Salut!
Va rog sa-mi iertati neatentia de exprimare! Evident 8 si 10 se refera la unghiul de fuga, si nu la cel de convergenta.
Referitor la ce vreau eu sa fac, eu vreau sa am 2 setari diferite ale aceluias sasiu. De aceea voi face o setare cu amortizoare de 60 pentru raliu (garda la sol de aprox.20 mm), amortizoare pe care le voi lua de la Kayhobbies, pentru ca au in set si 3 randuri de arcuri de duritati diferite, si o setare de circuit (pana la urma sper sa ne strangem suficienti pentru a face o cursa), setare cu amortizoarele de 55-cele originale, (garda la sol aprox.12mm) la care voi lua arcuri suplimentare de duritati diferite. Despre echilibrarea cu setul de baterii, sa stii ca eu am un pack de 5 celule care tot nu sunt suficiente, desi sunt amplasate in cutia originala, deci pe partea opusa motorului. Daca packul este in linie, datele nu se schimba, atat ca distribui greutatea lor mai egal pe puntile fata-spate, dar stanga-dreapta ramane la fel.
Referitor la barele stabilizatoare, ti-as ramane indatorat daca mi-ai spune unde ai gasit setul acela!
As mai avea o rugaminte: spuneti-mi, daca stiti, un acces la prelucrari de mecanica fina. Pe viitor voi incerca sa achizitionez un set de masini-unelte de prelucrare UNIMAT MT, dar pretul este de vreo 680 de Eur, si deocamdata bugetul nu-mi permite.
Si inca ceva, ma cheama Vlad, dar pentru ca la user name acest nume era deja ocupat, m-am semnat cu initialele numelui meu complet.
paul_e88, la 04 May 2011 - 09:52 PM, a spus:
Din pacate ultima poza pe care am postat-o nu e a mea, e luata din alta parte, dar cam pe acolo as vrea sa ajung cu masina..
S-ar putea insa sa le iau pe cele de carbon, si atunci o sa le pun la vanzare pe cele de aluminiu.
HGV, acel unghi de 8 sau 10 grade pe fata este de fapt casterul, nu convergenta rotilor adica toe-in/out.
Stiu problema masinii cu greutatea pe partea dreapta, si vreau sa o echilibrez si eu odata ce iau bateriile, eventual o sa ii pun greutati suplimentare de echilibrare. Deckul de aluminiu e mai central si masina ia in greutate mult prea mult comparativ cu aportul in echilibrarea masinii.
Barele stabilizatoare oricum nu trebuiesc adaptate, exista set original care se potriveste pe masina, insa e vreo 15$, si de obicei sunt bune pe piste, daca umbli la garda la sol a masinii nu stiu daca o sa te ajute la ceva, sunt lucruri complet opuse..