Modelism - RHC Forum: Desincronizare ESC - Motor BL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Desincronizare ESC - Motor BL Sau cel putin asa suna...

#1 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 04 February 2011 - 10:33 PM

Am o mare trilema la cateva perechi chinezesti de regulatoare - motoare. Am doua regulatoare Turnigy Plush de 60 si 80A cu care am incercat pe rand:
- 42-40 750Kv / 600W --->> nu merge niciun regulator, se desincronizeaza
- 42-60 500Kv / 1475W --->> a functionat perfect cu regulatorul de 80A
- XYH 42-40 (identic cu primul la interior, dar cumparat de la englezi si are alta carcasa) --->> nu merge niciun regulator, se desincronizeaza

Am programat timingul in toate felurile pe regulatoare, acelasi simptom: cand trec de jumatatea cursei la throttle chitaie brusc metal pe metal, un tipat nervos si ascutit. Am incercat mai multe variante de elice, chiar mult sub capacitatea de tractiune a motoarelor... niciun rezultat pozitiv. Insa culmea ca daca scot elicile de tot, cu rotorul gol merg in maxim fara problema.

Are cineva vreo idee, vreo speranta, vreo solutie??

Multumesc
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 February 2011 - 04:29 AM

Nu te supara pe mine, este ultimul lucru pe care mi-l doresc, fauritorule, dar, decat doua regulatoare de caca-maca nu era mai ieftin, ratioanal, mai putin frustrant, etc, unul bun? Zic si eu....

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 February 2011 - 04:30 AM

0

#3 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 February 2011 - 06:43 PM

Eu am patit o chestie similara din cauza unei mufe din alea trei de ies din ESC: cand treceam de jumate(si se marea implicit si amperajul prin ele) scrasnet metalic si se oprea brusc. Le mai miscam un pic , isi revenea temporar. Pana am depistat mufa cu buba, nu facea contact ferm iar la amperaj mare se intrerupea (era din aia care se invarte)
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#4 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 06 February 2011 - 11:17 PM

Hmmm.. un contact fals adica? nu m-am gandit dar are sens ce spui, cu atat mai mult cu cat eu folosesc mufe Deans catre baterie si bulleturi mici catre motor. Fie un contact imperfect, fie mufele prea subtiri, sigur.. cum de nu m-am gandit!? O sa schimb/refac mufaria, poate ca.... Dar stai putin, pai si atunci la motorul cel mare cum a mers?? :rolleyes: :) Chiar a zburat 10-15 minute bune de multe ori la turatie maxima, oare contactul cu pricina sa fie la un fir de la motor? Singura diferenta a fost HHMMMMMMMMMM.. motorul ala a avut mufa bullet MARE. O fi o dracie, mai stii?
VOI INCERCA, MULTUMESC DE SFAT!!!

@DAN: Nu are sens sa arunc banii pe geam. Acum la inceput construiesc, zbor, testez, repar, stric, rup, prabusesc, etc.. Nu mi-e atat de mila de o pereche motor/esc de 50$, cat mi-ar fi de una de 500$. Iar atunci cand functioneaza, aceasta pereche ieftina este (din punctul meu de vedere) absolut identica cu cea scumpa. EU nu as face diferenta in zbor intre ele! In plus, iti trebuie (contravaloarea a) aprox 3-4 Turnigy de 80A ca sa iei un Castle Creation de aceeasi putere :) iar sa zbori sau sa construiesti BINE cu cat mai putini bani poate fi un sport in sine :)
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#5 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2011 - 11:26 PM

Iti dau cea mai simpla varianta. Iti imprumut 2 regulatoare diferite si te lamutesti imediat care e treaba.

Eu n-am avut pana acum regulator china sa nu mearga. Singurul care nu merge e un Castle Creation HV85 pe care am dat o gramada de bani.
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 February 2011 - 11:26 PM

..... si ca o completare .. Turnigy Plush sunt chiar bune .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 February 2011 - 11:32 PM

Da, verifica bullet-urile alea mici, de 3,5mm dinspre motor. Daca unul nu face contact ferm, motorul se manifesta exact cum ai descris. Mufele DEANS nu prea cred ca au nimic, firele le lipesti la vedere cu fludor. La alea bullet bagi firul in interior, capatul desizolat poate fi mic si de fapt izolatia rezistenta la caldura se fixeaza in bila de fludor(si nu firul propriu-zis) si dintr-o mufa aparent lipita "beton" reiese veriga slaba a propulsiei :rolleyes:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#8 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 26 May 2011 - 08:17 PM

Salutare, motorul meu e putin pe dos, la turatie mica tuseste si se inneaca, iar la turatii mai mari inca zboara.
Am sa demontez si motorul si esc-ul sa le verific contactele poate scap ieftin.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#9 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 27 May 2011 - 08:54 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 February 2011 - 11:26 PM, a spus:

..... si ca o completare .. Turnigy Plush sunt chiar bune .

Aprob.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#10 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 27 May 2011 - 04:47 PM

Salve, eu am descoperit cauza "rateurilor": firele din esc sunt cositorite pe iesirile din infasurarile statorului, iar in timp din cauza vibratiilor, unul din aceste fires-a dezizolat si atinge o alta infasurare vecina. Am facut teste, fara elice, si cand firul si bobina nu se ating este ok, cand se ating, merge intrerupt. Acum voi incerca sa izolez cumva acel fir, fara sa-l rup, si cu ceva care sa reziste in timp. O problema ar fi spatiul foarte mic intre cele doua piese. Am scapat ieftit, si motorul si esc-ul sunt ok.
Poate mai are cineva probleme asemanatoare. Poate fi o solutie ce am patit eu.
Bafta tuturor.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro