Turnigy 9x
#451
Postat 30 July 2011 - 08:02 AM
#452
Postat 30 July 2011 - 08:12 AM
O sa vorbim.. cand ne-om strange cu totii la zbor...
#453
Postat 02 August 2011 - 11:28 AM
http://img36.imageshack.us/img36/9039/p1040376r.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/4738/p10403772.jpg
#454
Postat 02 August 2011 - 11:32 AM
#455
Postat 02 August 2011 - 11:55 AM
#456
Postat 02 August 2011 - 11:56 AM
#457
Postat 02 August 2011 - 12:40 PM
Ce sa fac daca am dat nimh-urile?....acuma caut...
Legat de iluminatul afisajului....nu merita..clar...dar arata bine...
#458
Postat 11 August 2011 - 09:03 PM
#459
Postat 11 August 2011 - 09:43 PM
Mai mult de 2C nu se merita - se disipa in caldura.
Ramane spatiu berechet si pentru mufa de programare si nici nu trebuie taiat/pilit la carcasa. Capacul se inchide la fix.
Bafta.
Fisiere atasate
-
IMAG0357.jpg (241.87K)
Number of downloads: 66
#460
Postat 11 August 2011 - 09:55 PM
#461
Postat 11 August 2011 - 10:35 PM
#462
Postat 14 August 2011 - 12:21 PM
#463
Postat 18 August 2011 - 09:52 PM
o sa ziceti LiFe..ca se incarca intr-o ora...dar cat tine?....ca numai acumulatorul ala nu-l mai incarcam pe camp...desi inclin spre Life. e 45 lei la "Berceni"....plus transportul prin posta...adica inca 10 leuti...
Deocamdata mai am doua seturi de baterii Varta...am dat deja pe baterii cam cat pe un acumulator...dar parca pe astea nu le simt......
un set de baterii de 7 lei ma tine cam doua saptamani..si ies la camp aproape zilnic...iar de banii aia plus inca ceva maruntis..aproape ca iau doua motoare Towerpro de la "Pasarea" si-mi termin Su-37...
#464
Postat 19 August 2011 - 03:07 AM
Multa bafta.
#465
Postat 19 August 2011 - 05:38 AM
#466
Postat 19 August 2011 - 04:17 PM
#467
Postat 19 August 2011 - 06:18 PM
Valabil si pentru acumulatorii de receptie.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 August 2011 - 06:19 PM
#468
Postat 21 August 2011 - 10:01 PM
Primul test : Cu antenta la un unghi de 60 grade fata de statie ( adica era ridicata in sus ), receptorul pe model la o distanta de 1 metru fata de sol, am obtinut ( masurat cu GPS ) 580 metri, cred ca mergea inca mult mai mult insa campul pe care am mers nu era chiar plan si am intrat intr-un fel de vale cu modelul ne mai existand "contact vizual" cu statia.
Al doilea test : Cu antena de la statie perpedinculara pe statie. Receptorul la fel la 1 metru de sol, insa cel care tinea statia statea cu spatele la avion iar eu statea intre el si receptor. In aceste conditii am obtinu 320 metri. Dupa aceasta distanta servourile inca mai mergeau insa nu aveau o miscare rectilinie. Se miscau destul de sacadat si brusc.
Era sa uit, la circa 500 metri era o antena GSM, deci cred ca in acesta conditii distanta este foarte buna. ;)
Offtopic : A facut cineva un suport pentru statie ? Am tot cautat pe net insa nu am gasit nimic.. :rolleyes:
#469
Postat 22 August 2011 - 07:52 AM
#470
Postat 22 August 2011 - 08:32 AM
#471
Postat 23 August 2011 - 08:42 PM
Cred ca am redesoperit copilul din mine cu statia asta si aripa zburatoare...proiect prpriu....(o fosta aripa de edge540, cu un alt extrados..doua servouri nefolosite de mult...si un roxxy 2216..cu kw 1800....o splendoare...
Aripa asta a urcat in termica, cu motorul oprit...exraordinar de sus...si am reusit un zbor de aproape 40 minute...(de regula acumulatorul 3S se descarca cam in 10 minute).
Problema cea mai mare e ca m-am cam saturat de baterii si trebuie sa-mi iau neaparat un acumulator...
#472
Postat 28 August 2011 - 09:26 PM
#473
Postat 30 August 2011 - 12:49 PM
#474
Postat 01 September 2011 - 02:56 PM
Number of downloads: 124
acumulatorul a venit aproape incarcat...a mai luat doar 50 mah....si va trebui sa ma documentez cat poate fi descarcat.....sugestii??
iata si mica mea flota..si paznicul ei...
Fisiere atasate
-
IMAGE_00265.jpg (194.6K)
Number of downloads: 131 -
IMAGE_00267.jpg (177.18K)
Number of downloads: 132
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 01 September 2011 - 02:57 PM
#475
Postat 01 September 2011 - 06:34 PM
http://manuals.hobbi...3156-manual.pdf
la pagina 13 spune ca tensiunea minima de descarcare este de 2,5V pe celula.
Multa, multa bafta.
#476
Postat 01 September 2011 - 08:16 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#477
Postat 01 September 2011 - 11:00 PM
#478
Postat 02 September 2011 - 09:03 AM
Dar ce e mai interesant e ca am ramas cu bateria masinii descarcata pe camp, si s-a inoptat....noroc cu ciobanii..care m-au impins....de am pornit...ceva totusi nu e in regula...stiam ca ma lasa bateria de la masina..dar asa?...vara?....
Ps..ce-i drept e ca am incarcat ceva...cam 5 ore in continuu..cu 3-4A, lipo 2Ssi 3S...
#479
Postat 05 September 2011 - 02:12 PM
Pana la urma care e tensiunea minima de operare a unui Fife?...(nu am gasit decat instructiuni de utilizare a unor incarcatoare....)
#480
Postat 05 September 2011 - 03:46 PM
Un lucru care nu s-a prea scris pe aici si trebuie sa fiti avertizati, faptul ca sta mult si bine la 9.5V este si bine dar si rau.
E rau ca nu poti aprecia cat e de descarcata si detecta din timp momentul terminarii, cand tensiunea se prabuseste brusc, daca esti cu un planor la mare inaltime nu stiu daca mai apuci sa il aduci jos... e vorba de cateva minute !
Asa ca daca aveti posibilitatea, setati alarma tensiunii cat mai sus posibil, peste 9V, astfel incat la orice scadere cat de mica sub valoarea "normala" sa puteti reveni la sol imediat.
Cea mai buna aparare contra acestei situatii este sa nu plecati cu ea la camp neincarcata proaspat, tine peste 10 ore.
E valabil pentru LiFe folosit in orice fel de statie, eu va relatez experienta cu un Futaba 9C, unde alarma la 8.6V imi e inutila, nu mai ajung cu planorul jos. Doar ca am un pack second, il schimb in cateva secunde daca e sa am ghinionul asta.