Blade mCP X... Flybarlesssss !!! noul model de la E-Flite, Collective Pitch
Postat 03 June 2011 - 09:54 PM
Trebuie sa recunosc ca sunt foarte impresionat de calitate si acuratete. Totul este pur si simplu perfect!
Nu m-as fi asteptat nici o data ca o statie atat de ieftina sa ofere atat de multe.
Sunt intr-adevar placut surprins de Spektrum si probabil o sa investesc intr-o DX8 si o sa ma mut de tot! :rofl:
Acestea fiind zise, nu vreau sa imi fac reclama dar pe aici pe aproape puteti gasi un DX6i :rofl:
...so I became a helicopter
Postat 04 August 2011 - 07:17 PM
Setul doi de pale cu care vune mCPx-ul, cel cu ogivele alea pe bordul de atac al palelor,
in 1/3 proximala, sunt pe post de grutati? Pentru ca stau mai bine in hovering cu el asa, parca...
Au vro legatura cu stabilitate sau cu viteza?
Sunt incepator, este primul meu elicopter l-am cumparat la indicatia uniu prieten.
Postat 04 September 2011 - 09:21 PM
Bun ... aceste invataturi au venit insa ... the hard way ... :-) ... in sensul ca i-am plesnit coada ! ... dar urat de tot ! ... aici trebuie sa adaug ca a fost numai vina voastra pentru ca "you made it look so easy to fly" ... da ! ... voi cu clipurile voastre postate pe aici m-ati indus in eroare :-))) !!! In fine ... ma si vedeam stand pe bara o saptamana in asteptarea cozii noi si apoi pina as fi montat-o (caci n-am mai "surubarit" la heli pina acum) ... asa ca din lipsa de ocupatie ... ma tot plimb pe youtube si vad tot felul de modding-uri facute pe subiectul "coada" ... inclusiv un coleg de topic realizand acest lucru. Avand prin preajma un Hughes 300 terfelit bine de anul trecut, imi iau inima in dinti si trec la treaba:
1. Am demontat de pe Hughes bara de carbon care pleaca de la servo-ul de coada si ajunge la capul rotor din spate. Are 2mm in diametru.
2. Am taiat cu unghia tubul de carbon care serveste drept "coditza" la MCP-X si care pentru mine este prea firava (in ideea unor crash-uri serioare ulterioare).