Cafeneaua F4C Discutii generale ce nu se incadreaza topicurile de constructie
#272
Postat 10 May 2011 - 04:49 PM
#273
Postat 10 May 2011 - 07:50 PM
REAL DESIGN, la 10 May 2011 - 04:49 PM, a spus:
lasa, Nea Gigi, ca trece cu varsta...
:blink:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#274
Postat 10 May 2011 - 08:12 PM
BogdanStancu, la 10 May 2011 - 07:50 PM, a spus:
:blink:
Eeee.. am vrut sa fiu finut ! - de fapt o vecina in varsta inaintata ( foarte inaintata ) incepuse sa vorbeasca de una singura prin casa ... dar ca si cum ar fi fost alta persoana - de fapt suplinea o intreaga trupa de actori - acu era femeia blonda , acu sectoristu , dupa care "aparea" instalatorul care il prindea pe sectorist impreuna cu blonda lui dar si cu ..... surpriza ...... cu studenta de la design " vestimentar " care tocmai le proba celor doi un set de lenjerie brodata in fata cu chipul
blajin al unui leopard iar in spate , in plina forta un uliu urcand in inaltul vazduhului !
#275
Postat 11 May 2011 - 07:57 AM
REAL DESIGN, la 10 May 2011 - 08:12 PM, a spus:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#276
Postat 11 May 2011 - 08:30 AM
"Nea Gigi".Noi ne straduim,atat cat putem,sa mentinem treaza atentia poporului aeromodelistic desi ultimele ispravi( vezi fiasco Rapa Rosie)ne-au pus la pamant.Durerea mare e ca in ajun de RR am dat de pamant cu CAP232 Hangar 9( "Go GO girl" de la Tariceni) ,reparat frumos dupa primul crash usor.Tragedia ne-a marcat.Eu recunosc faptul ca in lumea modelistica ,prabusirile,mai mult sau mai putin spectaculoase,au principala cauza erorile de pilotaj( sa zicem 75%),teribilismul 7%,meteo 6%,altii 2% si cauze tehnice
10%.De data asta ,cat de priceput credeam ca sunt,mi-a facut-o ...furtunul din rezervorul de benzina;s-a intarit dupa o luna ,a ramas tzeapan pe orizontala;s-a oprit motorul cand zburam pe spate la 10m cu viteza destul de mica(teribilism plus lipsa experienta);comenzi normale ,moi,tonou neterminat,....zdrang,pleashk!( adica surcele ).
Adevarul e,il stim cu totii,ca atunci cand ai un model cu probleme ,nu-ti sta gandul la altele.(Macar eu asa sunt).Am intarziat RAF-ul ca sa repar CAP-ul( gresala mare).
Ideea e ca exista un nivel de stricaciuni care impun : "focul de tabara ";mai pe scurt ,decat sa repari mai bine da-i foc.Focul regenerator !!!!
Azi e zi mare: a sosit CAP-ul 232 ,nou,2,08m,solid,usor,frumos.(Servouri Graupner 10kg/cm 0,15 sec./motor DA50).Parca mi-a venit inima la loc!!!!
CINE STIE UN TIP DE FURTUN DE BENZINA CARE NU DEVINE BATZ DUPA O LUNA ???
Dialoguri interzise.Dom'Dorin asta-i mai tare ca Hangaru'? Bai,figura,un aeromodel nu trebuie sa fie mai tare, ca daca dai cu el de pamant tot acolo ajunge.Nu ,eu ziceam
mai tare la zburat.Nu te inteleg.Adica mai flexabil.A,flexibil,manevrabil? Da .Totul depinde de formarea corecta a ansamblului avion,servouri,motor si setari.Noi avem un motor mult prea puternic pentru CAPUNOU;daca aveam bani luam 2,2m de la Great Planes,pe care-l zburati voi pe simulator.Si elicioiu asta e bun? Da 20x8 e mic pentru DA50 insa e suficient pentru model.Si ce faceti daca dati si cu asta de pamant? N-o sa mai cumpar CAP niciodata.Zbor cu trainerul tau! Nu vi-l dau!
Ca sa vezi de unde vine recunostinta! Am deschis cusca leopardului! E liber! Traiasca Regele!Legiunea si Capitanu'!
#277
Postat 11 May 2011 - 08:36 AM
flypol, la 11 May 2011 - 08:30 AM, a spus:
Astia de cand s-au apucat de aeromodelism? :good:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#278
Postat 11 May 2011 - 08:48 AM
#279
Postat 11 May 2011 - 08:53 AM
flypol, la 11 May 2011 - 08:48 AM, a spus:
Sa ce?! Sa le mariti?
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#280
Postat 11 May 2011 - 08:57 AM
Pe drept,toti FLYPLAYBOYSII ar trebui sa locuiasca la Brasov,sa aiba vile luxoase la Rezidenta Lempes(100m de aerodrom) si sa se dea cu modele de la...jdemii de euro
inghesuite in portbagaje de S-uri,Q-uri,M-uri.Eu vreau Aston Martin!
#281
Postat 11 May 2011 - 09:01 AM
#282
Postat 11 May 2011 - 09:07 AM
flypol, la 11 May 2011 - 08:57 AM, a spus:
Eu vreau o (IN)Solenza, sa zgarii cu ea toate Q, S, M si alte alea, ale labarilor care vin din dreapta si se baga in fata, iar la intersectii trec tiptil pe rosu, ca ei nu au timp de asteptat. In plus, sa iau la rand toate masinile inmatriculate in N.R. Blgaria (sic!).
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#283
Postat 11 May 2011 - 11:16 AM
Urat mi-e omul fals care alearga ,sa calce,ciorile si cotofenele! Prosti, caci ,e imposibil sa calci cu masina o cioara !( Labar e ala care....sau care face zilnic bataturi
trudind pamantul tot mai sarac al agriculturii romanesti.
Dialoguri interzise.Dom'Dorin,asa-i ca noi nu avem traba cu politia? Nu si sper sa nu avem.Da de ce vine sefu'de post la dumneavoastra asa de des? Pentru ca mi-e prieten.
Da' ,poti fi prieten cu legea? La noi la Valea lumea se teme de politai.Se teme ca furati lemne nemarcate din padure si le vindeti fara acte.Da trebe' ca murim de foame.
Muriti pe dracu';aveti pamant destul si nu-l lucrati iara gradina voasta-i plina de balarii! Apai nu poate ,mama,sa le faca pe toate.Drept ii,nacajita rau.Da dumneavoastra stiti ca "scurtatura " aia de tiganca ,ce vine zilnic sa ceara o paine, a murit.Stiu.A murit de foam? Nu ,o fi fost bolnava.Da e drept ce ati spus ca ce lua de pomana o
dadea la rotvailu' lu' fii-su'.E drept.Si atunci de ce-i dadeati? E om si el,rotvaileru!
#284
Postat 11 May 2011 - 12:11 PM
flypol, la 11 May 2011 - 08:48 AM, a spus:
Si eu am avut zile grele din cauza acestor 2 discipline.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 11 May 2011 - 12:13 PM
#285
Postat 11 May 2011 - 01:09 PM
protheus, la 11 May 2011 - 12:11 PM, a spus:
Fiindca nu ai avut asistenta mea de la rezistenta materialelor. Era atat de frumoasa, incat, invatam de placere, pentru ca sa pot rezolva probleme la tabla, alaturi de ea. Cum explica ea problemele de flambaj, mai rar....
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 May 2011 - 01:11 PM
#286
Postat 11 May 2011 - 01:25 PM
dan_mitea, la 11 May 2011 - 01:09 PM, a spus:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#287
Postat 11 May 2011 - 02:24 PM
Dbblll aaa ....
That's all folks !!
#288
Postat 11 May 2011 - 02:49 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#290
Postat 11 May 2011 - 03:19 PM
#291
Postat 11 May 2011 - 03:43 PM
P.S.
Am vazut eu intr-un documentar, cum iesea un pui de vultur plesuv din ou .
Foarte interesant si super misto filmarea .
Cuib situat pe varful unor stanci, altitudine ametitoare ce mai ... risc maxim .
Dupa ce s-a chinuit saracul sa iasa ce crede-ti ca s-a intamplat ? - al naibii cuib .... a batrana neglijenta ca nu a construit si ea o mantinela, balustrada ceva .... a cazut puiul din cuib frate ...... si era si tac'su ma acolo !
Deci ... morala ??!
#292
Postat 11 May 2011 - 04:35 PM
gicosu, la 11 May 2011 - 02:24 PM, a spus:
Da!
#293
Postat 12 May 2011 - 12:38 AM
flypol, la 21 April 2011 - 07:52 AM, a spus:
flypol, la 11 May 2011 - 08:48 AM, a spus:
Pai bine mai maestre, hotaraste-te. Ori inalta si slabuta ori scunda si grasuta.
#294
Postat 12 May 2011 - 06:31 AM
flypol, la 11 May 2011 - 03:19 PM, a spus:
Oare se mai intaresc sa puteti da cu milioanele la pamant?
#295
Postat 12 May 2011 - 08:15 AM
pitts, la 11 May 2011 - 04:35 PM, a spus:
Da... ce? Daca tu ai mai multe de spus, baga; daca nu, stai la coada sa citesti aberatiile noastre. Daca pana si Maestrul Gicos a cazut ( doamne fereste) de acord ca e cafenea, tu te pui de-a cur-mezisul... :yahoo:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#296
Postat 12 May 2011 - 08:24 AM
BogdanStancu, la 12 May 2011 - 08:15 AM, a spus:
Ii dam dreptate lui Gicosu, referitor la ce prefigura el pentru la toamna la Tariceni.
Aceasta postare a fost editata de pitts: 12 May 2011 - 08:24 AM
#297
Postat 12 May 2011 - 08:32 AM
pitts, la 12 May 2011 - 08:24 AM, a spus:
Over.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#298
Postat 12 May 2011 - 08:41 AM
#299
Postat 12 May 2011 - 09:39 AM
BogdanStancu, la 12 May 2011 - 08:32 AM, a spus:
Over.
Da!
#300
Postat 12 May 2011 - 09:57 AM
gicosu, la 12 May 2011 - 08:41 AM, a spus:
1. Dan Melinte a participat la campionatul european de machete RC de la Suceava, 1997, cu macheta avionului IAR-27. AVEA acceleratie, dar i s-a blocat servoul respectiv. Referitor la macheta lui, IAR-27, chiar si acum am vazut MULTE machete la CE si CM SUB nivelul lui Dan.
2. Referitor la o " participare de nivel mai bun", amintesc cele doua machete de Pitts (unul galben, unul rosu) captive ale lui Man Enache si Claudiu Ionescu la la Kiev prin anii '86, cand au luat locul 5 la echipe. Tot cu Pittsul galben, Man Enache a "impins" echipa noastra pe acelasi loc 5 la europeanul de la Suceava, '97, cand cei 5 arbitri internationali de la proba de zbor-captive au aplaudat loopingul facut pe vant de peste 5 m/s (cu remarca lor ca de mult nu au mai vazut evolutie acrobatica la CE sau CM de machete captive).
3.Referitor la cei de pe RCSB sau de pe alte forumuri dedicate machetelor RC: cei care reusesc sa faca MACHETE sunt si cei care investesc nu numai in macheta in sine, ci si in gramada de documentatie pe care o aduna cu ceva timp inainte de a se apuca de constructie (am intalnit la noi destui care au construit o macheta, apoi cautau desene si poze....ca sa-si faca dosarul....)
4. Potentialul nostru (AL VOSTRU) de a produce machete mult peste media mondiala, este foarte mare, amintindu-i aici pe Gicosu, Mada, Teo, Flypol, Zippo, MlGore......Silviu66 vine si el puternic din urma, Jimmy, Mugurel si Atro se pare ca produc si ei pe tacute... .
Problema celor de aici sunt vremurile pe care le traim, adica :grija zilei de maine, programul incarcat de lucru deci, lipsa timpului liber si o gramada de alte probleme pe care cei in cauza le stiu mai bine.
In concluzie, nimeni nu este de blamat; eu sunt sigur ca lucrurile se vor misca si la noi in ceea ce priveste machetele, dar, asta cere timp.
@Gicosu: oricum stam MULT mai bine ca acum 10 ani.
Aceasta postare a fost editata de pitts: 12 May 2011 - 09:58 AM