Blade mCP X... Flybarlesssss !!! noul model de la E-Flite, Collective Pitch
#122
Postat 03 June 2011 - 09:54 PM
Trebuie sa recunosc ca sunt foarte impresionat de calitate si acuratete. Totul este pur si simplu perfect!
Nu m-as fi asteptat nici o data ca o statie atat de ieftina sa ofere atat de multe.
Sunt intr-adevar placut surprins de Spektrum si probabil o sa investesc intr-o DX8 si o sa ma mut de tot! :rofl:
Acestea fiind zise, nu vreau sa imi fac reclama dar pe aici pe aproape puteti gasi un DX6i :rofl:
...so I became a helicopter
#124
Postat 04 August 2011 - 07:17 PM
Setul doi de pale cu care vune mCPx-ul, cel cu ogivele alea pe bordul de atac al palelor,
in 1/3 proximala, sunt pe post de grutati? Pentru ca stau mai bine in hovering cu el asa, parca...
Au vro legatura cu stabilitate sau cu viteza?
Sunt incepator, este primul meu elicopter l-am cumparat la indicatia uniu prieten.
#125
Postat 04 September 2011 - 09:21 PM
Bun ... aceste invataturi au venit insa ... the hard way ... :-) ... in sensul ca i-am plesnit coada ! ... dar urat de tot ! ... aici trebuie sa adaug ca a fost numai vina voastra pentru ca "you made it look so easy to fly" ... da ! ... voi cu clipurile voastre postate pe aici m-ati indus in eroare :-))) !!! In fine ... ma si vedeam stand pe bara o saptamana in asteptarea cozii noi si apoi pina as fi montat-o (caci n-am mai "surubarit" la heli pina acum) ... asa ca din lipsa de ocupatie ... ma tot plimb pe youtube si vad tot felul de modding-uri facute pe subiectul "coada" ... inclusiv un coleg de topic realizand acest lucru. Avand prin preajma un Hughes 300 terfelit bine de anul trecut, imi iau inima in dinti si trec la treaba:
1. Am demontat de pe Hughes bara de carbon care pleaca de la servo-ul de coada si ajunge la capul rotor din spate. Are 2mm in diametru.
2. Am taiat cu unghia tubul de carbon care serveste drept "coditza" la MCP-X si care pentru mine este prea firava (in ideea unor crash-uri serioare ulterioare).
3. Am scos din tubul astfel sectionat, firele de alimentare ale motorasului din coada si am decuplat si conectorul mic din fata (din placa 3in1).
4. Am tras afara tubul facut praf din scheletul de plastic al elicopterului si deasemenea am tras de pe tub montura de plastic a motorasului de coada.
... mentionez ca operatiunile de "tragere" n-au pus probleme, se pare ca tubul respectiv era introdus in frame-ul de plastic prin presare si atat ... la fel si montura motorasului ... pe tub.
5. Am taiat o bucata de bara de carbon de 165 mm lungime (8mm intra un capat in frame, 7mm intra montura motorasului in celalalt capat) ... deci lungimea finala de bara "la vedere" acum la mine este 150mm !
6. Am luat la schmirgel capatul din spate al tubului, pe lungime de 7mm pina l-am aplatizat 0.5mm, ca sa intre cu tot cu fire in montura motorasului de coada.
7. Am introdus 5 bucatzele de varnish pe tub prin care am trecut si firele motorasului din coada ... caci acum vor sta pe afara si trebuie stranse din loc in loc.
7. Am facut firul spirala pe tub (3 spirale) pina in fata si am introdus conectorul cel mic si alb inapoi in mufa tata din placa 3in1.
8. Am introdus in final capatul tubului in frame-ul elicopterului si am pozat firul in pozitia initiala peste harnasamentul de cabluletze de acolo.
9. Am taiat inca o bucata de bara de 80mm pe care am montat-o pe post de suport pentru coada. L-am fixat perfect de la jumatatea cozii, in unghi de app. 30gr. in stanga-jos spre landing skidd-ul de plastic unde l-am prins cu un link normal de la Hughes ... de frame-ul heli-ului ... mai precis partea gaurita a frame-ului in care intra "cuiul" de plastic de la trenul de aterizare. Este perfect !
MCP-X-ul este indestructibil in acest moment din pct. de vedere al ruperii cozii DAR ... hold on ... :-)) ... acum sa va spun problema mea :
... in acest moment in cazul unui crash (si va spun eu ca isi ia saracutul destule) ... tubul de carbon (coada), fiind introdus in frame ca si originalul, doar prin presare ... SE ROTESTE ! ... sensibil, putin, dar o face !
... si trebuie sa am grija la fiecare verificare, sa il rotesc la loc, caci cateodata se roteste asa de mult ca imi orienteaza motorasul din coada cu fata in jos ... :-)) !
Am observat pe youtube ca ... colegii din "partea cealalta" au tot felul de adezivi ... la care fac referire cu expresia "CA glue", de diverse puteri de lipire (ei le au pe culori) ... cu care fixeaza astfel de moddari ... dar au si solutii de dizolvare ale acestor adezivi ... pentru a putea reveni la variante anterioare sau a imbunatati ceva in viitor.
Deci, imi trebuie o solutie din partea voastra in acest sens ... un adeziv (dar nu ne trebuie ceva gen "picatura" caci acesta topeste plasticul frame-ului ... pe probate) ... daca ati folosit asa ceva pina acum sau aveti idee ... ceva care sa fixeze tubul de carbon in frame-ul de plastic al micutului nostru ! ... dar care sa poata fi indepartat ulterior (nu neaparat usor de indepartat dar sa se poata).
Va multumesc si astept opiniile voastre ... poate chiar si alte solutii alternative de fixare la care eu nu m-am gandit inca ! ... o seara placuta !
#126
Postat 05 September 2011 - 07:39 PM
#127
Postat 05 September 2011 - 07:45 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#128
Postat 06 September 2011 - 12:21 PM
Multumesc baieti ! ... o sa incerc cum spuneti voi sa vedem ce iese !
#129
Postat 06 September 2011 - 04:58 PM
Smartmedia, la 06 September 2011 - 12:21 PM, a spus:
Multumesc baieti ! ... o sa incerc cum spuneti voi sa vedem ce iese !
Puneti picatura pe varfului ac de cusut... si aplicati CA cu acul... :)
Aceasta postare a fost editata de Heli_Mo: 06 September 2011 - 05:00 PM
#131
Postat 17 September 2011 - 09:18 PM
Smartmedia, la 11 September 2011 - 09:07 AM, a spus:
O adresa utila sper:
http://www.rc-choppers.com/
gasesti detoate...
numa bine
#133
Postat 25 September 2011 - 06:19 PM
Mai intai componente de aluminiu si azi am vazut kituri de trecere la motoare brushless.Scumpe dar e bine ca au aparut.
Aceasta postare a fost editata de nomad: 25 September 2011 - 06:20 PM
#134
Postat 25 September 2011 - 07:50 PM
http://www.micro-fli...lade%20mCPx.htm
#135
Postat 25 September 2011 - 09:23 PM
Smartmedia, la 25 September 2011 - 07:50 PM, a spus:
Confirm...am schimbat axul cu unul de aluminiu, si s-a indoit la primua cazatura (si nu a fost una nasoala). Cand am incercat din curiozitate sa-l indrept, s-a rupt.
Ce nu se mai merita sunt palele de la KBDD, care nu au portanta celor originale si nici main gear-ul de la Extreme Productions, care este mai moale, si iese mai repede de pe ax, ca originalul.
In schimb, blade holder-ele si swash-ul de la Extreme, fac toti banii...mult mai precis in miscari, si nu mai tremura micurelu' deloc.8)
#136
Postat 29 September 2011 - 08:10 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#137
Postat 03 October 2011 - 10:45 PM
#138
Postat 13 October 2011 - 12:41 PM
Bondarul se prinde cu 4 bucatzele de tub termo-contractabil in 5 secunde ... (trecute prin extermitatile din fata si din spate ale trenului original ... nu scapa nici daca se izbeste de perete) si se da jos in alte 5 !
Hai ... spune-ti macar ca nu m-am chinuit degeaba si va place ! ... please ! :-))
Aceasta postare a fost editata de Smartmedia: 13 October 2011 - 12:45 PM
#143
Postat 19 October 2011 - 02:30 PM
Lungimea palelor aliniate pe capul rotor este de 245 mm, deci 280 mm sunt de ajuns !, vad si eu in poza ca bratul vertical de sustinere pare curbat la mijloc spre dreapta ... se pare ca e de la lentila aparatului ... caci masurat cu rigla metalica, distantele pina la marginile cercului sunt egale.
Daca inainte, cand ajungeam pe linga un perete insemna crash sigur (cu pale ciobite la varfuri) ... acum face ca musca pe geamul de la bucatarie cand vrea sa iasa afara ... :-)) ... pina ma dumiresc eu ce stick sa "manevrez" ... sa-l iau de acolo !
Pentru incepatori este super oki !
Aceasta postare a fost editata de Smartmedia: 19 October 2011 - 02:34 PM
#144
Postat 19 October 2011 - 10:21 PM
Smartmedia, la 19 October 2011 - 02:30 PM, a spus:
:) :p ...asta da descriere.
Banuiesc ca ai vazut si varianta (mai)originala...o pun ca inspiratie.:)
#145
Postat 21 October 2011 - 08:38 PM
la indreptare nu rezista se crapa .
in schimb am facut unul din bara de carbon (home made )dupa 10 min de lucru cu dril-ul si sublerul .
dupa un zbor de proba zboara ok.
chiar nu se merita sa cumperi axe originale.
cel de al care s-a strimbat era facut tot de mine ,cel original cumparat de la midland il pastrez ca model.
in rest pale kbdd, swash al si coada de 150 mm
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#146
Postat 30 November 2011 - 12:24 PM
http://www.helifreak...d.php?p=3361575
#148
Postat 22 December 2011 - 11:44 PM
#150
Postat 23 December 2011 - 09:06 PM