Art Tech Efly 6CIID
#1
Postat 04 February 2011 - 10:44 AM
Stie:
-D/R(0-125%) separat pe fiecare canal(1,2,4)
-Expo(0-100$)separat pe fiecare canal(1,2,4)
-Epa(-100%-100%)separat pe toate canalele
-Mixaj flaperon
-Mixaj elevon
-Mixaj eleroane sus(nu stiu exact cum se numeste)
-Mixaj profundor cu eleroane(pentru lucru in tandem)
-Curbe in 5 puncte de pitch si motor(pentru heli)
-Trim digital si Subtrim
-Monitorizarea pe ecran a pozitiilor stick-urilor
-4 modele in memorie
Dar:
-Nu se pot denumi modele in memorie
-D/R nu se poate activa separat pe fiecare canal(canalele 1 ,2 si 4 D/R se activeaza ''la comun''
-Switch-urile incep sa aibe joc
-se pot face doar 4 mixuri(se pot programa 4 mixere,de ex mix-ul falperon necesita 2 ''sloturi''de mix,elevon 1 etc)
-Meniuri cu denumiri putin neobisnuite
In rest,totul e bine.Vine cu acumulator ni-mh de 1000 mah si charger,3xservo 9g AS-100,cablu simulator.
In romania se gaseste de vanzare la sierra,cu 400 ron.
Eu zic ca merita....
Numai bine!!http://www.sierra.ro/upload/24652.jpg
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#2
Postat 03 April 2011 - 09:53 AM
#3
Postat 03 April 2011 - 10:22 AM
Daca ai nevoie de ajutor ai id-ul meu in semnatura.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 03 April 2011 - 10:23 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#4
Postat 16 April 2011 - 09:50 AM
Daca cineva stie ce setari sa fac pentru a utiliza corect flapsurile cu aceasta statie, il rog sa ma indrume si pe mine.
#5
Postat 16 April 2011 - 11:43 AM
Cu flapsurile:poti seta o valoare de decolare la switch sus,si una la shiwtch jos,chestia e ca nu va fi niciodata pe zero.Dar chiar trebuie flapsuri la decolare?
E o statie ieftina,dar merita banii.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#6
Postat 16 April 2011 - 01:01 PM
In general nu folosesc la decolare flapsurile, dar intentionez sa tractez un planor si era bine daca aveam posibilitatea sa le utilizez pentru o decolare la viteza mai mica.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 16 April 2011 - 01:04 PM
#7
Postat 27 April 2011 - 09:06 AM
In primele 2 secunde~nimic.Nici un raspuns.Dau dinou de stick~iarasi nimic.Dupa inca 2 secunde avionul se intoarce violent pe o parte(ca si cand ar fi in cutit)si pierde rapid altitudine.Dau frenetic de profundor,dar miscarile avionului nu erau line si frumoase,erau bruste si violente.
Cam fiecare miscare avea un delay de vreo 3-4 secunde.Cand am observat ca o ia direct in jos si nu mai raspundea la comenzi am zis ca gata il fac praf.Dar
s-a auto-stabilizat si incet-incet s-a intors la mine.
Cam 20 de secunde nu am stiut unde e ,in ce pozitie e si cel mai important CE SA FAC?!Apoi,dupa ce s-a intors am continuat zborul fara alte incidente.
Intrebare:de ce s-a intamplat asta? R:avionul a iesit din raza statiei,care sigur nu e 1200 metri cum minte dealerul din Botosani.
Ulterior am facut un range test,eu am ramas cu avionul si cineva facea pasi,pe la 400 de pasi nu mai raspundea.
Aveti grija pana unde zburati...
Aceasta postare a fost editata de pilo: 27 April 2011 - 09:06 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#8
Postat 27 April 2011 - 07:01 PM
P.S. Pilo, receptorul tau e cu unul sau doua antene?
#9
Postat 27 April 2011 - 07:43 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#10
Postat 28 April 2011 - 04:19 PM
Cosmin
#11
Postat 28 April 2011 - 04:40 PM
#12
Postat 28 April 2011 - 05:05 PM
Am avut dificultati in citirea meniului pe display, dar dupa ce m-am acomodat, ma declar multumit de statie, mai ales la banii care i-am dat. Am fixat limite la servo-uri, ceea ce pentru mine ca incepator, ma ajuta enorm. Modelul executa miscarile mai lin si il pot controla mai bine. Mai am multe de invatat despre statie, dar cand voi avea un model ce necesita mai multe comenzi voi testa si testa si alte functii care acum imi sunt straine. Legat de receptor, este cel din dotarea emitatorului, cu 2 antene si nu am observat nimik ciudat in functionare. Raza de actiune inca nu am atins-o si sper sa nu se intample in curand. Am ajuns la limita de vizibilitate, cand abia mai vezi modelul, si nu au fost semne de lipsa semnal.
Zbor placut si aterizari line
Aceasta postare a fost editata de alex g: 28 April 2011 - 05:10 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#13
Postat 28 April 2011 - 05:08 PM
Cosmin
#14
Postat 28 April 2011 - 07:37 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#15
Postat 01 May 2011 - 10:44 PM
am constatat cu parere de rau ca aceasta statie nu are throttle cut pentru motoare termice la aeromodele
daca stie cineva despre asa ceva sa imi zica si mie
merci
#16
Postat 02 May 2011 - 12:00 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#17
Postat 02 May 2011 - 02:34 PM
PS Un Turnigy 9x cam pe la 700 m pierdea semnalul, iar a 1000m Hitecul Optic 6 mergea ok. Asta pentru ca a batur vantul rau de tot si am facut doar teste...iar acuma mai si ploua!!!
#18
Postat 02 May 2011 - 03:05 PM
nu inteleg logica celor scrise de tine mai sus
Cum face toata chestia aia sa opreasca motorul termic?
merci
#19
Postat 02 May 2011 - 04:42 PM
#20
Postat 02 May 2011 - 07:30 PM
protheus, la 02 May 2011 - 04:42 PM, a spus:
Asa e protheus,e un bug.La 4 milioane ce sa faci..
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#21
Postat 02 May 2011 - 09:37 PM
Am E FLY 6CIID. Am zburat in prima faza cam 10 minute fara nici o problema, am aterizat, am lansat iar si la cam 30-40 secunde am ramas fara semnal pe model, care din fericire era in urcare usoara, fara manevre si aterizeaza in iarba inalta la vreo 20 metri de mine, fara incidente. Tensiunea pe emitator 10,2V iar lipo de pe model 3,82 pe fiecare celula(3S- 11,1V 1250mAh)Afara erau cam 18 grade, nu ploua, nu batea vantul deloc, si nici descarcari electrice nu am vazut sau auzit. Dupa ce am ajuns acasa am bind-uit statia si vad ca e ok.
Ce ar putea produce desperecherea TX-RX in zbor?
Multumesc anticipat.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#22
Postat 03 May 2011 - 07:19 AM
#23
Postat 03 May 2011 - 11:46 AM
am vorbit azi la siera. radiocomanda nu are throttel cut pentru termice
oprirea se face din trim
asa ca BUG...ioc.
merci oricum
#24
Postat 04 May 2011 - 10:08 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#25
Postat 10 May 2011 - 08:56 PM
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 10 May 2011 - 08:58 PM
#26
Postat 11 May 2011 - 07:51 AM
adioperator, la 10 May 2011 - 08:56 PM, a spus:
1 si 2.1 ca e eleroane 2 fiindca e profundor.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#27
Postat 11 May 2011 - 08:31 AM
#28
Postat 11 May 2011 - 09:52 AM
dululutu, la 03 May 2011 - 11:46 AM, a spus:
am vorbit azi la siera. radiocomanda nu are throttel cut pentru termice
oprirea se face din trim
asa ca BUG...ioc.
merci oricum
Salutare,
Imi permit sa intervin...pt ca exista o smecherie care merge facuta pt a avea throttle cut.
Mentionez ca am o statie ETC-62 (teoretic un pic mai slaba ca cea pe care o detineti voi).
Cum fac eu:
Servoul de acceleratie este pe ch3 cu trimul pe zero. Reglez tija de accleleratie astfel incat carburatorul sa fie complet inchis. Apoi din trim realizez acea mica deschidere a "butucului" de la carburator, necesara pt. relanti.
In tot acest timp sticul de ch3 este la minim iar switch-ul de throtle pe on.
Bun...pana aici am realizat relantiul motorului...fara a fi necesar sa umblam la maneta de gaz.
Daca in acest moment actionati swicht-ul de throtle pe off ..sau block nu mai stiu exact (cel din stanga sus de unde blocati actionarea involuntara a motorului) o sa constatati ca servoul vine pe pozitia de trim zero care corespunde carburatorului complet inchis...si astfel obtineti oprirea motorului.
Am facut o mica compunere dar sper sa fi fost destul de explicit.
Bafta!
ps. dezavantajul metodei este ca nu mai puteti folosi functia de protectie la actionarea involuntara a motorului
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 11 May 2011 - 09:57 AM
#29
Postat 13 May 2011 - 06:55 AM
adioperator, la 11 May 2011 - 08:31 AM, a spus:
Ai reusit ceva?
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#30
Postat 13 May 2011 - 07:39 AM