OS Max 15CV de 29.000rpm) si tractiunea era foarte slaba, in jur de 650 grame forta, asta cu combustibil de automodel cu 20% nitro. Din acest motiv s-a si distrus la o decolare prea lunga. Cu motoare .46 nu se vor putea depasi 4 kgf, realist vorbind.
Daca nu ai platit deja motoarele, incerca cu .91 sau electrice.

Altfel, sunt impresionat de realizare pana acum si iti doresc putere de munca si rabdare ca sa o duci cu bine pana la capat.

0

#32 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 07 March 2011 - 11:19 PM

fara nici o suparare vorbesc din punct de vedere strict technic. dar df sunt depasite de cele electrice. un vf 91 e echivalentul unui dynamax extreme versiunea 1 pe 10S. 7 kg thrust nu mai e o minune sa il obtii electric. exista deja mai multi producatori care vand edf in acea plaja de valori+ ca electric obtii acelasi thrust egal pe toate motoarele si nu prea trebuie sa ai grija ca iti pica unul in aer sau ca unul nu e setat cum trebuie (ptr ca afara e umezeala etc).

ps.daca nu stiati se lucreaza la un turbo -fan de 175mm care sa scoate 16 Kg trhust alternativa ptr jeturi clasa medie :
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#33 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 08 March 2011 - 03:59 PM

Ma bucura nespus vestea cu turbofanurile ; chiar discutam cu VIC zilele trecute, despre necesitatea unui astfel de motor, in ceea ce ma priveste, pt. ca, dupa 747, am in plan un "80", iar dupa acesta o lucrare si mai ampla, mai mecanizata, un " 777 ".Ma amuz chiar, ii ziceam lui VIC ; pana ii va veni randul, precis va apare si turbofanul. Iata ca am noroc. Revenind la DF, nu pun la indoiala experienta voastra, si problemele pe care le-ati intalnit; le-am retinut, le diger, si la teste voi vedea ce voi "pati". Plec de la un principiu : absolut orice are rezolvare . Daca nu si nu, curentul electric ma salveaza, sau, vreo 2 jeturi.

pentru noi si noi discutii.
0

#34 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 11 March 2011 - 07:22 AM

ERASER, spune-mi te rog, la fanul de 2,5 , ai avut stator ? Si cum spuneam mai devreme, " pentru absolut orice exista rezolvare ", iata si un raspuns la problema pozitionarii " fagoatelor ", care fiind prea lungi, ar crea probleme - de aspect -, machetei. Accesati pe " GOOGLE" - WESTON UK , si selectati GENESIS PIPES ; veti vedea niste frumuseti de 15 cm lungime si 3,8 cm grosime.
Pe curand
0

#35 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 23 March 2011 - 06:24 PM

Revin cu noutati; cautati " Jett engineering ", si veti vedea alte minunatii, la preturi mai mici.

Revin cu noutati; cautati " Jett engineering ", si veti vedea alte minunatii, la preturi mai mici.
0

#36 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 23 March 2011 - 06:50 PM

Salut DAC,

Pana la urma cum a ramas? Am pierdut sirul evenimentelor dar daca nu ma insel, am vazut pe undeva un anunt cu 4 motoare identice scoase la vanzare. Deci termic, electric, petrol, diesel sau?...
0

#37 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 24 March 2011 - 02:46 PM

Salut ZOZULE....Hotararea mea este aceeasi, ca la inceput ; 4 O.S. 46 VX DF. Problema cu anuntul, a plecat de la o neintelegere : 2 prieteni s-au oferit sa ma ajute cu furnizarea lor din U. S. A., fara ca eu sa stiu de deciziile lor, si asta in urma unor discutii, cu mult timp in urma. S-ar putea sa ma trezesc cu 8 motoare, si normal, 4 din ele trebuie sa le vand.
Spune-mi daca ai vizionat " Weston " sau " Jett Engineering ", sa vezi ce pipe frumoase, care ma vor aranja de minune.
0

#38 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 31 March 2011 - 06:42 PM

Revin: cateva imagini a ceea ce inseamna fuselajul lui Boeing 747-400 la scara 1/20 adica 3.5 m lungime.
Lateralele fuselajului au ramas neplacate cu balsa de 2mm pt a avea acces in continuare in fuselaj la diferite agregate iar ceea ce vedeti pe deriva si stabilizator nu inseamna pictura abstracta ci este matase naturala; originea Pekin(esarfe pt dame).

Fisiere atasate


0

#39 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 31 March 2011 - 07:47 PM

Vezi postareaDAC, la 31 March 2011 - 06:42 PM, a spus:

Revin: cateva imagini a ceea ce inseamna ..............

....................................................



Salut,

In poza a treia vad o fanta in fuselaj. Vei face stabilizatorul cu posibilitate de a modifica unghiul de calaj?
Cu cat?

Spor la lucru. Iti trebuie extrem de mult curaj pentru un asemenea proiect.

Adrian
0

#40 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 31 March 2011 - 09:05 PM

In sfarsit poze cu fuselajul , de cand le asteptam ! Chiar daca e cat o " magaoaie " se vad foarte placut liniile avionului real .
0

#41 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 01 April 2011 - 07:40 AM

Pt. - atro -: Asa este, acea fanta tradeaza faptul ca stabilizatorul are unghi variabil. La aviatia mare, se numeste STAB TRIM, si are rolul de a diminua efortul pe manse. Se face automat cand este cuplat pilotul automat, si manual, cand avionul este in regim manual. In cazul meu, el lucreaza automat. Am conceput un mic mecanism, care, la o bracare mai mare de 4-5 grade a profundorului ( picaj sau cabraj ), acesta actioneaza, si modifica unghiul
de calaj al stabilizatorului, anuland astfel necesitatea bracarii profundorului.
De ce m-am complicat :" C-asa m-a indemnat strigatul de lupta al dacilor liberi, sa fiu mai al dracului decat celtii, galii, saxonii, si care or mai fi fost ". AM glumit, dar iata care a fost rationamentul : cand avionul este echilibrat, totul este O.K. si doar un profundor ne-ar satisface. Dar in momentul in care scoti flapsul, apar alte momente, centrul de presiune se deplaseaza, si s-ar putea sa nu-mi mai" ajunga " profundorul, sau in cel mai fericit caz, sa continui zborul cu el bracat la maxim, si asta inseamna, ca orice suprafata expusa, o frana aerodinamica.
Probleme?.....sunt convins ca vor apare, dar, nu uit vorba tatalui meu : absolut orice, are rezolvare; cat despre curaj, toti avem acea doza de nebunie si inconstienta, numai ca trebuie starnita.

P.S. gluma, gluma, ...dar pana cand ?!
0

#42 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 01 April 2011 - 08:25 AM

George, nu ma intereseaza, trebuie neaparat sa vad bijuteria...
0

#43 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 01 April 2011 - 07:18 PM

Iata ca mai postez cateva imagini. Prima reprezinta un motor GENERAL ELECTRIC la scara 1/20. E rezolvata problema cu " fagoatele ". Restul sunt imagini din interior. Imi cer scuze, dar nu sunt un maestru al fotografiei. Revin cu noi aspecte.

Fisiere atasate


0

#44 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 01 April 2011 - 10:00 PM

Mama ce e acolo ! Parca ma uit intr-unul adevarat ! Am vazut si o transmisie tip " melc " ! Super !! FELICITARI !
0

#45 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 01 April 2011 - 10:58 PM

Asa este George, ai vazut bine; numai ca sunt 2 melci: unul este pentru scoaterea flapsurilor ( trebuiesc extinse intr-un anumit interval de timp ), si al doilea, este pentru deschiderea trapelor jambelor . Aici putea fi mai simplu, eventual un piston sau doua; dar ciclul este un pic mai complicat. Totul dureaza 16-18 sec. in mod fractionat : se deschid trapele, coboara trenul, se inchid trapele ....Sa sti ca nu este mare mare filozofie, ci doar un pic de munca.
0

#46 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3619
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 01 April 2011 - 11:11 PM

Adevarat opera de arta, toata stima pentru proprietar si constructor.
Abia apuc sa il vad gata si sa mai si zboare perfect proportional cu munca depusa.
Felicitari si bafta in continuare.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#47 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 02 April 2011 - 06:59 PM

In prima fotografie, se vede cama pentru actiomarea trapelor, iar in adoua, se distinge mai greu, mecanismul de actionare a stabilizatorului. In pozitia a treia, am trapa " calei de bagaje " din spate. Aici am bagat receptorul, power box, si cupla pentru alimemtarea cu aer.

Fisiere atasate


0

#48 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 05 April 2011 - 01:41 PM

Impresionant...:drinks:
It's difficult to make things simple!
0

#49 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 05 April 2011 - 01:59 PM

Trebuie sa recunosc, ca de mult timp, cineva nu a reusit sa ma impresioneze prin cea ce lucreaza, dar in fata dumneavostra trebuie sa scot palaria,si credetima am vazut multe modele.
Va felicit pentru perseverenta si daruire.

Aceasta postare a fost editata de ACS: 05 April 2011 - 02:01 PM

Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#50 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 05 April 2011 - 03:18 PM

Salutare...
de fiecare data cand deschid topicul asta imi zic...frate munca de chinez nebun....
dar gresesc....chinezii ar plange in pumni....

Tot respectul....ceea ce faceti este o munca titanica...si satisfactia va fi pe masura.

Personal ma consider un tip meticulos si chitibusar...dar cand vad asa ceva imi dau seama ca nu ma ridic nici la genunchiul broastei.

Inca odata felicitari !!

Bafta si spor la munca.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#51 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 06 April 2011 - 05:25 PM

Dragi prieteni, va multumesc mult pentru aprecieri. Acest lucru, binenteles obliga si ma straduiesc sa duc la bun sfarsit ceea ce am inceput.
0

#52 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 April 2011 - 08:55 PM

Uite ce a facut un bosorog care s-a apucat la 60 de ani de aeromodele....tot 747, tot 1:20.....20 kilo in stare de zbor...l-a si zburat...
Daca e enteres, revista iti sta la dispozitie...stii de unde sa o iei...

Fisiere atasate


No brain, no headache.....
0

#53 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 April 2011 - 08:58 PM

..

..

Fisiere atasate


No brain, no headache.....
0

#54 Userul este online   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 18 April 2011 - 08:00 AM

Este interesant, mai mult nu pot spune, pt. ca nu stiu nimic despre dotarile avionului; cat despre "electrice", eu am alta - inclinatie -. Ma atrage numai ce-i "fierbinte". ( si fara interpretari )
0

#55 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 03 July 2011 - 03:05 PM

Absolut superb.Asteptam mai multe poze. :( :clapping:
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#56 Useril este offline   vrejulica 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 09-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2012 - 11:33 AM

S-a finalizat acest model? In ce stadiu este acum?
0

#57 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 March 2012 - 02:48 PM

Nu fortati omul;lucreaza profi,bagam in el placaj de talie mondiala,e modest si....ce face e bestial!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#58 Useril este offline   vrejulica 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 09-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 March 2012 - 06:04 PM

Nu-l fortam. Nu am vazut niciunde un proiect care sa ceara atata dragoste si atat de multa munca. As fi fericit sa-l vad... macar aici, macar in poze.
0

#59 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 12 August 2014 - 08:27 AM

Noutati in acest proiect ? :D pacat de lasat deoparte !!!
0

#60 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 August 2014 - 10:46 AM

L-au sabotat prietenii! Vezi eu,care n-am reusit sa-i mai aduc placaj de 0,8 si 1 mm,si-i mai datorez si bani,habar n-am cat dar ma platesc eu cumva ca am inceput sa-mi revin :ph34r:
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro