Salut jetix, am avut modelul respectiv si te asigur ca zboara superb. Singurul lucru care mie nu mi-a placut a fost materialul capotei si culoarea acesteia, usor diferita de cea a foliei de impanzire.
Eu l-am motorizat termic cu un OS46 (cu toba standard) cu care s-a centrat perfect, asta ca sa stii cum stai dpdv al greutatii necesare in bot. Cu motorizarea asta modelul zbura extrem de scale si la 1/3 din gaz. Daca cresteam gazul peste 1/2 urca constant si trebuia compensat din profundor. Nu cred ca trecea ca si greutate de 2.6-2.7 kg, deci s-ar putea ca motorul ala sa fie un pic cam puternic. In orice caz un pack peste 4000 e posibil sa fie mult prea mare si vei creste nejustificat greutatea.
Cel mai bine cauta pe net un tip de motorizare (motor + esc + pack) pentru genul respectiv de model (trainer) si greutatea maxima estimata. Ca exemplu, gasesti asa ceva pe site-ul celor de la modell motors din cehia.
Batiu cred ca poti sa gasesti la dealer-ul din zona ta; daca nu iti poti construi unul din placaj, in forma unui trunchi de piramida asa cum au de obicei arf-urile electrice (am vazut modelul asta la cateva acrobate).
Suruburile de la batiu probabil le poti desface doar prin incalzire; eu le-am frezat capetele, am scos batiul si dupa aceea le-am scos prin interiorul panoului de foc impreuna cu piulitele captive in care erau infiletate.
Legat de trenul de aterizare: daca il construiesti asa cum arata producatorul va fi unul scale (sau aproape) in orice caz mult mai scale decat unul de carbon. Singura recomandare pe care ti-o fac este sa cositoresti cablurile de otel de clemele prin care se fixeaza de fuselaj.
Furci de cuplaj poti sa folosesti linistit si din plastic, cu conditia sa le asiguri dupa fixare cu furtun siliconic.
Cum am mai spus avionul zboara superb si extrem de scale. La aterizare fileaza si mai ales pune rotile cu bechia ridicata, exact ca si modelul real.
Succes la asamblare si la zbor!
Aceasta postare a fost editata de MADA: 05 January 2011 - 10:01 PM