Modelism - RHC Forum: Boeing 747 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Boeing 747 Scara 1:20

#1 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 07 February 2011 - 09:30 AM

Pe undeva la NV de Bucuresti (dar nu foarte departe), se afla in "chinurile facerii" un B-747 la scara 1:20.
Asta inseamna ~3,5 m anvergura.
Va fi echipat cu 4 motoare DF......
Postez niste imagini cu ceea ce a facut "baiatul" pana acum.
Sper sa-l pot convinge sa-si posteze singur in continuare realizarile.

...

...

...

...

Fisiere atasate


No brain, no headache.....
0

#2 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 07 February 2011 - 09:36 AM

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Fisiere atasate


No brain, no headache.....
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 February 2011 - 09:36 AM

Absolut superb!
Fara cuvinte....
flying is my life...
0

#4 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 07 February 2011 - 09:37 AM

...

Fisiere atasate


No brain, no headache.....
0

#5 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 07 February 2011 - 09:45 AM

Mamaaa, ce detalii la tren, ce detalii la flapsuri...cineva are mana, nu gluma pe acolo. Incepe sa apara concurenta acerba pe sectorul machete si asta e numai de bine pentru toti.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#6 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 07 February 2011 - 10:09 AM

Felicitari, cred ca va fi cel mai mare si detaliat model din tara........
0

#7 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 03:50 PM

Dragi prieteni va salut! De azi inainte pt voi toti m-am "intitulat" DAC.
Intrarea mea i se datoreaza lui Pitts. O sa incerc sa postez mai multe poze. mai multe faze ale constructiei mele B747.
Am sa incerc sa fac si un mic istoric al acestei lucrari. Momentan astept livrarile de fan-uri si motoare OS-46VXDF. In perioada imediat urmatoare voi prezenta si alte detalii.

Va doresc o zi buna,
DAC
0

#8 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 04:02 PM

[
...Draga pitts-ule dupa cum vezi , m-am apucat de interventii,si-ti promit ca pe viitor voi fi mai activ , chiar acid ,sau nu , mai bine acidulet.

...

...

...

...

...

...

...

...
[/quote]
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 February 2011 - 04:09 PM

Vom urmarii cu interes ... mai ales ca o astfel de lucrare complexa nu intalnesti foarte des . Abia astept sa ma uit pe hublou sa vad stewardesele de pe culoare.

P.S.

Rotile nu au janta prea fragila ( eu am rupt asa ceva la Katana 120 de la Sebart fara sa fie abuzat la aterizare )
Nu ar mege mai bine ceva de genul ( desi la cate sunt s-ar aduna ceva greutate in plus ):

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  ROTI.JPG (481.15K)
    Number of downloads: 95

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 February 2011 - 04:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 February 2011 - 04:15 PM

Sa fii binevenit "drag tanar modelist" in "gashka"(nu-mi place cuvantul dar contextul il face ghidus) F4C!.Noi ne-am impus sa ne apreciem prietenii si creatiile lor ca dovada
a respectului pentru talent,perseverenta,indemanare,arta: sunt impresionat! Dupa ce am vazut aripa ta m-am reapucat de lucru cu mai multa incredere!Hokkan-Finlanda a confirmat
ca produc si pot livra cl.A 0,8mm in Romania(ce inseamna globalizarea care ma enerveaza!).
Bine ca zboara si....insectele !
0

#11 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 06:01 PM

...' Dragii mei " frumosi nebuni",de ce sa nu vorbim chiar de astazi.(cred ca ati remarcat in literatura, conotatia suprba a acestui apelativ).De cand sunt eu ,si din pacate cam demult,mi-am "otravit" viata cu aeromodele, in copilarie,si cu avioane "deadevaratelea" la maturitate.Nu puteam sa ma fac decat aviator,binenteles,dupa o boala grea ,cronicizata, de modelism.Practic m-am nascut si am crescut in cercul de aeromodele ,condus de tatal meu,pe la sfarsitul anilor 50,el fost zburator,ca atatia altii din familie;deci,revenind la ideea anterioara,nu ma puteam face achizitor la " ORACA" .
Boala a ramas,nu m-am vindecat,(sper ca nici voi,niciodata),ca dovada prezenta mea aici,alaturi de voi.Acum sunt un tanar pensionar al TAROM ,dupa ce am zburat aproape 16 000 de ore.Ultima bijuterie,care m-a suportat,a fost B-737,cu care m-am infratit aproape 11 ani,si vreo 8000 de ore de zbor.
...B-747 pe care vreau sa-l prezint, are si el o mica istorioara:totul a plecat de la o ambitie.Am vazut prin diferite reviste de modelism,in diferite ocazii,asazise machete,niste glume proaste, cum nu prea-mi place sa spun.Totul era aproximativ:un neamt se lauda cu trenul de aterizare, la care lucrase 100 de ore,biata jamba era un bat,cu o tabla indoita ce s-a vrut boghiu,aripa fara flaps,;niste japonezi,gasca mare(5 insi)sponzorizati de diferte companii etc...spre rusinea lor,prezentau ceva, ce cu efort puteai deslusi a fi un 747,care,bietul avion,avea 2 sarme de 5-6,zic eu,cu cate doua roti in chip de tren,dar binenteles,ca mot,2 jeturi superbe,si multe alte exemple,pe care si voi,sunt convins,le-ati remarcat.Vazand "minunatiile" lor,in conditiile in care,au posibilitati mai mari decat noi,atunci am zis" strigatul de lupta al dacilor liberi" ,- cu conotatiile de rigoare-,si m-am apucat de treaba.Dificultati,nenumarate:pentruca l-am vrut un 747 adevarat,la 1/20,cu absolut tot ce inseamna un avion real:tren,flaps,voleti de bord de atac,frane aerodinamice,etc...totul la scara si 100% functional. Este drept am avut si o anumita sansa:Pe aeroporturile pe unde mergeam,si parcam pe langa un 747,va dati seama,coboram urgent,imi luam ruleta,pix,hartie,si fuga la masuritori...Apoi,cu un astfel de tren realizat,mergant la Boeing,la scoala,i-am impresionat,si am obtinut documentatia necesara.M-m straduit,o fac in continuare,sa realizez ceva frumos. De cateva zile,de cand,Pitts-ul m-a introdus in lumea voastra,citesc cu mare,mare placere si atentie comentariile voastre...;cata pasiune,cata energie pentru un biet nit,un colt de flaps,o unghie de vopsea...irecuperabili..minunat. Imi plac doi cotoi batrani(sper sa nu fie suparaciosi)Gicosu si Flypol,despre care cred ca sunt cam leat cu mine....niste haiosi,cu care,tare asi vrea sa ma intalnesc,sa-i cunosc personal. Acum va imbratisez pe toti, si pe foarte curand.

...
[/quote]
[/quote]
0

#12 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 06:32 PM

]
Draga REAL...Asa este,obseavatia este pertinenta,mai ales ca modelul va avea in jur de 25-27 kg,si pilotul un posibil papagal.O am in atentie si eu de mult,pe langa alte cateva trecute pe o erata.La final,binenteles,voi relua problemele notate.Una :jambele de fuselaj,la original,sunt orientabile, nefiind pe aceeasi linie cu jambele de sub planuri,;La macheta sunt la fel,dar necontrolabil,neavand nici un amortizor,ceea ce va putea genera o oscilatie necontrolata:solutia...sa le fac fixe,dupa primele rulaje,...etc.stiti voi bine, cate reglaje si modificari apar dupa.
0

#13 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 06:47 PM

Ma simt onorat,si ma voi stradui sa nu insel asteptarile.Vestea cu 0.8 este minunata,pentruca dupa 747 am in proiect,un "80" la 1/3.Deja am o promisiune de sponzorizare pentru un eventual "SEIDEL" de 250 cc (7 cyl). Pe curand.
0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 February 2011 - 08:31 PM

Vezi postareaDAC, la 12 February 2011 - 03:50 PM, a spus:

Dragi prieteni va salut! De azi inainte pt voi toti m-am "intitulat" DAC.
Intrarea mea i se datoreaza lui Pitts. O sa incerc sa postez mai multe poze. mai multe faze ale constructiei mele B747.
Am sa incerc sa fac si un mic istoric al acestei lucrari. Momentan astept livrarile de fan-uri si motoare OS-46VXDF. In perioada imediat urmatoare voi prezenta si alte detalii.

Va doresc o zi buna,
DAC

Foarte frumos.E chiar deosebit.De curiozitate acest avion cu toate suprafetele de comanda se piloteaza cu 2 statii? :( :blink: De cate canale crezi ca ai nevoie pentru avion?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#15 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 February 2011 - 09:01 PM

Cate servouri vei avea in final la tot avionul?
ADOR VITEZA!!!
0

#16 Useril este offline   vic 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1470
  • Inregistrat: 28-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Snagov

Postat 12 February 2011 - 09:17 PM

Superba realizare! Am aflat de la Dl Alexandru pilot la Tarom. Sper sa fie gata cat mai urand. Cu stima.
0

#17 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 12 February 2011 - 10:07 PM

Am nevoie de o singura statie cu 7ch. 4 pentru comenzile de baza si 3 pentru : tren, flaps legat cu voletii de bord de atac, si comanda spoilere(frane aerodinamice). In total sunt : 4 servo pt motoare, 2 eleroane, 2 directie + jamba bot, 2 profundoare, si 3 de putere mica, ce actioneaza doar microcontacte pentru comanda tren(pneumatic),flaps(electric),spoiler(pneumatic).In consecinta am nevoie de 1,5v pt comanda distribuitoare pres.,3v pt. mecanismul schimbare unghi stab.(variabil functie de bracarea profundor), 7,5v pt. motor flaps, si 9v pt. luminile de poz. si stroboscoape. Folosesc pt. presiune de aer 2 butelii de 2lt. Va recomand sa folositi numai de COCA sau FANTA. Le-am testat si merg pana la 16atm. Am 2 ,pentruca am si multi consumatori. Oricand , cu mare placere, si pote veniti si cu unele solutii mai bune.
0

#18 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 13 February 2011 - 11:31 AM

O lucrare extraordinara ! Complexitatea acestui model pe mine ma depaseste . Tare mult imi doresc sa-l vad pe viu , cum arata acum . Va urez un calduros Bun Venit ! in micuta noastra comunitate de oameni un pic 'nesanatosi' http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Abia astept sa ne intalnim !

George Bajan

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 13 February 2011 - 11:33 AM

0

#19 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 14 February 2011 - 07:54 AM

Draga GEORGE, mi-ar face mare placere sa ma vizitezi. Stau in CORBEANCA, la cativa km N de BUC....O veste inainte, si o punem de o cafea.
0

#20 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2011 - 08:30 AM

Felicitari pt. macheta, va fi un avion superb pe care mi-as dori sa-l vad zburand. O mica sugestie: motoarele nu sunt cam mici pt un avion asa de mare si greu?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#21 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2011 - 08:46 AM

Vezi postareaDAC, la 12 February 2011 - 06:01 PM, a spus:

Imi plac doi cotoi batrani(sper sa nu fie suparaciosi)Gicosu si Flypol,despre care cred ca sunt cam leat cu mine....niste haiosi,cu care,tare asi vrea sa ma intalnesc,sa-i cunosc personal. Acum va imbratisez pe toti, si pe foarte curand.
...

Cu scuzele de rigoare pentru poluare, undeva la sfarsitul lui Martie se pune de o sedinta la Sanpetru. Poate acolo...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#22 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 February 2011 - 09:18 AM

si eu zic ca motarele sunt cam slabutze de ce nu iei in calcul echiparea modelului electric. im primul rand va arata mai scale, in al doilea rand sansele sunt mai mici sa pice un motor si atunci.... in al treilea rand performanta mult mai buna. poate investitie mai mare la inceput dar....
orisicum motorizarea ar trebui alease pe sfarsit parerea mea

orisicum unicat modelul :angry: sunt deja invidios :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 14 February 2011 - 09:19 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#23 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 14 February 2011 - 05:37 PM

Dragi prieteni, ma simt onorat de atentia acordata, si oricand, orice sugestie ese binevenita. Dar se pare ca mi-a scapat, sau eu nu am fost suficient de explicit. Legat de motorizare, am 4 -ducted fans- : 4 os 46 vxdf si, 4 THORJET fans, fanuri construite special( in Anglia ) pentru aceste motoare, cu o tractiune rezultata pe motor (demonstrata la banc), de 6-7 kg/f. Deci am o tractiune totala de peste 24 kg/f, la punct fix. Eu ma gandesc la cu totul alte probleme care s-ar putea ivi. La cele de rezistenta ma refer; imi este un pic de teama de buloanele de prindere a gondolei; Dar revenind la motorizare, trebuie sa fiti de acord cu mine, ca pentru un astfel de model de aprox. 27 kg, o tractiune de 24 kg/f, este mult prea mult. Va sugerez: accesati pe" goagal" : THORJET FANS
: O S 46 vx df.
Veti vedea care sunt performantele. Oricand revin cu drag.
0

#24 Useril este offline   vic 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1470
  • Inregistrat: 28-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Snagov

Postat 15 February 2011 - 06:51 PM

Daca nu deranjez ,si eu vreau sa vad bijuteria.VIC 0744558028
0

#25 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 February 2011 - 07:13 PM

DACa tot ne intalnim la sfarsitul lunii(26) la dlPitts ce-ar fi sa-l calcam pe iubitul DAC sa vedem minunea! Face secretara mea curat dupa trecerea noastra istorica peste frumusetea de gresie din sanctuarul minunii!Nu mergem cu mina goala si stam cat ne rabda maestrul! Ce zici George? De fapt :e voie DAC ?Eu sunt un "magar de la tara" obisnuit sa se autoinvite curios de miscarile capitaliste(adica din capitala).
Bine ca zboara si....insectele !
0

#26 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 15 February 2011 - 07:35 PM

Citeaza

Momentan astept livrarile de fan-uri si motoare OS-46VXDF


Absolut superb! Felicitari! O mica intrebare... motoarele dezvolta capacitatea maxima cu tub rezonator acordat. Cum se va realiza acest lucru la un 747? Unde ai de gand sa ascunzi taragoturile?

Pe de alta parte, am vazut cat de greu se ajusteaza un astfel de motor. Reglajele statice la sol nu au nimic de-a face cu cele din timpul zborului, recomandat fiind un al doilea servomecanism cu care reglezi amestecul in sarcina.

Spun astea in cunostinta de cauza ca l-am ajutat activ pe Luci sa-si zboare primul F-16 cu termic intubat prin 2005 la Arad. Cu toata meticulozitatea noastra am reusit sa-i gaurim pistonul si pana la urma cu al doilea set motor a reusit sa zboare modelul. A zburat doar de doua ori, modelul fiind pensionat. Despre detalii intrebati-l pe el dar daca nu ma insel si Vic a avut un astfel de model.

Bafta pe mai departe DAC si in general tuturor machetistilor, sunt cu ochii pe voi!
0

#27 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 15 February 2011 - 09:21 PM

Nici nu incerc sa-mi imaginez, ce superba "sedinta de lucru" va iesi pe 26....Si timpul trece asa de greu..!!
0

#28 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 15 February 2011 - 09:31 PM

ZOZO, iti multumesc, si asa cum am mai spus, am urechile palnie si ascult tot ce este de retinut. Deja am stabilit o intalnire cu VIC, pentru o discutie, sau mai multe, pe aceasta tema.
0

#29 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 07 March 2011 - 12:03 PM

Am ramas dator cu ceva explicatii, referitoare la observatiile lui ZOZO, in legatura cu esapamentele,acordarea lor...etc.Foarte pe scurt, pt. ca subiectul este vast..Aceste esapamente, tuburi rezonatoare, au rolul de a supraalimenta motorul folosind energia undelor sonore. Teoria spune ca o supraalimentare, se poate face "din interior", folosind energia undelor din zona "evacuare" sau "admisie" ; si "din exterior", folosind suflante, actionate de motor, electric, etc. Eu ca sa respect geometria motorului " GENERAL ELECTRIC ", din dotarea lui 747-400, va trebui sa ma pliez pe solutia cea mai potrivita. Asta nu inseamna ca solutiile adoptate, cu motivatia de mai sus, vor rezolva 100% problema. Dar nu disper, si iau in calcul,faptul ca folosirea sau nu a rezonatoarelor, duce la o diferenta de putere, de 10-15%. Intotdeauna,solutiile cele mai bune, sunt gasite in urma testarilor. La final ne putem pronunta, daca ....Dar nu pot sa inchei, fara a face o mica observatie : am observat la numeroase DF folosite, de modelisti, urmatoarea situatie : distanta dintre ventilator si carcasa, este foarte mare ( 2-4 mm ); ori la diametrele relativ mici ale ventilatoarelor, aceste situatii duc la pierderi f. mari. Idealul la aceste sisteme este ca aceste cote sa fie de 0+. Luati in considerare faptul ca, la motoarele mari, de 1-2 m diametru, aceste cote sunt de aprox. 1 max. 2 mm. Discutii, pareri, sugestii, oricand sunt binevenite, dar mai pe larg, la una mica, sau la iarba verde.
0

#30 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2250
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 07 March 2011 - 09:34 PM

Salutare,

Referitor la DF, motoarele vor sta in tub in calea curentului de aer, cu tot cu rezonator si vor strica aerodinamica. Personal am avut in 2006 un F-86 de la Kyosho cu motor DF de 2.5cc (OS Max 15CV de 29.000rpm) si tractiunea era foarte slaba, in jur de 650 grame forta, asta cu combustibil de automodel cu 20% nitro. Din acest motiv s-a si distrus la o decolare prea lunga. Cu motoare .46 nu se vor putea depasi 4 kgf, realist vorbind.
Daca nu ai platit deja motoarele, incerca cu .91 sau electrice.

Altfel, sunt impresionat de realizare pana acum si iti doresc putere de munca si rabdare ca sa o duci cu bine pana la capat.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 07 March 2011 - 09:36 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro