colectia Mari corabii!
Postat 25 March 2011 - 07:52 PM
minime, la 25 March 2011 - 07:48 PM, a spus:
1.jpg
foarte frumos a iesit..asa am sa-l fac si eu..dar nu o sa se vada imbinarile..nu era mai bine sa faci toata puntea cap coada..spor
Aceasta postare a fost editata de unu nou: 25 March 2011 - 07:53 PM
Postat 25 March 2011 - 08:10 PM
Pe langa asta sunt incepator si folosesc oportunitatea sa-mi "fac mana" pt puntile vizibile.
Pana la urma am facut imbinarea fara "rost" dar doar pt ce se vede prin bocaporti. Uite o imagine mai recenta:
Aceasta postare a fost editata de minime: 25 March 2011 - 08:11 PM
Postat 27 March 2011 - 09:31 AM
Postat 27 March 2011 - 02:57 PM
Gaurile a fost date dupa lipire pe punte. Ca sa nu treaca prin punte am folosit un opritor, facut din banda de izolir infasurata de mai multe ori in jurul burgiului si apoi taiata cu cuterul la 2 mm de varful burghiului. Cuiele sunt din sarma de 0.7 mm de cupru sau alama si taiate la 2-3 mm cu clestele de unghii al pisicii apoi infipte in gauri cu penseta dupa ce le-am trecut putin prin superglue. Apoi slefuite odata cu puntea. Se poate si fara superglue daca dai gaurile cu diametrul cu 0.1 mm mai mic decat sarma si o introduci fortat. Sarma poti sa o introduci si intreaga si sa o tai la fata cu un clestisor.
Profesionistii folosesc lemn in loc de sarma, ca sa imite cepurile. Corabiile originale nu aveau cuie vizibile, sau erau batute in lateralul scandurilor sau erau acoperite cu cepuri de lemn. Mie imi place mai mult cu alama decat cu lemn si fiind amator imi permit sa gresesc.
Postat 27 March 2011 - 10:30 PM
oricum...daca am luat-o pana acum voi continua dar...dau dreptate celor ce spuneau ca un kit comandat de-a intregul e cu totul altceva, te lasa sa-ti faci o ideea clara asupra ce lucrezi
Postat 28 March 2011 - 07:56 AM
Teddy, la 27 March 2011 - 10:30 PM, a spus: