Blade mCP X... Flybarlesssss !!! noul model de la E-Flite, Collective Pitch
#151
Postat 23 December 2011 - 10:20 PM
#152
Postat 23 December 2011 - 10:20 PM
#153
Postat 23 December 2011 - 10:24 PM
#154
Postat 23 December 2011 - 10:36 PM
#155
Postat 23 December 2011 - 10:44 PM
#157
Postat 23 December 2011 - 11:27 PM
#158
Postat 01 January 2012 - 03:12 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#159
Postat 06 April 2012 - 07:54 PM
#160
Postat 08 April 2012 - 01:53 AM
Am si eu o mica problema cu mCP X-ul meu (inca din prima zi de cand il am):
De fiecare data cand il pornesc trebuie sa il bind-uiesc! Initial am crezut ca e statia DX8 de vina (aveam mici probleme cu ea, am trimis-o in service in UK, am primit-o inapoi reparata) dar se pare ca problema persista!
A mai intalnit careva problema mea?
Mentionez ca statia este luata din UK iar elicopterul de la un magazin din Bucuresti...
Multumesc,
Paul
Aceasta postare a fost editata de Paul Sarstiuc: 08 April 2012 - 01:54 AM
Align T-rex 450 PRO with AR8000 & Telemetry TM1000
Blade mCP x
Multiplex Easy Star II RR with AR6200 (new one)
Spektrum DX8
#163
Postat 11 April 2012 - 10:11 PM
Aceasta problema o am de mult. Cand am fost pe Chitila a incercat sa ma ajute careva (nu mai stiu daca era Stefan sau nu) insa fara succes.
Mi s-a mai recomandat sa actualizez firmware-ul la DX8. Cred ca am sa fac asta saptamana viitoare...
Align T-rex 450 PRO with AR8000 & Telemetry TM1000
Blade mCP x
Multiplex Easy Star II RR with AR6200 (new one)
Spektrum DX8
#165
Postat 12 April 2012 - 06:25 PM
Paul Sarstiuc, la 11 April 2012 - 10:11 PM, a spus:
Aceasta problema o am de mult. Cand am fost pe Chitila a incercat sa ma ajute careva (nu mai stiu daca era Stefan sau nu) insa fara succes.
Mi s-a mai recomandat sa actualizez firmware-ul la DX8. Cred ca am sa fac asta saptamana viitoare...
Pentru binduire:alimentezi HELI,ledul clipeste,apoi tii apasat butonul de bind si pornesti statia,dupa 2/4sec eliberezi butonul de bind,ledul de la heli lumineaza coninuu,
binduirea reusita.Opresti heli,opresti statia.
Dupa toate astea se foloseste heli normal,pornesti STATIA,apoi heli si gata.
#166
Postat 12 April 2012 - 06:54 PM
Motorul facea din ce in ce mai urat, se auzea un mare zbarnait si putere ioc. Am comandat un motor nou, l-am pus si mergea frumos. Am vrut sa fac bucati motorul vechi dar parea ca merge inca bine asa ca l-am lasat in pace.
Azi la camp dupa primul zbor iar a inceput sa se auda haraitul. Am uns rulmentii, l-am facut bucati, l-am probat in fel si chip. Nu stiam de unde vine haraitul. Cand sa abandonez am turat motorul (din frame) in gol, haraia de nu se poate.
Am turat motorul vechi, torcea.
Concluzia, am pus din greseala, din nou, la marea reparatie, tot motorul vechi (adica n-am schimbat nimic) care a mai mers pret de un zbor. Aparent, desfacutul si trasul de el a facut sa para ca merge bine. Bine ca n-am apucat sa cumpar o cutie de piese.
Acum l-am desfacut si carbunii sunt dusi.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 12 April 2012 - 06:55 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#168
Postat 12 April 2012 - 11:35 PM
Paul Sarstiuc, la 11 April 2012 - 10:11 PM, a spus:
Aceasta problema o am de mult. Cand am fost pe Chitila a incercat sa ma ajute careva (nu mai stiu daca era Stefan sau nu) insa fara succes.
Mi s-a mai recomandat sa actualizez firmware-ul la DX8. Cred ca am sa fac asta saptamana viitoare...
incearca sa resetezi modelu din statie fa pe alt model
#169
Postat 18 April 2012 - 04:24 PM
Linkul meu
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 18 April 2012 - 04:24 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#170
Postat 30 April 2012 - 08:00 AM
Una bucata Mcpx v1 versiunea modulului electric de control ,scrie aicea , V3.9 prima data am observat ca unul dintre servouri s-a decalat fata de celelalte vizibil, apoi dupa un timp se ducea in capt de scala si se bloca acolo, motorul lui era fierbinte semn ca era blocat, am schimbat servoul respective, am inversat sevourile intre ele dupa care a inceput sa pice altul in acelasi mod, urmarindul cu atentie mi-am dat seama ca servourile mergeau corect atata timp cat nu pornem motorul rotorului principal, moment in care plecau si se blocau in capat de scala si receptorul pierdea legatura, ledul se stngea aiurea. :drinks:
Dupa o pauza de vo cateva luni, timp in care mi-am cumparat altul, relaxat acum ca aveam ce zbura, l-al loat dinou la mana, zicand ca daca nu merge o sa am o multime de piese. Am mai cumparat un servo si cu atentie am inceput sa fac probe, lucrurile mergeau la fel: testele cu motorul oprit erau ok dar cand am incercat sa ridic usor gazul, stiti cum e nu pleca imediat intai se chinuie umpic, am observat ca se incinge un resistor din zona regulatorului, dar pe principiul ca o schema face cat o suta de vorbe
:) Voilà :
#171
Postat 30 April 2012 - 08:09 AM
Aceasta postare a fost editata de DanB: 30 April 2012 - 08:10 AM
#172
Postat 30 April 2012 - 08:52 AM
Se pare ca am avut noroc cu tranzistoarele (dar in caz de ceva sti ce tip sunt si de unde se pot cumpara?)
Am testat toate servourile pe noul MCpX den cele patru doar doua mai functioneaza, zic o fi placa modulului electric, de cate ori ridicam usor gazul are o latenta la pornire (se chinuie un pic) moment in crae caderea pe rezistorul acela este maxima se incinge si parca scotea si fun. Dar ia sa vad si motorul!! Desi la motor ce sa se strice? :drinks: Sau poate face un scurt? :) Bun….. Scot motorul, dezlipesc condensatorii de deparazitare, desfac urechile de prindere si scot capacul cu tot cu perii (carbuni) ce sa veszi: inauntru totul era acoperit cu un praf fin ce provenea de la frecarea carbunilor in zona de contact cu rotorul.
Acu… modelul era zburat cam 1 ora pe sapt. de cam un an vechime sa tot fie vo 50-60 de ore de zbor.
Bun… desfac pinionul scot rotorul si ma apuc de spalat, cu diluant partile metalice si cu spirt capacul cu perii. Asez rotorul cu zona de contact intre peri si apoi montez cu grija statorul cu magneti, presez capacul si indoi urechile de prindere inapoi.
Fac repede o proba cu motorul afara din sasiu, si ce sa vezi, minune, :D totul merge asa cum trebuie. Se pare ca iar nu mai am piese si tre sa fac cumparaturi. :rofl:
Morala:
1. exista o uzura la piesele in miscare (frecari) care ar trebui luata in cosiderare in raport cu orele de zbor efectuate. Este bine sa schimbam motorasele cand dau semen de oboseala (vibreaza, se incalzesc mai mult ca la inceput, cel de coada nu mai tine bine).
2. Logic in cazul meu aveam uneori scurt pe motor, datorat prfului desprins de pe carbuni, dupa ce am rezolvat situatia, rezistorul cu pricina nu se mai infierbanta.
3. Parese ca modulul electronic de control flybarless 3 in 1 este destul de stabil, rezista bine iareta destule dar sa nu exageram (atentie la alte motore decat cele originale).
Numa bine
Aceasta postare a fost editata de shomoiogu: 30 April 2012 - 08:56 AM
#174
Postat 30 April 2012 - 10:21 PM
DanB, la 30 April 2012 - 07:47 PM, a spus:
Am pus o taruca de vaselina pe bucsa lagarului de jos, cealalalt lagar de langa perii l-am lasat asa,
oricum nefiind lagare pe rulmenti ci pe bucse de alama uzura e destul de mare, gaura se largeste si
apar vibratiile.
#175
Postat 02 May 2012 - 09:24 PM
shomoiogu, la 30 April 2012 - 08:52 AM, a spus:
Se pare ca am avut noroc cu tranzistoarele (dar in caz de ceva sti ce tip sunt si de unde se pot cumpara?)
Am testat toate servourile pe noul MCpX den cele patru doar doua mai functioneaza, zic o fi placa modulului electric, de cate ori ridicam usor gazul are o latenta la pornire (se chinuie un pic) moment in crae caderea pe rezistorul acela este maxima se incinge si parca scotea si fun. Dar ia sa vad si motorul!! Desi la motor ce sa se strice? :) Sau poate face un scurt? :pardon: Bun….. Scot motorul, dezlipesc condensatorii de deparazitare, desfac urechile de prindere si scot capacul cu tot cu perii (carbuni) ce sa veszi: inauntru totul era acoperit cu un praf fin ce provenea de la frecarea carbunilor in zona de contact cu rotorul.
Acu… modelul era zburat cam 1 ora pe sapt. de cam un an vechime sa tot fie vo 50-60 de ore de zbor.
Bun… desfac pinionul scot rotorul si ma apuc de spalat, cu diluant partile metalice si cu spirt capacul cu perii. Asez rotorul cu zona de contact intre peri si apoi montez cu grija statorul cu magneti, presez capacul si indoi urechile de prindere inapoi.
Fac repede o proba cu motorul afara din sasiu, si ce sa vezi, minune, :D totul merge asa cum trebuie. Se pare ca iar nu mai am piese si tre sa fac cumparaturi. :rofl:
Morala:
1. exista o uzura la piesele in miscare (frecari) care ar trebui luata in cosiderare in raport cu orele de zbor efectuate. Este bine sa schimbam motorasele cand dau semen de oboseala (vibreaza, se incalzesc mai mult ca la inceput, cel de coada nu mai tine bine).
2. Logic in cazul meu aveam uneori scurt pe motor, datorat prfului desprins de pe carbuni, dupa ce am rezolvat situatia, rezistorul cu pricina nu se mai infierbanta.
3. Parese ca modulul electronic de control flybarless 3 in 1 este destul de stabil, rezista bine iareta destule dar sa nu exageram (atentie la alte motore decat cele originale).
Numa bine
Dacă unul dintre tranzistor de putere trei este distrus
(prin cablu scurt-circuit sau rotorul blocat în conformitate cu putere),
acesta poate fi înlocuit cu orice PowerMOSFET P-Chanel similar cu VISHAY SILICONIX SI2315BDS-T1-E3 (aceasta fabrică, dovedite).
Dacă unul dintre cei doi tranzistori pentru motorul principal a murit, înlocuiţi ambele.
traducere cu gogu de pe helifreak
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 02 May 2012 - 09:25 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#176
Postat 08 May 2012 - 09:09 AM
Ieri am observat ca nu prea mai are putere, sta in hover abia pe la 80-90% din cursa stick-ului, si de multe ori cand vreau sa il fac sa urce putin dau de stick pana la 100%. Inainte sigur nu era asa, daca bruscam stickul il infigeam instant in tavan. Statia e o DX4e, deci nu are cum sa fie de la reglaje. De asemenea am observat ca daca bruschez putin stickul de power coada nu mai face fata si se invarte vijelios. Inainte nu aveam astfel de probleme.
Mi s-a dus oare motorul principal?
Daca nu era evident nu fac acrobatii cu el, doar stau in hover prin casa :)
#177
Postat 08 May 2012 - 09:35 AM
Desi inainte e bine sa verifici ca mecanic totul este ok (rotorut se invirte usor, nu exista joc sus-jos), toate servo-urile raspund frumos, nu se agata nici unul
#178
Postat 08 May 2012 - 09:58 AM
se auzea un harait puternic si puterea era foarte mica, abia statea in hover. Asta a aparut cam brusc, nu a pierdut putere treptat. Motorul principal are perii din grafit, cat timp sunt OK merge bine, cand se duc se duc brusc.
Motorul de coada e tot primul, nescimbat.
Am zburat destul de mult. Am 6 pakuri si la fiecare iesire le consum pe toate. Eu zic ca are peste 100 de zboruri.
La tine, mult mai probabil a coborat maingear pe ax.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#179
Postat 08 May 2012 - 02:18 PM
E drept ca inainte sa observ simptomele astea cu puterea scazuta am fost pe afara si am incercat de vreo doua ori sa fac un loop dar de fiecare data coada a luat-o razna si se invartea ca titirezul :)
Partea buna e ca nu ma plictisesc, am pe ce sa-mi omor neuronii.
#180
Postat 08 May 2012 - 06:31 PM
Daca ai niste ulei pentru mecanisme fine, pune un strop mic unde iese axul din motor (la ambele motoare) si daca tot ai inceput eu pun peste tot unde este turatie mare (rulmentii de pe ax si in swashplate)